Ligt eraan waar die van gemaakt is he? Als je het kant-en-klaar koopt zit er vaak mayo doorheen, maar als je het zelf maakt met magere yoghurt dan zou ik zeggen: leef je uit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:10 schreef Greys het volgende:
Cootje, hoe lang in de grillpan ongeveer?
En bedankt voor je tips
En in het kader van de slankheidsbeweging gaan we maar geen brood in de jus dippen (ohhhh, zó lekker!) maar dippen we het brood in de tzaziki. Of is dat net zo 'erg'?
Daar heb ik net een blikje van op.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga vandaag ku lu yuk maken. Gefrituurd en wel
... maar ik heb wel ananas op eigen sap, hoor
Dat is me al laaaang duidelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik overdrijf graag in woorden
ik zit nog steeds op m'n bolle (haha) reet te fokken
ipv rondjes te rennen
Het recept is van SHEquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:32 schreef Faithy het volgende:
oooooh, heb je dat vaker gedaan CF?
zo ja/nee, receptje?![]()
Ku Yu Luk
Valeriaan doet niks bij mijquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of wiet lollies
kan je niet valeriaan snuiven?
Als het je niet uitmaakt voor de calorietjesquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik ga eten bij de italiaan
wat moet ik bestellen?
Ze hebben daar ook gewoon vlees met groenten hoor! En salades. Anders neem je een heel eenvoudige pizza, met veel groenten en geen salami en shit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik ga eten bij de italiaan
wat moet ik bestellen?
Dat zei ik ook; tot ze zo'n doorgsneden kut erbij pakte en me liet zien dat je dunne darm echt tot op je schaambeen looptquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:00 schreef conleche het volgende:
SHE: ik ben echt té eigenwijs, maar ik geloof er helemaal niks van! Ik weet toch wel het verschil tussen darmpijn en menstruatiepijn??
Maar ik neem toch aan dat de pijn in je darmen wel wordt veroorzaakt door het orgasme?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zei ik ook; tot ze zo'n doorgsneden kut erbij pakte en me liet zien dat je dunne darm echt tot op je schaambeen loopt
Een doorgesneden kutquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zei ik ook; tot ze zo'n doorgsneden kut erbij pakte en me liet zien dat je dunne darm echt tot op je schaambeen loopt
Nee, volgens haar krijg ik gewoon s' nachts een acute darmpijn , wat zich doordat ik diep slaap, in een droom openbaart als orgasme, wat natuurlijk helemaal niet zo isquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik neem toch aan dat de pijn in je darmen wel wordt veroorzaakt door het orgasme?
Ja doehoei. Dat geloof ik niet hoor. Daarvoor zijn bij mij een aantal ehm... fysieke symptomenquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, volgens haar krijg ik gewoon s' nachts een acute darmpijn , wat zich doordat ik diep slaap, in een droom openbaart als orgasme, wat natuurlijk helemaal niet zo is
Jij misschienquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:27 schreef SHE het volgende:
Ik ook niet hoor. Ik had me er wel bij neergelegd dat ik s' nachts word geinsemineerd door Lucifer himself en ben uitverkoren om de anti-christ te baren.
Omdat ik honger hadquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:29 schreef Greys het volgende:
PF, je ging toch bij de Italiaan eten?
Waarom eet je dan nu nog boterhammen?
Ja, het is dat of ik baar een geitje. Het doet in elk geval fucking zeer!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij misschienMaar ik ben van nature uitermate zoet
En of!! Een beetje de nachtelijke heimelijke geneugten afdoen als darmpijn. Een jaloers, frigide kreng is het!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, het is dat of ik baar een geitje. Het doet in elk geval fucking zeer!
kut dokter. Ik moet nodig maar eens op zoek naar nieuwe.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:35 schreef conleche het volgende:
[..]
En of!! Een beetje de nachtelijke heimelijke geneugten afdoen als darmpijn. Een jaloers, frigide kreng is het!!
De truc is om eerst de aubergine apart te roerbakken in flink veel olie. Dan schrik je je rot, want het wordt helemaal opgezogen, maar dan strooi je er zout over en laat de olie grotendeels weer los. Uit de wok scheppen en hetzelfde met de courgette doen. Dan de rest van de groenten wokken en de courgette en aubergine weer toevoegen. Dit zijn een beetje ratatouille groenten, dus kruiden als thijm, oregano ed zijn erg lekker hierbij!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:40 schreef Sugar het volgende:
Oké, snelle vraag: ik ga zo courgette, aubergine, groene paprika en tomaat (denk ik?) roerbakken. Hoe maak ik het echt lekker? Kruiden enzo bedoel ik. Danku!
GMTA!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:45 schreef Tinkepink het volgende:
Waarschijnlijk ten overvloede, maar je weet dat je aubergine het beste eerst even bestrooit met zout en dat even laat staan?
Ik zou er ratatouille van maken overigens.
Je moet aubergine echt eens in blokjes snijden en frituren: echt heerlijk! Dan heeft het echt niks meer van een spons!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind aubergine significant beter te pruimen als ie in de oven is geroosterd. Heeft namelijk best veel tijd nodig om te garen. Drupje olie, snufje zout...
Paprika heet bakken tot zacht, ander is 'ie echt te bitter. Dan wat ui, vervolgens courgette en tomaat erbij? (niet alles gaart even snel hè).
Idd, PF, rood uitjeMisschien wat provencaalse kruiden en een drupje balsamico-azijn?
Succes! Ik spring op de fiets naar huis.
Succes bolletje! Ik ben wederom trots op u!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bolletje heeft haar hardloopkleren aan en gaat nu les 4 van evy rennen!
Je hebt gelijk hoor, sorry, was niet aanvallend bedoeld.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Omdat ik honger had
We hebben om 7 uur gereserveerd dus ik zal om iets van 8 uur eten hebben
Mij een schuldcomplex aanpraten hèquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bolletje heeft haar hardloopkleren aan en gaat nu les 4 van evy rennen!
Je kweekt er wel conditie mee. Helpt bij je verbranding. Ik heb trouwens wel het idee dat mijn kuiten dikker zijn geworden (sinds mijn verhuizing in januari fiets ik veel meer)quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
Sorry Ise, maar je weet dondersgoed dat je professioneel moet fietsen om echt gewicht te verliezen.
Of pas jij al in een mt 36?
Fietsen is de minst interessante oefening om gewicht te verliezen. Een goede ombi van KT + cardio blijft de beste manier.Bovendien krijg je ontzettend lelijke benen van fietsen.
Beter ga je alles op de skates doen. Daar krijg je echt een fantastische kont en benen van
Nou.... ik heb een zeer mooie kont en benen, mijn kuiten zijn zeker niet dik en ik heb altijd heeeeeel veel gefietst. Sinds we hier wonen (op het platteland) helaas niet zoveel meer, maar ik heb het zeker aan het fietsen te danken dat ik voor mijn zwangerschappen maat 36 had en nog steeds mooie benen en billen heb.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
Sorry Ise, maar je weet dondersgoed dat je professioneel moet fietsen om echt gewicht te verliezen.
Fietsen is de minst interessante oefening om gewicht te verliezen. Een goede ombi van KT + cardio blijft de beste manier.Bovendien krijg je ontzettend lelijke benen van fietsen.
Beter ga je alles op de skates doen. Daar krijg je echt een fantastische kont en benen van
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou.... ik heb een zeer mooie kont en benen, mijn kuiten zijn zeker niet dik en ik heb altijd heeeeeel veel gefietst. Sinds we hier wonen (op het platteland) helaas niet zoveel meer, maar ik heb het zeker aan het fietsen te danken dat ik voor mijn zwangerschappen maat 36 had en nog steeds mooie benen en billen heb.
True, fietsen is dan ook een aerobe training.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kweekt er wel conditie mee. Helpt bij je verbranding. Ik heb trouwens wel het idee dat mijn kuiten dikker zijn geworden (sinds mijn verhuizing in januari fiets ik veel meer)![]()
Ik heb vandaag vrij veel gegeten, maar ben dan ook heel actief geweest: meer dan een uur gefietst en nog een uurtje gezwommen
Ik kies persoonlijk gewoon de sport die ik leuk vind. Dat hou ik het beste vol, en daar heb ik het meeste plezier van uiteindelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:42 schreef SHE het volgende:
[..]
True, fietsen is dan ook een aerobe training.
Ik ben meer van de anaerobe training..simpelweg omdat daar het hele lichaam plezier van heeft.
Maar da's persoonlijk.
Ik heb ook een 'I hate cardio' - shirt.
Ik heb nooit maat 36 gehad en hoef ook geen maat 36.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
Skaten vind ik niet leuk. Ik doe liever wat langer over afvallen dan dat ik naar een sportschool o.i.d. gaan, want dat vind ik een marteling. Mijn moeder is ook 20 kg afgevallen zonder sportschool (én zonder fietsenquote:Fietsen is de minst interessante oefening om gewicht te verliezen. Een goede ombi van KT + cardio blijft de beste manier.Bovendien krijg je ontzettend lelijke benen van fietsen.
Ik ben happy en ik voel me goed. Ik voel me gezonder, maar dat zit met name tussen mijn oren, want lichamelijk merk ik geen verschil. Ik wacht ook nog op de enorme hoeveelheid extra energie die zou komen. Daar heb ik nog niets van gemerkt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:21 schreef SHE het volgende:
Oh en voor ik het vergeet; hoe gaat het eten? Ben je happy? Voel je je goed? Heb je het idee dat je beter in je vel zit?
Maar het type lijf dat jij mooi vindt, is niet het type lijf dat ik mooi vind. Ik ben tevreden met mijn lichaam zoals het is (zacht, vrouwelijk, niet afgetraind, her en der een vetkussentje), ik wil enkel de kilo's kwijt die ik er in de afgelopen twee jaar bij heb gekregen door teveel snacken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Voor mijn zwangerschap pas ik ook in mijn mt 36![]()
Ik wil niet bijdehand doen natuurlijk, maar als fitness instructrice weet ik wel wat de manier is om een goddelijk lijf te krijgen. Fietsen staat helaas onderaan de lijst.
Tenzij je aan mountainbiken of race-fietsen doet; en dan vooral ellenlange afstanden.
Ik ken weinig naar hun werk-fietsers met een fit lijf, terwijl regelmatig naar de sportschool-typen of hardlopers er beduidend beter uit zien.
En de meeste vrouwen hebben geen bouw voor fietsen; die krijgen lelijke quadriceps en enorme kuiten. Uitzonderingen daargelaten.
Neemt niet weg dat fietsen heerlijk is; ik doe het ook graag. Zeker omdat mijn knie er goed bij vaart. Met dit weer echt hemels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |