geil omgquote:Op donderdag 3 april 2008 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had ze hier nog niet gepost:
[ afbeelding ]
Heb ze ook inmiddels, ben er verliefd op, maar je zou de meegeleverde zwarte veters eens moeten proberen, worden ze nog mooierquote:Op donderdag 3 april 2008 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had ze hier nog niet gepost:
[ afbeelding ]
Gaaf! Wat voor merk/model is het?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:06 schreef Setambre het volgende:
Uitverkoopje bij de Funky House
[ afbeelding ]
Yep, incl. customfit vaccuumgevormde inlegzolen, ik ben zo blij!quote:
De nieuwe lakai specials zijn ook echt dik:quote:
puma online store, 59 euro, geen verzendkostenquote:Op maandag 14 april 2008 18:58 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Mooie schoen, ook de link naar de Porsche 917 is tof. Waar heb je ze gekocht, prijs etc?
ikhou eigenlijk helemaal niet zo van vans maar die bovenste zijn echt héérlijkquote:
Hihi, die heb ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:56 schreef Syytön het volgende:
[..]
Die zijn van ASOS.![]()
Hak van 10 cm maar lopen super.
Ohhh waar heb je die pantoffels vandaanquote:Op maandag 5 mei 2008 18:08 schreef Siaor het volgende:
[ afbeelding ]Ja, zelfs in de zomer heb ik koude voeten
[ afbeelding ]
En mn DC's, heb ze al een tijdje, maar hou nog steeds van ze!
Hahaquote:Op maandag 5 mei 2008 21:14 schreef Sakray het volgende:
[..]
Ohhh waar heb je die pantoffels vandaandie zocht ik echt al vet lang
Zijn die niet ontzettend fake? Dacht dat ik dat model laatst ergens op een of ander forum tegenkwam...quote:
Ja, dat zijn ze zeker.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:43 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Zijn die niet ontzettend fake? Dacht dat ik dat model laatst ergens op een of ander forum tegenkwam...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:51 schreef refused. het volgende:
Paar weekjes terug gekocht:
[ afbeelding ]
Oehhh... die in het wit zijn nice!quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:43 schreef refused. het volgende:
Reverse Jams... vrijdag zijn de linkerones mine...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:39 schreef Stigma het volgende:
[..]
Ziet er heel mooi uit, helaas is mijn ervaring met van Bommel dat het spul zo uit elkaar valt. 2x gehad met Florissen na een paar maanden en met een 'gewone' van Bommel na een jaartje. Als je van plan bent om er af en toe een paar pilsjes mee te gaan drinken zou ik uitkijken dat de zolen niet eraf vallen.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:46 schreef Skv het volgende:
Ik weet het, zei mn huisgenoot ook al. Vond ze toch erg gaaf en heb ze maar meegenomen.
Als ik er een halfjaartje meer vooruit kan, ben ik blij
Heb de vorige keer Van Liers gekocht, daar heb ik echt een jaar lang op kunnen lopen (wel afwisselend met andere schoenen zo nu en dan). Die dingen zijn echt totaal goed gebleven, echt topspul.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:12 schreef Skv het volgende:
Ik heb de doos en bonnetje al weggetyft.
Wel schraal als de kwaliteit echt zo kut is, was wel weer 160 E.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Mijn ervaring met van bommel is dat het jaren meegaat indien je ze goed onderhoud.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:30 schreef Stigma het volgende:
[..]
Voor de Florissen gaat dat zeker niet op... Algemeen bekend inmiddels.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:43 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Mijn ervaringen met floris zijn goed, ik heb 3 paar, eerste paar kwam z'n eerste collectie, ik heb dat paar heel veel gedragen, totdat het leer vaal werd en de zool erg dun werd. Na anderhalf jaar veel dragen vind ik dat acceptabel. Vandaag zijn mijn nieuwste paar zeiknat en vies geworden door het fietsen in de regen, maar even een doekje er over en ze zien er weer goed uit. Ik heb ook nog geen paar veters hoeven te vervangen.
Whaaa. nicequote:Op woensdag 21 mei 2008 22:43 schreef refused. het volgende:
Reverse Jams... vrijdag zijn de linkerones mine...
[ afbeelding ]
Dat zijn inderdaad mooie sneakers!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:08 schreef cultheld het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vanmiddag besteld; de meeste Prada sneakers vind ik iets te patserig ogen, maar dit model is m.i. zowel chic als sportief, met een subtiel logo op de schoen dat je amper ziet.
Mijn God zeg, ga je solliciteren bij een circus ofzo?quote:
quote:
Vind ze leuk!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:58 schreef refused. het volgende:
Thanx... ben er lang naar op zoek geweest... dingen zijn 3 jaar geleden een keer uitgekomen en echt NERGENS te vinden online. Voor 80 euro best een nette prijs... deze vandaag binnen gekregen:
[ afbeelding ]
Nice supreme's refused!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:58 schreef refused. het volgende:
Thanx... ben er lang naar op zoek geweest... dingen zijn 3 jaar geleden een keer uitgekomen en echt NERGENS te vinden online. Voor 80 euro best een nette prijs... deze vandaag binnen gekregen:
[ afbeelding ]
Uhuquote:Op zondag 8 juni 2008 09:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Zoiets zoek ik ook nog! Zara dus?
Ja precies, fijn is datquote:Op zondag 8 juni 2008 10:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
UhuZe zijn echt perfect, 11cm hoog, maar ze lopen ontzettend stabiel omdat de hak dat ook is.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:10 schreef Ewelina het volgende:
Nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bijenkorf, Amsterdam. Ze zijn van het merk Bertie (the Shoe studio)quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
waar heb je ze vandaan
?
Ze zijn echt superrr!
Hm ik ga vrijdag naar Amsterdam dus ik ga kijkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bijenkorf, Amsterdam. Ze zijn van het merk Bertie (the Shoe studio)
Normaal E115,- maar ik had ze voor E55,- Aanbiedingenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm ik ga vrijdag naar Amsterdam dus ik ga kijkenhoe duur waren ze?
Mooi schoentje. Zit in Helmond toch? Is er sale?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht bij Vincenzo.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:59 schreef Unione. het volgende:
[..]
Mooi schoentje. Zit in Helmond toch? Is er sale?
lust voor het oogquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef berent het volgende:
Nieuwe aanwinst, wel heel wat anders dan de sneakers die ik normaal gesproken haal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gatverdamme die nette is typisch zo'n schoen voor mensen die totaal geen klasse hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:10 schreef Rikketik het volgende:
Nette:
[ afbeelding ]
...en wat minder nette:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:59 schreef Unione. het volgende:
[..]
Mooi schoentje. Zit in Helmond toch? Is er sale?
Jonge, Els. Post je schoen. We gaan zien!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:26 schreef mercurial3 het volgende:
gatverdamme die nette is typisch zo'n schoen voor mensen die totaal geen klasse hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |