quote:Veiligheidsspeldje zei, terwijl ze er helemaal niet aan dacht dat ze met die post het topic zou dichtgooien:
Appelstroop!
Hè jakkes, nu klink ik als een zeur... Maar je noemt precies allemaal dingen die ik niet lekker vind op broodquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:02 schreef Tinkepink het volgende:
Appel, tomaat, komkommer, slankie, lightjam (versie zonder suikervervangers, die zijn vies).
Ik wou net posten: vergeet de zout en peper niet!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En toen proefde ik en dacht ik:
meer balsamico! zout! peper!
[ afbeelding ]
een schop onder je kont kan je krijgen!quote:
Jawel, olijfolie is heel gezond, mits een klein beetje. En ui vind ik lekker, hoeft niet hoor....quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ui?
olijfolie maakt het niet meer zo gezond of wel?
M'n metabolisme was nog erg druk in de weer met de driekwart pizza die ik gisteravond heb genuttigdquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
een schop onder je kont kan je krijgen!
Als er iets is om je metabolisme lekker op gang te krijgen dan is het wel een goed ontbijt! En ja, het is echt aan te leren om te ontbijten met iets meer dan 1,75 kerstomaat en 32,8 gram gekookt ei
ja, want die behoefte heeft een reden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
Curry is veel lekkerder op je ei
Ik heb al dagen trek in een paar lekkere zoute dropjes... Zou dat mogen van SHE?
ik ben wél gestoptquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
De meeste mensen stoppen niet ècht....
Way to goquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:42 schreef SHE het volgende:
[..]
ja, want die behoefte heeft een reden.
Ik ga volgende week ook aan de drop. Ik heb besloten dat ik per maandag aanstaande ga stoppen met roken
Grappig genoeg ben ik ondanks deze smerige gewoonte gezegend met een mooie huid; en rimpelvrij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
De meeste mensen stoppen niet ècht.... Dat bedoelde ik.
Had trouwens niet verwacht dat je zou roken, voor iemand die zegt zo gesteld te zijn op een goede huid!
Misschien moet je eerst een zo'n bakje nemen en als je merkt dat je nog trek hebt ook het andere?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga zo nootjes eten
is dit een "normale" hoeveelheid?
of juist heel veel? Of weinig?
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat je toch de gevolgen gaat zien. Ik merk dat ik wat meer rimpeltjes rond mijn mond heb dan bekenden die nooit gerookt hebben. Niet veel, maar toch... En dat terwijl ik toch op mijn 29e gestopt ben (na 17 jaren rokenquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Grappig genoeg ben ik ondanks deze smerige gewoonte gezegend met een mooie huid; en rimpelvrij.
Daarom is ook nu het moment voor damage control.
*shame*
Ik dacht ik stop het maar in bakjes anders eet ik meteen 400 gram opquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst een zo'n bakje nemen en als je merkt dat je nog trek hebt ook het andere?
Good thinking!! Doe ik ook!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht ik stop het maar in bakjes anders eet ik meteen 400 gram op
Das nietes, ik heb je op foto's gezien en je hebt een gave huid!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had 5 jaar geleden al rimpels
Ik lust nog wel vier van die bakjesquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Good thinking!! Doe ik ook!
Ben trots op je farfallus. Wanneer ga je sporten?
Ik geloof toch wel in mijn goede genen. Mijn moeder heeft ook haar hele leven gerookt ( stopte met 40 )en is op 58 nog steeds rimpelvrij, terwijl mijn vader flinke rimpels bij ogen en mond heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je toch de gevolgen gaat zien. Ik merk dat ik wat meer rimpeltjes rond mijn mond heb dan bekenden die nooit gerookt hebben. Niet veel, maar toch... En dat terwijl ik toch op mijn 29e gestopt ben (na 17 jaren roken). Op het moment van stoppen had ik nog geen rimpeltjes overigens
Op m'n voorhoofd wel! Maar die had ik ook al toen ik 5 wasquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Das nietes, ik heb je op foto's gezien en je hebt een gave huid!
Niet lachen, maar ik rook 3 pakjes Kent a 19 sigaretten per pakje, per dagquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:54 schreef Sugar het volgende:
Oeh, stoppen met roken! Lastig, vond ik. Maar wat ben ik blij dat ik die 30 sigaretten per dag niet meer nodig heb!
Succes alvast, SHE. Ben je een verstokte of een af-en-toe-met-mate-roker?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet lachen, maar ik rook 3 pakjes Kent a 19 sigaretten per pakje, per dag
duikt weg in schaamte
Had je nu al geluncht? Misschien moet je tussen de middag wat meer rauwkost eten, dan ga je niet snoepen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb honger denk ik
nou ja behoefte aan een boterham met chocolade pasta
wel net drie aardbeien gegeten en die twee schaaltjes nootjes
moet ik nu gewoon even wachten tot het weg gaat?
Jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Had je nu al geluncht? Misschien moet je tussen de middag wat meer rauwkost eten, dan ga je niet snoepen.
quote:Product Aantal Eenheid Kcal Verzadigd vet Totaal vet
Espressokoffie zonder suiker 1 kopje 1 0 0
Magere melk 100 gram 40 0 0
Gekookt ei 2 stuks 111 2 8
Yoghurt mager 150 gram 50 0 0
Dagdeel totaal 201 2 8
Amandelen gepeld 4 10 stuks 473 3 44
Aardbeien 2 schaaltje 46 0 0
Tomaat 3 stuks 23 0 0
Olijfolie 0 eetlepel 45 1 5
Walnoten 30 gram 211 2 20
Peper 3 gram 8 0 0
Zout 1 gram 0 0 0
Azijn 1 eetlepel 0 0 0
Dagdeel totaal 806 6 69
Dat is veel en komt uit de noten. Maar belangrijker is of het goede of slechte vetten zijn en volgens mij zitten er in noten vooral goede vetten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:51 schreef Greys het volgende:
78 gram vet, dat klinkt zo veel!
Of is dat helemaal niet veel?
Oh ja, zo zat het!quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is veel en komt uit de noten. Maar belangrijker is of het goede of slechte vetten zijn en volgens mij zitten er in noten vooral goede vetten.
Ik heb niks anders te doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:13 schreef SHE het volgende:
PF; je bent te obsessief bezig met je eten.
Laat het nou eens gaan, truttebol.
Dan je sporten, zwemmen of kantklossen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb niks anders te doen
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:26 schreef conleche het volgende:
Ik vind 1 ding heel raar: hoe kunnen 10 amandelen nu 473 calorien zijn? Dat kan niet! 100 gram is 575 cal. en 10 amandelen, dat kan niet meer dan 15 gram zijn toch? Hoogstens 20 gr.
Dan moet je maar geen 40 amandelen eten. Wie eet er nou 40 amandelen!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ooooh nee
ik ben net uit mn nieuwe broek gescheurd
Oh jee, is ie nog te repareren?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ooooh nee
ik ben net uit mn nieuwe broek gescheurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
Wat is de reden van behoefte aan drop, dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:42 schreef SHE het volgende:
[..]
ja, want die behoefte heeft een reden.
Ik ga volgende week ook aan de drop. Ik heb besloten dat ik per maandag aanstaande ga stoppen met roken
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
Hemeltje PFDat zijn echt de 40 amandelen niet, Conleche
Is dit overtuigend genoeg om weer te gaan sporten, PF'je?
... zei zij lachendquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:42 schreef Faithy het volgende:
uit je broek scheuren lijkt me echt heel naar
Hemel, vertel me alsjeblieft dat je ècht een meisje bentquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
een tijdje terug sprong er opeens een knoop af
en nog wat later bleef een knoopje hangen achter de stoelleuning en scheurde uit
en nu net nu ik rustig zat scheurde m'n hele zak eruit + de stof waar ie zat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een entrecôte kan je heel goed in de grillpan klaarmaken. Even een beetje invetten met olie, flink peper erop en grillen maar. Dan doe ik halverwege zo'n beetje het zout erop.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
... zei zij lachend![]()
Iemand nog een ultiem idee hoe entrecote het lekkerst klaar te maken?
Ik ben potdomme bijna 35 en heb nog nooit een entrecote gebraden
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hemel, vertel me alsjeblieft dat je ècht een meisje bent
Ja naar is dat idd. Ik heb bij mij op de sportschool zo'n vrouw. Ze lijkt me al bijna 50 of zo, maar altijd als ik er ben is zij er ook (en waarschijnlijk ook altijd als ik er niet ben dus) en ze is zo ongelofelijk eng dunquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:01 schreef ColdFeet het volgende:
Jij bent zo lekker mateloos, PFineens héél erg aan de lijn, héél veel sporten.
Speaking of, ik zag net een vrouw in de supermarkt met, volgens mij, serieuze en vergevorderde anorexia. Bah, wat is dat toch ellendig om te zienDat iemand er niet in slaagt zo'n patroon te doorbreken... Ik kan me er zo slecht iets bij voorstellen
Oh nee joh, dat bedoelde ik helemaal nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik krijg geen anorexia hoor
Ik kreeg alleen een boodschap door van de kleding god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |