Er is al een PC topic. Deze heb ik geopend voor de next-gen consolesquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:39 schreef Devrim_ het volgende:
een TVP voor PC versie(de game komt ook uit op de Wii btw)
quote:- De Be A Pro mode strekt zich over vier seizoenen (offline).
- Er is een nieuwe online regel ingesteld voor mensen die hun spel vroegtijd afsluiten. Wanneer je binnen drie minuten afsluit krijg je een 'no penalty', tussen de drie en vijf minuten een 'Did Not Finish en na vijf minuten krijg je een slechte rating.
- Het collissionsysteem is beter verzorgd en zal er zeer goed uit zien.
- De fysiek van de bal, alsmede het passen hebben sterke verbeteringen gekregen.
- Het tempo van de game is dit keer beter verzorgd, onbekend is of deze nu juist sneller of langzamer is.
- De Manager mode en Edit mode zijn vrijwel hetzelfde als diens voorgangers.
- De exclusive PlayStation 3 mode zou tijdens Leipzig onthuld moeten worden
- De vermoeidheid van spelers is beter uitgewerkt.
En nog is het stront vergeleken met PESquote:Soepele, verfijnde gameplay - De core-gameplay is op 250 punten aangevuld en verbeterd.
Fifa haters die hier komen trollen zijn niet gewenst.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En nog is het stront vergeleken met PES
Het zijn slechts de feiten, mijn waarde. Niet haten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Fifa haters die hier komen trollen zijn niet gewenst.
ps. de laatste delen van PES zijn juist stront!
Meningen bedoel je, en die van jou is in de minderheid.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:56 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Het zijn slechts de feiten, mijn waarde. Niet haten.
2 jaar geleden had ik je volkomen gelijk gegeven.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
quote:FIFA 09 releasedatum bekend gemaakt
EA heeft vandaag de officiële releasedatum van FIFA 09 bekend gemaakt. Het spel zal namelijk vanaf 3 oktober verkrijgbaar zijn op de Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 2, PSP, Nintendo DS, Nintendo Wii en PC.
2005 wil zijn commentaar terug ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Volledig mee eens! En ik ben ook een ontzettende PES fanboy. PES2008 was echt een klap in het gezicht voor de trouwe fans. Dit jaar wordt het FIFA/PES 50/50 welke ik ga kopen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik je volkomen gelijk gegeven.
Ik ben een fan van de konami voetbal serie sinds de snes tijd met iss tot en met de gehele winning eleven serie op ps1 en 2 en nu dus al 2 delen op de next gen.
Maar wat konami heeft laten zien op de next gen console stelt echt geen klote voor.
De scripting vliegt van het scherm af, om nog maar te zwijgen over snelheid van de game.
Fifa ondergaat tenminste goede veranderingen en dit jaar zal dus ook mijn eerste jaar worden dat ik een Fifa spel ga kopen. ( nooit gedacht dat ik dit als hardcore PES FAN uit mijn strot zou krijgen.)
Konami moet eens van hun luie reet afkomen en eens geen beta game op de markt gooien.
Qua graphics ziet het er niet eens veel beter uit dan 08, maar qua gameplay lijkt alles wel weer wat vloeiender te gaan.quote:
Vind het er geweldig uitzien, vooral schieten en goals zijn verbeterd. Dat vond ik toch wel erg slecht in '08quote:
Als deze reactie 2 jaar geleden was, was het 100% waar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ja ziet er erg goed uit...quote:
Die gozer is echt heel zuurquote:Vaste lezerts kennen me als een die-hard PES fanaat. Een dag geen PES, is een dag niet geleefd; zo luidt m'n motto al een jaar of 8. Van die vieze FIFA moet ik dan ook sinds 2000 helemaal niets meer hebben. Velen met mij hebben de afgelopen jaren 'de goede' kant gekozen. Maar helaas wordt het dit jaar tijd om de droom snoeihard door te prikken. FIFA 09 gaat heerschen, PES 09 gaat er niet bij in de buurt komen. We mogen dankzij embargo's nog niet teveel zeggen, maar FIFA ligt al eventjes onder de pijnbank in huize Saimon, en het is Genieten met hoofdletter G en tranen in de ogen. Beste footie ooit. Punt. Nooit dat PES 09 daar dit jaar bij in de buurt gaat komen. Maar toch, voor de echte conservatieve Gamert met oogkleppen op, hier een rijtje verbeteringen dat PES dit jaar met zich brengt en een klein verzoekje: niks in de comments plaatsen over PES 08. Daar willen we het namelijk nooit meer over hebben. Wanproduct pur sang, zien we nu pas in, onze fout, maar de luiheid van Konami kunnen we op z'n zachts gezegd niet waarderen. FIFA 08 was overigens eigenlijk ook maar halfbakken voetbal
gamert.nl
EA brengt dit jaar dus Fifa iets later uit dan normaal vanwege de transfersquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:04 schreef DJWeisz het volgende:
Blijven ze bij Fifa de transfers updaten tot midden augustus zoals vroeger of hebben ze nu wel alle transfers erin gezet ?
Nu de transfermarkt een beetje op hol komt moeten ze iig niet stoppen met het updaten want dat is dan wel een minpunt.
Verder ziet t er wel allemaal zeer goed uit als ik t zo zie.
kan net zogoed 2008 laten zienquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:23 schreef Cealx het volgende:
Zijn er al PES gameplay beelden?
Ja ik snap dat PES achteruit is gegaan, misschien word 09 toch anders / en beter?
En pas al spel/demo uit is, kun je echt kijken welke beter is kwa gameplay.
Jij een spel kopen....moet je geld lenen, broer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:00 schreef Cealx het volgende:
Ja nu is die online,
Maarj, ik download allebij kijk wel beter is met gameplay , en loop naar de winkel
En Fifa 08 een 6, die vent had zeker alle hulp-middelen aan laten staan.quote:
Zo dat is wel heel erg hoog. Ik ben benieuwd en kijk uit naar de demo!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:18 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Een 9
quote:FIFA 09 is al beschikbaar in sommige winkels! Al 4 dagen voor de officiële releasedatum. De game werd gespot in enkele winkels in Frankrijk en Engeland. Hup met z'n alle op zoek naar FIFA 09 bij ons in de buurt! EA heeft nog niets verklaard.
Top thnxquote:
Zal weer die foeilelijke Arena zijn van de Amsterdammers.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:19 schreef R_B het volgende:
Hopelijk zit er nu wel een NL stadion ala kuip in....
Hulpmiddelen??? Ik speel al jaren fifa, maar ik heb nog nooit wat uit gezet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En Fifa 08 een 6, die vent had zeker alle hulp-middelen aan laten staan.![]()
Wel enorm veel zin in 09, nog een paar weken !
Wrom?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:55 schreef Maravilla het volgende:
FIFA 09 gaat me een hoop geld kosten.
Je zult er geen spijt van krijgenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:25 schreef Maravilla het volgende:
[..]
FIFA + Playstation 3 = heel veel geld.
Ik weet het, die staat alleen wel een uur verderop bij m'n ouders. Samen met m'n broertjes gekocht destijds, dus wordt 't tijd voor een PS3 op kamers.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je zult er geen spijt van krijgen
Van de PS3 tenminste
wantquote:
Hoe kom je aan die informatiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 05:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vandaag te koop in alle FRS waarschijnlijk.
Last van lag?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:36 schreef sjimz het volgende:
Net mijn eerste potje online op de PS3 gespeeld tegen een Fokker.
Wel na penalties verloren maar heb een leuke wedstrijd gespeeld
Nope, had geen last van lag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Last van lag?
"Players still look like apes close up"![]()
Heb de game nog nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:05 schreef Wessiej het volgende:
Sack, wat is je gamertag, even tegen jou een keer een potje
JIj hebt wel geld voor een mp3 speler, auto radio, stereo toren etc, maar geen geld om de cd's met de muziek erop te kopen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het is triest omdat je blijkbaar wel genoeg geld hebt voor een console maar daarna niet meer voor de games
Cd's kosten 10 euro, games 60.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
JIj hebt wel geld voor een mp3 speler, auto radio, stereo toren etc, maar geen geld om de cd's met de muziek erop te kopen?
Raar, de meeste mensen vinden EA games stinken...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:07 schreef emokid het volgende:
Goed beschreven inderdaad, ik holde gisteren ook zo snel mogelijk naar huis met FIFA09 in mijn tas. En die geur, heerlijk!
Die meeste mensen leven nog in 1998.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:41 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Raar, de meeste mensen vinden EA games stinken...
Vind hem ook erg leuk, vooral Be a proquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geweldig vind ik hem vooralsnog.![]()
Be a Pro voor het eerst gedaan en het is best vermakelijk. Wel in mijn eerste 2 wedstrijden 2 rode kaarten gescoord.
Het enige wat me vooralsnog tegenvalt is de soundtrack.... niets bijzonders tussen. Ben ik niet gewend van EA.
En waar kan ik commentaar op NL zetten? Niet op vaste basis, maar om het eens te horen.
Online gedaan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Be a Pro voor het eerst gedaan en het is best vermakelijk. Wel in mijn eerste 2 wedstrijden 2 rode kaarten gescoord.
Het enige wat me vooralsnog tegenvalt is de soundtrack.... niets bijzonders tussen. Ben ik niet gewend van EA.
En waar kan ik commentaar op NL zetten? Niet op vaste basis, maar om het eens te horen.
Dat commentaar kan je gewoon bij opties in het hoofdmenu veranderen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik vind de soundtrack wel tof eigenlijk? En er zitten zeker wel bekende artiesten tussenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Echt he! Ik heb al vaker de lat geraakt als gescoordquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:06 schreef taart het volgende:
Ook gehaald![]()
Eerst impressie is goed, speelt al beter dan de demo. Heb snelheid alleen nog geprobeerd op slow, maar dat bevalt al. Alleen de schoten op doel... echt de helft ervan is al van de paal gekaatst, hoop dat dit verholpen wordt.
?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:18 schreef Shoombak het volgende:
WTF lag Live er gisteravond uit dan?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:33 schreef Leonos het volgende:
Ik lekker met Sno iemand onderuit geschopt, voordeel dus doorspelen. Was in de 2e minuut en niemand had nog een kaart. Zie ik in het filmpje dat de scheids de tweede gele kaart aan Sno geeft en naar de kleedkamer moet.
Dus ik denk, naja misschien heb ik eerder ergens geel gepakt (! ).
In de 2e helft scoor ik opeens weer met SnoStond ook niks tussen de gebeurtenissen.
Verder nog steeds tof spel
PES 2009 heeft de alleenrechten op de CL, daarom zit 'ie dus niet in FIFA.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:32 schreef Rikketik het volgende:
- Ik mis de CL bij de Tournaments mode? Je kunt het zelf wel nabouwen I guess, maar dat is toch wat omslachtig.
Dat is een beetje schraal ten opzichte van FIFA 08.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:33 schreef Leonos het volgende:
Ik lekker met Sno iemand onderuit geschopt, voordeel dus doorspelen. Was in de 2e minuut en niemand had nog een kaart. Zie ik in het filmpje nadat de bal was uitgespeeld dat de scheids de tweede gele kaart aan Sno geeft en naar de kleedkamer moet.
Dus ik denk, naja misschien heb ik eerder ergens geel gepakt (! ).
In de 2e helft scoor ik opeens weer met SnoStond ook niks tussen de gebeurtenissen.
Verder nog steeds tof spel
Dat viel mij ook al op. Mensen zeggen zó makkelijk:'Ja dan gaat niemand serieus spelen', maar dat ben ik nog nooit tegengekomen. Iedereen doet zijn best, geweldig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond ook nog een 10v10 online game gedaan, kwam ik bij allemaal spanjaarden terecht in een Barca vs Inter game.
Was de linksbuiten van Inter, en alles ging mis.
Op een gegeven moment gaf iemand een dieptepass op mij, ik ren er achteraan, de linkshalf kwam ook mee, dus ik wilde de bal naar hem passen maar de bal ging echt de compleet verkeerde kant op over de zijlijn.
Al die Spanjaarden schreeuwen in hun mic haha.
En 4-1 verloren uiteindelijk, maar wel leuk, en het viel me op dat iedereen toch echt probeerde te voetballen zoals een speler op hun positie zou doen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:08 schreef Maravilla het volgende:
[..]
PES 2009 heeft de alleenrechten op de CL, daarom zit 'ie dus niet in FIFA.
Nou, wow. Wat een CL mode. Je hebt alleen iets aan de CL mode als je het goed gebruikt...quote:- 4 year deal with UEFA
- 12 of 32 teams are licensed
- some more (but not all!!!) are unlicensed. No German teams at all.
-> you can't play the real 08/09 season
- random groups, no seeding is done
-> groups of death with Inter and Barca in one group possible
- you only get official logos, music, opening ceremony
- niet doen -quote:
en hoeveel is dat dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:11 schreef GambinoT het volgende:
Fifa live, dat je de echte vorm krijgt van hoe een speler nu speelt, is wel jammer dat je dat voor 1 competitie hebt, en de rest moet kopen..
Bij mij was dit juist niet zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat 10 tegen 10 is net Fjes voetbal man. Iedereen wil de bal en loopt uit zijn positie
Heb je het wel gespeeld?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat 10 tegen 10 is net Fjes voetbal man. Iedereen wil de bal en loopt uit zijn positie
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:01 schreef Rikketik het volgende:
Die bal gaat trouwens vaker op de deklat dan in de goal zelf. Jezus hé.
Denk dat de servers nu nog erg druk en niet optimaal zijn, in voorgaande jaren had Fifa het online altijd erg goed voor elkaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:18 schreef Jasza het volgende:
Online blijft dramatisch zeg, met de 1 connect je heel simpel en met de ander helemaal niet
Ja loopt niet top.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:18 schreef Jasza het volgende:
Online blijft dramatisch zeg, met de 1 connect je heel simpel en met de ander helemaal niet
Idd. Heb al een aantal Engelse vol met ziektes gescholden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:52 schreef jmac het volgende:
Mensen die bij die 10vs10 op de pauze knop drukken. Dat is pas annoying.
I'm in!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:49 schreef MaxC het volgende:
Is er animo voor een Fifa toernooitje?
Ik wil het wel opzetten als er genoeg mensen zijn
Ook een paar potjes gehad ja, staan de verdedigers ineens voorinquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja of een overtreding door laten gaan waar achteraf rood voor word gegevenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Voordeelregel is toch wel heel erg slecht uitgewerkt. Tegenstander maakt een overtreding maar ik kom toch alleen voor de keeper, ik scoor en dan fluit de scheidsrechter alsnog voor een overtreding
Kan ik het echt ookg ewoon hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja of een overtreding door laten gaan waar achteraf rood voor word gegeven
Maar in Fifa gebeurd het een beetje te vaak. Ik heb zelfs al een keer gehad dat er telkens voordeel werd gegeven en toen de bal uit het spel was er opeens 2x rood werd getrokken.quote:
Dat viel me nou ook op, en dat van de voordeelregel ook..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:38 schreef Rikketik het volgende:
Vind het best jammer dat ze bij elke buitenspelsituatie fluiten. Eigenlijk hadden ze tot een bepaald aantal meters buitenspel een kans in moeten bouwen dat er niet voor gefloten wordt. Komt dichterbij de echte beleving als je het mij vraagt.
Betere teams dan Man United bestaan niet, vrij logisch dat ze goed zijn in het spel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:33 schreef Jasza het volgende:
Ik hoop wel dat ze in een update Man Utd iets minder goed maken
Bay Arenaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:34 schreef Cerubo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik Ajax in een ander stadion kan laten spelen?
Nope niet echt. Was het niet uit een eerdere overtreding, waarbij er voordeel wordt gegeven? Dat zie je als er rechtsboven een geel vierkantje verschijnt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:47 schreef Rikketik het volgende:
Hebben jullie ook dat jullie de belachelijkste gele kaarten krijgen? Een speler van mijn team ging een duel aan met de tegenstander. Vervolgens speelt die tegenstander de bal over de lijn en krijgt mijn speler opeens een gele kaart. Terwijl het spel daarna verder ging als een inworp voor mij, dus een overtreding kan het niet geweest zijn...
De trainer bepaaltquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:29 schreef Def1987 het volgende:
Ik snap niet waarom als ik RW kies in be a pro dat ik dan LW sta in de wedstrijden :/
Ik heb net 2 keer een speler zitten aanmaken voor niks. Is dit een bug of begin je altijd daar en moet je jezelf op RW opstellen als je captain bent ofzo?
edit: Ondertussen alles behalve mn settings verwijderd, ale mn spelers verwijderd en nog een keer aangemaakt als RW. Lijkt mij dat dat Right Winger is. Ik start een match op, en ik sta WEER LW.
Ik vind dat be a pro nou nog niet echt lekker werken. Als er een uittrap is van de tegenpartij dan word je meestal tegen de rand van het doelgebied gezet. Dan moet je je de tering rennen naar het middenveld anders krijg je -position. Zie ook vaak genoeg als ik een pass geef die aankomt dat ik -pass krijg. Of als ik een speler tackle en ik pak de bal af dat ik -tackle krijg. Mja, ik heb nu ook uren achter elkaar be a pro zitten spelen, dus leuk is het welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:34 schreef Sieps het volgende:
Erg vet spel!
Heb al wat online potjes gedaan (alles verloren)
En ook een eigen speler gemaakt in BAP mode, alleen wel irritant dat tijdens een wedstrijd niet wordt aangegeven als je van positie veranderd, zo begon ik een een potje linkshalf, en zag ik in de tweede helft dat mijn pijltjes heel ergens anders naartoe wijzen. En dan kijk je bij player ratings en dan speelt je team ineens 4-4-2 en sta je rechterspits
Bij mij klopt het nog wel redelijk. Ben rechtervleugel aanvaller maar word soms ook gebruikt als linkervleugel aanvaller. Ook af en toe als rechtsback gestaan de laatste 10 minuten van een wedstrijd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:34 schreef Sieps het volgende:
Erg vet spel!
Heb al wat online potjes gedaan (alles verloren)
En ook een eigen speler gemaakt in BAP mode, alleen wel irritant dat tijdens een wedstrijd niet wordt aangegeven als je van positie veranderd, zo begon ik een een potje linkshalf, en zag ik in de tweede helft dat mijn pijltjes heel ergens anders naartoe wijzen. En dan kijk je bij player ratings en dan speelt je team ineens 4-4-2 en sta je rechterspits
Jup, de party mode zit er weer inquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:08 schreef Cerubo het volgende:
Is er bij deze FIFA niet zo een systeem met speelkaarten ofzoiets als je een doelstelling behaalt in het spel (bijv. een hattrick), vond ik op zich wel lachen bij de vorige FIFA.
misschien was het das phantoomquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:31 schreef Angelob het volgende:
Wtf, speel net online. En opeens, een onzichtbare speler bij de tegenstander. Bug of cheat?
Speelt die bij Chelseaquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
misschien was het das phantoom
Wat is hier zo bijzonder aan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:36 schreef Wessiej het volgende:
Onze altijd grote vriend jorienvdherik vroeg mij of ik dit hier wou posten
Tsjah.. alleen heb ik een schijthekel aan die secret achievments.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De achievements zijn wel makkelijk zeg.
Dat laatste ben ik ook voor, ik doe alvast mee.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:12 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik heb nog geen 1 keer problemen met online gehad (360). Ook 10vs10 loopt eigenlijk altijd soepel zonder lag. Ook 1 op 1 altijd zonder lag, behalve 1 keer toen haperde het heel soms, maar dat was tijdelijk (20 sec ofzo).
Hoe kun je trouwens met die Mijn FIFA clubs spelen dan? Moet je je inschrijven in een online competitie perse? En is er al eentje van FOK? En kunnen we niet een eigen team maken en dan 10vs10 gaan doen![]()
Dat laatste lijkt me helemaal vet.
Goed ideequote:Op maandag 6 oktober 2008 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik ook voor, ik doe alvast mee.
Misschien een apart topic voor maken ? (voor de 360)
We hebben iig minstens 10 spelers nodig, maar liever een stuk of 15-20.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:48 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Vanavond even kijken dan over hoe en wat?
Mijn tag is Mister Caveman, dus jullie kunnen mij alvast adden op Live. Ben vanavond na 7 uur pas online waarsch.
Als je je eigen speler creëert, kan je een naam kiezen die door de commentator uitgesproken kan worden. Daar staan ze allemaal wel, maar niet echt overzichtelijk neergezet. Verder zou ik het niet weten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:31 schreef voetballeh het volgende:
weet iemand waar ik mischien een lijst kan vinden van welke namen worden uitgesproken door de comentators?
voor fifa 07,08 of 09?
wil een team maken met alleen spelers erin die genoemd worden door de comentators als ik ermee speel.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:
whehe.
Scoor ik net, doe ik een radslag + salto flikker ik op me bek!
Same @ xboxquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:37 schreef Jasza het volgende:
Servers van EA zijn down? krijg geen verbinding op de ps3.
Ja ik zag het ookquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:10 schreef Jasza het volgende:
Onderin me nieuwsbalk:
Van Basten furious after Ajax hammering
Hoe doe je dat in hemelsnaam?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:
whehe.
Scoor ik net, doe ik een radslag + salto flikker ik op me bek!
En is dit gewoon een normaal team met de normale spelers of gewoon met de zelf gemaakte spelers?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:47 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Voor de Xbox-ers:
Ik heb voor GoT een FIFA club aangemaakt, maar het lijkt me handig om dat samen met de Fokkers te doen, zodat we genoeg spelers hebben. Als jullie interesse hebben in een 360 club, zoek dan ff op de club GoT Football en contact ff een manager. Nu ben ik dat alleen nog, maar vanavond stel ik ook anderen aan omdat ik niet elke avond aanwezig zal zijn. We zullen vooral 10 vs 10 spelen, vanavond misschien de eerste pot.
Als je hebt gescoord: R1 + R3 naar rechts ronddraaien en dan weer terug ronddraaien en dan op X.quote:
Dus je kunt daarbij vallen? Hip, ik zie mensen weleens dat doen online maar heb nog niks verkeerds gezien. Eens proberen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je hebt gescoord: R1 + R3 naar rechts ronddraaien en dan weer terug ronddraaien en dan op X.
Alleen het landen wil nog niet echt lukken
Het is een nieuwe club, maar je moet een bestaand team (dus bijv. Ajax/Arsenal/whatever) kiezen voor de shirts en het stadion e.d.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:53 schreef Def1987 het volgende:
[..]
En is dit gewoon een normaal team met de normale spelers of gewoon met de zelf gemaakte spelers?
Kheb alleen nog maar 3/4de seizoen be a pro gespeeld met een zelfgemaakte speler, verder geen ervaring met fifa
Electronic Arts werkt aan een officiële patch voor FIFA 09. De patch zal waarschijnlijk vandaag of morgen uitkomen en zal onder andere Live Season toevoegen aan Direct IP, de lag-stoot tijdens vrije trappen verbeteren en voegt de optie toe speciale tekens te gebruiken bij het aanmaken van een account.quote:
Invite me maar : DefXtremequote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Als er nog mensen zijn die het GoT/Fok 10v10 team willen joinen (360 versie), vanavond kan ik invites sturen.
Mijn tag = nyx1978
Mogen die achterlijke en wanstaltig lelijke reclameborden die naast het doel staan/liggen ook weg a.u.b?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Electronic Arts werkt aan een officiële patch voor FIFA 09. De patch zal waarschijnlijk vandaag of morgen uitkomen en zal onder andere Live Season toevoegen aan Direct IP, de lag-stoot tijdens vrije trappen verbeteren en voegt de optie toe speciale tekens te gebruiken bij het aanmaken van een account.
De volledige lijst met aanpassingen:
Replay opslaan beschikbaar nadat online game is gedisconnect
Live Season mogelijk in DirectIP
Verbeterd de lag tijdens vrije trappen
Online Disconnect tijdens het schieten met scrollwheel
Verbeterd namen van sommige MLS-teams
Verbeterd het kiezen van kleuren van je controller
Voegt installatie-afbeeldingen toe als die missen
Voegt de optie toe speciale tekens te gebruiken in gebruikersnaam
Weet je wel dat je goed moet timen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef Voltreffer het volgende:
Tjonge jonge, wat bak ik er niks van zeg. Hoe verdedingen jullie? Want ik loop vaak genoeg naast een mannetje maar mijn spelers pakken de bal gewoon niet? Terwijl als ik aanval ik kan proberen wat ik wil, maar de verdedigers pakken alles. Op legendary dan wel te verstaan. Maar mijn god, dit is echt niet te doen...
Echt he?quote:
Moet ook bijgezegd worden dat de AI van de verdediging eigenlijk iets te hoog afgesteld is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet je wel dat je goed moet timen?
Ik had er eerst ook tering veel moeite mee, nu gaat het wel goed eigenlijk
Ik heb ook vaak dat ik helemaal overklast word, maar als je goed om kunt gaan met je kansen dan kun je altijd winnen. Ik speelde gisteren tegen eentje van level 18 die speelde met een poepteam als Man United. Beste man kreeg in totaal 20 kansen, ik maar drie, waarvan ik twee tot goals heb weten te omzetten. Uiteindelijk met 2-1 gewonnen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik bak er nog steeds helemaal niets van, tegen een Professional CPU krijg ik amper kansen (de CPU laat vrijwel nooit gaten vallen in de verdediging), en zij tikken me helemaal suf als ze aanvallen omdat ik wel gaten laat vallen.
En online is het ook vaak continu aanvallen tegenhouden, en hooguit 1 of 2 kansjes per wedstrijd krijgen.
Had gisteren passing op manual gezet (stond op semi), maar dat gaat gewoon helemaal niet, de bal over 2 meter naar iemand spelen gaat al fout....
Met assisted passing gaat het wel beter, maar nog steeds niet zoals ik zou willen.
Ik blijf voorlopig maar even oefenen denk ik.
Dat vind ik ''cheaten'', laat ik dus op semi.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:59 schreef emokid het volgende:
Het schieten zou ik in ieder geval op assisted houden trouwens.
Ze zijn best complex, vooral als je ze goed wilt uitvoeren in een wedstrijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:29 schreef Tim86 het volgende:
Heb gisteren de 360 gehaald met fifa en het bevalt prima. Ik krijg alleen die tricks niet voor elkaar...dat was toch gewoon die linkerknop boven de trigger icm rechterdraaiknop...
Volgens mij juist de linker trigger en de rechter stick (dus LT en niet LB)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:29 schreef Tim86 het volgende:
Heb gisteren de 360 gehaald met fifa en het bevalt prima. Ik krijg alleen die tricks niet voor elkaar...dat was toch gewoon die linkerknop boven de trigger icm rechterdraaiknop...
Hey die ga ik zo thuis even proberenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:34 schreef emokid het volgende:
[..]
Ze zijn best complex, vooral als je ze goed wilt uitvoeren in een wedstrijd.
Ik heb je gisteravond een invite gestuurd voor het 10v10 team, kijk eens in je player hub.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:15 schreef Def1987 het volgende:
Wanneer gaan we nou een 10vs10 spelen?
De linker trigger inderdaad. Recht sprint je mee, links doe je trucjes mee (in combinatie met de rechter stick).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:44 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Volgens mij juist de linker trigger en de rechter stick (dus LT en niet LB)
Zit je ook op tweakers? Dan moet je even dit topic checken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:15 schreef Def1987 het volgende:
Wanneer gaan we nou een 10vs10 spelen?
Daar zitten jullie dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:47 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Zit je ook op tweakers? Dan moet je even dit topic checken.
Zit er zelf niet in (geen ps3) maar jij moet hier zijn dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:09 schreef sjimz het volgende:
Zit er ook iemand in een PS3 FIFA 09 team die nog een slager achterin kan gebruiken?![]()
Kan er niet zo'n topic op fok komen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:05 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Daar zitten jullie dus![]()
Je kan dus ook een club aanmaken in Fifa blijkbaar, wist niet dat dat kon, zat heel de tijd te wachten op friend invites
Geen zin om me op tweakers aan te melden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:12 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Zit er zelf niet in (geen ps3) maar jij moet hier zijn dan.
Wat let je?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan er niet zo'n topic op fok komen?
Om me nou helemaal aan te melden bij GoT voor alleen dat
We kunnen een clubje samen oprichten?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
ik ben ook nog op zoek naar een club voor de ps3!
Primaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
We kunnen een clubje samen oprichten?
Niet echt, jij?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
PrimaAl een leuke clubnaam in gedachte?
Nee ik ook niet. Weet eigenlijk nieteens hoe dat hele club gedoe in z'n werk gaat.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Weet eigenlijk nieteens hoe dat hele club gedoe in z'n werk gaat.
Nou dat gaat wat worden danquote:
Hoe werkt die zooi danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:42 schreef sjimz het volgende:
naam is gewoon sjimz.
Shirt, het liefst die van Celtic
Maar een club uit mexico of weet ik wat vind ik ook goed hoor
Defensief spelen en counteren ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:46 schreef ChrisFO het volgende:
Hoe speel ik tegen die losers die alleen maar ManUtd nemen en dan alleen maar gaan rennen met Ronaldo/Rooney? Ik verlies daar steeds van...
You can't ban a Feyenoord fanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:20 schreef Leonos het volgende:
Je moet wat als je niet naar Nancy mag
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
You can't ban a Feyenoord fan
Mij vergeten?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb je gisteravond een invite gestuurd voor het 10v10 team, kijk eens in je player hub.
Het kan ook in de demo. (game settings > advanced settings)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:48 schreef TiMPiN het volgende:
Ik zat nog met een vraag voordat ik eventueel fifa op de xbox wil aanschaffen...de demo vond ik opzich wel oke alleen de snelheid vond ik te traag. Nu hoor ik dat je die kan veranderen(in de demo niet) maar is het spel op een hogere snelheid veel beter of kan je deze uberhaupt niet veranderen?
MaxC - Max Craterquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:39 schreef Voltreffer het volgende:
Mischien even makkelijk om van iedereen z'n xbox360 id in een lijstje te zetten? Weet ik wie ik moet toevoegen
Fok! Nick: Xboxlive:
Voltreffer - Voltreffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |