Last van lag?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:36 schreef sjimz het volgende:
Net mijn eerste potje online op de PS3 gespeeld tegen een Fokker.
Wel na penalties verloren maar heb een leuke wedstrijd gespeeld
Nope, had geen last van lag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Last van lag?
"Players still look like apes close up"![]()
Heb de game nog nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:05 schreef Wessiej het volgende:
Sack, wat is je gamertag, even tegen jou een keer een potje
JIj hebt wel geld voor een mp3 speler, auto radio, stereo toren etc, maar geen geld om de cd's met de muziek erop te kopen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het is triest omdat je blijkbaar wel genoeg geld hebt voor een console maar daarna niet meer voor de games
Cd's kosten 10 euro, games 60.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
JIj hebt wel geld voor een mp3 speler, auto radio, stereo toren etc, maar geen geld om de cd's met de muziek erop te kopen?
Raar, de meeste mensen vinden EA games stinken...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:07 schreef emokid het volgende:
Goed beschreven inderdaad, ik holde gisteren ook zo snel mogelijk naar huis met FIFA09 in mijn tas. En die geur, heerlijk!
Die meeste mensen leven nog in 1998.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:41 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Raar, de meeste mensen vinden EA games stinken...
Vind hem ook erg leuk, vooral Be a proquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geweldig vind ik hem vooralsnog.![]()
Be a Pro voor het eerst gedaan en het is best vermakelijk. Wel in mijn eerste 2 wedstrijden 2 rode kaarten gescoord.
Het enige wat me vooralsnog tegenvalt is de soundtrack.... niets bijzonders tussen. Ben ik niet gewend van EA.
En waar kan ik commentaar op NL zetten? Niet op vaste basis, maar om het eens te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |