Dit zijn origenele schoenen. Het zijn wel Vans, maar wel Vans waar niet 100 man mee loopt.quote:
Die Quicks he? In Groningen valt dat enorm meequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dit zijn origenele schoenen. Het zijn wel Vans, maar wel Vans waar niet 100 man mee loopt.
Die Quicks of K-Swiss etc. die hier boven staan..
Ga een keer in de koopgoot oid. staan, blijf 15 minuten staan en tell de aantallen eens..
Die zijn welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat vinden we hier van?
[afbeelding]
Mooie schoenen, waar gekocht als ik vragen mag?quote:
Ieder zijn ding I guessquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:32 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
M'n laatste aanschaf, van 4 april dus.
Oeh, die zijn dus nog net iets vetter dan die slipons hierbovenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:32 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Nice, waar gehaald? (voor die prijs wil ik ze ook welquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:43 schreef Syytön het volgende:
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/IMG_0966.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/IMG_0970.JPG]afbeelding][/url]
Ze sluiten niet zo goed aan aan de bovenkant maar normaal heb ik pantykousjes aan dus dan valt het nauwelijk op. Zal ook wel kwaliteit zijn, ze kostten wel liefst 15 euro.
mooie vans hoor, zag er vorige week ook iemand mee lopen. Echte nekkebrekers.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:32 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Axi shoes! Ze hadden ze ook in wit en zwart. Verbazend genoeg zitten ze verder prima.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:22 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nice, waar gehaald? (voor die prijs wil ik ze ook wel)
Zijn Goliath's, o.a. verkrijgbaar bij de pro sport, invito en mss nog dr. adams.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:26 schreef Calva het volgende:
[..]
Mooie schoenen, waar gekocht als ik vragen mag?
Ken het merk niet en al helemaal geen winkel die dat verkoopt
leuke schoentjes alleen jammer van die strik anders waren dat denk ik wel mijn droomschoentjes geworden.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:26 schreef Calva het volgende:
[..]
Mooie schoenen, waar gekocht als ik vragen mag?
Ken het merk niet en al helemaal geen winkel die dat verkoopt
Zijn inderdaad van Goliath en had ze gekocht in België. Weet niet in welke winkels je ze in Nederland kunt kopen, maar het zullen vast wel winkels zijn zoals bovengenoemde.quote:Op zondag 15 april 2007 09:40 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Zijn Goliath's, o.a. verkrijgbaar bij de pro sport, invito en mss nog dr. adams.
Leukquote:Op zondag 15 april 2007 14:18 schreef JopJuh het volgende:
Mijne:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dankje.quote:Op zondag 15 april 2007 00:47 schreef Stansfield het volgende:
[..]
mooie vans hoor, zag er vorige week ook iemand mee lopen. Echte nekkebrekers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |