www.emmenmode.nl kun je online schoenen kopen. Ik vind dat ze vooral de laatste tijd erg mooie schoenen online hebben staan.quote:
Ze hebben bij Frisco in Arnhem nog een paar geloof ik, maar da's ws wel een rare maat oid. In andere winkels weet ik niet of ze er nog staan.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:04 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Die bovenste,zijn die nog ergens te koop of kosten die ook al 300eur oid?
Vertel meer! ze zien er wel ged uitquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:36 schreef Neuroscience het volgende:
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07152/DSC00157a.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Die wil ik dus ooook!quote:
Santoni club, model shark, te krijgen in de 'betere' schoenenzaak, maar zeer moeilijk in oranje accent, veelal in koper/bruinig...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vertel meer! ze zien er wel ged uit
Handig, wittequote:Op donderdag 12 april 2007 22:02 schreef Sweetbeach het volgende:
deze als uitgaansschoen gehaald:
[afbeelding]
nu nog beetje net model erbij (voor 't werk) en klaar voor de zomer
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:02 schreef Sweetbeach het volgende:
deze als uitgaansschoen gehaald:
[afbeelding]
Originele schoenen.quote:
Ja, ik vind die nikes ook orgineel, of asics, of adidas good year. Oh, vans zie je ook niet veel, inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik vind die nikes ook orgineel, of asics, of adidas good year. Oh, vans zie je ook niet veel, inderdaad.
Ja! Ik weet het! Ik moet K-Swiss nemen!
![]()
Ik zie bést veel breezah daar mee lopen.. Orgineel? Neh! Footlocker staat er vol mee.quote:
tja. maar om nou schoenen te laten staan, omdat ze onorgineel zijn geworden door breezah's...quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie bést veel breezah daar mee lopen.. Orgineel? Neh! Footlocker staat er vol mee.
Dat is een overdenkbaar feit, maar daar komt ook nog is bij dat ze gewoon straight up lelijk zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
tja. maar om nou schoenen te laten staan, omdat ze onorgineel zijn geworden door breezah's...
Ja, die quicks van mij zijn ook niet 'orgineel'quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
tja. maar om nou schoenen te laten staan, omdat ze onorgineel zijn geworden door breezah's...
Helemaal niet. Dat víndt jij, is iets heel anders. Overdenkbaar feit?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:56 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Dat is een overdenkbaar feit, maar daar komt ook nog is bij dat ze gewoon straight up lelijk zijn.
En daarmee is dit model écht vreemd, want er zijn zoveel modellen geen "echte zeeschepen" vanaf maat 47?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:56 schreef Cloud_SB het volgende:
Waarom denk je dat ze maar tot 45/46 gaan, boven die maat lijken het echt zeeschepen.
Komt mede door de hoge(re) zoolquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dat víndt jij, is iets heel anders. Overdenkbaar feit?
[..]
En daarmee is dit model écht vreemd, want er zijn zoveel modellen geen "echte zeeschepen" vanaf maat 47?
Klinkt echt als onzin voor mij. Dat je de schoen niet koopt omdat je ze niet mooie vindt, kan ik inkomen. Dat het model vooral gedragen wordt door mensen waar je niets mee hebt en daarom niet draagt, kan ik ook nog begrijpen. Maar het arument "Ze zijn lelijk, want vanaf maar 47 lijken het zeilschepen"quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt mede door de hoge(re) zoolMaar dat is niet typisch K-Swiss hoor
Nah, dat met zeilschepen, dat is misschien wel een kul punt, want als ik eerlijk ben vind ik dat sowieso met alle schoenen rond maatje 47quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klinkt echt als onzin voor mij. Dat je de schoen niet koopt omdat je ze niet mooie vindt, kan ik inkomen. Dat het model vooral gedragen wordt door mensen waar je niets mee hebt en daarom niet draagt, kan ik ook nog begrijpen. Maar het arument "Ze zijn lelijk, want vanaf maar 47 lijken het zeilschepen"![]()
quote:
Dit zijn origenele schoenen. Het zijn wel Vans, maar wel Vans waar niet 100 man mee loopt.quote:
Die Quicks he? In Groningen valt dat enorm meequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dit zijn origenele schoenen. Het zijn wel Vans, maar wel Vans waar niet 100 man mee loopt.
Die Quicks of K-Swiss etc. die hier boven staan..
Ga een keer in de koopgoot oid. staan, blijf 15 minuten staan en tell de aantallen eens..
Die zijn welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat vinden we hier van?
[afbeelding]
Mooie schoenen, waar gekocht als ik vragen mag?quote:
Ieder zijn ding I guessquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:32 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
M'n laatste aanschaf, van 4 april dus.
Oeh, die zijn dus nog net iets vetter dan die slipons hierbovenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:32 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Nice, waar gehaald? (voor die prijs wil ik ze ook welquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:43 schreef Syytön het volgende:
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/IMG_0966.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07156/IMG_0970.JPG]afbeelding][/url]
Ze sluiten niet zo goed aan aan de bovenkant maar normaal heb ik pantykousjes aan dus dan valt het nauwelijk op. Zal ook wel kwaliteit zijn, ze kostten wel liefst 15 euro.
mooie vans hoor, zag er vorige week ook iemand mee lopen. Echte nekkebrekers.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:32 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Axi shoes! Ze hadden ze ook in wit en zwart. Verbazend genoeg zitten ze verder prima.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:22 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nice, waar gehaald? (voor die prijs wil ik ze ook wel)
Zijn Goliath's, o.a. verkrijgbaar bij de pro sport, invito en mss nog dr. adams.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:26 schreef Calva het volgende:
[..]
Mooie schoenen, waar gekocht als ik vragen mag?
Ken het merk niet en al helemaal geen winkel die dat verkoopt
leuke schoentjes alleen jammer van die strik anders waren dat denk ik wel mijn droomschoentjes geworden.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:26 schreef Calva het volgende:
[..]
Mooie schoenen, waar gekocht als ik vragen mag?
Ken het merk niet en al helemaal geen winkel die dat verkoopt
Zijn inderdaad van Goliath en had ze gekocht in België. Weet niet in welke winkels je ze in Nederland kunt kopen, maar het zullen vast wel winkels zijn zoals bovengenoemde.quote:Op zondag 15 april 2007 09:40 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Zijn Goliath's, o.a. verkrijgbaar bij de pro sport, invito en mss nog dr. adams.
Leukquote:Op zondag 15 april 2007 14:18 schreef JopJuh het volgende:
Mijne:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dankje.quote:Op zondag 15 april 2007 00:47 schreef Stansfield het volgende:
[..]
mooie vans hoor, zag er vorige week ook iemand mee lopen. Echte nekkebrekers.
I like, both!quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:52 schreef SilverBullet het volgende:
Mijn nieuwe schoenen, de vans waren maar 20 euro!
[afbeelding]
[afbeelding]
Nicequote:Op vrijdag 20 april 2007 17:52 schreef SilverBullet het volgende:
Mijn nieuwe schoenen, de vans waren maar 20 euro!
[afbeelding]
[afbeelding]
Die eerste zijn sowieso verschrikkelijk, en die 2e zijn een te dure en gare uitvoering van Vans slip-ons lijkt het wel.. Maarja, er staat een duur merkje op hequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:33 schreef VeX- het volgende:
Ik heb gisteravond deze twee schoenen gehaald.
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar deze dan in het rood.
Tsjaa, iedereen loopt dan wel met Vans, maar dit ziet er zo uit als.. ken je dat, die vrouwenschoenen van het merk Bronx (als voorbeeld)? Die modellen worden dan cheap-ass nagemaakt en bij schoenenwinkels als de Axischoen etc. verkocht. Dit is hetzelfde, maar dan andersom zeg maar! Vind ik ook met die "all-stars" die je toen van Replay had.. het model is vaak minder, en je betaalt er nog meer voor ook. Maar goed, jij moet ze aan, niet ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:41 schreef VeX- het volgende:
Mwa, die eerste zijn er in het echt heus wel mooier uit.Tegen een witte achtergrond ogen ze wat vreemd. En over die tweede. Mwa, ik wilde juist eerst Vans, totdat ik hoorde dat iedereen er meeliep. Dan kwamen deze wel redelijk in de buurt. Persoonlijk vind ik ze ook wel wat meer apart/origineel/leuk.
Ja, ik ken dat merk wel. Zelf werk ik ook in een schoenenwinkel waar ze dat grut verkopen. Dus, ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt te zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, iedereen loopt dan wel met Vans, maar dit ziet er zo uit als.. ken je dat, die vrouwenschoenen van het merk Bronx (als voorbeeld)? Die modellen worden dan cheap-ass nagemaakt en bij schoenenwinkels als de Axischoen etc. verkocht. Dit is hetzelfde, maar dan andersom zeg maar!
Precies.quote:Vind ik ook met die "all-stars" die je toen van Replay had.. het model is vaak minder, en je betaalt er nog meer voor ook. Maar goed, jij moet ze aan, niet ik.
Weet je wat het is, het is niet eens dat ik ze echt lelijk vind ofzo.. maar je associeert het automatisch met Vans! Iig, genoeg geslowchat weerquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:51 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat merk wel. Zelf werk ik ook in een schoenenwinkel waar ze dat grut verkopen. Dus, ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt te zeggen.
[..]
Precies.
De All-Star neppers zijn bij Axischoen toch wel heel wat goedkoper. En alles waar een merkje zoals Replay op staat is gelijk weer duurder. Hoewel ik dat niet echt neppers vind, zijn toch altijd net weer wat anders dan het standaard All Star model.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, iedereen loopt dan wel met Vans, maar dit ziet er zo uit als.. ken je dat, die vrouwenschoenen van het merk Bronx (als voorbeeld)? Die modellen worden dan cheap-ass nagemaakt en bij schoenenwinkels als de Axischoen etc. verkocht. Dit is hetzelfde, maar dan andersom zeg maar! Vind ik ook met die "all-stars" die je toen van Replay had.. het model is vaak minder, en je betaalt er nog meer voor ook. Maar goed, jij moet ze aan, niet ik.
hou je mond je hebt in dit topic nog helemaal geen foto's gepostquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:40 schreef Dirkmaat het volgende:
he bah
Nou? .. zeg op !quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:52 schreef invasionofheads het volgende:
[..]
erg gaaf, hoe heet het model en waar heb je ze vandaan?
Ben jij echt een man?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:10 schreef revolutionx het volgende:
mijn god, wat voor schoenen sommige mensen hier kopen. en dan werk je nog in een schoenenwinkel ook...
Ik vind ze persoonlijk niet echt mooiequote:
Komt een beetje door de camerastand.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind ze persoonlijk niet echt mooie
Zien er nogal cheap uit
Zegt iemand die deze dingen heeft.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:10 schreef revolutionx het volgende:
mijn god, wat voor schoenen sommige mensen hier kopen. en dan werk je nog in een schoenenwinkel ook...
Die vind ik mooier dan die van woutabest. Maar ja ieder zijn smaak he anders loopt iedereen op dezelfde schoenen.quote:
Ik vind ze allebei lelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die vind ik mooier dan die van woutabest. Maar ja ieder zijn smaak he anders loopt iedereen op dezelfde schoenen.
Inderdaad, allemaal waarvan ik kritiek heb gehad, staat van henzelf geen enkele foto in dit topicquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Jongens, laten we elkaar niet afzeiken, maar gezellig ontopic blijven![]()
Echt heel mooi. Die bovenste wil ik ook.quote:
Klitteband!quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:23 schreef Qunak het volgende:
Zoals gepost in het Sneaker-topic:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maandag ga ik nog een paar in het wit kopen.
Ik heb mijn veterstrikdipolma hoorquote:
Oh ja, die klepwagen foto.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:49 schreef Aanvoerder het volgende:
He jammer. Als ik BrauN zie posten in LIF, dan verwacht ik altijd weer iets gers te zien in de trant van de kiepwagen. Helaas, deze keer niet.
hier!quote:
Jammer van die maten.quote:Op zondag 29 april 2007 07:19 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Dank je wel, dat wordt misschien maar even een bestelling plaatsen![]()
Fraai. Welk merk, waar gekocht?quote:Op maandag 30 april 2007 12:11 schreef LSS het volgende:
Nieuwe zomerschoentjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de Amigo in Leeuwarden. Merkloos volgens mij, maar dat zie je niet aan de prijs af, namelijk 104,95. Wat best een hoop geld is voor een paar zomerschoentjes imo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |