quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:40 schreef lovegrrl het volgende:
Heb de afgelopen week 3 paar schoenen gekocht
dit zijn toch wel de leuksten
alvast voor de zomer enzo
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:44 schreef Marjonijntje het volgende:
[..]
Ja ik heb ook heel erg veel schoenen, maar heel veel goedkope ook
Ik heb die pumps in het grijs en die panterballerina\'s ook in het grijs. (Wit met vlekken in zwart en grijs.)
Hier een paar schoenen van mij![]()
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:52 schreef SilverBullet het volgende:
Mijn nieuwe schoenen, de vans waren maar 20 euro!
quote:
als jij een hele toffe schoen hebt, mag dat ookquote:Op woensdag 28 november 2007 23:33 schreef SpecialK het volgende:
Topic is meervoud dus ik kan niet mee doen
quote:
kwalitiet is natuurlijk goed, heb zelf twee paar ervan.quote:Op zondag 2 december 2007 21:48 schreef BrainB0ne het volgende:
Gister maar weer eens een paar schoenen gekocht.
Tijdens het slenteren in de stad kwam ik dit paar tegen.
Het zijn schoenen van het merk Floris van Bommel, ik heb zelf nooit zon merk schoenen gekocht. (meestal loop ik op Nikies).
Ik vond deze toch wel mooi en heb ze maar meegenomen, kan ik me weer vertonen met de kerstdagen op komst.
Heeft iemand ervaringen met dit merk, is het een goede keuze geweest om een paar Van Bommels te kiezen? Hoe is de kwaliteit enzo? Op het eerste gezicht vond ik ze erg stevig. Ook een van de redenen om ze te kopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marktplaats.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:11 schreef Moja het volgende:
[..]
Die onderste zijn echtWaar heb je die gekocht?
trek ze aan en post dan nog een fotoquote:Op woensdag 12 december 2007 18:28 schreef radioanne het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe vintage laarzen gekocht bij ilovevintage, ik twijfel alleen een beetje omdat ze nogal breed zijn voor mijn voeten en ik niet weet of ze wel zo 'mij' zijn. What do you think?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |