abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60553427
pi_60881231
quote:
Vaste lezerts kennen me als een die-hard PES fanaat. Een dag geen PES, is een dag niet geleefd; zo luidt m'n motto al een jaar of 8. Van die vieze FIFA moet ik dan ook sinds 2000 helemaal niets meer hebben. Velen met mij hebben de afgelopen jaren 'de goede' kant gekozen. Maar helaas wordt het dit jaar tijd om de droom snoeihard door te prikken. FIFA 09 gaat heerschen, PES 09 gaat er niet bij in de buurt komen. We mogen dankzij embargo's nog niet teveel zeggen, maar FIFA ligt al eventjes onder de pijnbank in huize Saimon, en het is Genieten met hoofdletter G en tranen in de ogen. Beste footie ooit. Punt. Nooit dat PES 09 daar dit jaar bij in de buurt gaat komen. Maar toch, voor de echte conservatieve Gamert met oogkleppen op, hier een rijtje verbeteringen dat PES dit jaar met zich brengt en een klein verzoekje: niks in de comments plaatsen over PES 08. Daar willen we het namelijk nooit meer over hebben. Wanproduct pur sang, zien we nu pas in, onze fout, maar de luiheid van Konami kunnen we op z'n zachts gezegd niet waarderen. FIFA 08 was overigens eigenlijk ook maar halfbakken voetbal

gamert.nl
Die gozer is echt heel zuur
Hier het volledige stuk
http://www.gamert.nl/nieuws/pes_09_het_nieuws.html
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_60921204
TVP Voor thuis. Ik vind FIFA helemaal geweldig met de prof camera
pi_60978941
Blijven ze bij Fifa de transfers updaten tot midden augustus zoals vroeger of hebben ze nu wel alle transfers erin gezet ?
Nu de transfermarkt een beetje op hol komt moeten ze iig niet stoppen met het updaten want dat is dan wel een minpunt.

Verder ziet t er wel allemaal zeer goed uit als ik t zo zie.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:19:30 #30
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_60979307
Hopelijk zit er nu wel een NL stadion ala kuip in....
pi_60979591
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:04 schreef DJWeisz het volgende:
Blijven ze bij Fifa de transfers updaten tot midden augustus zoals vroeger of hebben ze nu wel alle transfers erin gezet ?
Nu de transfermarkt een beetje op hol komt moeten ze iig niet stoppen met het updaten want dat is dan wel een minpunt.

Verder ziet t er wel allemaal zeer goed uit als ik t zo zie.
EA brengt dit jaar dus Fifa iets later uit dan normaal vanwege de transfers
pi_60980935
Zijn er al PES gameplay beelden?
Ja ik snap dat PES achteruit is gegaan, misschien word 09 toch anders / en beter?

En pas al spel/demo uit is, kun je echt kijken welke beter is kwa gameplay.
pi_60995093
Ik kom hier maar eens kijken, nadat ik mijn vergelijkingen heb getrokken tussen de gameplay van fifa en pes, waar dit jaar naar schijn nog minder energie in is gestoken. Echt schandalig hoe Konami zich laat kennen. Vanaf Deel 5 is het alleen maar berg afwaarts gegaan . Met PES2008 als nieuw dieptepunt.
pi_60995132
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:23 schreef Cealx het volgende:
Zijn er al PES gameplay beelden?
Ja ik snap dat PES achteruit is gegaan, misschien word 09 toch anders / en beter?

En pas al spel/demo uit is, kun je echt kijken welke beter is kwa gameplay.
kan net zogoed 2008 laten zien :

http://gamersyde.com/stream_8279_en.html

De teaser is nog belachelijker.
pi_60995465
Ja nu is die online,

Maarj, ik download allebij kijk wel beter is met gameplay , en loop naar de winkel
pi_60995731
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:00 schreef Cealx het volgende:
Ja nu is die online,

Maarj, ik download allebij kijk wel beter is met gameplay , en loop naar de winkel
Jij een spel kopen....moet je geld lenen, broer.
pi_60995764
Nee, dat krijg ik
pi_60995850
Ik heb zo'n gevoel dat FIFA dit jaar beter wordt dan PES.

We shall see...
pi_60996151
Als trouw PES fan moet ik toegeven dat 2008 tegenviel. Heb Euro 2008 gekocht en die speelde veel beter.
Ik ga denk ik voor de nieuwe FIFA dit jaar ipv PES maar ik wacht nog even de gameplay video's (of demo's) af.
pi_61222571

Een 9
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_61223774
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 15:18 schreef Sackboy het volgende:
Een 9
En Fifa 08 een 6, die vent had zeker alle hulp-middelen aan laten staan.

Wel enorm veel zin in 09, nog een paar weken !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_61224500
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 15:18 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Een 9
Zo dat is wel heel erg hoog. Ik ben benieuwd en kijk uit naar de demo!
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:10:56 #43
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_61225394
Ik ga definitief voor fifa09.

Pes gezien en die leen ik liever van iemand om te kijken...maar als ik de filmpjes zie neig ik toch meer naar fifa.

Vorige deel fifa08 beviel ook wel goed...alhoewel er zeker nog wel verbeter punten waren.
  donderdag 4 september 2008 @ 20:14:02 #45
221141 Ironswan
'Ijzeren Zwaan'
pi_61383721
Iemand die weet of de vrije trappen training levende of plastic(gele poppetjes) muur heeft.

Lijkt me wel eens leuk dat je op die gele dingen kan knallen
pi_61557713
demo staat op xbox marketplace
pi_61965763
quote:
FIFA 09 is al beschikbaar in sommige winkels! Al 4 dagen voor de officiële releasedatum. De game werd gespot in enkele winkels in Frankrijk en Engeland. Hup met z'n alle op zoek naar FIFA 09 bij ons in de buurt! EA heeft nog niets verklaard.

Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_61972870

Altijd PES gespeeld, maar ik ga toch echt voor fifa
pi_61973129
Het was stoer om voor PES te gaan maar nu zijn de rollen omgedraaid. Kan niet wachten op FIFA09.
pi_61973418
Wel opvallend dat ie al zo vroeg in de winkels ligt in sommige landen.
Heeft iemand voor mij een goede Fifa site zoals Winning Eleven Blog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')