Dan moet je maar geen 40 amandelen eten. Wie eet er nou 40 amandelen!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ooooh nee
ik ben net uit mn nieuwe broek gescheurd

Oh jee, is ie nog te repareren?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ooooh nee
ik ben net uit mn nieuwe broek gescheurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.

Wat is de reden van behoefte aan drop, dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:42 schreef SHE het volgende:
[..]
ja, want die behoefte heeft een reden.
Ik ga volgende week ook aan de drop. Ik heb besloten dat ik per maandag aanstaande ga stoppen met roken
 Enkel van die dropjojo's en pondszakken Engelse drop. Voor het laaste vertrouw ik mezelf nog niet genoeg
 Enkel van die dropjojo's en pondszakken Engelse drop. Voor het laaste vertrouw ik mezelf nog niet genoeg  Maar ik heb ergens in de winkel nog een klein zakje keiharde, zoete muntdrop gescoord
 Maar ik heb ergens in de winkel nog een klein zakje keiharde, zoete muntdrop gescoord 

Dat zijn echt de 40 amandelen niet, Conleche
 Dat zijn echt de 40 amandelen niet, Conleche 

quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
Hemeltje PFDat zijn echt de 40 amandelen niet, Conleche
Is dit overtuigend genoeg om weer te gaan sporten, PF'je?
 @ yourself!
 @ yourself! 

... zei zij lachendquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:42 schreef Faithy het volgende:
uit je broek scheuren lijkt me echt heel naar

Hemel, vertel me alsjeblieft dat je ècht een meisje bentquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
een tijdje terug sprong er opeens een knoop af
en nog wat later bleef een knoopje hangen achter de stoelleuning en scheurde uit
en nu net nu ik rustig zat scheurde m'n hele zak eruit + de stof waar ie zat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Een entrecôte kan je heel goed in de grillpan klaarmaken. Even een beetje invetten met olie, flink peper erop en grillen maar. Dan doe ik halverwege zo'n beetje het zout erop.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
... zei zij lachend
Iemand nog een ultiem idee hoe entrecote het lekkerst klaar te maken?
Ik ben potdomme bijna 35 en heb nog nooit een entrecote gebraden

quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hemel, vertel me alsjeblieft dat je ècht een meisje bent

ineens héél erg aan de lijn, héél veel sporten.
 ineens héél erg aan de lijn, héél veel sporten. Dat iemand er niet in slaagt zo'n patroon te doorbreken... Ik kan me er zo slecht iets bij voorstellen
 Dat iemand er niet in slaagt zo'n patroon te doorbreken... Ik kan me er zo slecht iets bij voorstellen  

Ja naar is dat idd. Ik heb bij mij op de sportschool zo'n vrouw. Ze lijkt me al bijna 50 of zo, maar altijd als ik er ben is zij er ook (en waarschijnlijk ook altijd als ik er niet ben dus) en ze is zo ongelofelijk eng dunquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:01 schreef ColdFeet het volgende:
Jij bent zo lekker mateloos, PFineens héél erg aan de lijn, héél veel sporten.
Speaking of, ik zag net een vrouw in de supermarkt met, volgens mij, serieuze en vergevorderde anorexia. Bah, wat is dat toch ellendig om te zienDat iemand er niet in slaagt zo'n patroon te doorbreken... Ik kan me er zo slecht iets bij voorstellen

Oh nee joh, dat bedoelde ik helemaal nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik krijg geen anorexia hoor
Ik kreeg alleen een boodschap door van de kleding god

Waar jij wel echt een handje van hebt. Maar anorexia is natuurlijk een heel andere vorm daarvan
 Waar jij wel echt een handje van hebt. Maar anorexia is natuurlijk een heel andere vorm daarvan  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |