Vette shit alleen het zou mij niet staan denk ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nieuwe stropdas + pochet
[ afbeelding ]
+ colbert van Tommy Hilfiger
[ afbeelding ]
Vraag me alleen niet hoe duur het heeft gekost
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:51 schreef w00h00 het volgende:
Mister J.Lo, ik mis wel de Nr 1 op je stropdas.
Gaaaafquote:
Het is net middag manquote:Op zondag 11 mei 2008 11:51 schreef bear87 het volgende:
Nieuwe broek gekocht vanmiddag in Amsterdam![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I LIKE!quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nieuwe stropdas + pochet
[ afbeelding ]
+ colbert van Tommy Hilfiger
[ afbeelding ]
Vraag me alleen niet hoe duur het heeft gekost
Voor wat het nog waard is, dat jurkje (eigenlijk geheel niet mijn stijl) vind ik je geweldig staan! You make it work for me.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
M'n asos bestelling is binnengekomen
Het jurkje.. Deze vind ik leuk, maar wel een beetje vaag
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is echt een dramaGemaakt voor een heel smal Thais poppetje of zo
dat was het
Spijkerbroek lastig te combineren met een tshirtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:05 schreef Stansfield het volgende:
Mooi Broekje. Heb ik zelf ook![]()
Alleen wat lastig te combineren met een tshirtje ofzo doordat hij een beetje grijs is. Dan staat zwart er vind ik het mooiste op. Moet alleen nog even wat zwarts kopen.
Nee dat niet maar het is een grijze spijkerbroek en om nou te zeggen dat elke kleur daar leuk op staat is ookw eer niet zo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:17 schreef navigator het volgende:
[..]
Spijkerbroek lastig te combineren met een tshirt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom op man, of ben je stiekem Maik de Boer
Ik kan alleen grijs en bruin bedenken wat ik niet mooi vind staan op een grijze broek?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nee dat niet maar het is een grijze spijkerbroek en om nou te zeggen dat elke kleur daar leuk op staat is ookw eer niet zo.
Het is een hele blauwe kleur en die wassing heet 8FV.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:55 schreef bear87 het volgende:
Leuke broekjes Stansfield, watvoor kleur is die revick, hoe heet de wassing?
Ach ja zo vind iedereen wat anders mooi he.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:07 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik kan alleen grijs en bruin bedenken wat ik niet mooi vind staan op een grijze broek?
Dank je welquote:Op vrijdag 16 mei 2008 05:05 schreef justshutup het volgende:
[..]
Voor wat het nog waard is, dat jurkje (eigenlijk geheel niet mijn stijl) vind ik je geweldig staan! You make it work for me.
wesc en billabongquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:04 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
die allstars zijn wel erg pimpinquote:Op maandag 19 mei 2008 18:16 schreef The_Mich het volgende:
zojuist ook 2 dingen besteld bij Asos.
Shirt (voor):
[ afbeelding ]
Shirt (achter):
[ afbeelding ]
Sneakers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou haar doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:49 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
dit jurkje, maar dan in het blauw
Lekker wijf inderdaadquote:
Aanfoto:quote:Op zondag 18 mei 2008 18:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets van wat dunnere stof en heel donkergrijs voor sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |