quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:40 schreef lovegrrl het volgende:
Heb de afgelopen week 3 paar schoenen gekocht
dit zijn toch wel de leuksten
alvast voor de zomer enzo
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:44 schreef Marjonijntje het volgende:
[..]
Ja ik heb ook heel erg veel schoenen, maar heel veel goedkope ook
Ik heb die pumps in het grijs en die panterballerina\'s ook in het grijs. (Wit met vlekken in zwart en grijs.)
Hier een paar schoenen van mij![]()
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:52 schreef SilverBullet het volgende:
Mijn nieuwe schoenen, de vans waren maar 20 euro!
quote:
als jij een hele toffe schoen hebt, mag dat ookquote:Op woensdag 28 november 2007 23:33 schreef SpecialK het volgende:
Topic is meervoud dus ik kan niet mee doen
quote:
kwalitiet is natuurlijk goed, heb zelf twee paar ervan.quote:Op zondag 2 december 2007 21:48 schreef BrainB0ne het volgende:
Gister maar weer eens een paar schoenen gekocht.
Tijdens het slenteren in de stad kwam ik dit paar tegen.
Het zijn schoenen van het merk Floris van Bommel, ik heb zelf nooit zon merk schoenen gekocht. (meestal loop ik op Nikies).
Ik vond deze toch wel mooi en heb ze maar meegenomen, kan ik me weer vertonen met de kerstdagen op komst.
Heeft iemand ervaringen met dit merk, is het een goede keuze geweest om een paar Van Bommels te kiezen? Hoe is de kwaliteit enzo? Op het eerste gezicht vond ik ze erg stevig. Ook een van de redenen om ze te kopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marktplaats.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:11 schreef Moja het volgende:
[..]
Die onderste zijn echtWaar heb je die gekocht?
trek ze aan en post dan nog een fotoquote:Op woensdag 12 december 2007 18:28 schreef radioanne het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe vintage laarzen gekocht bij ilovevintage, ik twijfel alleen een beetje omdat ze nogal breed zijn voor mijn voeten en ik niet weet of ze wel zo 'mij' zijn. What do you think?
quote:Op maandag 10 december 2007 23:13 schreef stephan_t het volgende:
Red Wing 2711 engineer boots
[ afbeelding ]
Ze zitten inderdaad best los bij mijn enkels, maar dat heb ik bijna altijd met laarzen eigenlijk. Ze horen wel een beetje afzakkerig te zitten.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:33 schreef Sapstengel het volgende:
Zitten ze niet erg los bij je enkels?
ganz gut! waar gekocht?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:09 schreef grasmat het volgende:
nieuwe plimsolls
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook een keer Floris van Bommels gehad, nou, nooit meer. Iedereen riep zo over de kwaliteit, ik had echt pech met die dingen. Binnen de kortste keren lieten de zolen aan de voorkant los. Dat is toen gerepareerd door de fabriek. Maar toen ik er daarna op ging lopen, lieten ze direct weer los. De fabriek nam ze vervolgens niet meer terug, omdat ze eerder al gerepareerd waren (ja, door jullie zelf!). Ik heb ze toen door de schoenmaker weer laten repareren. Daarna vielen er hele gaten in de voering. Ik heb al met al echt geen plezier gehad van die schoenen. Het zal wel een 'maandagochtendpaar' zijn geweest, gezien de enthousiaste verhalen van anderen, maar voor mij was het eens maar nooit weer.quote:Op zondag 2 december 2007 21:48 schreef BrainB0ne het volgende:
Gister maar weer eens een paar schoenen gekocht.
Tijdens het slenteren in de stad kwam ik dit paar tegen.
Het zijn schoenen van het merk Floris van Bommel, ik heb zelf nooit zon merk schoenen gekocht. (meestal loop ik op Nikies).
Ik vond deze toch wel mooi en heb ze maar meegenomen, kan ik me weer vertonen met de kerstdagen op komst.
Heeft iemand ervaringen met dit merk, is het een goede keuze geweest om een paar Van Bommels te kiezen? Hoe is de kwaliteit enzo? Op het eerste gezicht vond ik ze erg stevig. Ook een van de redenen om ze te kopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaa, daar was ik ook achter.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:56 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
wij begrijpen elkaar wel geloof ik
eindelijk een vrouw die wel weet hoe het moet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
De banden zijn van verschillend materiaal en de basiskleur is grijsgroen.
En ik ben er érg mee in mijn nopjes
ja inderdaad joh, die laarzen zijn echt prachtigquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:09 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
eindelijk een vrouw die wel weet hoe het moet.![]()
man man, wat laten sommigen toch een gedrochten zien hier.
nee die balletjesschoenen of roze sportschoenen zijn het helemaal wilde je zeggenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:33 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
ja inderdaad joh, die laarzen zijn echt prachtig
dat heb ik niet gezegd, maar die laarzen vond ik nou ook niet smashing. Neem dan n ander voorbeeld (zou niet weten welk voorbeeld, maar goed)quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee die balletjesschoenen of roze sportschoenen zijn het helemaal wilde je zeggen
daar had ik vroeger niet mee thuis hoeven komen.
tof! waar zijn die te krijgen? (en hoe duur waren ze?)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
M'n laatste aanwinst:
[ link | afbeelding ]
Hulde aan de gibsonsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
M'n laatste aanwinst:
[ link | afbeelding ]
Die zijn echtquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:01 schreef amokjeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Rudolf Dassler Hesselberg
Thanks, valt reuze mee als je niet naar de winkel gaat, maar online besteldquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:44 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Die zijn echtkost zeker ook wel wat
Die wilde ik ook kopen maar ik heb toch voor deze gekozen:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
M'n laatste aanwinst:
[ link | afbeelding ]
Die zitten er bij mij ook inquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
Die zijn echt vet idd, mooie colorway. Alleen ik vind de rode veters mooier.
oke, ik ben ook best benieuwd naar het merk en waarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:36 schreef Wallinator het volgende:
Verse patas, vorige week gehaald.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die wilde ik ook kopen maar ik heb toch voor deze gekozen:
[ afbeelding ]
Osdorp posse sig?quote:
Die zijn van ASOS.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:11 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
waar heb je die roze vandaan?
ze zijn ook echt heel mooi, perfecte kleur!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:56 schreef Syytön het volgende:
[..]
Die zijn van ASOS.![]()
Hak van 10 cm maar lopen super.
welke schoenen zijn dit?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:36 schreef Wallinator het volgende:
Verse patas, vorige week gehaald.
[ afbeelding ]
die foute shirtjes zijn al een jaar uit maikuul.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.asos.com/Asosman/Stripe-Y-Neck-T-Shirt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=261208&cid=3597&clr=Black&sh=0
Die vind ik wel strak uitzien
Eens ff checken die sitenice kleertjes
Bestaan die ook in maat schuit (zeg maar 48, 48,5)?quote:
Ken het probleem (zelf 47-47,5). Check even www.rodolfos.nl , die hebben redelijk wat Vans tot grote maten (sommige t/m 50).quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:34 schreef Spohr het volgende:
[..]
Bestaan die ook in maat schuit (zeg maar 48, 48,5)?
oh die pumpsquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
@ -Liiesz. : Je uploadt je plaatje bij bijv. www.xs.to , dan zet je de onderste link hier tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] (het schilderijtje.)
Mijn nieuwste aanwinsten, Allstars en pumps.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- en ze zijn veul hoger dan ze lijken -
vind de gele t vetstquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:30 schreef fr0x het volgende:
[ afbeelding ]
Die witte dunks achter heb ik nieuw gehaalt. Meteen de kans om wat andere schoenen opnieuw te veteren ;-)
geil omgquote:Op donderdag 3 april 2008 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had ze hier nog niet gepost:
[ afbeelding ]
Heb ze ook inmiddels, ben er verliefd op, maar je zou de meegeleverde zwarte veters eens moeten proberen, worden ze nog mooierquote:Op donderdag 3 april 2008 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had ze hier nog niet gepost:
[ afbeelding ]
Gaaf! Wat voor merk/model is het?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:06 schreef Setambre het volgende:
Uitverkoopje bij de Funky House
[ afbeelding ]
Yep, incl. customfit vaccuumgevormde inlegzolen, ik ben zo blij!quote:
De nieuwe lakai specials zijn ook echt dik:quote:
puma online store, 59 euro, geen verzendkostenquote:Op maandag 14 april 2008 18:58 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Mooie schoen, ook de link naar de Porsche 917 is tof. Waar heb je ze gekocht, prijs etc?
ikhou eigenlijk helemaal niet zo van vans maar die bovenste zijn echt héérlijkquote:
Hihi, die heb ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:56 schreef Syytön het volgende:
[..]
Die zijn van ASOS.![]()
Hak van 10 cm maar lopen super.
Ohhh waar heb je die pantoffels vandaanquote:Op maandag 5 mei 2008 18:08 schreef Siaor het volgende:
[ afbeelding ]Ja, zelfs in de zomer heb ik koude voeten
[ afbeelding ]
En mn DC's, heb ze al een tijdje, maar hou nog steeds van ze!
Hahaquote:Op maandag 5 mei 2008 21:14 schreef Sakray het volgende:
[..]
Ohhh waar heb je die pantoffels vandaandie zocht ik echt al vet lang
Zijn die niet ontzettend fake? Dacht dat ik dat model laatst ergens op een of ander forum tegenkwam...quote:
Ja, dat zijn ze zeker.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:43 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Zijn die niet ontzettend fake? Dacht dat ik dat model laatst ergens op een of ander forum tegenkwam...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:51 schreef refused. het volgende:
Paar weekjes terug gekocht:
[ afbeelding ]
Oehhh... die in het wit zijn nice!quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:43 schreef refused. het volgende:
Reverse Jams... vrijdag zijn de linkerones mine...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:39 schreef Stigma het volgende:
[..]
Ziet er heel mooi uit, helaas is mijn ervaring met van Bommel dat het spul zo uit elkaar valt. 2x gehad met Florissen na een paar maanden en met een 'gewone' van Bommel na een jaartje. Als je van plan bent om er af en toe een paar pilsjes mee te gaan drinken zou ik uitkijken dat de zolen niet eraf vallen.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:46 schreef Skv het volgende:
Ik weet het, zei mn huisgenoot ook al. Vond ze toch erg gaaf en heb ze maar meegenomen.
Als ik er een halfjaartje meer vooruit kan, ben ik blij
Heb de vorige keer Van Liers gekocht, daar heb ik echt een jaar lang op kunnen lopen (wel afwisselend met andere schoenen zo nu en dan). Die dingen zijn echt totaal goed gebleven, echt topspul.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:12 schreef Skv het volgende:
Ik heb de doos en bonnetje al weggetyft.
Wel schraal als de kwaliteit echt zo kut is, was wel weer 160 E.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Mijn ervaring met van bommel is dat het jaren meegaat indien je ze goed onderhoud.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:30 schreef Stigma het volgende:
[..]
Voor de Florissen gaat dat zeker niet op... Algemeen bekend inmiddels.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:43 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Mijn ervaringen met floris zijn goed, ik heb 3 paar, eerste paar kwam z'n eerste collectie, ik heb dat paar heel veel gedragen, totdat het leer vaal werd en de zool erg dun werd. Na anderhalf jaar veel dragen vind ik dat acceptabel. Vandaag zijn mijn nieuwste paar zeiknat en vies geworden door het fietsen in de regen, maar even een doekje er over en ze zien er weer goed uit. Ik heb ook nog geen paar veters hoeven te vervangen.
Whaaa. nicequote:Op woensdag 21 mei 2008 22:43 schreef refused. het volgende:
Reverse Jams... vrijdag zijn de linkerones mine...
[ afbeelding ]
Dat zijn inderdaad mooie sneakers!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:08 schreef cultheld het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vanmiddag besteld; de meeste Prada sneakers vind ik iets te patserig ogen, maar dit model is m.i. zowel chic als sportief, met een subtiel logo op de schoen dat je amper ziet.
Mijn God zeg, ga je solliciteren bij een circus ofzo?quote:
quote:
Vind ze leuk!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:58 schreef refused. het volgende:
Thanx... ben er lang naar op zoek geweest... dingen zijn 3 jaar geleden een keer uitgekomen en echt NERGENS te vinden online. Voor 80 euro best een nette prijs... deze vandaag binnen gekregen:
[ afbeelding ]
Nice supreme's refused!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:58 schreef refused. het volgende:
Thanx... ben er lang naar op zoek geweest... dingen zijn 3 jaar geleden een keer uitgekomen en echt NERGENS te vinden online. Voor 80 euro best een nette prijs... deze vandaag binnen gekregen:
[ afbeelding ]
Uhuquote:Op zondag 8 juni 2008 09:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Zoiets zoek ik ook nog! Zara dus?
Ja precies, fijn is datquote:Op zondag 8 juni 2008 10:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
UhuZe zijn echt perfect, 11cm hoog, maar ze lopen ontzettend stabiel omdat de hak dat ook is.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:10 schreef Ewelina het volgende:
Nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bijenkorf, Amsterdam. Ze zijn van het merk Bertie (the Shoe studio)quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
waar heb je ze vandaan
?
Ze zijn echt superrr!
Hm ik ga vrijdag naar Amsterdam dus ik ga kijkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bijenkorf, Amsterdam. Ze zijn van het merk Bertie (the Shoe studio)
Normaal E115,- maar ik had ze voor E55,- Aanbiedingenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm ik ga vrijdag naar Amsterdam dus ik ga kijkenhoe duur waren ze?
Mooi schoentje. Zit in Helmond toch? Is er sale?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht bij Vincenzo.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:59 schreef Unione. het volgende:
[..]
Mooi schoentje. Zit in Helmond toch? Is er sale?
lust voor het oogquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef berent het volgende:
Nieuwe aanwinst, wel heel wat anders dan de sneakers die ik normaal gesproken haal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gatverdamme die nette is typisch zo'n schoen voor mensen die totaal geen klasse hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:10 schreef Rikketik het volgende:
Nette:
[ afbeelding ]
...en wat minder nette:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |