neem gewoon slippers manquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moet schoenen voor de zomer hebben maar vind niks
De enige die enigsinds leuk zijn zijn de Munichs, verder allemaal bagger
Wie weet een paar leuke zomerschoentjes
De trofeo lijn van Branchini. O.a. te krijgen bij Sir Max in A'dam.quote:
quote:
Mannen op slippers in het straatbeeld.quote:
Die zwarte zijn lief!quote:Op zondag 18 maart 2007 15:59 schreef zwartedoos het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gisteren gekocht in Eindhoven![]()
www.accessorize.nlquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/975350/3/50#47402995]zondag 18 maart 2007 16:36 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Die zwarte zijn lief!Waar gekocht?
Die zijn gaafquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:12 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]
Weer een paar nieuwe vans, die dingen lopen zo lekker!
GAAAFquote:Op maandag 19 maart 2007 14:41 schreef Marty het volgende:
Zaterdag gekocht:
[afbeelding]![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Waar heb je ze gekocht?????????quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:53 schreef Marty het volgende:
[..]
Toen ik ze zag was ik op slag verliefd!![]()
Sorry maar ik vind het net schoenen voor een meisje van 5.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:41 schreef Marty het volgende:
Zaterdag gekocht:
[afbeelding]![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Ze komen uit een winkeltje in Milaan, maar ze zijn van Diesel dus je kunt ze in Nederland vast ook wel ergens krijgen waar ze Diesel verkopen.quote:
Dan weet ik welke het zijn, die zitten heel erg lekker.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef Marty het volgende:
[..]
Ze komen uit een winkeltje in Milaan, maar ze zijn van Diesel dus je kunt ze in Nederland vast ook wel ergens krijgen waar ze Diesel verkopen.
@Syytön: iedereen zijn eigen smaak. Ik vind ze erg schattig.
Dit soort schoenen zijn deze zomer de mode hier in Italië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |