Moet je Linoforce van A.Vogel eens proberen. Mijn kinderen hebben af en toe last van verstopping en het helpt geweldig! Ik geef ze altijd een half theelepeltje, maar het is eigenlijk voor volwassenen, dus dan kan je de gebruiksaanwijzing wel gewoon volgen.quote:
Ben jij half aziatisch, die foto laatst van in Belgie had daar iets van weg...quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:58 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat rimpels vooral met genen te maken hebben en met ras. Aziatische types blijven veel langer rimpelvrij en donkere mensen ook. En blanke mensen met dikke huiden (daar ben ik er een van, hoewel ik wel rimpels heb als ik lach en tussen m'n wenkbrauwen van die dunne lijntjes, maar het valt mee als ik naar leeftijdsgenoten kijk.)
Zo zag ik eruit in mijn hoogtij dagen..Zij heeft exact mijn figuur.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:11 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind het ook net iets te mollig, persoonlijk Isegrim![]()
Dit is mijn ideaal:
[ afbeelding ]
Slank, platte buik, met mooie vrouwelijke vormen, zandloperfiguur
Mijn maten zijn ongeveer 96-65-91. Zoiets. (maar ik ben dan ook klein)
Ideale maten voor mijzelf heb ik eigenlijk niet. Mijn taille zou ik graag nog iets dunner zien, en mijn buikje weg. Voor de rest is het prima. Mijn tieten worden toch niet kleiner dus dat moet ik ook niet willen![]()
Leuk, maar genetica en derhalve onrealistisch en onhaalbaar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dit figuur mooi
en dan met deze kont
[ afbeelding ]
Maar dan kan het nog wel leuk zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Leuk, maar genetica en derhalve onrealistisch en onhaalbaar.
Dat klinkt best onhaalbaarquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:07 schreef SHE het volgende:
En ik heb mezelf maar opgemeten; ik ben nu 96-67-97
Ik moet dus precies 17 centimer kwijt; alleen op mijn middelDe rest wil ik graag houden ...fat chance, maar toch.
Tering..17 klinkt HUGE!
Dat lijkt me sterk; want ik kan onmogelijk 67 hebben en jij 90quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat klinkt best onhaalbaar
Volgens mij ben ik
88-90-100
euhmm de liefde staat even op pauze...quote:
Ik ben dronken, ik bedoel 60quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
HO wacht eens
wil je een middel van 50??????? centimeter?????
Omdat ik een ander ideaalbeeld heb dan jijquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
En wat weeg je nu Kim?![]()
Maar vast opgelucht!
Als jij een vierkantje bent, ben ik een rechthoek in de breedte (en ik vind mezelf best nog wel een beetje slank, maar ik heb vast een vervormd zelfbeeldquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Omdat ik een ander ideaalbeeld heb dan jij
Nu valt het wel mee omdat
1. het zijn zwarte kleren
2. mijn benen zijn het dunst en in een rokje lijk ik dunner
Ik ga geen naakte foto plaatsen of zo
Het komt er op neer dat zo ik er wel "dun" uitzie
maar met kleren uit ben ik een soort vierkantje met benen..
met vierkantje bedoel ik dat mn borst/buik/alles ongeveer even groot isquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij een vierkantje bent, ben ik een rechthoek in de breedte (en ik vind mezelf best nog wel een beetje slank, maar ik heb vast een vervormd zelfbeeld).
Ik vind dat je prachtig gepaint hebt, maar wel dat er bij nr. 4 nog best wat metertjes vanaf kunnen
Er is nog geen week zonder shakes geweest. Wel een week met shakes én een beetje eten, maar dat is deze week nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oh nr 1 kan ook wel (nog jaja) minder zijn want ik had m' (push up, gel) bh nog aan..
kim, is dit de week van de shakes, of zonder shakes?
zie editquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Liefje, er staat meter ipv cm in je paint bij nr. 4, dat bedoelde ik![]()
wat wil je daar mee zeggenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:23 schreef Merel het volgende:
Oh dat meten is leuk! Morgen een meetlint opsnorrenHoe meten jullie taille? Want wat bij PF nummertje 3 is, is bij mij mooi slank, maar het probleem ligt bij 4 en 5. Wat resulteert in een leuk figuurtje in jurkjes met een hoge taille, maar zonder kleren valt het wat tegen
En als je m'n lijf vanuit een goeie hoek bekijkt, lijkt het ook nog best aardig![]()
Oh ik wilde geen vergelijking maken hoor! Maar je nummertjes zijn gewoon zo'n handig uitgangspuntquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat wil je daar mee zeggen![]()
ben jij an?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:23 schreef Merel het volgende:
Oh dat meten is leuk! Morgen een meetlint opsnorrenHoe meten jullie taille? Want wat bij PF nummertje 3 is, is bij mij mooi slank, maar het probleem ligt bij 4 en 5. Wat resulteert in een leuk figuurtje in jurkjes met een hoge taille, maar zonder kleren valt het wat tegen
En als je m'n lijf vanuit een goeie hoek bekijkt, lijkt het ook nog best aardig![]()
Dat was een grapjequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh ik wilde geen vergelijking maken hoor! Maar je nummertjes zijn gewoon zo'n handig uitgangspunt
An heeft mij op de foto gezetquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ben jij an?
whaaa
jij bent echt vet knap en geyl met dikke tieten waar ik uren naar kan staren en zo
geef mij jouw figuur
Ja op je andere foto's zie je er wel iets anders uit (quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Merel het volgende:
[..]
An heeft mij op de foto gezetEn dat doet ze dus heel tactisch, zo zie ik er in het echt echt niet uit
(En ze zei ook dat ik m'n buik in moest houden!!
)
Maar ik zat natuurlijk even naar complimentjes te vissen, bedankt voor je medewerking![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Morgen vroeg opstaan, hardlopen en daarna uitvaart..
http://www.ah.nl/recepten/zoek.jsp?rq=appelquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:39 schreef mordradead het volgende:
Hoi, ik heb 1000 appels (van de boom uit de tuin) maar ze zijn zo hard dus niet lekker eetbaar, wat kan ik daar allemaal van fixen naast taart en moes natuurlijk
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
En wat weeg je nu Kim?![]()
Maar vast opgelucht!
SHE, mogen we niet een foto van je hoogtijdagen zien? Zodat we allemaal jaloers kunnen zijn?
Ik ga morgen ook eens mijn maten meten. Heb echt geen fláuw benul namelijk
PF, wiens bips is dat op die onderste foto?![]()
Zijn die billen in je fobo van jou? Die zijn dus 104 cm breed?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja over mijn nummer 4
zie je, 89 cm!
Haha.. nee m'n broertje heeft m'n fobo gemaakt, ik weet niet van wie die zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Zijn die billen in je fobo van jou? Die zijn dus 104 cm breed?
5 kilo omhoog of naar beneden? Niks mis met die kont hoor!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
deze wel 3-4-5 kg geleden maar die blijven wel stabiel
alleen taille/boven benen wel
Show je nieuwe kleding #43
Ik vind tomaten salade lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, PF, dat bedoel ik nou: zit je bij de Italiaan, neem je tomatensalade als hoofdgerecht, mafkikker!
En carpaccio kan best, daar zit maar een klein beetje zeer smaak-rijke kaas op. Zou ik denken
ik weeg nu meerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:01 schreef Merel het volgende:
[..]
5 kilo omhoog of naar beneden? Niks mis met die kont hoor!
De volgende keer bel ik jou een lees ik de menukaart voorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
Veeg je toch de helft van de kaas eraf?
Ziehier de reden dat ColdFeet nog steeds te zwaar is
Awwww...het klinkt wel alsof hij stiekem toch niet zo'n eikel isquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:18 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhmm de liefde staat even op pauze...
voor ik op vaaknie ging heb ik m gezien, na zijn concert, en toen hebben we na een stroef begin ALLES uitgepraat en besproken. we waren allebei om verschillende dingen geirriteerd, en bergepen elkaar niet. ik ben heel trots op hoe rustig ik ben gebleven, en aan t eind van t gesprek begrepen we elkaar beter. hij bijvoorbeeld dat ik niet kan anticiperen p zijn wensen als ik m nog nauwelijks ken, en dat ie dus moet zeggen wat ie wil, dat ik niet alles maar kan raden (ik dacht dat dat een vrowuenkwaal was). en dat ie me pijn heeft gedaan. en dat ie misschien wat meer moet laten merken dat ie aan me denkt. ik dat ik een beetje zelfstandiger moet worden. en dat ik niet kan verwachten dat hij me alles leert. enzovoort.
en toen was de spanning uit de lucht, en zijn we allebei eerlijk geweest over wat we voelen, en hebben we afgesproken dat we na ieders vakanties weer afspreken. dan gaan we gewoon wat leuks doen, geen relatieshit. kijken of t wee rgezellig kan worden.
daarna emotioneel afscheid genoemn want ik was toch wel erg verdrietig. en toen heeft ie me heel lief getroost. en hij vindt me nog steeds heel lief. en daarna was er niemand op de borrellocatie waar ikm heen brach t(hij wist de weg niet) en zijn we samen maar wat gaan drinken. en dat was wonderbaarlijk gezellig...
dus daarna samen naar de trein gegaan, kusje, en we bellen weer na 15 augustus.
ik ben er meestal heel rustg onder, en vol vertrouwen enzo. en positief. en soms heb ik een kutdag en ben ik bang dat ie me niet meer wil, en dat geen enkele man me ooit meer wil enzo (mutsmodus)
Ik ook. Theoretisch. Maar het is hierboven zo snokwarm dat iedere porie in mijn lijf water uitstootquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:04 schreef Merel het volgende:
En nu is het middernacht en verander ik in een weerwolf / ga ik slapen * )
* ) doorhalen wat niet van toepassing is
Nee, ik heb alleen spleetogen voor some reasonquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:49 schreef Fruity het volgende:
[..]
Ben jij half aziatisch, die foto laatst van in Belgie had daar iets van weg...
hej...jij had eerst een andere usernamequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Merel het volgende:
[..]
An heeft mij op de foto gezetEn dat doet ze dus heel tactisch, zo zie ik er in het echt echt niet uit
(En ze zei ook dat ik m'n buik in moest houden!!
)
Maar ik zat natuurlijk even naar complimentjes te vissen, bedankt voor je medewerking![]()
![]()
Ja hoiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:31 schreef kwakveense het volgende:
hej...jij had eerst een andere username*kwak zwaait* wij zijn elkaar weleens in t lipsius tegengekomen...met margriet erbij...we zijn zelfs hyves vriendjes geloof ik
ik dacht al toen k m zag: mooie fotooooooo
Nou ik zou zeggen van nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:37 schreef Tinkepink het volgende:
Bah, mijn maag is wat van streek en ik stink ook uit mijn mond![]()
Ben maar aan de rooibosthee gegaan.
Mijn ontbijt vanmorgen bestond uit 300 gram kwark aangelengd met water. Dat is toch een normaal ontbijt zou je zeggen?
Met Duitse kwark wel. Die is veel te droog, bijna kaas. Als je het aanlengt met water, dan wordt het wat smeuiiger, bijna als dikke yoghurt, maar dan met minder vet. Zonder toevoeging van water, melk of room is het bijna niet te eten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen van nietHet lijkt me niet lekker in elk geval.
Viking, succes bij het cwi! Hoop dat ze wat hebben voor je.
Nou niet dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking, succes bij het cwi! Hoop dat ze wat hebben voor je.
Dan is het een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Met Duitse kwark wel. Die is veel te droog, bijna kaas. Als je het aanlengt met water, dan wordt het wat smeuiiger, bijna als dikke yoghurt, maar dan met minder vet. Zonder toevoeging van water, melk of room is het bijna niet te eten.
Hi! Dat is mooiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gister een nieuwe weegschaal gekocht.
Situatie gistermiddag :
oude weegschaal : 77 kilo (zoals verwacht)
nieuwe weegschaal 74.3 ()
Vanochtend nieuwe weegschaal (uiteraard,) 73,2 kilo
![]()
Vind het echt een kl*te dieet, maar blijkbaar werkt het wel, dus ik ga nog maar ff door...
Maar niet-plat water danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Plat water. Zeldzaam stomme uitdrukking![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |