Goed ideequote:Op maandag 6 oktober 2008 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik ook voor, ik doe alvast mee.
Misschien een apart topic voor maken ? (voor de 360)
We hebben iig minstens 10 spelers nodig, maar liever een stuk of 15-20.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:48 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Vanavond even kijken dan over hoe en wat?
Mijn tag is Mister Caveman, dus jullie kunnen mij alvast adden op Live. Ben vanavond na 7 uur pas online waarsch.
Als je je eigen speler creëert, kan je een naam kiezen die door de commentator uitgesproken kan worden. Daar staan ze allemaal wel, maar niet echt overzichtelijk neergezet. Verder zou ik het niet weten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:31 schreef voetballeh het volgende:
weet iemand waar ik mischien een lijst kan vinden van welke namen worden uitgesproken door de comentators?
voor fifa 07,08 of 09?
wil een team maken met alleen spelers erin die genoemd worden door de comentators als ik ermee speel.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:
whehe.
Scoor ik net, doe ik een radslag + salto flikker ik op me bek!
Same @ xboxquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:37 schreef Jasza het volgende:
Servers van EA zijn down? krijg geen verbinding op de ps3.
Ja ik zag het ookquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:10 schreef Jasza het volgende:
Onderin me nieuwsbalk:
Van Basten furious after Ajax hammering
Hoe doe je dat in hemelsnaam?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:
whehe.
Scoor ik net, doe ik een radslag + salto flikker ik op me bek!
En is dit gewoon een normaal team met de normale spelers of gewoon met de zelf gemaakte spelers?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:47 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Voor de Xbox-ers:
Ik heb voor GoT een FIFA club aangemaakt, maar het lijkt me handig om dat samen met de Fokkers te doen, zodat we genoeg spelers hebben. Als jullie interesse hebben in een 360 club, zoek dan ff op de club GoT Football en contact ff een manager. Nu ben ik dat alleen nog, maar vanavond stel ik ook anderen aan omdat ik niet elke avond aanwezig zal zijn. We zullen vooral 10 vs 10 spelen, vanavond misschien de eerste pot.
Als je hebt gescoord: R1 + R3 naar rechts ronddraaien en dan weer terug ronddraaien en dan op X.quote:
Dus je kunt daarbij vallen? Hip, ik zie mensen weleens dat doen online maar heb nog niks verkeerds gezien. Eens proberen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je hebt gescoord: R1 + R3 naar rechts ronddraaien en dan weer terug ronddraaien en dan op X.
Alleen het landen wil nog niet echt lukken
Het is een nieuwe club, maar je moet een bestaand team (dus bijv. Ajax/Arsenal/whatever) kiezen voor de shirts en het stadion e.d.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:53 schreef Def1987 het volgende:
[..]
En is dit gewoon een normaal team met de normale spelers of gewoon met de zelf gemaakte spelers?
Kheb alleen nog maar 3/4de seizoen be a pro gespeeld met een zelfgemaakte speler, verder geen ervaring met fifa
Electronic Arts werkt aan een officiële patch voor FIFA 09. De patch zal waarschijnlijk vandaag of morgen uitkomen en zal onder andere Live Season toevoegen aan Direct IP, de lag-stoot tijdens vrije trappen verbeteren en voegt de optie toe speciale tekens te gebruiken bij het aanmaken van een account.quote:
Invite me maar : DefXtremequote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Als er nog mensen zijn die het GoT/Fok 10v10 team willen joinen (360 versie), vanavond kan ik invites sturen.
Mijn tag = nyx1978
Mogen die achterlijke en wanstaltig lelijke reclameborden die naast het doel staan/liggen ook weg a.u.b?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Electronic Arts werkt aan een officiële patch voor FIFA 09. De patch zal waarschijnlijk vandaag of morgen uitkomen en zal onder andere Live Season toevoegen aan Direct IP, de lag-stoot tijdens vrije trappen verbeteren en voegt de optie toe speciale tekens te gebruiken bij het aanmaken van een account.
De volledige lijst met aanpassingen:
Replay opslaan beschikbaar nadat online game is gedisconnect
Live Season mogelijk in DirectIP
Verbeterd de lag tijdens vrije trappen
Online Disconnect tijdens het schieten met scrollwheel
Verbeterd namen van sommige MLS-teams
Verbeterd het kiezen van kleuren van je controller
Voegt installatie-afbeeldingen toe als die missen
Voegt de optie toe speciale tekens te gebruiken in gebruikersnaam
Weet je wel dat je goed moet timen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef Voltreffer het volgende:
Tjonge jonge, wat bak ik er niks van zeg. Hoe verdedingen jullie? Want ik loop vaak genoeg naast een mannetje maar mijn spelers pakken de bal gewoon niet? Terwijl als ik aanval ik kan proberen wat ik wil, maar de verdedigers pakken alles. Op legendary dan wel te verstaan. Maar mijn god, dit is echt niet te doen...
Echt he?quote:
Moet ook bijgezegd worden dat de AI van de verdediging eigenlijk iets te hoog afgesteld is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet je wel dat je goed moet timen?
Ik had er eerst ook tering veel moeite mee, nu gaat het wel goed eigenlijk
Ik heb ook vaak dat ik helemaal overklast word, maar als je goed om kunt gaan met je kansen dan kun je altijd winnen. Ik speelde gisteren tegen eentje van level 18 die speelde met een poepteam als Man United. Beste man kreeg in totaal 20 kansen, ik maar drie, waarvan ik twee tot goals heb weten te omzetten. Uiteindelijk met 2-1 gewonnen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik bak er nog steeds helemaal niets van, tegen een Professional CPU krijg ik amper kansen (de CPU laat vrijwel nooit gaten vallen in de verdediging), en zij tikken me helemaal suf als ze aanvallen omdat ik wel gaten laat vallen.
En online is het ook vaak continu aanvallen tegenhouden, en hooguit 1 of 2 kansjes per wedstrijd krijgen.
Had gisteren passing op manual gezet (stond op semi), maar dat gaat gewoon helemaal niet, de bal over 2 meter naar iemand spelen gaat al fout....
Met assisted passing gaat het wel beter, maar nog steeds niet zoals ik zou willen.
Ik blijf voorlopig maar even oefenen denk ik.
Dat vind ik ''cheaten'', laat ik dus op semi.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:59 schreef emokid het volgende:
Het schieten zou ik in ieder geval op assisted houden trouwens.
Ze zijn best complex, vooral als je ze goed wilt uitvoeren in een wedstrijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:29 schreef Tim86 het volgende:
Heb gisteren de 360 gehaald met fifa en het bevalt prima. Ik krijg alleen die tricks niet voor elkaar...dat was toch gewoon die linkerknop boven de trigger icm rechterdraaiknop...
Volgens mij juist de linker trigger en de rechter stick (dus LT en niet LB)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:29 schreef Tim86 het volgende:
Heb gisteren de 360 gehaald met fifa en het bevalt prima. Ik krijg alleen die tricks niet voor elkaar...dat was toch gewoon die linkerknop boven de trigger icm rechterdraaiknop...
Hey die ga ik zo thuis even proberenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:34 schreef emokid het volgende:
[..]
Ze zijn best complex, vooral als je ze goed wilt uitvoeren in een wedstrijd.
Ik heb je gisteravond een invite gestuurd voor het 10v10 team, kijk eens in je player hub.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:15 schreef Def1987 het volgende:
Wanneer gaan we nou een 10vs10 spelen?
De linker trigger inderdaad. Recht sprint je mee, links doe je trucjes mee (in combinatie met de rechter stick).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:44 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Volgens mij juist de linker trigger en de rechter stick (dus LT en niet LB)
Zit je ook op tweakers? Dan moet je even dit topic checken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:15 schreef Def1987 het volgende:
Wanneer gaan we nou een 10vs10 spelen?
Daar zitten jullie dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:47 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Zit je ook op tweakers? Dan moet je even dit topic checken.
Zit er zelf niet in (geen ps3) maar jij moet hier zijn dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:09 schreef sjimz het volgende:
Zit er ook iemand in een PS3 FIFA 09 team die nog een slager achterin kan gebruiken?![]()
Kan er niet zo'n topic op fok komen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:05 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Daar zitten jullie dus![]()
Je kan dus ook een club aanmaken in Fifa blijkbaar, wist niet dat dat kon, zat heel de tijd te wachten op friend invites
Geen zin om me op tweakers aan te melden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:12 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Zit er zelf niet in (geen ps3) maar jij moet hier zijn dan.
Wat let je?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan er niet zo'n topic op fok komen?
Om me nou helemaal aan te melden bij GoT voor alleen dat
We kunnen een clubje samen oprichten?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
ik ben ook nog op zoek naar een club voor de ps3!
Primaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
We kunnen een clubje samen oprichten?
Niet echt, jij?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
PrimaAl een leuke clubnaam in gedachte?
Nee ik ook niet. Weet eigenlijk nieteens hoe dat hele club gedoe in z'n werk gaat.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Weet eigenlijk nieteens hoe dat hele club gedoe in z'n werk gaat.
Nou dat gaat wat worden danquote:
Hoe werkt die zooi danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:42 schreef sjimz het volgende:
naam is gewoon sjimz.
Shirt, het liefst die van Celtic
Maar een club uit mexico of weet ik wat vind ik ook goed hoor
Defensief spelen en counteren ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:46 schreef ChrisFO het volgende:
Hoe speel ik tegen die losers die alleen maar ManUtd nemen en dan alleen maar gaan rennen met Ronaldo/Rooney? Ik verlies daar steeds van...
You can't ban a Feyenoord fanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:20 schreef Leonos het volgende:
Je moet wat als je niet naar Nancy mag
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
You can't ban a Feyenoord fan
Mij vergeten?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb je gisteravond een invite gestuurd voor het 10v10 team, kijk eens in je player hub.
Het kan ook in de demo. (game settings > advanced settings)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:48 schreef TiMPiN het volgende:
Ik zat nog met een vraag voordat ik eventueel fifa op de xbox wil aanschaffen...de demo vond ik opzich wel oke alleen de snelheid vond ik te traag. Nu hoor ik dat je die kan veranderen(in de demo niet) maar is het spel op een hogere snelheid veel beter of kan je deze uberhaupt niet veranderen?
MaxC - Max Craterquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:39 schreef Voltreffer het volgende:
Mischien even makkelijk om van iedereen z'n xbox360 id in een lijstje te zetten? Weet ik wie ik moet toevoegen
Fok! Nick: Xboxlive:
Voltreffer - Voltreffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |