quote:Op maandag 10 december 2007 23:13 schreef stephan_t het volgende:
Red Wing 2711 engineer boots
[ afbeelding ]
Ze zitten inderdaad best los bij mijn enkels, maar dat heb ik bijna altijd met laarzen eigenlijk. Ze horen wel een beetje afzakkerig te zitten.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:33 schreef Sapstengel het volgende:
Zitten ze niet erg los bij je enkels?
ganz gut! waar gekocht?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:09 schreef grasmat het volgende:
nieuwe plimsolls
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook een keer Floris van Bommels gehad, nou, nooit meer. Iedereen riep zo over de kwaliteit, ik had echt pech met die dingen. Binnen de kortste keren lieten de zolen aan de voorkant los. Dat is toen gerepareerd door de fabriek. Maar toen ik er daarna op ging lopen, lieten ze direct weer los. De fabriek nam ze vervolgens niet meer terug, omdat ze eerder al gerepareerd waren (ja, door jullie zelf!). Ik heb ze toen door de schoenmaker weer laten repareren. Daarna vielen er hele gaten in de voering. Ik heb al met al echt geen plezier gehad van die schoenen. Het zal wel een 'maandagochtendpaar' zijn geweest, gezien de enthousiaste verhalen van anderen, maar voor mij was het eens maar nooit weer.quote:Op zondag 2 december 2007 21:48 schreef BrainB0ne het volgende:
Gister maar weer eens een paar schoenen gekocht.
Tijdens het slenteren in de stad kwam ik dit paar tegen.
Het zijn schoenen van het merk Floris van Bommel, ik heb zelf nooit zon merk schoenen gekocht. (meestal loop ik op Nikies).
Ik vond deze toch wel mooi en heb ze maar meegenomen, kan ik me weer vertonen met de kerstdagen op komst.
Heeft iemand ervaringen met dit merk, is het een goede keuze geweest om een paar Van Bommels te kiezen? Hoe is de kwaliteit enzo? Op het eerste gezicht vond ik ze erg stevig. Ook een van de redenen om ze te kopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaa, daar was ik ook achter.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:56 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
wij begrijpen elkaar wel geloof ik
eindelijk een vrouw die wel weet hoe het moet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
De banden zijn van verschillend materiaal en de basiskleur is grijsgroen.
En ik ben er érg mee in mijn nopjes
ja inderdaad joh, die laarzen zijn echt prachtigquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:09 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
eindelijk een vrouw die wel weet hoe het moet.![]()
man man, wat laten sommigen toch een gedrochten zien hier.
nee die balletjesschoenen of roze sportschoenen zijn het helemaal wilde je zeggenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:33 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
ja inderdaad joh, die laarzen zijn echt prachtig
dat heb ik niet gezegd, maar die laarzen vond ik nou ook niet smashing. Neem dan n ander voorbeeld (zou niet weten welk voorbeeld, maar goed)quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee die balletjesschoenen of roze sportschoenen zijn het helemaal wilde je zeggen
daar had ik vroeger niet mee thuis hoeven komen.
tof! waar zijn die te krijgen? (en hoe duur waren ze?)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
M'n laatste aanwinst:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |