quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Lijkt die kleine nu enorm op jou, of zie ik dat verkeerd?
quote:
Nicequote:
Cool !quote:Op maandag 28 juli 2008 20:32 schreef An24 het volgende:
Je hebt het schatjes danny! En toffe contrasten, ik hou wel van dat felle![]()
Ook eentje van mij, gister gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Dat is toch Merel? Wauwquote:Op maandag 28 juli 2008 20:32 schreef An24 het volgende:
Je hebt het schatjes danny! En toffe contrasten, ik hou wel van dat felle![]()
Ook eentje van mij, gister gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Tofquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[ afbeelding ]
flitsexperimentje...
Krijg de lucht niet blauwer, en dat lijkt me wel leuker....
Zo?quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[ afbeelding ]
flitsexperimentje...
Krijg de lucht niet blauwer, en dat lijkt me wel leuker....
Nette plaatquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:00 schreef Littlelielo het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje uit een hele grote serie, voor meer picas kijk op www.survivephotography.com![]()
ik ben het niet met je eens (en gelukkig mag dat hier op fokquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:35 schreef freud het volgende:
@Shark: zou het contrast en saturation wat omhoog gooien. Lijkt wat flets zo door het vele zonlicht. Als je in LR de blacks ook wat omhoog gooit, wordt het effect van je inflitsen misschien wat meer duidelijk?
[..]
Nette plaat. Gezicht is wat vlak doordat er geen visagie is, en een klein beetje meer licht op haar haar zodat het niet naar het zwart wegloopt, en los blijft van het kussen. Deze plaat is misschien iets beter met wat meer exposure, en dan wat desaturaten. Door desaturation of z/w is het vaak minder erg dat er geen visagie/makeup gebruikt is. Ik zou ook even kijken of ik de irritatie rond haar piercing weg kan krijgen.
Pose is wel leuk, al zou ik maar 1 hand doen (die bij schouder weg). Nu heb je twee handen die aandacht trekken, en je wilt de aandacht op het gezicht hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |