quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:35 schreef parselmouth het volgende:
Tweedehands Gabors. Met een klein hakje van 5cm.
quote:
Ohja... erg mooiquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:24 schreef Lord_of_the_String het volgende:
zik heb dezend:
[afbeelding]
maardan in zwart/rood
is niet erg hoor...quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:24 schreef Lord_of_the_String het volgende:
zik heb dezend:
[afbeelding]
maardan in zwart/rood
waarvandaan?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:26 schreef Jos_ het volgende:
[afbeelding]
Deze, maar dan in het bruin en een wat hoger model.
Een of andere local schoenenzaak in Deventer, maar ze zijn volgens mij in vrij veel winkels te koop.quote:
vooral die zwarte (niet suede) zijn mooi!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:14 schreef Adsum het volgende:
Oude foto:
[afbeelding]
Inmiddels aangevuld met een nieuw paar halfhoge suede van Bommels en binnenkort witte All Stars.
Fraai patina!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef Scheepschroef het volgende:
M'n nieuwe Santonis![]()
[afbeelding]
Als tegenprestatie leg ik een laminaatvloer
Inlopen met beleid he! Beginnen met een uurtje en dan langzaam opbouwen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:16 schreef Scheepschroef het volgende:
Ik ben geen expert dus ik heb het eens even opgezocht, het is een blake stitch. Fascinerend trouwens op hoeveel verschillende manieren schoenen gemaakt (kunnen) worden!
Ga ze in ieder geval eens inlopen en daarna moet ik er nog maar eens heel goed over nadenken of ik ze voor dagelijks gebruik aan wil![]()
Vind ze ook erg fraai.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef Scheepschroef het volgende:
M'n nieuwe Santonis![]()
[afbeelding]
Als tegenprestatie leg ik een laminaatvloer
quote:
Is denk ik maar beter ook, zo te zien knelt het de bloedtoevoer naar je voeten behoorlijk af.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:11 schreef Angst het volgende:
[afbeelding]
zijn niet voor dagelijks gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |