I like, both!quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:52 schreef SilverBullet het volgende:
Mijn nieuwe schoenen, de vans waren maar 20 euro!
[afbeelding]
[afbeelding]
Nicequote:Op vrijdag 20 april 2007 17:52 schreef SilverBullet het volgende:
Mijn nieuwe schoenen, de vans waren maar 20 euro!
[afbeelding]
[afbeelding]
Die eerste zijn sowieso verschrikkelijk, en die 2e zijn een te dure en gare uitvoering van Vans slip-ons lijkt het wel.. Maarja, er staat een duur merkje op hequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:33 schreef VeX- het volgende:
Ik heb gisteravond deze twee schoenen gehaald.
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar deze dan in het rood.
Tsjaa, iedereen loopt dan wel met Vans, maar dit ziet er zo uit als.. ken je dat, die vrouwenschoenen van het merk Bronx (als voorbeeld)? Die modellen worden dan cheap-ass nagemaakt en bij schoenenwinkels als de Axischoen etc. verkocht. Dit is hetzelfde, maar dan andersom zeg maar! Vind ik ook met die "all-stars" die je toen van Replay had.. het model is vaak minder, en je betaalt er nog meer voor ook. Maar goed, jij moet ze aan, niet ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:41 schreef VeX- het volgende:
Mwa, die eerste zijn er in het echt heus wel mooier uit.Tegen een witte achtergrond ogen ze wat vreemd. En over die tweede. Mwa, ik wilde juist eerst Vans, totdat ik hoorde dat iedereen er meeliep. Dan kwamen deze wel redelijk in de buurt. Persoonlijk vind ik ze ook wel wat meer apart/origineel/leuk.
Ja, ik ken dat merk wel. Zelf werk ik ook in een schoenenwinkel waar ze dat grut verkopen. Dus, ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt te zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, iedereen loopt dan wel met Vans, maar dit ziet er zo uit als.. ken je dat, die vrouwenschoenen van het merk Bronx (als voorbeeld)? Die modellen worden dan cheap-ass nagemaakt en bij schoenenwinkels als de Axischoen etc. verkocht. Dit is hetzelfde, maar dan andersom zeg maar!
Precies.quote:Vind ik ook met die "all-stars" die je toen van Replay had.. het model is vaak minder, en je betaalt er nog meer voor ook. Maar goed, jij moet ze aan, niet ik.
Weet je wat het is, het is niet eens dat ik ze echt lelijk vind ofzo.. maar je associeert het automatisch met Vans! Iig, genoeg geslowchat weerquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:51 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat merk wel. Zelf werk ik ook in een schoenenwinkel waar ze dat grut verkopen. Dus, ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt te zeggen.
[..]
Precies.
De All-Star neppers zijn bij Axischoen toch wel heel wat goedkoper. En alles waar een merkje zoals Replay op staat is gelijk weer duurder. Hoewel ik dat niet echt neppers vind, zijn toch altijd net weer wat anders dan het standaard All Star model.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, iedereen loopt dan wel met Vans, maar dit ziet er zo uit als.. ken je dat, die vrouwenschoenen van het merk Bronx (als voorbeeld)? Die modellen worden dan cheap-ass nagemaakt en bij schoenenwinkels als de Axischoen etc. verkocht. Dit is hetzelfde, maar dan andersom zeg maar! Vind ik ook met die "all-stars" die je toen van Replay had.. het model is vaak minder, en je betaalt er nog meer voor ook. Maar goed, jij moet ze aan, niet ik.
hou je mond je hebt in dit topic nog helemaal geen foto's gepostquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:40 schreef Dirkmaat het volgende:
he bah
Nou? .. zeg op !quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:52 schreef invasionofheads het volgende:
[..]
erg gaaf, hoe heet het model en waar heb je ze vandaan?
Ben jij echt een man?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:10 schreef revolutionx het volgende:
mijn god, wat voor schoenen sommige mensen hier kopen. en dan werk je nog in een schoenenwinkel ook...
Ik vind ze persoonlijk niet echt mooiequote:
Komt een beetje door de camerastand.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind ze persoonlijk niet echt mooie
Zien er nogal cheap uit
Zegt iemand die deze dingen heeft.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:10 schreef revolutionx het volgende:
mijn god, wat voor schoenen sommige mensen hier kopen. en dan werk je nog in een schoenenwinkel ook...
Die vind ik mooier dan die van woutabest. Maar ja ieder zijn smaak he anders loopt iedereen op dezelfde schoenen.quote:
Ik vind ze allebei lelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die vind ik mooier dan die van woutabest. Maar ja ieder zijn smaak he anders loopt iedereen op dezelfde schoenen.
Inderdaad, allemaal waarvan ik kritiek heb gehad, staat van henzelf geen enkele foto in dit topicquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Jongens, laten we elkaar niet afzeiken, maar gezellig ontopic blijven![]()
Echt heel mooi. Die bovenste wil ik ook.quote:
Klitteband!quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:23 schreef Qunak het volgende:
Zoals gepost in het Sneaker-topic:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maandag ga ik nog een paar in het wit kopen.
Ik heb mijn veterstrikdipolma hoorquote:
Oh ja, die klepwagen foto.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:49 schreef Aanvoerder het volgende:
He jammer. Als ik BrauN zie posten in LIF, dan verwacht ik altijd weer iets gers te zien in de trant van de kiepwagen. Helaas, deze keer niet.
hier!quote:
Jammer van die maten.quote:Op zondag 29 april 2007 07:19 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Dank je wel, dat wordt misschien maar even een bestelling plaatsen![]()
Fraai. Welk merk, waar gekocht?quote:Op maandag 30 april 2007 12:11 schreef LSS het volgende:
Nieuwe zomerschoentjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de Amigo in Leeuwarden. Merkloos volgens mij, maar dat zie je niet aan de prijs af, namelijk 104,95. Wat best een hoop geld is voor een paar zomerschoentjes imo.quote:
stijvol, floris v Bommelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |