quote:Veiligheidsspeldje zei, terwijl ze er helemaal niet aan dacht dat ze met die post het topic zou dichtgooien:
Appelstroop!
Hè jakkes, nu klink ik als een zeur... Maar je noemt precies allemaal dingen die ik niet lekker vind op broodquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:02 schreef Tinkepink het volgende:
Appel, tomaat, komkommer, slankie, lightjam (versie zonder suikervervangers, die zijn vies).
Ik wou net posten: vergeet de zout en peper niet!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En toen proefde ik en dacht ik:
meer balsamico! zout! peper!
[ afbeelding ]
een schop onder je kont kan je krijgen!quote:
Jawel, olijfolie is heel gezond, mits een klein beetje. En ui vind ik lekker, hoeft niet hoor....quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ui?
olijfolie maakt het niet meer zo gezond of wel?
M'n metabolisme was nog erg druk in de weer met de driekwart pizza die ik gisteravond heb genuttigdquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
een schop onder je kont kan je krijgen!
Als er iets is om je metabolisme lekker op gang te krijgen dan is het wel een goed ontbijt! En ja, het is echt aan te leren om te ontbijten met iets meer dan 1,75 kerstomaat en 32,8 gram gekookt ei
ja, want die behoefte heeft een reden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
Curry is veel lekkerder op je ei
Ik heb al dagen trek in een paar lekkere zoute dropjes... Zou dat mogen van SHE?
ik ben wél gestoptquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
De meeste mensen stoppen niet ècht....
Way to goquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:42 schreef SHE het volgende:
[..]
ja, want die behoefte heeft een reden.
Ik ga volgende week ook aan de drop. Ik heb besloten dat ik per maandag aanstaande ga stoppen met roken
Grappig genoeg ben ik ondanks deze smerige gewoonte gezegend met een mooie huid; en rimpelvrij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
De meeste mensen stoppen niet ècht.... Dat bedoelde ik.
Had trouwens niet verwacht dat je zou roken, voor iemand die zegt zo gesteld te zijn op een goede huid!
Misschien moet je eerst een zo'n bakje nemen en als je merkt dat je nog trek hebt ook het andere?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga zo nootjes eten
is dit een "normale" hoeveelheid?
of juist heel veel? Of weinig?
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat je toch de gevolgen gaat zien. Ik merk dat ik wat meer rimpeltjes rond mijn mond heb dan bekenden die nooit gerookt hebben. Niet veel, maar toch... En dat terwijl ik toch op mijn 29e gestopt ben (na 17 jaren rokenquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Grappig genoeg ben ik ondanks deze smerige gewoonte gezegend met een mooie huid; en rimpelvrij.
Daarom is ook nu het moment voor damage control.
*shame*
Ik dacht ik stop het maar in bakjes anders eet ik meteen 400 gram opquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst een zo'n bakje nemen en als je merkt dat je nog trek hebt ook het andere?
Good thinking!! Doe ik ook!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht ik stop het maar in bakjes anders eet ik meteen 400 gram op
Das nietes, ik heb je op foto's gezien en je hebt een gave huid!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had 5 jaar geleden al rimpels
Ik lust nog wel vier van die bakjesquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Good thinking!! Doe ik ook!
Ben trots op je farfallus. Wanneer ga je sporten?
Ik geloof toch wel in mijn goede genen. Mijn moeder heeft ook haar hele leven gerookt ( stopte met 40 )en is op 58 nog steeds rimpelvrij, terwijl mijn vader flinke rimpels bij ogen en mond heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je toch de gevolgen gaat zien. Ik merk dat ik wat meer rimpeltjes rond mijn mond heb dan bekenden die nooit gerookt hebben. Niet veel, maar toch... En dat terwijl ik toch op mijn 29e gestopt ben (na 17 jaren roken). Op het moment van stoppen had ik nog geen rimpeltjes overigens
Op m'n voorhoofd wel! Maar die had ik ook al toen ik 5 wasquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Das nietes, ik heb je op foto's gezien en je hebt een gave huid!
Niet lachen, maar ik rook 3 pakjes Kent a 19 sigaretten per pakje, per dagquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:54 schreef Sugar het volgende:
Oeh, stoppen met roken! Lastig, vond ik. Maar wat ben ik blij dat ik die 30 sigaretten per dag niet meer nodig heb!
Succes alvast, SHE. Ben je een verstokte of een af-en-toe-met-mate-roker?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet lachen, maar ik rook 3 pakjes Kent a 19 sigaretten per pakje, per dag
duikt weg in schaamte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |