Ik heb ook vaak dat ik helemaal overklast word, maar als je goed om kunt gaan met je kansen dan kun je altijd winnen. Ik speelde gisteren tegen eentje van level 18 die speelde met een poepteam als Man United. Beste man kreeg in totaal 20 kansen, ik maar drie, waarvan ik twee tot goals heb weten te omzetten. Uiteindelijk met 2-1 gewonnen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik bak er nog steeds helemaal niets van, tegen een Professional CPU krijg ik amper kansen (de CPU laat vrijwel nooit gaten vallen in de verdediging), en zij tikken me helemaal suf als ze aanvallen omdat ik wel gaten laat vallen.
En online is het ook vaak continu aanvallen tegenhouden, en hooguit 1 of 2 kansjes per wedstrijd krijgen.
Had gisteren passing op manual gezet (stond op semi), maar dat gaat gewoon helemaal niet, de bal over 2 meter naar iemand spelen gaat al fout....
Met assisted passing gaat het wel beter, maar nog steeds niet zoals ik zou willen.
Ik blijf voorlopig maar even oefenen denk ik.
Dat vind ik ''cheaten'', laat ik dus op semi.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:59 schreef emokid het volgende:
Het schieten zou ik in ieder geval op assisted houden trouwens.
Ze zijn best complex, vooral als je ze goed wilt uitvoeren in een wedstrijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:29 schreef Tim86 het volgende:
Heb gisteren de 360 gehaald met fifa en het bevalt prima. Ik krijg alleen die tricks niet voor elkaar...dat was toch gewoon die linkerknop boven de trigger icm rechterdraaiknop...
Volgens mij juist de linker trigger en de rechter stick (dus LT en niet LB)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:29 schreef Tim86 het volgende:
Heb gisteren de 360 gehaald met fifa en het bevalt prima. Ik krijg alleen die tricks niet voor elkaar...dat was toch gewoon die linkerknop boven de trigger icm rechterdraaiknop...
Hey die ga ik zo thuis even proberenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:34 schreef emokid het volgende:
[..]
Ze zijn best complex, vooral als je ze goed wilt uitvoeren in een wedstrijd.
Ik heb je gisteravond een invite gestuurd voor het 10v10 team, kijk eens in je player hub.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:15 schreef Def1987 het volgende:
Wanneer gaan we nou een 10vs10 spelen?
De linker trigger inderdaad. Recht sprint je mee, links doe je trucjes mee (in combinatie met de rechter stick).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:44 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Volgens mij juist de linker trigger en de rechter stick (dus LT en niet LB)
Zit je ook op tweakers? Dan moet je even dit topic checken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:15 schreef Def1987 het volgende:
Wanneer gaan we nou een 10vs10 spelen?
Daar zitten jullie dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:47 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Zit je ook op tweakers? Dan moet je even dit topic checken.
Zit er zelf niet in (geen ps3) maar jij moet hier zijn dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:09 schreef sjimz het volgende:
Zit er ook iemand in een PS3 FIFA 09 team die nog een slager achterin kan gebruiken?![]()
Kan er niet zo'n topic op fok komen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:05 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Daar zitten jullie dus![]()
Je kan dus ook een club aanmaken in Fifa blijkbaar, wist niet dat dat kon, zat heel de tijd te wachten op friend invites
Geen zin om me op tweakers aan te melden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:12 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Zit er zelf niet in (geen ps3) maar jij moet hier zijn dan.
Wat let je?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan er niet zo'n topic op fok komen?
Om me nou helemaal aan te melden bij GoT voor alleen dat
We kunnen een clubje samen oprichten?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
ik ben ook nog op zoek naar een club voor de ps3!
Primaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
We kunnen een clubje samen oprichten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |