Als je hebt gescoord: R1 + R3 naar rechts ronddraaien en dan weer terug ronddraaien en dan op X.quote:
Dus je kunt daarbij vallen? Hip, ik zie mensen weleens dat doen online maar heb nog niks verkeerds gezien. Eens proberen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je hebt gescoord: R1 + R3 naar rechts ronddraaien en dan weer terug ronddraaien en dan op X.
Alleen het landen wil nog niet echt lukken
Het is een nieuwe club, maar je moet een bestaand team (dus bijv. Ajax/Arsenal/whatever) kiezen voor de shirts en het stadion e.d.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:53 schreef Def1987 het volgende:
[..]
En is dit gewoon een normaal team met de normale spelers of gewoon met de zelf gemaakte spelers?
Kheb alleen nog maar 3/4de seizoen be a pro gespeeld met een zelfgemaakte speler, verder geen ervaring met fifa
Electronic Arts werkt aan een officiële patch voor FIFA 09. De patch zal waarschijnlijk vandaag of morgen uitkomen en zal onder andere Live Season toevoegen aan Direct IP, de lag-stoot tijdens vrije trappen verbeteren en voegt de optie toe speciale tekens te gebruiken bij het aanmaken van een account.quote:
Invite me maar : DefXtremequote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Als er nog mensen zijn die het GoT/Fok 10v10 team willen joinen (360 versie), vanavond kan ik invites sturen.
Mijn tag = nyx1978
Mogen die achterlijke en wanstaltig lelijke reclameborden die naast het doel staan/liggen ook weg a.u.b?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Electronic Arts werkt aan een officiële patch voor FIFA 09. De patch zal waarschijnlijk vandaag of morgen uitkomen en zal onder andere Live Season toevoegen aan Direct IP, de lag-stoot tijdens vrije trappen verbeteren en voegt de optie toe speciale tekens te gebruiken bij het aanmaken van een account.
De volledige lijst met aanpassingen:
Replay opslaan beschikbaar nadat online game is gedisconnect
Live Season mogelijk in DirectIP
Verbeterd de lag tijdens vrije trappen
Online Disconnect tijdens het schieten met scrollwheel
Verbeterd namen van sommige MLS-teams
Verbeterd het kiezen van kleuren van je controller
Voegt installatie-afbeeldingen toe als die missen
Voegt de optie toe speciale tekens te gebruiken in gebruikersnaam
Weet je wel dat je goed moet timen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef Voltreffer het volgende:
Tjonge jonge, wat bak ik er niks van zeg. Hoe verdedingen jullie? Want ik loop vaak genoeg naast een mannetje maar mijn spelers pakken de bal gewoon niet? Terwijl als ik aanval ik kan proberen wat ik wil, maar de verdedigers pakken alles. Op legendary dan wel te verstaan. Maar mijn god, dit is echt niet te doen...
Echt he?quote:
Moet ook bijgezegd worden dat de AI van de verdediging eigenlijk iets te hoog afgesteld is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet je wel dat je goed moet timen?
Ik had er eerst ook tering veel moeite mee, nu gaat het wel goed eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |