Ligt eraan waar die van gemaakt is he? Als je het kant-en-klaar koopt zit er vaak mayo doorheen, maar als je het zelf maakt met magere yoghurt dan zou ik zeggen: leef je uit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:10 schreef Greys het volgende:
Cootje, hoe lang in de grillpan ongeveer?
En bedankt voor je tips
En in het kader van de slankheidsbeweging gaan we maar geen brood in de jus dippen (ohhhh, zó lekker!) maar dippen we het brood in de tzaziki. Of is dat net zo 'erg'?
Daar heb ik net een blikje van op.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga vandaag ku lu yuk maken. Gefrituurd en wel
... maar ik heb wel ananas op eigen sap, hoor
Dat is me al laaaang duidelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik overdrijf graag in woorden
ik zit nog steeds op m'n bolle (haha) reet te fokken
ipv rondjes te rennen
Het recept is van SHEquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:32 schreef Faithy het volgende:
oooooh, heb je dat vaker gedaan CF?
zo ja/nee, receptje?![]()
Ku Yu Luk
Valeriaan doet niks bij mijquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of wiet lollies
kan je niet valeriaan snuiven?
Als het je niet uitmaakt voor de calorietjesquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik ga eten bij de italiaan
wat moet ik bestellen?
Ze hebben daar ook gewoon vlees met groenten hoor! En salades. Anders neem je een heel eenvoudige pizza, met veel groenten en geen salami en shit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik ga eten bij de italiaan
wat moet ik bestellen?
Dat zei ik ook; tot ze zo'n doorgsneden kut erbij pakte en me liet zien dat je dunne darm echt tot op je schaambeen looptquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:00 schreef conleche het volgende:
SHE: ik ben echt té eigenwijs, maar ik geloof er helemaal niks van! Ik weet toch wel het verschil tussen darmpijn en menstruatiepijn??
Maar ik neem toch aan dat de pijn in je darmen wel wordt veroorzaakt door het orgasme?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zei ik ook; tot ze zo'n doorgsneden kut erbij pakte en me liet zien dat je dunne darm echt tot op je schaambeen loopt
Een doorgesneden kutquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zei ik ook; tot ze zo'n doorgsneden kut erbij pakte en me liet zien dat je dunne darm echt tot op je schaambeen loopt
Nee, volgens haar krijg ik gewoon s' nachts een acute darmpijn , wat zich doordat ik diep slaap, in een droom openbaart als orgasme, wat natuurlijk helemaal niet zo isquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik neem toch aan dat de pijn in je darmen wel wordt veroorzaakt door het orgasme?
Ja doehoei. Dat geloof ik niet hoor. Daarvoor zijn bij mij een aantal ehm... fysieke symptomenquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, volgens haar krijg ik gewoon s' nachts een acute darmpijn , wat zich doordat ik diep slaap, in een droom openbaart als orgasme, wat natuurlijk helemaal niet zo is
Jij misschienquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:27 schreef SHE het volgende:
Ik ook niet hoor. Ik had me er wel bij neergelegd dat ik s' nachts word geinsemineerd door Lucifer himself en ben uitverkoren om de anti-christ te baren.
Omdat ik honger hadquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:29 schreef Greys het volgende:
PF, je ging toch bij de Italiaan eten?
Waarom eet je dan nu nog boterhammen?
Ja, het is dat of ik baar een geitje. Het doet in elk geval fucking zeer!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij misschienMaar ik ben van nature uitermate zoet
En of!! Een beetje de nachtelijke heimelijke geneugten afdoen als darmpijn. Een jaloers, frigide kreng is het!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, het is dat of ik baar een geitje. Het doet in elk geval fucking zeer!
kut dokter. Ik moet nodig maar eens op zoek naar nieuwe.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:35 schreef conleche het volgende:
[..]
En of!! Een beetje de nachtelijke heimelijke geneugten afdoen als darmpijn. Een jaloers, frigide kreng is het!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |