Niet echt, jij?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
PrimaAl een leuke clubnaam in gedachte?
Nee ik ook niet. Weet eigenlijk nieteens hoe dat hele club gedoe in z'n werk gaat.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Weet eigenlijk nieteens hoe dat hele club gedoe in z'n werk gaat.
Nou dat gaat wat worden danquote:
Hoe werkt die zooi danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:42 schreef sjimz het volgende:
naam is gewoon sjimz.
Shirt, het liefst die van Celtic
Maar een club uit mexico of weet ik wat vind ik ook goed hoor
Defensief spelen en counteren ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:46 schreef ChrisFO het volgende:
Hoe speel ik tegen die losers die alleen maar ManUtd nemen en dan alleen maar gaan rennen met Ronaldo/Rooney? Ik verlies daar steeds van...
You can't ban a Feyenoord fanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:20 schreef Leonos het volgende:
Je moet wat als je niet naar Nancy mag
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
You can't ban a Feyenoord fan
Mij vergeten?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb je gisteravond een invite gestuurd voor het 10v10 team, kijk eens in je player hub.
Het kan ook in de demo. (game settings > advanced settings)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:48 schreef TiMPiN het volgende:
Ik zat nog met een vraag voordat ik eventueel fifa op de xbox wil aanschaffen...de demo vond ik opzich wel oke alleen de snelheid vond ik te traag. Nu hoor ik dat je die kan veranderen(in de demo niet) maar is het spel op een hogere snelheid veel beter of kan je deze uberhaupt niet veranderen?
MaxC - Max Craterquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:39 schreef Voltreffer het volgende:
Mischien even makkelijk om van iedereen z'n xbox360 id in een lijstje te zetten? Weet ik wie ik moet toevoegen
Fok! Nick: Xboxlive:
Voltreffer - Voltreffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |