Komt een beetje door de camerastand.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind ze persoonlijk niet echt mooie
Zien er nogal cheap uit
Zegt iemand die deze dingen heeft.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:10 schreef revolutionx het volgende:
mijn god, wat voor schoenen sommige mensen hier kopen. en dan werk je nog in een schoenenwinkel ook...
Die vind ik mooier dan die van woutabest. Maar ja ieder zijn smaak he anders loopt iedereen op dezelfde schoenen.quote:
Ik vind ze allebei lelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die vind ik mooier dan die van woutabest. Maar ja ieder zijn smaak he anders loopt iedereen op dezelfde schoenen.
Inderdaad, allemaal waarvan ik kritiek heb gehad, staat van henzelf geen enkele foto in dit topicquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Jongens, laten we elkaar niet afzeiken, maar gezellig ontopic blijven![]()
Echt heel mooi. Die bovenste wil ik ook.quote:
Klitteband!quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:23 schreef Qunak het volgende:
Zoals gepost in het Sneaker-topic:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maandag ga ik nog een paar in het wit kopen.
Ik heb mijn veterstrikdipolma hoorquote:
Oh ja, die klepwagen foto.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:49 schreef Aanvoerder het volgende:
He jammer. Als ik BrauN zie posten in LIF, dan verwacht ik altijd weer iets gers te zien in de trant van de kiepwagen. Helaas, deze keer niet.
hier!quote:
Jammer van die maten.quote:Op zondag 29 april 2007 07:19 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Dank je wel, dat wordt misschien maar even een bestelling plaatsen![]()
Fraai. Welk merk, waar gekocht?quote:Op maandag 30 april 2007 12:11 schreef LSS het volgende:
Nieuwe zomerschoentjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de Amigo in Leeuwarden. Merkloos volgens mij, maar dat zie je niet aan de prijs af, namelijk 104,95. Wat best een hoop geld is voor een paar zomerschoentjes imo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |