Ik begin schoen verslaafd te wordenquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:43 schreef pilskabouter het volgende:
Deze gekocht vandaag, voor in de zomer en stiekem al voor nu:
[afbeelding]
Niet gezien in elk geval. Wel in nog een andere kleur maar die vond ik minderquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Ook in zwart-wit ruitje te krijgen of niet?
Ik heb al gekeken op de site, ze bestaan ook in zwart/grijs/rood en 2x met pastelkleurtjes. Nu nog kijken waar ik ze kan kopenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:58 schreef pilskabouter het volgende:
[..]
Niet gezien in elk geval. Wel in nog een andere kleur maar die vond ik minder
Deze heb ik 2 weken terug gekocht, maar dan de hogequote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:43 schreef pilskabouter het volgende:
Deze gekocht vandaag, voor in de zomer en stiekem al voor nu:
[afbeelding]
Pff waarom zou ik. Als ik ze uit wil doen moeten ze toch weer los en het loopt net zo fijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:58 schreef Dirkmaat het volgende:
Jullie moeten duidelijk eens je veters strikken
In Maastricht ?quote:Op maandag 2 april 2007 21:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Sacha, daar die grote bij het VVV. 40 euro
In de coach in Zwolle... 80 euro maar ik krijg 10% korting omdat ik student ben.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:25 schreef Bolter het volgende:
Waar gehaald? en misschien duidelijkere foto of plaatje?
laat me raden... jij vindt stipjes leuk?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:44 schreef Marjonijntje het volgende:
[..]
Ja ik heb ook heel erg veel schoenen, maar heel veel goedkope ook
Ik heb die pumps in het grijs en die panterballerina's ook in het grijs. (Wit met vlekken in zwart en grijs.)
[afbeelding]
Hier een paar schoenen van mij![]()
Tof hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heb deze besteld
Foto's geleend van Parselmouth
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarom heb ook wel een stel ox'en gezien (op internet) die mij tof lijken, maar nog niet tegengekomenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:28 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
In de coach in Zwolle... 80 euro maar ik krijg 10% korting omdat ik student ben.
Heb op dit moment geen goeie camera...als ik daar beschikking over heb dan post ik hem opnieuw.
Volgens mij is deze schoen ook bijna nergens meer te vinden. Zelfs op google niet
(iig niet in deze kleur)
oefenenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Tof hoor
Alleen jammer dat ik niet op pumps kan lopen
I love you.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:44 schreef Marjonijntje het volgende:
[..]
Ja ik heb ook heel erg veel schoenen, maar heel veel goedkope ook
Ik heb die pumps in het grijs en die panterballerina's ook in het grijs. (Wit met vlekken in zwart en grijs.)
[afbeelding]
Hier een paar schoenen van mij![]()
Nee inderdaad, het zijn echt heel mooie schoentjes. Ik heb ze toen gekocht.... en nooit weer gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:58 schreef Bolter het volgende:
[..]
Daarom heb ook wel een stel ox'en gezien (op internet) die mij tof lijken, maar nog niet tegengekomen.
ik kan alleen die rode zien maarquote:Op maandag 26 maart 2007 13:58 schreef Lollifant het volgende:
Mijn nieuwe schoentjes!![]()
Witte pumps:
[afbeelding]
Rode pumps:
[afbeelding]
Rest van de schoentjes die ik deze maand heb gekocht:
[afbeelding]
Ik kom de zomer wel door!![]()
Hee jij ook hierquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heb deze besteld
Foto's geleend van Parselmouth
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi!quote:Op maandag 9 april 2007 22:37 schreef Buitendam het volgende:
[afbeelding]
In een zomerstemming gekocht op internet![]()
ik wil ook zulke voor erbijquote:
En dat moeten wij jou gaan zeggen? Ik zou zeggen, ga naar de winkel en neem de gene die je 't mooist vindt.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:41 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik wil ook zulke voor erbij.. Weet alleen nog niet of ik ze half hoog wil en in welke kleur.. iemand een idee? Denk gewoon lage voor in de zomer.. maar de kleur is nu nog de vraag!
www.emmenmode.nl kun je online schoenen kopen. Ik vind dat ze vooral de laatste tijd erg mooie schoenen online hebben staan.quote:
Ze hebben bij Frisco in Arnhem nog een paar geloof ik, maar da's ws wel een rare maat oid. In andere winkels weet ik niet of ze er nog staan.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:04 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Die bovenste,zijn die nog ergens te koop of kosten die ook al 300eur oid?
Vertel meer! ze zien er wel ged uitquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:36 schreef Neuroscience het volgende:
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07152/DSC00157a.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Die wil ik dus ooook!quote:
Santoni club, model shark, te krijgen in de 'betere' schoenenzaak, maar zeer moeilijk in oranje accent, veelal in koper/bruinig...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vertel meer! ze zien er wel ged uit
Handig, wittequote:Op donderdag 12 april 2007 22:02 schreef Sweetbeach het volgende:
deze als uitgaansschoen gehaald:
[afbeelding]
nu nog beetje net model erbij (voor 't werk) en klaar voor de zomer
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:02 schreef Sweetbeach het volgende:
deze als uitgaansschoen gehaald:
[afbeelding]
Originele schoenen.quote:
Ja, ik vind die nikes ook orgineel, of asics, of adidas good year. Oh, vans zie je ook niet veel, inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik vind die nikes ook orgineel, of asics, of adidas good year. Oh, vans zie je ook niet veel, inderdaad.
Ja! Ik weet het! Ik moet K-Swiss nemen!
![]()
Ik zie bést veel breezah daar mee lopen.. Orgineel? Neh! Footlocker staat er vol mee.quote:
tja. maar om nou schoenen te laten staan, omdat ze onorgineel zijn geworden door breezah's...quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie bést veel breezah daar mee lopen.. Orgineel? Neh! Footlocker staat er vol mee.
Dat is een overdenkbaar feit, maar daar komt ook nog is bij dat ze gewoon straight up lelijk zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
tja. maar om nou schoenen te laten staan, omdat ze onorgineel zijn geworden door breezah's...
Ja, die quicks van mij zijn ook niet 'orgineel'quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
tja. maar om nou schoenen te laten staan, omdat ze onorgineel zijn geworden door breezah's...
Helemaal niet. Dat víndt jij, is iets heel anders. Overdenkbaar feit?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:56 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Dat is een overdenkbaar feit, maar daar komt ook nog is bij dat ze gewoon straight up lelijk zijn.
En daarmee is dit model écht vreemd, want er zijn zoveel modellen geen "echte zeeschepen" vanaf maat 47?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:56 schreef Cloud_SB het volgende:
Waarom denk je dat ze maar tot 45/46 gaan, boven die maat lijken het echt zeeschepen.
Komt mede door de hoge(re) zoolquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dat víndt jij, is iets heel anders. Overdenkbaar feit?
[..]
En daarmee is dit model écht vreemd, want er zijn zoveel modellen geen "echte zeeschepen" vanaf maat 47?
Klinkt echt als onzin voor mij. Dat je de schoen niet koopt omdat je ze niet mooie vindt, kan ik inkomen. Dat het model vooral gedragen wordt door mensen waar je niets mee hebt en daarom niet draagt, kan ik ook nog begrijpen. Maar het arument "Ze zijn lelijk, want vanaf maar 47 lijken het zeilschepen"quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt mede door de hoge(re) zoolMaar dat is niet typisch K-Swiss hoor
Nah, dat met zeilschepen, dat is misschien wel een kul punt, want als ik eerlijk ben vind ik dat sowieso met alle schoenen rond maatje 47quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klinkt echt als onzin voor mij. Dat je de schoen niet koopt omdat je ze niet mooie vindt, kan ik inkomen. Dat het model vooral gedragen wordt door mensen waar je niets mee hebt en daarom niet draagt, kan ik ook nog begrijpen. Maar het arument "Ze zijn lelijk, want vanaf maar 47 lijken het zeilschepen"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |