abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62202506
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 13:51 schreef Keltie het volgende:

[..]

Hoe doe je dat in hemelsnaam?
Als je hebt gescoord: R1 + R3 naar rechts ronddraaien en dan weer terug ronddraaien en dan op X.
Alleen het landen wil nog niet echt lukken
pi_62202628
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als je hebt gescoord: R1 + R3 naar rechts ronddraaien en dan weer terug ronddraaien en dan op X.
Alleen het landen wil nog niet echt lukken
Dus je kunt daarbij vallen? Hip, ik zie mensen weleens dat doen online maar heb nog niks verkeerds gezien. Eens proberen.
pi_62202851
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:53 schreef Def1987 het volgende:

[..]

En is dit gewoon een normaal team met de normale spelers of gewoon met de zelf gemaakte spelers?
Kheb alleen nog maar 3/4de seizoen be a pro gespeeld met een zelfgemaakte speler, verder geen ervaring met fifa
Het is een nieuwe club, maar je moet een bestaand team (dus bijv. Ajax/Arsenal/whatever) kiezen voor de shirts en het stadion e.d.
Ik weet nog niet of je een eigen gemaakte speler kan kiezen of dat je er eentje moet kiezen uit het team dat je hebt geselecteerd. Wel begin je met basisstats, dus iedereen is in het begin gelijk en je kan beter worden door te spelen. Het maakt dus daarom niet uit welk team je kiest op basis waarvan je je eigen club start.

Ben ook redelijk nieuw met FIFA, dus moet het ook allemaal nog een beetje gaandeweg ontdekken.
Dus...
pi_62204772
Ik heb een probleem met het online spelen van fifa 09 op de ps3. Ik wilde dit dus vandaag voor het eerst proberen maar ik krijg een melding:

"unable to rertrieve the EA terms and conditions at this time. You will not be able to sign in online until you accept the ea terms and conditions"

Wat kan ik hieraan doen? Heeft het iets met niet open staande porten te maken op mijn router? En zo ja welke porten? Of zijn de EA servers gewoon brak? Of nog iets anders?

Alvast bedankt!

Mijn naam op het psn is ARR-I voor mensen die tegen mij willen voetballen (mocht het gaan werken )
pi_62205286
Wat deed die update van vandaag?
pi_62206573
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:29 schreef jmac het volgende:
Wat deed die update van vandaag?
Electronic Arts werkt aan een officiële patch voor FIFA 09. De patch zal waarschijnlijk vandaag of morgen uitkomen en zal onder andere Live Season toevoegen aan Direct IP, de lag-stoot tijdens vrije trappen verbeteren en voegt de optie toe speciale tekens te gebruiken bij het aanmaken van een account.

De volledige lijst met aanpassingen:

Replay opslaan beschikbaar nadat online game is gedisconnect
Live Season mogelijk in DirectIP
Verbeterd de lag tijdens vrije trappen
Online Disconnect tijdens het schieten met scrollwheel
Verbeterd namen van sommige MLS-teams
Verbeterd het kiezen van kleuren van je controller
Voegt installatie-afbeeldingen toe als die missen
Voegt de optie toe speciale tekens te gebruiken in gebruikersnaam
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:27:44 #232
123411 LinQ
Met een Q
pi_62208583
Ik krijg telkens als ik online wil met fifa de melding dat ik eerst akkoord moet gaan met de dienstvoorwaarden van EA :S

Heb intussen al een account aangemaakt op ea.com en deze gekoppeld aan mijn xboxlive account, maar dit schijnt ook niet te helpen... Iemand die mij hiermee kan helpen?

edit: Hij komt nu ineens wel met de dienstvoorwaarden, dus hij doet het
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_62226339
Als er nog mensen zijn die het GoT/Fok 10v10 team willen joinen (360 versie), vanavond kan ik invites sturen.

Mijn tag = nyx1978
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_62226683
Kan je eigenlijk in meerdere clubs?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62226877
Nee.
pi_62227273
Wat een fantastisch spel is dit toch geworden, onbeschrijfelijk. Ik heb er een weekje over nagedacht en ik moet zeggen, dit is de beste en meest complete voetbalgame ooit.

Omdat ik een niet al te slechte ranking had met deeltje 08 besloot ik gelijk om ranked wedstrijden te spelen. Ik begon zéér slecht, ik kwam uiteindelijk op 13 gewonnen en 15 verloren. Om verder te experimenteren met clubs besloot ik even Liverpool te proberen, en met een beest van Torres voorin heb ik maar liefst 11 wedstrijden achter elkaar weten te winnen, zelfs van mensen met levels 9 en 11. Het scoren van een goal geeft meer het gevoel van voldoening dan ooit tevoren, heerlijk om de bal in de hoek te krullen met een buitenkantje of hakje.
pi_62228800
http://tweakers.net/nieuw(...)-in-eerste-week.html

Iedereen geniet van jaarrlijkse games EA For prez Tijd voor GTA 2009 Go EA
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_62230142
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Als er nog mensen zijn die het GoT/Fok 10v10 team willen joinen (360 versie), vanavond kan ik invites sturen.

Mijn tag = nyx1978
Invite me maar : DefXtreme
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:18:08 #239
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_62233517
Laatste Fifa die ik had gespeeld was 2004, en damn wat is dit dan geniaal zeg. Wat een vooruitgang.
pi_62236444
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Electronic Arts werkt aan een officiële patch voor FIFA 09. De patch zal waarschijnlijk vandaag of morgen uitkomen en zal onder andere Live Season toevoegen aan Direct IP, de lag-stoot tijdens vrije trappen verbeteren en voegt de optie toe speciale tekens te gebruiken bij het aanmaken van een account.

De volledige lijst met aanpassingen:

Replay opslaan beschikbaar nadat online game is gedisconnect
Live Season mogelijk in DirectIP
Verbeterd de lag tijdens vrije trappen
Online Disconnect tijdens het schieten met scrollwheel
Verbeterd namen van sommige MLS-teams
Verbeterd het kiezen van kleuren van je controller
Voegt installatie-afbeeldingen toe als die missen
Voegt de optie toe speciale tekens te gebruiken in gebruikersnaam
Mogen die achterlijke en wanstaltig lelijke reclameborden die naast het doel staan/liggen ook weg a.u.b?
X
X
X
pi_62237913
En als je met een voordeelregel scoort dat ie dan afgekeurd word. Dat mag ook wel weg
pi_62239151
Ik snap niet als ik een speler aanmaak in be a pro dat deze speler gelijk in dat team overal zit. Ik heb nu een eigen gemaakte speler in Ajax, maar als ik een manager mode opstart dan zit die speler daar ook in. Zit deze speler dan ook in Ajax als ik een online game start? Vind het zo eigenlijk al irritant dat zo speler overal tussen zit.
pi_62242550
Tjonge jonge, wat bak ik er niks van zeg. Hoe verdedingen jullie? Want ik loop vaak genoeg naast een mannetje maar mijn spelers pakken de bal gewoon niet? Terwijl als ik aanval ik kan proberen wat ik wil, maar de verdedigers pakken alles . Op legendary dan wel te verstaan. Maar mijn god, dit is echt niet te doen...
pi_62245678
pff ik vind em ook lastig, normaal ook op 1tje onder wereldklasse... en nou speel ik zelfs gelijk tegen teams als volendam e.d.
pi_62246152
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef Voltreffer het volgende:
Tjonge jonge, wat bak ik er niks van zeg. Hoe verdedingen jullie? Want ik loop vaak genoeg naast een mannetje maar mijn spelers pakken de bal gewoon niet? Terwijl als ik aanval ik kan proberen wat ik wil, maar de verdedigers pakken alles . Op legendary dan wel te verstaan. Maar mijn god, dit is echt niet te doen...
Weet je wel dat je goed moet timen?

Ik had er eerst ook tering veel moeite mee, nu gaat het wel goed eigenlijk
pi_62246205
Sleutel van aanvallen is om ook rustig terug te spelen en daarna rustig de vrije man opzoeken

BOP online is zo gaaf
Speel meestal als middenvelder of aanvaller en dan camera op Tele. Als verdediger is Pro camera beter. Heerlijk om op te komen
pi_62246280
Fifa 09
X
X
X
pi_62248328
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:30 schreef Frasier het volgende:
Fifa 09
Echt he?

Hij staat bij mij op 1 beste footy's ooit
1. Fifa 09
2. PES 3
3. PES 5
4. Fifa World Cup 1998
5. PES 6
pi_62249929
Ik heb soms van die momenten, half uur lang oid, dat elke on-line wedstrijd er binnen 5 minuten van de speeltijd uittyft

Daarna doet hij het weer normaal en daarvoor ook, iemand een idee wat dit voor troep is?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 00:43:44 #250
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62249998
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:26 schreef Jasza het volgende:

[..]

Weet je wel dat je goed moet timen?

Ik had er eerst ook tering veel moeite mee, nu gaat het wel goed eigenlijk
Moet ook bijgezegd worden dat de AI van de verdediging eigenlijk iets te hoog afgesteld is.

Maar het is timen inderdaad, daar moet je gevoel voor krijgen. Net als het onderscheppen van de bal bijvoorbeeld.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')