Moet je Linoforce van A.Vogel eens proberen. Mijn kinderen hebben af en toe last van verstopping en het helpt geweldig! Ik geef ze altijd een half theelepeltje, maar het is eigenlijk voor volwassenen, dus dan kan je de gebruiksaanwijzing wel gewoon volgen.quote:

.
.

. En sinds mijn zwangerschap ben ik al zo spastisch met poepen
. En sinds mijn zwangerschap ben ik al zo spastisch met poepen  .
.

Ben jij half aziatisch, die foto laatst van in Belgie had daar iets van weg...quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:58 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat rimpels vooral met genen te maken hebben en met ras. Aziatische types blijven veel langer rimpelvrij en donkere mensen ook. En blanke mensen met dikke huiden (daar ben ik er een van, hoewel ik wel rimpels heb als ik lach en tussen m'n wenkbrauwen van die dunne lijntjes, maar het valt mee als ik naar leeftijdsgenoten kijk.)

* heeeerlijk toch
* heeeerlijk toch  

Zo zag ik eruit in mijn hoogtij dagen..Zij heeft exact mijn figuur.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:11 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind het ook net iets te mollig, persoonlijk Isegrim
Dit is mijn ideaal:
[ afbeelding ]
Slank, platte buik, met mooie vrouwelijke vormen, zandloperfiguur
Mijn maten zijn ongeveer 96-65-91. Zoiets. (maar ik ben dan ook klein)
Ideale maten voor mijzelf heb ik eigenlijk niet. Mijn taille zou ik graag nog iets dunner zien, en mijn buikje weg. Voor de rest is het prima. Mijn tieten worden toch niet kleiner dus dat moet ik ook niet willen

Leuk, maar genetica en derhalve onrealistisch en onhaalbaar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dit figuur mooi
en dan met deze kont
[ afbeelding ]

Maar dan kan het nog wel leuk zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Leuk, maar genetica en derhalve onrealistisch en onhaalbaar.

De rest wil ik graag houden ...fat chance, maar toch.
  De rest wil ik graag houden ...fat chance, maar toch. 

Dat klinkt best onhaalbaarquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:07 schreef SHE het volgende:
En ik heb mezelf maar opgemeten; ik ben nu 96-67-97
Ik moet dus precies 17 centimer kwijt; alleen op mijn middelDe rest wil ik graag houden ...fat chance, maar toch.
Tering..17 klinkt HUGE!

Dat lijkt me sterk; want ik kan onmogelijk 67 hebben en jij 90quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat klinkt best onhaalbaar
Volgens mij ben ik
88-90-100

euhmm de liefde staat even op pauze...quote:

!
! 

Ik ben dronken, ik bedoel 60quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
HO wacht eens
wil je een middel van 50??????? centimeter?????

ik ben jaloersssss op jullie.....
 ik ben jaloersssss op jullie..... 

Omdat ik een ander ideaalbeeld heb dan jijquote:

quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
En wat weeg je nu Kim?
Maar vast opgelucht!
 .
. . Ach, het is weekend zullen we maar zeggen.
. Ach, het is weekend zullen we maar zeggen.

Als jij een vierkantje bent, ben ik een rechthoek in de breedte (en ik vind mezelf best nog wel een beetje slank, maar ik heb vast een vervormd zelfbeeldquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Omdat ik een ander ideaalbeeld heb dan jij
Nu valt het wel mee omdat
1. het zijn zwarte kleren
2. mijn benen zijn het dunst en in een rokje lijk ik dunner
Ik ga geen naakte foto plaatsen of zo
Het komt er op neer dat zo ik er wel "dun" uitzie
maar met kleren uit ben ik een soort vierkantje met benen..
 ).
 ). 

met vierkantje bedoel ik dat mn borst/buik/alles ongeveer even groot isquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij een vierkantje bent, ben ik een rechthoek in de breedte (en ik vind mezelf best nog wel een beetje slank, maar ik heb vast een vervormd zelfbeeld).
Ik vind dat je prachtig gepaint hebt, maar wel dat er bij nr. 4 nog best wat metertjes vanaf kunnen
 )........(
  )........(

Er is nog geen week zonder shakes geweest. Wel een week met shakes én een beetje eten, maar dat is deze week nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oh nr 1 kan ook wel (nog jaja) minder zijn want ik had m' (push up, gel) bh nog aan..
kim, is dit de week van de shakes, of zonder shakes?
 .
.

zie editquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Liefje, er staat meter ipv cm in je paint bij nr. 4, dat bedoelde ik

Hoe meten jullie taille? Want wat bij PF nummertje 3 is, is bij mij mooi slank, maar het probleem ligt bij 4 en 5. Wat resulteert in een leuk figuurtje in jurkjes met een hoge taille, maar zonder kleren valt het wat tegen
 Hoe meten jullie taille? Want wat bij PF nummertje 3 is, is bij mij mooi slank, maar het probleem ligt bij 4 en 5. Wat resulteert in een leuk figuurtje in jurkjes met een hoge taille, maar zonder kleren valt het wat tegen 

wat wil je daar mee zeggenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:23 schreef Merel het volgende:
Oh dat meten is leuk! Morgen een meetlint opsnorrenHoe meten jullie taille? Want wat bij PF nummertje 3 is, is bij mij mooi slank, maar het probleem ligt bij 4 en 5. Wat resulteert in een leuk figuurtje in jurkjes met een hoge taille, maar zonder kleren valt het wat tegen
En als je m'n lijf vanuit een goeie hoek bekijkt, lijkt het ook nog best aardig

In dit jurkje+rokje lijk ik slank doordat het rokje tot onder m'n borsten zit
 In dit jurkje+rokje lijk ik slank doordat het rokje tot onder m'n borsten zit  

Oh ik wilde geen vergelijking maken hoor! Maar je nummertjes zijn gewoon zo'n handig uitgangspuntquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat wil je daar mee zeggen

ben jij an?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:23 schreef Merel het volgende:
Oh dat meten is leuk! Morgen een meetlint opsnorrenHoe meten jullie taille? Want wat bij PF nummertje 3 is, is bij mij mooi slank, maar het probleem ligt bij 4 en 5. Wat resulteert in een leuk figuurtje in jurkjes met een hoge taille, maar zonder kleren valt het wat tegen
En als je m'n lijf vanuit een goeie hoek bekijkt, lijkt het ook nog best aardig

Dat was een grapjequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh ik wilde geen vergelijking maken hoor! Maar je nummertjes zijn gewoon zo'n handig uitgangspunt
 ! Haha
! Haha

An heeft mij op de foto gezetquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ben jij an?
whaaa
jij bent echt vet knap en geyl met dikke tieten waar ik uren naar kan staren en zo
geef mij jouw figuur
 En dat doet ze dus heel tactisch, zo zie ik er in het echt echt niet uit
 En dat doet ze dus heel tactisch, zo zie ik er in het echt echt niet uit  (En ze zei ook dat ik m'n buik in moest houden!!
 (En ze zei ook dat ik m'n buik in moest houden!!   )
 ) 

Ja op je andere foto's zie je er wel iets anders uit (quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Merel het volgende:
[..]
An heeft mij op de foto gezetEn dat doet ze dus heel tactisch, zo zie ik er in het echt echt niet uit
(En ze zei ook dat ik m'n buik in moest houden!!
)
Maar ik zat natuurlijk even naar complimentjes te vissen, bedankt voor je medewerking

met blond haar ook en zo)
  met blond haar ook en zo) 

En van slapen val je af hebben we geleerd, dus we zijn nu contraproductief bezig!
 En van slapen val je af hebben we geleerd, dus we zijn nu contraproductief bezig!

Maar daar staat dan weer tegenover dat je verder op zulke warme dagen toch niks eet..
 Maar daar staat dan weer tegenover dat je verder op zulke warme dagen toch niks eet..

!
! 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |