I'm in!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:49 schreef MaxC het volgende:
Is er animo voor een Fifa toernooitje?
Ik wil het wel opzetten als er genoeg mensen zijn
Ook een paar potjes gehad ja, staan de verdedigers ineens voorinquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat 10 tegen 10 is net Fjes voetbal man. Iedereen wil de bal en loopt uit zijn positie
Ja of een overtreding door laten gaan waar achteraf rood voor word gegevenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Voordeelregel is toch wel heel erg slecht uitgewerkt. Tegenstander maakt een overtreding maar ik kom toch alleen voor de keeper, ik scoor en dan fluit de scheidsrechter alsnog voor een overtreding
Kan ik het echt ookg ewoon hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja of een overtreding door laten gaan waar achteraf rood voor word gegeven
Maar in Fifa gebeurd het een beetje te vaak. Ik heb zelfs al een keer gehad dat er telkens voordeel werd gegeven en toen de bal uit het spel was er opeens 2x rood werd getrokken.quote:
Dat viel me nou ook op, en dat van de voordeelregel ook..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:38 schreef Rikketik het volgende:
Vind het best jammer dat ze bij elke buitenspelsituatie fluiten. Eigenlijk hadden ze tot een bepaald aantal meters buitenspel een kans in moeten bouwen dat er niet voor gefloten wordt. Komt dichterbij de echte beleving als je het mij vraagt.
Betere teams dan Man United bestaan niet, vrij logisch dat ze goed zijn in het spel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:33 schreef Jasza het volgende:
Ik hoop wel dat ze in een update Man Utd iets minder goed maken
Bay Arenaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:34 schreef Cerubo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik Ajax in een ander stadion kan laten spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |