abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:02:24 #1
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_60275482
[Wii 238] Waar we netjes voor onze games betalen!

Hier verder: Ik speel de laatste tijd weer F-zero GX. Leuk!
Freed from desire, Mind and senses purified.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:11:42 #2
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60275737
hoi.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_60276239
Ik ben nog aan de Metroid Prime Echoes.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:45:03 #4
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_60276438
Maar stiekem vinden we het wel allemaal een zwaktebod, GC games op de Wii.
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:11 schreef Tomasso het volgende:
hoi.
Tomasso.
pi_60276496
Dat valt mee, je hebt de tijd om even wat spellen te spelen die anders waren blijven liggen
metroid voor de Wii moet ik nog halen, maar ik wil eers echoes uitspelen
pi_60276514
Maar goed, ik schaar me onder de casual gamers, die zeker niet alle spellen koopt en na 5 dagen al uitgespeeld heeft
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:50:24 #7
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_60276566
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:47 schreef Pheno het volgende:
Dat valt mee, je hebt de tijd om even wat spellen te spelen die anders waren blijven liggen
metroid voor de Wii moet ik nog halen, maar ik wil eers echoes uitspelen
Ik heb nog nooit een Metroid Prime game uitgespeeld Bij deel 1 zit ik vast bij de eindbaas. Deel 2 heb ik niet lang gespeeld en de wii versie weet ik niet meer waar ik ben Maar volgens mij niet uitgespeeld.
Freed from desire, Mind and senses purified.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 21:16:47 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_60278493
Fragile: Farewell ruins of the moon pictures (RPG, Namco Bandai)

High-res textures, on my wii?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 21:22:15 #9
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_60278673
Fragile ziet er echt niet uit.

Die personage lijkt op een tekenfilm figuur, terwijl de omgeving photorealistisch is.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  Donald Duck held dinsdag 22 juli 2008 @ 22:40:47 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_60281925
Ben de laatste tijd weer bezig met ocarina of time. Ik zat de hele tijd te kloten in de fire temple, ik dacht dat ik ergens iets moest activeren ofzo om verder te geraken, omdat het te bereiken platform op een verhoging lag.
Blijkt gewoon dat je ernaartoe kunt springen vanaf een rooster aan de zijkant. Zo ontzettend simpel maar ik kwam er niet eens op, heb echt uren tig keer door elke kamer van de temple gelopen om iets te zoeken om verder te komen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_60284024
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben de laatste tijd weer bezig met ocarina of time. Ik zat de hele tijd te kloten in de fire temple, ik dacht dat ik ergens iets moest activeren ofzo om verder te geraken, omdat het te bereiken platform op een verhoging lag.
Blijkt gewoon dat je ernaartoe kunt springen vanaf een rooster aan de zijkant. Zo ontzettend simpel maar ik kwam er niet eens op, heb echt uren tig keer door elke kamer van de temple gelopen om iets te zoeken om verder te komen.
Wat grappig, was laatst ook weer verder gegaan met OOT. Zit nu in de watertempel vast. Ik blijf de water tempel in elke Zelda game kut vinden. Moet me paard ook halen, maar dat lukt me niet. Had em vroeger na veel moeite wel gehaald.
pi_60284256
Laatst eindelijk een draadloze cube controller gekocht ( I know, beetje laat maar toch ) en zit nu weer Twin Snakes te spelen en Pikmin...dat rare vierkante ding blijft tof in mijn ogen
  woensdag 23 juli 2008 @ 00:04:32 #13
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_60284637
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 21:16 schreef speknek het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gamecube/Wii is een aardig texture beest. Zeker i.t.t. ps2.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:39:32 #14
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60289837
TVP
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:46:43 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_60289979
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:04 schreef BMH het volgende:
Gamecube/Wii is een aardig texture beest. Zeker i.t.t. ps2.
Dat zag je ook wel aan resident evil 4 ja. Vreemd genoeg heeft The Conduit, die IGN voortdurend loopt te hypen als zo'n mooi spel, dan weer behoorlijke meh textures:

Ik snap dat nooit zo, als je niet zoveel polygonen en effects kunt pushen, gebruik dan goede high-res textures, Half-Life 2 laat wel zien hoe belangrijk dat is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:17:13 #16
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_60290712
quote:
Nieuws: Nintendo verontschuldigt zich voor casual E3

Shigeru Miyamoto vond de casual E3 persconferentie van Nintendo niet meer dan logisch en Reggie Fils-Aime vond dat Nintendo meer dan genoeg hardcore producten had getoond.
Reggie Fils-Aime en Shigeru Miyamoto zijn echter niet de baas van Nintendo, die eer behoort toe aan Satoru Iwata. Hij beseft dat hardcore fans teleurgesteld zijn door de persconferentie en verontschuldigt zich daarvoor. De fans moeten echter niet ongerust zijn, Nintendo komt met hardcore producten. Het is echter te vroeg om de nieuwe Mario of Zelda titel te tonen.
pi_60293103
Ik heb 80 sterren met Mario Galaxy . Uiteindelijk kom ik er wel, ik wil hem stiekem niet uitspelen omdat hij zo tof is.
Tap tap tap
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:00:23 #18
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60296156
Ik snap totaal niet waarom, met het ongelooflijk zwakke aanbod aan Wii-spellen, dat Nintendo niet gewoon de Cube-classics in de winkel heeft liggen zodat men die nog gewoon kan kopen en spelen op hun Wii.

Zou toch mooi zijn als je nu gewoon Metroid 1 en 2 en MGS Twin Snakes etc zou kunnen spelen, ipv te moeten wachten tot er heel eventueel in de verre toekomst weer eens een leuke Wii game uit zal komen... !?
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:15:10 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_60297757
Cammie Dunaway:
quote:
"You have seen the extent of Nintendo's 2008 holiday line-up," she added.
Geen Nintendo games meer dit jaar anders dan degene aangekondigd dus. Viel ook wel te verwachten, aangezien Wii Sports 2 al voor volgend jaar was. Hopelijk is aan het einde van het jaar, nadat m'n verhuizing, de PS3 in prijs gezakt .
pi_60297846
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Geen Nintendo games meer dit jaar anders dan degene aangekondigd dus. Viel ook wel te verwachten, aangezien Wii Sports 2 al voor volgend jaar was. Hopelijk is aan het einde van het jaar, nadat m'n verhuizing, de PS3 in prijs gezakt .
Dus geen games meer. Nouja die 2 games die er komen komen er dan mischien wel, mischien niet als nintendo zo achtelijk bezich blijft. Ik denk dat ik mee hoop dat de ps3 in prijs verlaagt 27 augustus ofzo
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_60297910
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef speknek het volgende:
Cammie Dunaway:
[..]

Ik heb naast de Wii nu ook een PS3 in de kast staan. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad, prachtapparaat .
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:25:26 #22
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60298037
Ik mis alleen het RPG aanbod op de Wii. Verder vind ik COD en voetbalspellen en RPG's erg gaaf voor de XBOX/PS3, maar die zijn veel te duur voor mij. Als de Wii meer RPG's uitbrengt dan ben ik blij.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:34:00 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_60298231
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:20 schreef Lexie het volgende:
Ik heb naast de Wii nu ook een PS3 in de kast staan. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad, prachtapparaat .
Ik wou alleen dat je er xbox controllers op aan kunt sluiten .
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:35:56 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60298278
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:25 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik mis alleen het RPG aanbod op de Wii. Verder vind ik COD en voetbalspellen en RPG's erg gaaf voor de XBOX/PS3, maar die zijn veel te duur voor mij. Als de Wii meer RPG's uitbrengt dan ben ik blij.
Een apparaat dat je vrijwel NIET gebruikt (Wii) is op zich 'duurder' dan een apparaat waar je bijna dagelijks veel plezier mee hebt. Tel daarbij op dat je voor de 360 en PS3 WEL redelijk veel goede games in de budgetbakken aantreft, die goed betaalbaar zijn.

Ik ben het op zich met je eens dat zowel de 360/PS3 nog wat te duur zijn. en ook ik wacht nog even tot eind augustus voor een PS3, en hoop dat ook de 360 nog even iets daalt in prijs... maar toch.

Het kost wat meer dan een Wii, maar daarvoor krijg je ook veel meer kwaliteit, aanbod en mogelijkheden natuurlijk.
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:53:24 #25
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60298688
Op zich ben ik erg tevreden met mijn Wii, enspeel er ook best veel op, maar feit is alleen dat er te veel casual spellen zijn voor op de wii. PS3 of Xbox zou handig zijn maar inderdaad veel te duur nog, heb een grote dvd hobby, en dan vooral TV Serie boxen dus daar gaat ook veel geld in om.
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:00:46 #26
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60300360
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 21:16 schreef speknek het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

High-res?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  Donald Duck held woensdag 23 juli 2008 @ 18:11:31 #27
46149 __Saviour__
pi_60300610
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
Ik snap totaal niet waarom, met het ongelooflijk zwakke aanbod aan Wii-spellen, dat Nintendo niet gewoon de Cube-classics in de winkel heeft liggen zodat men die nog gewoon kan kopen en spelen op hun Wii.

Zou toch mooi zijn als je nu gewoon Metroid 1 en 2 en MGS Twin Snakes etc zou kunnen spelen, ipv te moeten wachten tot er heel eventueel in de verre toekomst weer eens een leuke Wii game uit zal komen... !?
De Cube heeft nog heel wat spellen die het inderdaad nog waard zijn om te spelen. Als die nou in een nieuwe budget-serie te koop zouden zijn, zou dat best goed kunnen gaan lopen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:47:27 #28
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_60301389
Het lijkt erop dat er toch nog wat positiever nieuws is:
quote:
Nieuws: Resident Evil 5 versie naar de Wii?
Resident Evil 5 is een van de grote namen in de line-up van de PlayStation 3 en Xbox 360. Het (logische) vervolg op Resident Evil 4 is een grafisch monster dat op het gebied van gameplay ook zijn mannetje staat. De game werd uitgebreid getoond op de afgelopen E3.
Nu is Resident Evil een serie die op de Nintendo consoles vaak goede zaken heeft gedaan. Onlangs nog verkocht een port van Resident Evil 4, die al bijna 2 jaar uit was op de GameCube en PlayStation 2, alsnog meer dan 1 miljoen stuks en ook de onrail shooter genaamd Resident Evil: The Umbrella Chronicles deed het uitstekend. Genoeg reden voor meer zombiegames moet men bij Capcom gedacht hebben, want er komt nu een remake van Dead Rising (origineel Xbox 360) uit op de Nintendo Wii. En het lijkt daar niet bij te blijven.

In een gesprek met Simon Jeffrey, president van Sega Amerika, liet de beste man zich ontglippen dat er een versie van Resident Evil 5 naar de Wii zou komen. Een verrassende uitspraak, zeker omdat Resident Evil een serie is van Capcom. Toen er navraag werd gedaan bij Fils-Aime, grote man bij Nintendo Amerika, werd de volgende vraag gesteld: komt er een Resident Evil 5 versie naar de Nintendo Wii. Hierop antwoordde de beste man:"Not yet!", om daarna breed glimlachend te verdwijnen.

Navraag bij Capcom toonde aan dat zij niets wilden zeggen over een Resident Evil 5 versie. Zij gaven aan dat Dhr. Jeffrey zich waarschijnlijk gewoon had 'vergist' tussen Resident Evil 5 en Dead Rising: Chop Till You Drop. Later nam Dhr. Jeffrey zijn woorden dan ook terug en voegde er aan toe dat het een 'slip of the tongue' was.

Grote vraag is: komt er een Wii-versie van Resident Evil 5? Dat de serie succesvol is op de console van Nintendo is bewezen, dat Capcom het ziet zitten met de console is ook wel duidelijk en dat de besturing goed kan werken bewees Resident Evil 4. Grote struikelblok zijn de graphics. Wat denk jij?
quote:
Nieuws: Reggie wil Grand Theft Auto op Wii
Jarenlang was de relatie tussen Take Two en Nintendo bekoeld, maar beide bedrijven groeien momenteel naar elkaar toe. Nintendo kon Take Two zelfs overtuigen om Grand Theft Auto naar de DS te brengen.
Nintendo of America CEO Reggie Fils-Aime wil Grand Theft Auto nu ook naar de Wii brengen. Hij zou graag een volledig nieuwe Grand Theft Auto titel op de Wii zien verschijnen. De twee bedrijven hebben echter nog niet met elkaar gesproken over Grand Theft Auto Wii. Uiteindelijk lijkt het wel onvermijdelijk met de sterke verkoopcijfers van de Wii.
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:33:04 #29
65330 Ruzbeh
pi_60302422
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat zag je ook wel aan resident evil 4 ja. Vreemd genoeg heeft The Conduit, die IGN voortdurend loopt te hypen als zo'n mooi spel, dan weer behoorlijke meh textures:
[ afbeelding ]

Ik snap dat nooit zo, als je niet zoveel polygonen en effects kunt pushen, gebruik dan goede high-res textures, Half-Life 2 laat wel zien hoe belangrijk dat is.
Ik dacht dat The Conduit een bagger game zou worden maar het lijkt erop dat het een redelijke FPS game wordt. Screen ziet er goed uit, vooral die wapen en dat hand.
pi_60303140
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:35 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Een apparaat dat je vrijwel NIET gebruikt (Wii) is op zich 'duurder' dan een apparaat waar je bijna dagelijks veel plezier mee hebt. Tel daarbij op dat je voor de 360 en PS3 WEL redelijk veel goede games in de budgetbakken aantreft, die goed betaalbaar zijn.

Ik ben het op zich met je eens dat zowel de 360/PS3 nog wat te duur zijn. en ook ik wacht nog even tot eind augustus voor een PS3, en hoop dat ook de 360 nog even iets daalt in prijs... maar toch.

Het kost wat meer dan een Wii, maar daarvoor krijg je ook veel meer kwaliteit, aanbod en mogelijkheden natuurlijk.
Ehm, de core 360 is 199 euro. da's echt minder geld dan je voor een Wii neertelt.
Scheren is voor schapen!
pi_60304412
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:35 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wat nou als de Wii een totaal andere doelgroep heeft dan de Playstation 3 en de Xbox 360? Dat jij vind dat de Xbox 360/PS3 betere games heeft, betekend het nog niet dat m'n opa dat vind? Of m'n moeder?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:48:55 #32
65330 Ruzbeh
pi_60304490
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:59 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Ehm, de core 360 is 199 euro. da's echt minder geld dan je voor een Wii neertelt.
Ja, en dan koop je een memory card die 60 euro kost.
pi_60304570
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ja, en dan koop je een memory card die 60 euro kost.
Die zit er al bij (ik geloof 256MB), inc wat arcade games. In principe is het arcade pakket dus vrij compleet
pi_60306143
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:46 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Wat nou als de Wii een totaal andere doelgroep heeft dan de Playstation 3 en de Xbox 360? Dat jij vind dat de Xbox 360/PS3 betere games heeft, betekend het nog niet dat m'n opa dat vind? Of m'n moeder?
o fik. Hier staat het nog regelmatig aan. Ik heb dat ding sinds dag -2 en ben er nog steeds blij mee. En nee, ik heb geen 100 addons gekocht.
  donderdag 24 juli 2008 @ 20:55:51 #35
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60327833
Ik heb maar eens een Wii gekocht met Sports Pack. Voorheen speelde ik wel eens bij vrienden, en vind het een erg leuk ding. Dus nu was het tijd om er zelf ook maar eens een aan te schaffen (ook omdat die vrienden naar Limburg verhuisd zijn ). Binnenkort ook maar Mario Kart kopen, al is die blijkbaar niet zo lekker leverbaar (volgens Bol.com).
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Donald Duck held donderdag 24 juli 2008 @ 21:12:31 #36
46149 __Saviour__
pi_60328178
mario kart is even goed zoeken inderdaad. Nintendo heeft met de populaire titels helaas chronische leveringsproblemen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60328234
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb maar eens een Wii gekocht met Sports Pack. Voorheen speelde ik wel eens bij vrienden, en vind het een erg leuk ding. Dus nu was het tijd om er zelf ook maar eens een aan te schaffen (ook omdat die vrienden naar Limburg verhuisd zijn ). Binnenkort ook maar Mario Kart kopen, al is die blijkbaar niet zo lekker leverbaar (volgens Bol.com).
Vorige week lag er nog een hele stapel bij de MM in Utrecht, gewoon even geduld hebben en af en toe een rondje winkels maken .
Tap tap tap
  donderdag 24 juli 2008 @ 21:19:04 #38
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60328326
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vorige week lag er nog een hele stapel bij de MM in Utrecht, gewoon even geduld hebben en af en toe een rondje winkels maken .
Morgen even hier in de stad in kijken. Mediamarkt hebben we hier niet en ik heb ook geen zin om ervoor naar Alkmaar te gaan, dus dan komt het nog wel. Met het Sportspack vermaakt ik me de komende tijd ook nog wel.
  Forum Admin donderdag 24 juli 2008 @ 22:49:40 #39
35723 crew  GGMM
pi_60330542
Iemand enig idee waar metroid 1 en 2 voor de GC te krijgen zijn? Ik vond de game op de Wii geweldig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 24 juli 2008 @ 23:10:59 #40
65330 Ruzbeh
pi_60331028
Metroid Prime 3 is echt vreselijk. Misschien omdat je nooit 1 en 2 hebt gespeeld is het leuk, maar Metroid Prime 3 is erg voorspelbaar als je 1 en 2 wel hebt gespeeld.

Probeer eensch ebay of V&A
  donderdag 24 juli 2008 @ 23:15:29 #41
8369 speknek
Another day another slay
pi_60331097
Meh, 2 is vreselijk voorspelbaar, gewoon een rehash van 1. 3 Was dan weer best cool, ook door de nieuwe besturing.
  Forum Admin donderdag 24 juli 2008 @ 23:15:44 #42
35723 crew  GGMM
pi_60331102
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Metroid Prime 3 is echt vreselijk. Misschien omdat je nooit 1 en 2 hebt gespeeld is het leuk, maar Metroid Prime 3 is erg voorspelbaar als je 1 en 2 wel hebt gespeeld.

Ik heb 1 en 2 nooit gespeeld idd, zag wel in de trailer dat er veel power ups hetzelfde zijn ja, maar multiplayer miste dan weer bij deel 3.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 24 juli 2008 @ 23:23:29 #43
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_60331245
quote:

Poep praat. MP3 voelde compleet anders dan 1 & 2 dankzij de lineaire progressie, de drastisch verminderde backtracking & de nadruk die op het verhaal lag.
pi_60334054
quote:

Correctie: jij vindt MP3 vreselijk. Dat betekent niet dat het als voldongen feit hoeft te worden gezet

Gamecube spellen zie ik nog zat liggen, in het oosten zijn we niet zo snel met opruimen van winkels
  vrijdag 25 juli 2008 @ 07:30:44 #45
65330 Ruzbeh
pi_60334129
Er is gewoon weinig veranderd in Metroid Prime 3. Het is gewoon hetzelfde als 1 en 2, maar dan met een ander verhaal en ander omgeving. Zelfs de geluidseffecten zijn precies hetzelfde. En je weet hoe gevoelig ik ben voor geluidseffecten die opnieuw worden gebruikt, Pheno.
pi_60334152
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 07:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Er is gewoon weinig veranderd in Metroid Prime 3. Het is gewoon hetzelfde als 1 en 2, maar dan met een ander verhaal en ander omgeving. Zelfs de geluidseffecten zijn precies hetzelfde. En je weet hoe gevoelig ik ben voor geluidseffecten die opnieuw worden gebruikt, Pheno.
Ik leef met je mee
pi_60337633
quote:
Ik kon er bij MP1 & 2 maar niet in komen... paar keer geprobeerd, maar wou niet. Bij MP3 kon ik dit, mede door de besturing, wel. Vond het dan ook een donders vette game.
  Forum Admin vrijdag 25 juli 2008 @ 11:20:13 #48
35723 crew  GGMM
pi_60337652
quote:
En je weet hoe gevoelig ik ben voor geluidseffecten die opnieuw worden gebruikt, Pheno.
Wil je een tissue?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:39:03 #49
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60339483
Ik heb 'm. Bol heeft zich weer netjes aan de afspraak gehouden, net voor 21:00 besteld en om 11:00 een postbode voor de deur. En hij is online, dus gelijk even de firmware updaten.

Hoe goed is die Nintendo USB adapter eigenlijk? Aanrader? Of kun je beter gewoon een draadloze router gebruiken als de PC en Wii niet naast elkaar staan? Die dingen zijn immers ook niet meer zo duur.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:51:16 #50
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60339780
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb 'm. Bol heeft zich weer netjes aan de afspraak gehouden, net voor 21:00 besteld en om 11:00 een postbode voor de deur. En hij is online, dus gelijk even de firmware updaten.

Hoe goed is die Nintendo USB adapter eigenlijk? Aanrader? Of kun je beter gewoon een draadloze router gebruiken als de PC en Wii niet naast elkaar staan? Die dingen zijn immers ook niet meer zo duur.
Gefeliciteerd met je aankoop! Welke spellen heb je erbij gehaald of ga je erbij halen?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:51:57 #51
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60339790
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:51 schreef Wiiperdiipii het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je aankoop! Welke spellen heb je erbij gehaald of ga je erbij halen? Ik zelf werk met een draadloze router en dat werkt prima, bijna nooit lag. Router staat beneden en mijn Wii staat op mijn slaapkamer
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:00:51 #52
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60339960
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:51 schreef Wiiperdiipii het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je aankoop! Welke spellen heb je erbij gehaald of ga je erbij halen?
Ik heb nu alleen de Wii met sports pack. Mario Kart met stuur wil ik er sowieso bij zodra die fatsoenlijk leverbaar is. Verder nog even kijken wat er nu al verkrijgbaar is en wat er verder nog komt. De Mario spellen vind ik sowieso vaak tof, dus Mario Party, wellicht Mario & Sonic op de Olympische Spelen.

Ik heb zelf trouwens ook gewoon een wireless router staan, werkt prima inderdaad, voor zover ik dat nu al kan beoordelen.
pi_60339991
Mario Galaxy .
Tap tap tap
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:02:42 #54
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60340005
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Mario Galaxy .
Die bedoelde ik ja, niet Mario Party, hoewel die er ook is zie ik.

Edit: Bol doet het niet goed, ik krijg allemaal DS spellen als ik voor de Wii zoek. Die Mario Party staat er dus.
pi_60340010
Zijn er trouwens nog leuke Mario-spellen als Mario Galaxy of New Super Mario Bros op de GameCube?
Tap tap tap
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:22:15 #56
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60340503
Iemand een idee waarom mijn Cube games niet werken op mijn Wii. Een Wii-controller aansluiten op een Wii-mote zou toch voldoende moeten zijn. Het spel start wel maar heb geen controls!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:23:32 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_60340532
Nee gamecube games werken alleen met gamecube controllers.
pi_60340629
quote:
Zijn er trouwens nog leuke Mario-spellen als Mario Galaxy of New Super Mario Bros op de GameCube?
Super mario sunshine, maar dat is een 3d platformer van gemiddelde kwaliteit, eigenlijk niet mario waardig.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_60340737
sunshine is juist heel tof.
en dat jullie allemaal aan de gamecube games gaan zegt wel wat over het aanbod op de wii.
Ik ga toch ook niet op me 360 , xbox1 games zitten spelen, nintendo is dus lekker bezig.
Ik gebruik die wii alleen voor mario kart en het homebrew kanaal nu
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:34:59 #60
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60340798
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:23 schreef speknek het volgende:
Nee gamecube games werken alleen met gamecube controllers.
Helder!
pi_60340828
quote:
Kijkt in bak...Mwoa, niet echt. Je zou via de virtual console de oudere mario games kunnen proberen. SMB 3 (NES) blijft bv een classic. Zo ook super mario world (snes). Prima vermaak en je speelt het niet 1 2 3 uit.
pi_60340862
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:32 schreef Dutch_Nelson het volgende:
sunshine is juist heel tof.
en dat jullie allemaal aan de gamecube games gaan zegt wel wat over het aanbod op de wii.
Ik ga toch ook niet op me 360 , xbox1 games zitten spelen, nintendo is dus lekker bezig.
Ik gebruik die wii alleen voor mario kart en het homebrew kanaal nu
Blijkbaar vinden wij het wel leuk. Dus? Ik vind het superleuk om met de vc oude games van weleer te spelen, backtrack gamecube spellen en zo af en toe koop ik een wii spel. Of DS. Gamen is mijn leven niet, dus ik kom makkelijk uit met 3 goede games voor een console per jaar.
pi_60341623
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:36 schreef Pheno het volgende:

[..]

Kijkt in bak...Mwoa, niet echt. Je zou via de virtual console de oudere mario games kunnen proberen. SMB 3 (NES) blijft bv een classic. Zo ook super mario world (snes). Prima vermaak en je speelt het niet 1 2 3 uit.
Alleen k** dat wifi het tegenwoordigt niet doet hier, zal daar nog wel een mannetje naar laten kijken.
Tap tap tap
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:18:48 #64
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60341961
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:38 schreef Pheno het volgende:
Gamen is mijn leven niet, dus ik kom makkelijk uit met 3 goede games voor een console per jaar.
Ik ben ook niet zo'n fanatieke gamer, maar met wat vrienden op de Wii spelen is altijd erg vermakelijk. Dus met Wii sports kom ik al een aardig eind, en met nog enkele leuke spellen erbij ben ik de komende tijd ook zeker tevreden.
pi_60342087
Ik ben ook geen fanatieke gamer, maar ik hou niet van party-games .
Tap tap tap
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:09:18 #66
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_60349645
Zit er nog een eind aan het tennisonderdeel van Wii Sports? Heb nu een ranking van in de 2100, is deze eindeloos of is het ook nog "uit te spelen"?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:11:14 #67
58560 Oksel
Gezellig.
pi_60349692
Okami
pi_60363147
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:09 schreef Zapper het volgende:
Zit er nog een eind aan het tennisonderdeel van Wii Sports? Heb nu een ranking van in de 2100, is deze eindeloos of is het ook nog "uit te spelen"?
Volgens mij is 2100 het hoogste...
We sure are cute for two ugly people.
pi_60363959
ik heb nu zowel okami als zelda binnen gekregen, welke zou ik eerst moeten spelen of maakt dat niet zo gek veel uit
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 26 juli 2008 @ 17:55:00 #70
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_60364073
Ligt eraan van welke je het meest wil genieten. Het zijn alletwee geweldige spellen, maar je tweede keus zal ongetwijfeld vrij bekend aanvoelen als je daarvoor al een soortgelijke game hebt uitgespeeld. Ik zou voor Okami gaan!
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_60364264
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 17:55 schreef BlackSheep het volgende:
Ligt eraan van welke je het meest wil genieten. Het zijn alletwee geweldige spellen, maar je tweede keus zal ongetwijfeld vrij bekend aanvoelen als je daarvoor al een soortgelijke game hebt uitgespeeld. Ik zou voor Okami gaan!
heb nooit een zelda game gespeeld dus, maar heb ook een hoop andere games die ik tussen de twee zou kunnen spelen, dus zal ze iig niet achter elkaar spelen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Donald Duck held zaterdag 26 juli 2008 @ 19:40:44 #72
46149 __Saviour__
pi_60365682
Ik heb ze ook allebei, Twilight Princess al uitgespeeld. Echt een heerlijk spel. Enorm groots, avontuurlijk en lang speelplezier. Het heeft echt dat heerlijke typische zelda-gevoel, alhoewel dat jou dan weinig zal zeggen natuurlijk. Daarbij dan gelijk een toffe tip: speel meer zelda! Koop via de virtual console Ocarina Of Time, da's ook echt een briljant spel.
Met Okami ben ik nu zo'n 20 uur gevorderd. Maar ik zit nog niet zo heel ver in het spel denk ik ik speel alles op het gemakje, ik speur elk nieuw gebied eerst helemaal af, praat met iedereen en val alle vijanden aan voordat ik verder ga.
Zelda vind ik in z'n geheel wat gaver en beter in elkaar zitten, vanwege alle items die je verzamelt en gebruikt om verder te geraken. In Okami zijn je acties als wolf wat beperkter, het is vooral platform-achtige progressie, vooral in de kerkers. En natuurlijk af en toe eens de omgeving manipuleren met de celestial brush, wat wel leuk uitgewerkt is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 28 juli 2008 @ 10:25:11 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_60391258
quote:
Ubisoft has revealed that Wii sequel Red Steel 2 will use the freshly unveiled MotionPlus peripheral.

The publisher feels this accuracy-improving device will help the game finally achieve the ambitious sword-swishing goals set for Red Steel 1.

"Red Steel 2 has been in development for many months now, and this new device will help us be even more precise in what we do with the product," Alain Corre, Ubisoft big shot, told GamesIndustry.biz.
Nouja, misschien wordt het wat..
  maandag 28 juli 2008 @ 14:16:39 #74
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60395684
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:

Daarbij dan gelijk een toffe tip: speel meer zelda! Koop via de virtual console Ocarina Of Time, da's ook echt een briljant spel.
Beter: zoek een exemplaar van The Wind Waker met de bonusdisc, dan heb je wat mij betreft de beste Zelda en ook nog eens OoT in tweevoud er gratis bij.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_60408131
RPG Fan is behoorlijk positief over Final Fantasy Fables: Chocobo's Dungeon.
Houdt iemand dit spel nog in de gaten?

‘Super Mario Galaxy Orchestra -- Behind the Scenes’
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 06:37:22 #76
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_60411637
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:03:52 #77
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60412564
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:40 schreef Aether het volgende:
RPG Fan is behoorlijk positief over Final Fantasy Fables: Chocobo's Dungeon.
Houdt iemand dit spel nog in de gaten?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:05:45 #78
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60412586
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb ze ook allebei, Twilight Princess al uitgespeeld. Echt een heerlijk spel. Enorm groots, avontuurlijk en lang speelplezier. Het heeft echt dat heerlijke typische zelda-gevoel, alhoewel dat jou dan weinig zal zeggen natuurlijk. Daarbij dan gelijk een toffe tip: speel meer zelda! Koop via de virtual console Ocarina Of Time, da's ook echt een briljant spel.
Met Okami ben ik nu zo'n 20 uur gevorderd. Maar ik zit nog niet zo heel ver in het spel denk ik ik speel alles op het gemakje, ik speur elk nieuw gebied eerst helemaal af, praat met iedereen en val alle vijanden aan voordat ik verder ga.
Zelda vind ik in z'n geheel wat gaver en beter in elkaar zitten, vanwege alle items die je verzamelt en gebruikt om verder te geraken. In Okami zijn je acties als wolf wat beperkter, het is vooral platform-achtige progressie, vooral in de kerkers. En natuurlijk af en toe eens de omgeving manipuleren met de celestial brush, wat wel leuk uitgewerkt is.
Ik game nu ook TTP. Gigantisch spel met een geweldige wereld. Ik raak soms wel in paniek,... zie dingen die ik graag wil doen of moet onthouden maar door een bepaald item gemis nog niet kan doen ofzo,.....

OoT is uiteraard ook legendarisch,....
pi_60412774
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 09:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik game nu ook TTP. Gigantisch spel met een geweldige wereld. Ik raak soms wel in paniek,... zie dingen die ik graag wil doen of moet onthouden maar door een bepaald item gemis nog niet kan doen ofzo,.....

OoT is uiteraard ook legendarisch,....

dinsdag 29 juli 2008 @ 09:32:13 #80
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60413051
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 09:18 schreef Lexie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Goed punt!
  Donald Duck held dinsdag 29 juli 2008 @ 11:23:53 #81
46149 __Saviour__
pi_60415348
quote:
Op maandag 28 juli 2008 14:16 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Beter: zoek een exemplaar van The Wind Waker met de bonusdisc, dan heb je wat mij betreft de beste Zelda en ook nog eens OoT in tweevoud er gratis bij.
Ook een goede keuze inderdaad. Op de bonusdisc draait OoT met een dubbele resolutie t.o.v. het origneel op de N64 en het ondersteunt rumble. Ik dacht dat de VC versie dat beide niet had. En de Master Quest is natuurlijk een leuk extraatje voor mensen die wat nieuwe uitdaging willen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:33:41 #82
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60415540
Majora's Mask blijft toch 1 van de beste.
pi_60415909
Zo, ik begin eindelijk gewend te raken aan m'n Wii. Guitar Hero heerst nog steeds enorm, maar ik heb inmiddels ook zat andere spellen tot mijn beschikking. Mario Galaxy is best leuk, maar ik vind het wat saaiig. Die werelden zijn warrig, en misschien is het omdat ik nog niet zo ver ben, maar ik vind er niet echt een uitdaging in zitten. Mario Kart is dan wél weer leuk, en ik kijk er vooral naar uit om dat online tegen wat vrienden te spelen.

Verder wil ik deze week Zelda kopen. Ik ben niet bekend met het hele concept, maar ik merk dat ik een spel wil wat echt langer meegaat, wat niet echt partygame-aspecten heeft, en ik hoor goede dingen over Zelda.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:51:52 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_60417276
Ik dacht dat Wario Land een simpel lelijk spel zou worden, maar het ziet er echt best wel goed uit (beter dan Paper Mario, volgens IGN).

Ik ga hem nog steeds niet kopen denk ik, zit niet te wachten op een relatief korte platformer voor een hoge prijs, maar leuk voor de fans.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:02:51 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60417536
Het ziet er wel tof uit ja, maar ik ben geen fan van Wario games.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_60430800
Wario heeft zeer goed 2D. Zeker in beweging (trailer) ziet het er goed uit.

[ Bericht 10% gewijzigd door Aether op 29-07-2008 22:58:00 ]
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:46:01 #87
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60430955
Ik vind het allemaal maar dubbel. Wario is fantastisch geanimeerd en lijkt zo uit een tekenfilm gewandeld te zijn, maar de omgevingen zijn zo plat en statisch dat het net een Flash game lijkt.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:31:24 #88
3415 Webby
1 omhoog!
pi_60432209
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:49 schreef GGMM het volgende:
Iemand enig idee waar metroid 1 en 2 voor de GC te krijgen zijn? Ik vond de game op de Wii geweldig.
Deel 2 hebben ze iig bij mariocube.nl
Goeie winkel, ietsje duurder dan wat je op V&A, marktplaats, etc. vind, maar groot aanbod en binnen een dag bezorgt.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En tevens voordeel dat je Pc niet aan hoeft te staan. Ik heb een Linksys WRT54GL met Tomato erop staan. PC's gewoon in de lan poorten en wifi voor de gamedevices.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  Donald Duck held woensdag 30 juli 2008 @ 00:22:35 #89
46149 __Saviour__
pi_60433176
Online gameplay, voor zover Nintendo dat heeft, gaat een flinke klap krijgen. Er is nu een (homebrew) cheatapplicatie die het zonder verdere hardware mogelijk maakt om te cheaten in games. Op de DS bleek zoiets absoluut fataal te zijn voor bijv. Mario Kart. Dat is online echt geen zak meer aan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 30 juli 2008 @ 00:32:08 #90
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60433321
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:31 schreef Webby het volgende:
En tevens voordeel dat je Pc niet aan hoeft te staan. Ik heb een Linksys WRT54GL met Tomato erop staan. PC's gewoon in de lan poorten en wifi voor de gamedevices.
Ik heb die router zonder L (helaas). Werkt prima met de Wii. De reden dat ik het vroeg was dat vrienden van me ook een Wii hebben en geen draadloze router. Ik zou het wel leuk vinden om tegen ze te spelen via internet (als er spellen zijn waarbij dat kan en die we allebei hebben) en moest nog een verjaardag/housewarming cadeau kopen.

Maar uiteindelijk maar het racket en de golfclub voor Wii sports gekocht (dat spelen ze vrij veel, dus wel leuk) en Beach Sports, hopelijk vinden ze dat ook wat.
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:13:53 #91
8369 speknek
Another day another slay
pi_60439103
Nintendo zegt al aan de 30 miljoen Wii's verkocht te zitten..
quote:
Nintendo has published financial results for the three months ending June 30th, confirming everyone else in the world is in the wrong business.

Net profits rose to JPY 107.2 billion (USD 99 million), up from JPY 80.3 billion the previous year.

The number of Wii consoles sold worldwide was 5.17 million - bringing lifetime sales up to 29.62 million.

Mario Kart Wii proved popular during the quarter with 6.42 million copies sold, while the figure for Wii Fit was 3.42 million. Total Wii software sales stood at 40.41 million units - up from 24.2 million units last year.

In total 36.59 million DS games were sold, with Pokemon Mystery Dungeon: Explorers of Darkness/Time proving most popular.

Nintendo's profits are likely to keep rising as manufacturing issues with the Wii and peripherals such as the Balance Board continue to be resolved. However, other companies are still struggling to meet the demand from Nintendo executives for hats made of diamonds, ruby-encrusted toothbrushes and solid gold helicopters.
!
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:15:03 #92
65330 Ruzbeh
pi_60439135
Da's mooi.

Nu is het wachten op de third party games...
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:16:40 #93
65330 Ruzbeh
pi_60439162
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het ziet er wel tof uit ja, maar ik ben geen fan van Wario games.
Je bent ook geen fan van Zelda.
pi_60439393
3 miljoen wii fit? dats veel.
pi_60439518
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 12:51 schreef speknek het volgende:
Ik dacht dat Wario Land een simpel lelijk spel zou worden, maar het ziet er echt best wel goed uit (beter dan Paper Mario, volgens IGN).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik ga hem nog steeds niet kopen denk ik, zit niet te wachten op een relatief korte platformer voor een hoge prijs, maar leuk voor de fans.
Ziet er tof uit .

had ik eigenlijk niet verwacht
Tap tap tap
  Donald Duck held woensdag 30 juli 2008 @ 11:43:25 #96
46149 __Saviour__
pi_60439856
mag ook wel natuurlijk. Als je dan toch een 2D game uitgeeft op een console, laat het er dan ook strak uitzien. Dat in tegenstelling tot bijvoorbeeld die nieuwe Megaman, dat is echt te goedkoop voor woorden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:02:07 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60440332
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:16 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Je bent ook geen fan van Zelda.
Klopt! En first person Metroid zuigt ook.

Anders nog iets?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:07:49 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_60440439
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:43 schreef __Saviour__ het volgende:
mag ook wel natuurlijk. Als je dan toch een 2D game uitgeeft op een console, laat het er dan ook strak uitzien. Dat in tegenstelling tot bijvoorbeeld die nieuwe Megaman, dat is echt te goedkoop voor woorden
Ja da's het hele idee ervan .
pi_60440514
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe zit dat nou met die megaman, vonden ze een NES rom te goedkoop qua wiipoints, dus hebben ze het maar onder het mom WiiWare gedaan? Ik zie namelijk geen verschil met de NES versie, waarom WiiWare?
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:17:29 #100
8369 speknek
Another day another slay
pi_60440659
Omdat het geen NES game is, maar nieuw ontwikkeld. En tegelijkertijd ook uitkomt op de xbox en PSN.
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:17:59 #101
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60442043
Ja, en het is gewoon een stylistische keuze om het precies in de stijl van de NES Megamans te doen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_60442632
oh, omdat wat ik zie al erg (did it, done it) etc vind. Zelfde baasjes etc toch? of zijn dat beelden van de oude versie om een impressie te geven?
pi_60453146
Jongens, help deze nieuweling 's . Kan je in Super Mario Galaxy ook tussentijds opslaan? Dus zonder star al te hebben?
  Donald Duck held woensdag 30 juli 2008 @ 21:56:54 #104
46149 __Saviour__
pi_60453831
Dat kan niet, alleen na een ster behaald te hebben kun je saven.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60454877
Vinden jullie ook niet dat er weer een nieuwe F-Zero moet komen voor de Wii? Ik heb er in ieder geval zin in
pi_60455008
De zal vast wel komen.
Ik kijk eigenlijk alleen uit naar animal crossing voor de wii.
Voor de rest zit ik alleen in het homebrew kanaal
  Donald Duck held woensdag 30 juli 2008 @ 22:49:23 #107
46149 __Saviour__
pi_60455143
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:38 schreef robbolo het volgende:
Vinden jullie ook niet dat er weer een nieuwe F-Zero moet komen voor de Wii? Ik heb er in ieder geval zin in
zal vast wel komen, ongetwijfeld voor de motionplus. f-zero is zo snel dat er echt geen enkele vertraging in de besturing mag zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60456043
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

zal vast wel komen, ongetwijfeld voor de motionplus. f-zero is zo snel dat er echt geen enkele vertraging in de besturing mag zijn.
Daarom denk ik ook dat je t gewoon met de cube controller zal gaan besturen. Als je handen een beetje trillen vlieg je de baan al af ( beetje overdreven, maar toch..) en met de wiimote zal je nooit nauwkeurig genoeg zijn.
pi_60456111
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zou wel tof zijn. Heb me zeer vermaakt met F-Zero-GX, de beste futu-racer die ik ooit heb gespeeld .

Ook nog een leuke grafiek van de verkopen van de Wii in vergelijking met de PS3, die ik op neogaf tegenkwam:

pi_60456182
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:33 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ook nog een leuke grafiek van de verkopen van de Wii in vergelijking met de PS3, die ik op neogaf tegenkwam:
[ afbeelding ]
uhm... waar gaat die grafiek over wereldwijde ps3 sales vs continentale sales van de wii
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  Donald Duck held woensdag 30 juli 2008 @ 23:38:35 #111
46149 __Saviour__
pi_60456221
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:36 schreef disjfa het volgende:

[..]

uhm... waar gaat die grafiek over wereldwijde ps3 sales vs continentale sales van de wii
izze grapje. Zo kunnen de PS3-fanboys erop fappen dat de PS3 de Wii in het drievoud verslaat, want hij staat hoger in de grafiek!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60460969
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:33 schreef Shazbot het volgende:

[..]

Zou wel tof zijn. Heb me zeer vermaakt met F-Zero-GX, de beste futu-racer die ik ooit heb gespeeld .

[ afbeelding ]
PS3: 14 miljoen
Wii: 13+10 +6= 29 miljoen.

Drie keer zoveel? Volgens mij moet er iemand terug naar de basisschool .
pi_60461078
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:45 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik mis azie, zuid amerika etc in die grafiek, dus echt nuttig is die niet om heel serieus te nemen
  donderdag 31 juli 2008 @ 10:21:07 #114
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60461555
...maar hoeveel games worden er per Wii verkocht, en hoeveel per 360 en per PS3!?

Heel veel mensen kopen zo'n Wii voor het Wii Sports en wellicht Wii-Fit, sommigen kopen het voor Mario, of Metroid, maar goed... er is niet veel aanbod van echt goede games in verschillende genre's, dus ik denk dat men wel een beetje blijft steken op 4-5 games per console, en dan ben ik nog positief ingesteld.
  donderdag 31 juli 2008 @ 10:39:37 #115
8369 speknek
Another day another slay
pi_60461863
Er is al maanden totale Nintendomination op de softwaremarkt, dus dat zal best meevallen.
Het is ook nooit zo dat de gemiddelde persoon de echt goede games koopt. De echte goede games worden vrij standaard zelfs slecht verkocht.
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 10:48:12 #116
46149 __Saviour__
pi_60462035
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:45 schreef Lexie het volgende:

[..]

De PS3 lijn staat boven alledrie de Wii-lijnen. Dus 3x beter. Die grafiek is een geintje, goochelen met getallen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60463283
Nintendo werkt aan opvolger Wii

De president van Nintendo, Satoru Iwata, heeft bekendgemaakt dat de 'Wii 2' al in ontwikkeling is. Shane Kim van Microsoft wil ondertussen niet bevestigen dat er gewerkt wordt aan een opvolger van de Xbox 360.

"We bereiden ons voor op de volgende hardware. Hij is in ontwikkeling", aldus Iwata. De president beseft maar al te goed dat Nintendo-fans verwachten dat de volgende Wii even revolutionair is als de huidige.

"Iedere hardware heeft revolutionaire eigenschappen nodig. Dit keer was het de revolutionaire user interface. Momenteel kan ik niet zeggen wat het voor de volgende generatie zal zijn. Het is logisch dat de huidige consument van Nintendo verwacht dat we weer iets anders gaan doen. Als de mensen zoveel verschillende zaken verwachten van Nintendo, dan is het moeilijk voor ons om die verwachtingen weer te overtreffen", stelt Iwata.

Bron: Nu.nl
Zonder wrijving geen glans
pi_60463518
www.indiegamer.nl
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 11:59:59 #119
46149 __Saviour__
pi_60463707
zoveel revolutionair valt er ook niet meer te doen, je kunt niet eeuwig dingen blijven verzinnen die nooit eerder gedaan zijn
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60463739
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
zoveel revolutionair valt er ook niet meer te doen, je kunt niet eeuwig dingen blijven verzinnen die nooit eerder gedaan zijn
Waarom zou dat niet kunnen dan
www.indiegamer.nl
pi_60463931
Laat ze maar eerst de graphicmogelijkheden oppoetsen, zodat 3rd party de Wii niet hoeven over te slaan omdat het ding het niet aan kan. En eens fatsoenlijk internetplay zou ook wel schelen, voor N standaarden revolutionair te noemen als ze dat lukt.
pi_60463939
quote:
Thanks!
Zonder wrijving geen glans
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 12:11:25 #123
46149 __Saviour__
pi_60463992
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:01 schreef disjfa het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen dan
Omdat er nu echt niks meer te doen valt. De weergave wordt beperkt door de platte TV, dus verwacht maar geen virtual reality achtige dingen. En nu beweging bij besturing is geintroduceerd, valt op dat gebied ook niks meer te doen. Ze kunnen enkel nog meegaan in de pure krachtstrijd in grafische prestaties
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:03:21 #124
65330 Ruzbeh
pi_60465114
Er zijn nog zat dingen te doen. Er was toch zo'n chinees die een soort van VR haalde met de Wii remote en twee infrarood LEDjes. Dat zou je dus kunnen doen met Wii 2. Draadloze nunchuck kan ook nog.
pi_60465165
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Er zijn nog zat dingen te doen. Er was toch zo'n chinees die een soort van VR haalde met de Wii remote en twee infrarood LEDjes. Dat zou je dus kunnen doen met Wii 2. Draadloze nunchuck kan ook nog.
Dat laatste is er al door third parties.
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:40:52 #126
65330 Ruzbeh
pi_60465921
Ja, ok. Maar ik bedoel als standaard.
pi_60466371
Niet echt revolutionair megaton achtige proporties

Ik denk dat ze echt eerst van hun lowgraphic naam af moeten komen met hun volgende machine. Dat is duidelijk de grootste klacht van de echte gamers ( I couldn't care less). En mensen die casual gamen zullen er niet mee zitten dat het er mooier uit ziet Maar het zou enorm voor support zijn, soul caliber 4, sf 4, gta, etc etc. Echte third party consolesellers zijn er imho niet. Terwijl ik bv wel even getwijfeld heb om een tweede console erbij te halen voor bv gta. Niet gedaan, want het is fucking zomer, dan zit ik liever buiten Misschein alsnog deze winter

Maar bij de Wii heb je dat niet echt. Het zijn nu dus de nintendo "aanhangers" en de casuals die Wii sports oa leuk vinden. Op korte termijn een goede strategie, dat zien we wel in de cijfers.
Maar ik als leek denk niet dat je de volgende generatie er mee gaat overleven, dan moet je met meer komen. Een reden om ook die casual gamers over te laten stappen naar de nieuwe generatie Wii bv. Preciezere besturing, betere graphicmogelijkheden, zodat er meer 3rd party die je op andere console kan krijgen. Die exclusives zullen toch wel langzaam verdwijnen daar moet je niet voor gaan (een uitgever wilt gewoon geld verdienen, dus zoveel mogelijk consoles poorten).

Maar goed, Nintendo heeft veel mensen aan een console kunnen krijgen, eens kijken hoe ze die willen over laten gaan. ik ben benieuwd.
pi_60467463
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:48 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De PS3 lijn staat boven alledrie de Wii-lijnen. Dus 3x beter. Die grafiek is een geintje, goochelen met getallen
Fijn. Iemand die het wel snapt . Het was inderdaad een leuk voorbeeld hoe je getallen kan verdraaien.

Het grappige is dus, dat de Wii zelfs in Amerika bijna evenveel verkoopt als de PS3 wereldwijd.

Daarnaast Yi-Long. Zoals gezegd, kijk naar de games charts. In Engelse, Nederlandse, Japanse en in mindere mate de Amerikaanse laten zien dat de Wii games beter verkopen dan de Xbox360 en PS3. De attatchrate van de PS3 en Wii lagen een tijdje geleden (2 maanden oid) ongeveer gelijk, 4, maar de Wii zal de PS3 nu wel iets voorbij zijn. De Xbox360 staat nog bovenaan met 7 tot 8.

Het is een veelgebruikt excuus, maar het is grote onzin.
pi_60467572
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:06 schreef Pheno het volgende:
Maar ik als leek denk niet dat je de volgende generatie er mee gaat overleven, dan moet je met meer komen.
Uhm. games verkopen nouwelijks als je ze tegen de casual rotzooi van nintendo zet. Ook worden games veel minder verkocht dan een willekeurige sportgame die elk jaar uit moet komen.

Dus hoop alsjeblieft niet te veel voor games. Daar zit blijkbaar helaas het geld niet. Die paar aanhangers zijn de leukste, maar verdien je weinig aan
www.indiegamer.nl
pi_60469435
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:09 schreef disjfa het volgende:

[..]

Uhm. games verkopen nouwelijks als je ze tegen de casual rotzooi van nintendo zet. Ook worden games veel minder verkocht dan een willekeurige sportgame die elk jaar uit moet komen.

Dus hoop alsjeblieft niet te veel voor games. Daar zit blijkbaar helaas het geld niet. Die paar aanhangers zijn de leukste, maar verdien je weinig aan
Er zijn genoeg games die wel goed verkopen, van 3rd parties. Echter sommige developers verwachten dat ze zelfs troep kunnen verkopen op de Wii, maar dat valt dus tegen.

Boom Blox is trouwens al over de 500k heen.
pi_60473934
Tof filmpje die laat zien wat je allemaal met Wii Motion Plus kunt: http://wii.ign.com/dor/ar(...)mo_video_073008.html
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 20:47:03 #132
46149 __Saviour__
pi_60474340
Dat ziet er wel goed uit, zo is hoe ik me de Wii vanaf het begin al had voorgesteld.
Wat ik me alleen afvraag is of de nunchuck ook er nog wel op aan te sluiten is. Anders verlies je de analoge stick, toch lastig.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60474384
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ziet er wel goed uit, zo is hoe ik me de Wii vanaf het begin al had voorgesteld.
Wat ik me alleen afvraag is of de nunchuck ook er nog wel op aan te sluiten is. Anders verlies je de analoge stick, toch lastig.
Onderaan de Wii Motion Plus add-on zit een klepje, die kun je open doen en daar past dus gewoon de nunchuck in
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:51:15 #134
65330 Ruzbeh
pi_60474420
Dit is trouwens de zoveelste keer dat ik Saviour's icoon blokkeer... verander je soms steeds de URL? Want ik blijf maar bezig.
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 20:51:46 #135
46149 __Saviour__
pi_60474430
Ah dan is het tof, laat maar komen. Ben benieuwd wanneer de eerste spellen hiermee komen. En dit schreeuwt natuurlijk een Star Wars lightsaber spel
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 20:52:35 #136
46149 __Saviour__
pi_60474442
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit is trouwens de zoveelste keer dat ik Saviour's icoon blokkeer... verander je soms steeds de URL? Want ik blijf maar bezig.
nou ja zeg
keitof is ie toch!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60474484
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

nou ja zeg
keitof is ie toch!
Ze zijn altijd zo verassend
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ah dan is het tof, laat maar komen. Ben benieuwd wanneer de eerste spellen hiermee komen. En dit schreeuwt natuurlijk een Star Wars lightsaber spel
Ik wil gewoon een nieuwe toffe Zelda, of een Prince Of Persia die er gebruik van maakt. Of gewoon weer is een goede nieuwe franchise.

Of of of of PROJECT HAMMER!
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:57:33 #138
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60474532
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:26 schreef RaymanNL het volgende:
Tof filmpje die laat zien wat je allemaal met Wii Motion Plus kunt: http://wii.ign.com/dor/ar(...)mo_video_073008.html
Ja, leuk, dit had er dus alleen vanaf het begin ingemoeten. Beetje het Gameboy verhaal zo.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 20:58:38 #139
46149 __Saviour__
pi_60474555
Nieuwe Zelda was al zo goed als bevestigd toch. Twilgiht Princess was tof, maar het was slechts een opgewarmd cube-kliekje met minimale Wii-controls. Een echt Wii-specifieke Zelda zou echt gaaf kunnen worden. Kunnen ze daarvoor ook eens nieuwe items verzinnen. Op dat punt is wel vernieuwing nodig, we zien de bekende dingen nu in alle spelen steeds terugkomen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:58:45 #140
65330 Ruzbeh
pi_60474557
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:57 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Ja, leuk, dit had er dus alleen vanaf het begin ingemoeten.
Eensch.
pi_60474623
Boeiend, ik ben blij dat ze het alsnog doen. Twee maanden naar de aankondiging van de Wii controller was al wel duidelijk dat het geen 1:1 bewegingen over kon nemen. En Sowieso, Wii Sports Baseball liet al zien dat de controller zonder Wiimotion Plus ook al aardig goed je bewegingen over kon nemen. Ik ben er blij mee. Nu hopen dat de developers het goed oppakken en een keer is wat meer dan een minigame collectie gaan uitbrengen. Dit heeft duidelijk potentie
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:04:09 #142
65330 Ruzbeh
pi_60474649
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:02 schreef RaymanNL het volgende:
Boeiend, ik ben blij dat ze het alsnog doen.
Ja, ik ook.

Maar toch...
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:05:00 #143
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60474660
Het grootste probleem met dit soort add-ons is dat er niet massaal voor ontwikkeld gaat worden, omdat een developer niet bij iedere game er klakkeloos vanuit mag gaan dat iedereen zo'n ding in huis heeft. Je krijgt zo precies hetzelfde als met de HDD van de 360. Dat is ook meteen de reden dat Sony en Microsoft geen succes zouden boeken als ze nu met een rip-off van de Wiimote op de markt kwamen (waar geruchten de ronde over doen). Met andere woorden, dit wordt een gimmick.

Zonde, want als die extra sensor meteen vanaf het begin in de controller had gezeten, had je nu diepere games gehad.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 21:05:00 #144
46149 __Saviour__
pi_60474661
Wellicht kon het ten tijde van de Wii-introductie gewoon nog niet. Hardware wordt gaandeweg verbeterd, zo gaat dat. Bij PC's zeurt ook niemand over de constant aanhoudende stroom van verbeteringen, maar bij consoles zou het ineens allemaal gelijk goed moeten zijn. Dat kan natuurlijk niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60474749
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Wellicht kon het ten tijde van de Wii-introductie gewoon nog niet. Hardware wordt gaandeweg verbeterd, zo gaat dat. Bij PC's zeurt ook niemand over de constant aanhoudende stroom van verbeteringen, maar bij consoles zou het ineens allemaal gelijk goed moeten zijn. Dat kan natuurlijk niet.
Het kon waarschijnlijk wel, maar het was gewoon nog de duur. Misschien wilde Nintendo het eerst ook nog even aanzien, en niet direct de duurste hardware in de Wii Controller stoppen, net zoals dat ze in de Nintendo DS eerst bagger schermen hadden gestopt, en later met de DS lite kwamen, dat had ook te maken met dat ze er nog niet TE veel in willden investeren.
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:11:27 #146
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60474797
quote:
Bullshit natuurlijk, in de meeste gevallen is het eerder krenterigheid of nalatigheid.

De Gameboy Advance had best vanaf het begin een backlight kunnen hebben, dat bestond ten tijde van de Pocket al in Japan, met de zogenaamde Gameboy Light. En nog eerder de GameGear. De DS had best vanaf het begin een slick ontwerp kunnen hebben en een scherm dat er níet uitzag alsof iemand eroverheen gekotst had zo wazig. De Sixaxis had best vanaf het begin een trilfunctie kunnen hebben.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_60474886
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:11 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Bullshit natuurlijk, in de meeste gevallen is het eerder krenterigheid of nalatigheid.

De Gameboy Advance had best vanaf het begin een backlight kunnen hebben, dat bestond ten tijde van de Pocket al in Japan, met de zogenaamde Gameboy Light. De DS had best vanaf het begin een slick ontwerp kunnen hebben en een scherm dat er níet uitzag alsof iemand eroverheen gekotst had zo wazig. De Sixaxis had best vanaf het begin een trilfunctie kunnen hebben.
Het is zoo ontzettend gemakkelijk om er altijd zo over te denken. Maar zo werkt het meestal echt niet. De Sixaxis had geen trilfunctie, omdat sony op het laatste moment een bewegingsgevoelige sensor op de plek van de Rumble had geplaatst, hierdoor was er geen plek meer om de Rumble ergens anders te plaatsen, omdat de console bijna uit zou komen. En netzoals ik net zei, prijzen dalen gigantisch snel in de electronica, misschien waren backlight schermen op het moment van de release van de Gameboy nog wel gigantisch duur, en hebben ze deze dus niet gebruikt om die reden.
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:19:12 #148
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60474948
quote:
De Sixaxis had geen trilfunctie, omdat sony op het laatste moment een bewegingsgevoelige sensor op de plek van de Rumble had geplaatst, hierdoor was er geen plek meer om de Rumble ergens anders te plaatsen, omdat de console bijna uit zou komen.
Geen plek? Je bedoelt zeker 'geen tijd', want de Dualshock 3 heeft naar mijn weten de beschikking over beiden. En er is echt geen revolutionaire ontdekking gedaan waardoor dat na een half jaar samen ineens mogelijk werd, gewoon een blunder van Sony.
quote:
misschien waren backlight schermen op het moment van de release van de Gameboy nog wel gigantisch duur
Nogmaals, Gameboy Light, ook gewoon betaalbaar alleen hier nooit uitgebracht. En voor alle duidelijkheid, dat was dus een Pocket met een backlight, jaren voordat de Advance uitkwam.

[ Bericht 28% gewijzigd door Kriegel op 31-07-2008 21:31:12 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 21:22:21 #149
46149 __Saviour__
pi_60475014
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:09 schreef RaymanNL het volgende:
Het kon waarschijnlijk wel, maar het was gewoon nog de duur. Misschien wilde Nintendo het eerst ook nog even aanzien, en niet direct de duurste hardware in de Wii Controller stoppen, net zoals dat ze in de Nintendo DS eerst bagger schermen hadden gestopt, en later met de DS lite kwamen, dat had ook te maken met dat ze er nog niet TE veel in willden investeren.
Dat kan ook een goede verklaring zijn ja. Zowel de DS als de Wii waren een enorme gok, het had heel verkeerd kunnen uitpakken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60478121
met nun chuck speelt mario kart veeeel beter, alleen mote is lastig
-Rabia Al-Basri
pi_60479367
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:11 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Nintendo MotionPlus hands-on:
quote:
The Wiimote by itself has an accelerometer and the IR camera. The IR camera only works when it's pointed at the sensor bar, so for the most part it can't help very much.

Let's review what an accelerometer is. Imagine a lead weight that's suspended in the air by a couple of springs pulling in opposite directions. Add some sensors above and below the weight that tell you how close the weight is to the sensors, do the same for the left & right sides, and for the front & back sides. The sensors are all attached to a fixed framework that is then attached to the Wiimote.

If you don't shake the accelerometer, it can tell you which direction is down. If you SLOWLY rotate it, the weight will always shift downward, so you can detect tilt. (Note that it cannot detect yaw, or a twist around a vertical axis.) If you quickly move the accelerometer, it can detect a jerk and the direction thereof. However, once the weight starts to bounce around, it is no longer possible to detect tilt. The problem is that you have two forces acting on it (gravity plus the user's force on the Wiimote) and there's no way to tell the two apart. You can measure one or the other, but not both at the same time.

To repeat, it's simply NOT POSSIBLE to track general motion using only an accelerometer. No amount of software refinement will help.

To track general motion, you must have additional data from additional hardware sensors. The MotionPlus adds three gyros, which are MUCH more complicated (and expensive) devices than accelerometers. (Cheap decent gyros simply did not exist until this past year.)

A common rate gyro will tell you how quickly an object is rotating around a given axis. You need 3 of them to measure how an object is rotating in 3D. This information allows you to measure tilt at all times, and thus you can take the accelerometer data and separate out the gravity force from the user force and measure how the overall device is being moved. Of course, even this is not perfect, due to "drift", measurement inaccuracies, range limitations, callibration, and other issues. But at least it makes the formerly impossible now somewhat possible.

So if the Wiimote seemed to track motion "pretty well" before, you can bet that (1) you weren't paying that close attention, or (2) the actual motion being tracked was very limited, and (2) the programmers were struggling with the limits from the little data they had available.

With the data from the new sensor, it will be interesting to see what kind of new gameplay comes up. Obviously you can do things like a realistic tennis simulation, where it now matters exactly how hard you swing and at what angle you hold the racket. But I'm hoping to see even more innovative things that we haven't even imagined yet.
pi_60479533
lightsaber zwaard spel aub nintendo!
pi_60482326
quote:
Ach, vroegah zat het in de prijs van de cartridge waarin opeens hele chips voorbij kwamen om een game te enhancen (superfx chip bij de SNES bv).
pi_60530472
Snel vraagje: Met welke Media Center voor de wii krijg ik de beste kwaliteit? Voor videos dan.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  Donald Duck held zondag 3 augustus 2008 @ 18:28:58 #156
46149 __Saviour__
pi_60531243
Ligt eraan hoe je het wilt doen. Als je in de homebrew-kant wilt duiken, zijn er leuke opties. Geexbox bijvoorbeeld, die kan gewoon xvid afspelen.
http://www.wiibrew.org/wiki/Homebrew_apps/GeeXboX
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60543559
Net thuis van 2 weken vakantie...

straks weer aan de gang met de Wii...

Wil Mario Kart spelen maar uitgeleend aan oom vanwege de kinderen

Dus zometeen maar Zelda spelen of iets anders....

Ik heb er weer zin in na 2 weken Wii-loos te zijn!!!!
pi_60546296
ik heb wat toffe games voor jullie te koop!
[TK] Gamecube games, ook afspeelbaar op Wii
pi_60548269
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Ligt eraan hoe je het wilt doen. Als je in de homebrew-kant wilt duiken, zijn er leuke opties. Geexbox bijvoorbeeld, die kan gewoon xvid afspelen.
Thx, werkt super
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:56:38 #160
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_60551650
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:13:53 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_60552020
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Hmm dat werkt alleen met SD kaartjes dus? Is er ook iets dat je weet wat het over wifi kan streamen? (zonder youtube kwaliteit te worden)
  Donald Duck held maandag 4 augustus 2008 @ 18:10:11 #162
46149 __Saviour__
pi_60554547
Dat draait inderdaad vanaf SD-kaart, maar die dingen kosten geen drol meer tegenwoordig.
Voor netwerk streamen is er bijvoorbeeld http://tversity.com/
daarmee creeer je een lokale server op de PC die je dan bezoekt via de Operabrowser op je Wii. Het zal dan afspelen via een flashfilmpje. Geen idee van de kwaliteit, maar het zal vast minder zijn dan het origineel.
Daarom is nog eens kijken naar die homebrewprogramma's wel interessant, daarmee kun je echt leuke dingen doen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:14:01 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60614455
Ik had begin juli die Brain Training-pen uit de sterrencatalogus besteld en heb 'm nu binnen gekregen. Tis echt de meest achterlijke pen die ik ooit heb gezien. De achterkant is zacht en gevuld met een vloeistof waarin cijfertjes drijven en de punt van de pen is scheef aflopend. Je kunt de pen bijna niet vasthouden Ook is de tekst op de dop Duits, nix Brain Training, nee, Gehirn Joggin!

Epic Fail Nintendo
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:25:24 #164
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60614694
Gehirn Joggin
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  Donald Duck held donderdag 7 augustus 2008 @ 00:29:02 #165
46149 __Saviour__
pi_60614786
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had begin juli die Brain Training-pen uit de sterrencatalogus besteld en heb 'm nu binnen gekregen. Tis echt de meest achterlijke pen die ik ooit heb gezien. De achterkant is zacht en gevuld met een vloeistof waarin cijfertjes drijven en de punt van de pen is scheef aflopend. Je kunt de pen bijna niet vasthouden Ook is de tekst op de dop Duits, nix Brain Training, nee, Gehirn Joggin!

Epic Fail Nintendo
daar gaan je dure punten dan
Ik heb zo'n Pac-pix stylus, die is wel tof. Ligt goed in de hand
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:33:54 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60614874
500 punten ja, voor zo'n kutpen Het stomme is dat op het plaatje ook de Duitse tekst staat, maar ik dacht dat Nintendo.nl gewoon dom was Die Pac-Pix stylus heb ik ook, geseald Veel te lastig meenemen

Ik heb trouwens vandaag voor het eerst in maanden weer Mario Galaxy gespeeld, m'n bezoek was benieuwd naar die game. Eén ster gehaald en het level met die springveer-Mario gespeeld. Wat is dat kut besturen zeg
  Donald Duck held donderdag 7 augustus 2008 @ 01:46:32 #167
46149 __Saviour__
pi_60616087
en wat ik dus een tijdje geleden al voorspelde, is nu gebeurd. Zeg maar dag tegen Mario Kart online fun.

Op de DS werd het zo al finaal verpest en nu is ook de Wii aan de beurt.
Eerst was het nog wellicht slechts zeer sporadisch doordat je gecko nodig had, maar nu dankzij ocarina kan iedereen dit.

[ Bericht 6% gewijzigd door __Saviour__ op 07-08-2008 01:52:21 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60618401
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:46 schreef __Saviour__ het volgende:
en wat ik dus een tijdje geleden al voorspelde, is nu gebeurd. Zeg maar dag tegen Mario Kart online fun.

Eerst was het nog wellicht slechts zeer sporadisch doordat je gecko nodig had, maar nu dankzij ocarina kan iedereen dit.
Das dus niet cool!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:16:02 #169
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60619546
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
500 punten ja, voor zo'n kutpen Het stomme is dat op het plaatje ook de Duitse tekst staat, maar ik dacht dat Nintendo.nl gewoon dom was Die Pac-Pix stylus heb ik ook, geseald Veel te lastig meenemen

Ik heb trouwens vandaag voor het eerst in maanden weer Mario Galaxy gespeeld, m'n bezoek was benieuwd naar die game. Eén ster gehaald en het level met die springveer-Mario gespeeld. Wat is dat kut besturen zeg
Dat hele punten systeem met cadeau's is inderdaad een fail. Heb ooit de collector's editie van Zelda kunnen bemachtigen zo,... dat was wel heel erg cool. Ocarina of Time en Mask of Mujara ofzo? Had nu net nog een mok besteld,.... voor mijn koffie. Puntjes zijn nu op. Het is wel leuk maar de catalogus had wel een grotere collectie mogen hebben.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:10:39 #170
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60621953
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 09:16 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Mask of Mujara ofzo?
Majora's Mask !

Beste Zelda spel ooit
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:17:00 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60622107
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:10 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Majora's Mask !

Beste Zelda spel ooit
Leugens! Dat was Link's Awakening! Oh en Tomasso, ga hier eens antwoorden: Fok! Games Top 100!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:53:39 #172
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60623046
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Leugens! Dat was Link's Awakening! Oh en Tomasso, ga hier eens antwoorden: Fok! Games Top 100!
Weet je wel niet hoeveel tijd dat kost?

Ik zal een dezer dagen m'n lijstje inleveren
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:23:10 #173
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60623736
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Leugens! Dat was Link's Awakening!
The Wind Waker, dwaesch!

Lol, meningen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:55:57 #174
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_60630219
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:46 schreef __Saviour__ het volgende:

En jij was nog wel zo blij met dat zelda lek.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:18:43 #175
65330 Ruzbeh
pi_60632296
Nooit F-Zero GX gespeeld. Sterker nog, nooit F-Zero gespeeld.

Zojuist binnen gekregen. Straks spelen.
  Donald Duck held donderdag 7 augustus 2008 @ 20:59:04 #176
46149 __Saviour__
pi_60636823
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:55 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

En jij was nog wel zo blij met dat zelda lek.
De twilight hack ja, dat was de poort tot alle homebrew. Daarmee zijn hele toffe dingen mogelijk. Maar dit stukje homebrew, Ocarina, is een onding dat nooit had mogen verschijnen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:34:48 #177
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_60637675
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De twilight hack ja, dat was de poort tot alle homebrew. Daarmee zijn hele toffe dingen mogelijk. Maar dit stukje homebrew, Ocarina, is een onding dat nooit had mogen verschijnen.
Tja, toch komt het ook door die homebrew. Je kon er eigenlijk al een beetje op wachten, nu maar hopen dat Nintendo dit echt goed aan gaat pakken. Mensen die online de boel verzieken
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:59:32 #178
65330 Ruzbeh
pi_60638331
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[...] hopen dat Nintendo... [...]
  Donald Duck held donderdag 7 augustus 2008 @ 22:11:43 #179
46149 __Saviour__
pi_60638677
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:34 schreef King_of_cubes het volgende:
Tja, toch komt het ook door die homebrew. Je kon er eigenlijk al een beetje op wachten, nu maar hopen dat Nintendo dit echt goed aan gaat pakken. Mensen die online de boel verzieken
Dit aanpakken zal moeilijk zijn helaas. De Wii is niet ontworpen voor patches voor spellen.
Nintendo zal het ongetwijfeld ook niet als prioriteit zien, online spelen boeit ze eigenlijk totaal niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:05:27 #180
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60641475
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Wel de lusten maar niet de lasten, zo werkt de wereld niet he.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Donald Duck held vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:30:15 #181
46149 __Saviour__
pi_60642052
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:05 schreef Marble het volgende:

[..]

Wel de lusten maar niet de lasten, zo werkt de wereld niet he.
Wat een gelul. Zo'n console is ook maar een computer waarop software draait. Daar zit nu toevallig 1 applicatie bij die niet tof is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:36:43 #182
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60642169
"Niet tof" is ook maar een subjectieve beoordeling. Anderen zijn er misschien heel blij mee.

Je bevestigt met je post gewoon mijn punt: je wil alleen de lusten en niet de lasten. Naief dus.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Donald Duck held vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:45:19 #183
46149 __Saviour__
pi_60642366
Nogmaals, wat een gelul, die opmerking gaat echt nergens over. Ocarina is gewoon een applicaitie die zwaar verneukend zal zijn voor online spelen. Dat is gewoon ontzettend jammer. De makers ervan hadden beter moeten nadenken, dit is echt de nekslag voor het beetje online speelplezier dat de Wii te bieden heeft.
Dat neemt niet weg dat homebrew voor de rest een enorm interessant onderdeel van de Wii is, het biedt vele mogelijkheden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:17:23 #184
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60643060
Opnieuw beschrijft je post 100% de houding "wel de lusten ('homebrew biedt vele mogelijkheden'), niet de lasten ('een van die mogelijkheden bevalt me niet')". Helemaal geen gelul dus maar de spijker op de kop van jouw irreële wereldbeeld.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:05:49 #185
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60645779
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:17 schreef Marble het volgende:
Opnieuw beschrijft je post 100% de houding "wel de lusten ('homebrew biedt vele mogelijkheden'), niet de lasten ('een van die mogelijkheden bevalt me niet')". Helemaal geen gelul dus maar de spijker op de kop van jouw irreële wereldbeeld.
Hier,.... neem een bakkie
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:17:43 #186
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60647570
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat neemt niet weg dat homebrew voor de rest een enorm interessant onderdeel van de Wii is, het biedt vele mogelijkheden.
Jep, zoals cheaten bij online gamen
  Donald Duck held vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:24:40 #187
46149 __Saviour__
pi_60647739
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:17 schreef Marble het volgende:
Maar natuurlijjk, irrëele wereldbeeld. Het is maar een stukje software op de Wii hoor.
Maar goed, ik ga geen verdere tijd aan jouw gezever besteden, doei.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:29:24 #188
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60647851
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:24 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Maar natuurlijjk, irrëele wereldbeeld. Het is maar een stukje software op de Wii hoor.
Wannabee columnisten met een net woordgebruik en zin-fetish. Het theatrale gehalte was inderdaad hoog
pi_60647935
quote:
Mega Man 9 - Flicker Included!
Capcom seems to be taking this trip down memory lane with their upcoming WiiWare Mega Man 9 game quite seriously. Not only will the game have 8-bit sound effects and visuals, but now Capcom is saying that this new Mega Man title will also have the same flicker that plagued many a game during the 8-bit era.

[...]

Gamasutra: You talked about how people were trying to graphically exceed the capabilities of the Famicom, but what about the temptation to exceed some other capabilities, such as flicker, slowdown, sprite limits, and stuff like that? Was it really hard to get people to stay within the confines of what they could have done, if this had come out after Mega Man 6 in 1993?

HT: Yeah, there were some things, like you couldn't have more than three enemies on the screen at once, so we had to make sure that that's how it stayed in our game. In the part with the dragon with the flame, [there should be] flickering, and whatnot.

In the options of this game, you can adjust that, unlike the old games. We purposely put some of those old-school bugs into this game, so it does recreate that feel.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:42:28 #190
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60648133
quote:

[..]

Dag
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:44:38 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60648188
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:42 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dag
Houdoe!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:01:56 #192
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60650281
quote:

[..]

Je zit er anders wel verschrikkelijk hysterisch over te miepen en druk over te maken. Aansteller.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:11:29 #193
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60650539
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Houdoe!
Belg.

vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:17:01 #194
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_60661333
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dit aanpakken zal moeilijk zijn helaas. De Wii is niet ontworpen voor patches voor spellen.
Nintendo zal het ongetwijfeld ook niet als prioriteit zien, online spelen boeit ze eigenlijk totaal niet.
Waarom een spel patchen, dit lijkt me toch ook aan te passen op de server kant of in de Wii firmware? En dat het ze totaal niet boeit dat moge duidelijk zijn, anders waren ze al lang overgestapt op 1 friendcode per systeem.
  Donald Duck held vrijdag 8 augustus 2008 @ 18:58:11 #195
46149 __Saviour__
pi_60663835
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:17 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Waarom een spel patchen, dit lijkt me toch ook aan te passen op de server kant of in de Wii firmware? En dat het ze totaal niet boeit dat moge duidelijk zijn, anders waren ze al lang overgestapt op 1 friendcode per systeem.
Op de DS hebben ze er ook niks tegen gedaan, en daar kan cheaten al vrijwel sinds het begin. Hopelijk ziet Nintendo bij de volgende console echt eens in dat een goed online netwerk een enorm pluspunt kan zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:00:53 #196
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60663890
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Hopelijk ziet Nintendo bij de volgende console echt eens in dat een goed online netwerk een enorm pluspunt kan zijn.
Niet op een family-oriented console als de Wii. Daar is het eerder een liability dan een asset.
  Donald Duck held vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:08:10 #197
46149 __Saviour__
pi_60664051
Ja, dat is wel het jammere. Nintendo zal wel nooit meer afstappen van die familiebenadering die ze gekozen hebben, want dat blijkt financieel succesvol te zijn. Alleen dat levert wel een matige oogst op van de meer hardcore games zoals die op de 360 en ps3 wel veel verschijnen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:18:30 #198
65330 Ruzbeh
pi_60664282
Wat is dit voor bullshit. Alleen maar omdat het fiancieel succesvol is betekent niet dat het voor altijd zo zal blijven. Fiancieel succesvol zijn is leuk, maar ze willen wel fiancieel succesvol blijven. Elke grote bedrijf (zoals Nintendo) probeert vrijwel altijd te verbeteren en de competitie voor te blijven.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:20:28 #199
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60664345
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is dit voor bullshit. Alleen maar omdat het fiancieel succesvol is betekent niet dat het voor altijd zo zal blijven. Fiancieel succesvol zijn is leuk, maar ze willen wel fiancieel succesvol blijven. Elke grote bedrijf (zoals Nintendo) probeert vrijwel altijd te verbeteren en de competitie voor te blijven.
Je leest niet goed. Het punt is dat een bedrijf niet zijn nummer 1 doelgroep gaat alienaten alleen maar om nummer 2 of 3 een plezier te doen. Nummer 1 levert ze het meeste geld op, dus doen ze ook het meest hun best om die tevreden te stellen. De rest komt op de tweede plaats. Als die ook blij zijn is dat mooi meegenomen, maar niet cruciaal.
pi_60664376
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:20 schreef Marble het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Het punt is dat een bedrijf niet zijn nummer 1 doelgroep gaat alienaten alleen maar om nummer 2 of 3 een plezier te doen. Nummer 1 levert ze het meeste geld op, dus doen ze ook het meest hun best om die tevreden te stellen. De rest komt op de tweede plaats. Als die ook blij zijn is dat mooi meegenomen, maar niet cruciaal.
Nintendo`s doel of doelgroep is nooit verandert. Nintendo was altijd gamen voor de hele familie.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:25:21 #201
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60664455
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:21 schreef disjfa het volgende:

[..]

Nintendo`s doel of doelgroep is nooit verandert. Nintendo was altijd gamen voor de hele familie.
1) is dat voor deze discussie niet eens relevant en 2) zijn ze deze generatie pas echt volledig voor de strategie gegaan om de "non-gamer" (opa oma oom tante zwager etc.) te targeten met Brain Training, Wii Sports, Wii Fit etc. Dat blijven ze continu maar roepen, dus lijkt me duidelijk.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:29:53 #202
65330 Ruzbeh
pi_60664578
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:21 schreef disjfa het volgende:

[..]

Eensch.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:37:32 #203
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60664774
Nintendo was altijd voor iedereen, nu neigt de balans vooral naar debielen en oma's.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:10:10 #204
65330 Ruzbeh
pi_60665713
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:37 schreef Kriegel het volgende:
Nintendo was altijd voor iedereen, nu neigt de balans vooral naar debielen en oma's.
Als je kijkt naar de games is de 'balans' helemaal niet veranderd.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:08:40 #205
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_60667409
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:10 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

pi_60667982
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:10 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet
Maar nintendo doet er ook niets aan om van hun kiddie imago af te komen. Waarom zouden ze, kiddie sells
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:50:56 #207
65330 Ruzbeh
pi_60668805
Hebben ze een kiddie imago dan?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:57:19 #208
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_60669108
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:50 schreef Ruzbeh het volgende:
pi_60669422
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Voor jou niet, je bent die doelgroep
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:16:26 #210
65330 Ruzbeh
pi_60669775
pi_60669875
PI's lezen is lastig he
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 02:27:50 #212
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_60675870
Ibood heeft de wii in de aanbieding......

¤ 214,95

http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 02:39:41 #213
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60675974
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet
Maar nintendo doet er ook niets aan om van hun kiddie imago af te komen. Waarom zouden ze, kiddie sells
Grappig hoe dat een paar jaar geleden nog compleet omgekeerd was. Maar gooi dezelfde inhoud in een stylistisch hip jasje, versimpel het en de massa loopt er mee weg.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_60678260
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 02:27 schreef ondeugend het volgende:
Ibood heeft de wii in de aanbieding......

¤ 214,95

http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
bij de MM is voor 249 met extra mote en nun chuck
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 01:48:55 #215
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_60751489
Ik denk: ik zit de laatste tijd alleen maar Gamecube spellen (multiplayer) te spelen. Even kijken in het Wii Topic of er nog wat leuks nieuws is qua multiplayer. Zie ik de TT
Tranquillo
  Donald Duck held dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:52:06 #216
46149 __Saviour__
pi_60756162
boom blox is erg geinig in multiplayer
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:57:54 #217
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60756321
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 01:48 schreef icebliss het volgende:
Ik denk: ik zit de laatste tijd alleen maar Gamecube spellen (multiplayer) te spelen. Even kijken in het Wii Topic of er nog wat leuks nieuws is qua multiplayer. Zie ik de TT
Online multiplayer hoef je sowieso niet meer te doen, want dat wordt toch allemaal verneukt door dat geweldige homebrew
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:50:54 #218
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_60765117
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:52 schreef __Saviour__ het volgende:
boom blox is erg geinig in multiplayer
Ben ik ook weer mee begonnen sinds het voltooien van Okami
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Donald Duck held dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:31:08 #219
46149 __Saviour__
pi_60767947
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:50 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ben ik ook weer mee begonnen sinds het voltooien van Okami
Okami, daar moet ik ook eens verder mee. Maar sinds een tijdje heb ik Metroid Prime 3 ook weer helemaal opgepakt, die speel ik nu eerst maar even uit.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Redactie Games donderdag 14 augustus 2008 @ 16:57:44 #220
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60829240
Vraagje, zijn er ondertussen eens fatsoenlijke Accu-chargers op de markt die niet je Wii-mote slopen?
Je had die van Joytech en Nyko en bij de MM, Speedlink Wii-mote chargers, maar die slopen naar verloop van tijd allemaal je Wii-mote..

En het blijft toch onhandig om elke keer je batterijen uit dat ding te halen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_60882441
Jezus, die wereldjes waarbij je moet zwemmen in mario galaxy zijn echt fucking irritant zeg. En ik vond zwemmen 2D al lastig .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2008 17:37:01 ]
pi_60885472
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vraagje, zijn er ondertussen eens fatsoenlijke Accu-chargers op de markt die niet je Wii-mote slopen?
Je had die van Joytech en Nyko en bij de MM, Speedlink Wii-mote chargers, maar die slopen naar verloop van tijd allemaal je Wii-mote..

En het blijft toch onhandig om elke keer je batterijen uit dat ding te halen..
Heb Big Ben, ze zijn perfect, nooit klachten, heb 4 wii motes en nog steeds werken ze naar behoren......
pi_60897778
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, die wereldjes waarbij je moet zwemmen in mario galaxy zijn echt fucking irritant zeg. En ik vond zwemmen 2D al lastig .
Blauwe yoshi _!
pi_60921989
Ik zit net het topic een beetje door te lezen en ging dus ook even dat Mario Kart cheat filmpje kijken. Echt zó zonde dat mensen het op zo'n manier compleet verkloten voor de rest. Prima als je wilt cheaten in single player, dan heeft niemand er last van, maar tyf dan gewoon op van WiFi

Ik wil trouwens wel weer eens een nieuwe game proberen; de laatste tijd speel ik alleen maar retro games. Iemand nog suggesties?
pi_60928647
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Op die momenten snapte ik ook heel goed waarom er een polsbandje aan de remote zit .
Ik heb die race tegen jezelf waarbij je moet zwemmen nog steeds niet kunnen winnen.
Tap tap tap
  Donald Duck held maandag 18 augustus 2008 @ 17:27:56 #226
46149 __Saviour__
pi_60928760
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:22 schreef Chanty87 het volgende:
Ik zit net het topic een beetje door te lezen en ging dus ook even dat Mario Kart cheat filmpje kijken. Echt zó zonde dat mensen het op zo'n manier compleet verkloten voor de rest. Prima als je wilt cheaten in single player, dan heeft niemand er last van, maar tyf dan gewoon op van WiFi

Ik wil trouwens wel weer eens een nieuwe game proberen; de laatste tijd speel ik alleen maar retro games. Iemand nog suggesties?
Ligt eraan wat je zoekt he. Zoek je een wat groter opgezet spel, of meer iets wat simpel op te pakken is?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60930651
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:27 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je zoekt he. Zoek je een wat groter opgezet spel, of meer iets wat simpel op te pakken is?
Erm, maakt niet echt uit maar zie onderschrift http://club.ign.com/b/list/custom?lid=100018&owner=Chanty87
Zou je wel wat uit op kunnen maken medunkt Anyhoo, zou Okami wat zijn?
pi_60930850
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:57 schreef Chanty87 het volgende:

Anyhoo, zou Okami wat zijn?
-Rabia Al-Basri
  Donald Duck held maandag 18 augustus 2008 @ 19:35:29 #229
46149 __Saviour__
pi_60931719
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:57 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Erm, maakt niet echt uit maar zie onderschrift http://club.ign.com/b/list/custom?lid=100018&owner=Chanty87
Zou je wel wat uit op kunnen maken medunkt Anyhoo, zou Okami wat zijn?
Gezien de Zelda's in je lijst: Jazeker, dat spel is dan absoluut wat voor je.
En Resident Evil Umbrella Chronicles, Mercury Meltdown Revolution en Bully lijken me ook wel wat voor je gebasseerd op die lijst.
Ook tof zijn bijvoorbeeld Manhunt 2, Zack & Wiki, Tomb Raider Anniversary, The Simpsons Game, Oopona, No More Heroes, Mario & Sonic at the Olympics, Lego Star Wars en Indiana Jones
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60935012
Ooh, bedankt voor de suggesties
pi_60955476
www.indiegamer.nl
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:02:21 #232
8369 speknek
Another day another slay
pi_60955682
This is like something out of a videogame .

De Wii wordt wel de console voor de slechte horror games...
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:25:46 #233
118212 r4uz
Die 4 moet een a voorstellen.
pi_60976382
Ik heb een serieus probleem!

mijn wii sensorbar is kapot! het draadje is doormidden. mijn kat ging eraan kauwen en toen ik er vervolgens iets te hard aan trok is ie gewoon losgekomen. Wat nu? Ik heb al het intarnets afgezocht voor een losse sensorbar maar nergens te vinden. garantie heb ik ook niet meer.

wat nu?
http://www.xs4all.nl/~burter/ &lt;-- mijn liedjes.
  Donald Duck held woensdag 20 augustus 2008 @ 11:30:00 #234
46149 __Saviour__
pi_60976516
speelgoedzaken hebben die ook wel liggen, draadloos nog wel.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60976757
is godfather een aanrader!
pi_60976845
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:39 schreef TJDoornbos het volgende:
is godfather een aanrader!
Dies wel tof ja; http://www.gamerankings.com/htmlpages2/934379.asp
pi_61027000
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:25 schreef r4uz het volgende:
Ik heb een serieus probleem!

mijn wii sensorbar is kapot! het draadje is doormidden. mijn kat ging eraan kauwen en toen ik er vervolgens iets te hard aan trok is ie gewoon losgekomen. Wat nu? Ik heb al het intarnets afgezocht voor een losse sensorbar maar nergens te vinden. garantie heb ik ook niet meer.

wat nu?
tadadada http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3305
pi_61032663
Ziet er naar uit dat het 3e Hanabi Festival is gestart!
Super Mario RPG and Super Mario Bros.: The Lost Levels te koop als Virtual Console!!
  Donald Duck held vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:49:06 #239
46149 __Saviour__
pi_61034755
Dat zijn 2 gave titels, allebei zeker het kopen waard. Lost Levels echt een lekker pittige platform-uitdaging
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Redactie Games vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:05:40 #240
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_61036823
Ah, daar zat ik al op te wachten Super Mario RPG was enkel een import-titel in NL en niet alle converters werkte allemaal even goed met dat spel, nu nog even draadloos internet voor m'n Wii fixen..

Ah, het ziet er naar uit dat het ook na het Hanabi Festival beschikbaar blijft..

[ Bericht 24% gewijzigd door Mr.Noodle op 22-08-2008 13:56:39 ]
pi_61039553
Blijft Super Mario RPG op de Virtual Console staan? Of halen ze die na het festival weer weg?
  Donald Duck held vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:38:36 #242
46149 __Saviour__
pi_61053015
als het goed is, zijn die 2 games nu voor altijd beschikbaar
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61063646
Iemand Summer Athletics?? Ik snap geen kloot van dat fietsen wel goud op 100 meter vrije slag (zwemmen) en 100 meter sprint (atletiek)
  Donald Duck held zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:25:20 #244
46149 __Saviour__
pi_61067194
dat fietsen is niet moeilijk, wel vermoeid.
gewoon een beweging maken alsof je trapt met de wiimote en nunchuck. dus in een cirkel naar voren en achter
In dezelfde stijl is trouwens Winter Sports 2008 ook een geinige game.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:28:52 #245
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_61075817
quote:
Mooie cover zeg. Erg stylish.
pi_61122792
Zaterdag een poos op de Wii gespeeld, nu ga ik hem zelf denk toch ook maar halen
Zat alleen nog met een vraag..
Hoe zit het met die regio codes, druppel om hem toch te kopen zit hem namelijk in die MLB en NCAA games, maar die zijn NTSC en EU is PAL allemaal. Gaat dat, wanneer ie gechipt is, wel werken?
  Donald Duck held maandag 25 augustus 2008 @ 21:44:59 #247
46149 __Saviour__
pi_61122923
Je kunt ook import spelen en toch legaal blijven. Door applicaties zoals Gecko OS, Starfall en Menuloader kun je regiovrij spelen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61123463
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt ook import spelen en toch legaal blijven. Door applicaties zoals Gecko OS, Starfall en Menuloader kun je regiovrij spelen
Ah oke, das mooi.
Ook enig idee of die games hier in de winkel liggen? (bijv mlb power pro's, ncaa football 09, mlb: the bigs
  maandag 25 augustus 2008 @ 22:06:11 #249
8369 speknek
Another day another slay
pi_61123770
Interesting. Moet er ook maar eens aan gaan geloven zodra Tales of Symphonia uitkomt in Amerika.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:43:58 #250
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_61136045
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:39 schreef speknek het volgende:
Er is al maanden totale Nintendomination op de softwaremarkt, dus dat zal best meevallen.
Het is ook nooit zo dat de gemiddelde persoon de echt goede games koopt. De echte goede games worden vrij standaard zelfs slecht verkocht.
Ik kan me goed voorstellen dat de goede games moeilijk te vinden zijn. Er worden zoveel middelmatige klonen uitgebracht voor de wii, maar de titels lijken zoveel op elkaar: Game party, Pool Party, We Love Golf, Super Swing Golf, Golf with Style, Dogz, Dog Island, Puppy Luv, Horsez, My Horse & Me etc. En daar zitten dan ook nog eens echte bagger titels zoals Kidz Sports en Chicken Shoot tussen verstopt.

Het lijkt ook bijna wel of elke goede wii game minstens één evil twin heeft, bijv. Boom Blox en Jenga World Tour, of Wii Sports en Sports Party.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:51:56 #251
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_61136268
Maar goed om het ook postitief te houden.. vermaak me nu wel met Luxor, en binnenkort komt Furu Furu Park uit, die lijkt me ook wel leuk. Dat is een Taito compilatie met o.a. Bubble Bobble, Arkanoid en Cameltry.

Vooral Cameltry leent zich denk ik goed voor de wiimote besturing voor wie het spel niet kent:
tv not rot brain..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:24:57 #252
8369 speknek
Another day another slay
pi_61137109
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:43 schreef BdR het volgende:
Het lijkt ook bijna wel of elke goede wii game minstens één evil twin heeft, bijv. Boom Blox en Jenga World Tour, of Wii Sports en Sports Party.
Ja da's slim heh, je hebt nog steeds heel veel ouders die spellen voor hun kinderen kopen. Zodra er een populaire game is, liften anderen daar op mee, weten die ouders toch niet. Zodra er een disney film uitkomt, bijvoorbeeld The Lion King, wordt de speelgoedmarkt ook overspoeld met allemaal soorten cartoony leeuwen.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:50:15 #253
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_61139419
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:24 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja da's slim heh
Eerder sluw.. trouwens ik dacht dat Nintendo altijd zo strikt naar 3rd party games keek.. Is dat bij de Wii veranderd ofzo?

offtopic: ik weet nog dat ik als kind een keer een Transformer wou maar een Gobots kreeg the horror..
tv not rot brain..
pi_61139692
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:50 schreef BdR het volgende:
[..]
Eerder sluw.. trouwens ik dacht dat Nintendo altijd zo strikt naar 3rd party games keek.. Is dat bij de Wii veranderd ofzo?
Uhm nee. Sinds jaar en dag zijn er dezelfde games op elke nintendo console. Alleen op de n64 en GC waren er developers die nintendo gewoon zat waren. En zonder games zijn er ook geen dubbele slechte games
www.indiegamer.nl
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:24:44 #255
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_61140381
Heb de Wii nou sinds de release, maar ik vind het toch wel een van de zwakste nintendo console OOIT!
Wat een bout spellen zijn er uitgekomen, hoeveel toppers zijn er nu ? Tussen de 3&6 ?

Ben blij dat ik de xbox360 erbij gekocht heb, wat een games, wat een genot !!
De wii loopt nu gewoon stof te vreten en de xbox360 doet elke dag zijn ding: Mij blij maken met een potje gamen!

Voor het eerst dat ik een andere console (van dezelfde gen) gekocht heb en ben er nog blij mee ook!
Nintendo is tot nu toe erg slecht met deze generatie
pi_61142529
Zelda & Mario waren het kopen zeker waard..
pi_61142611
In 2006 ja

De blob word nog wel aardig, geen topper. En verder raymen als je dronken een balance board kapot wilt gaan maken. Verder, nee
www.indiegamer.nl
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:47:44 #258
8369 speknek
Another day another slay
pi_61142684
Ik heb nog wel interesse in MadWorld. Voor de rest is het weinig hoopgevend inderdaad.
pi_61142723
Ja maar die komt volgend jaar ergens. Dead rising zou nog wel dit jaar moeten komen. En house of the dead overkil ook 2009. Maar dat is de complete linup wel.
www.indiegamer.nl
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:54:15 #260
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61142841
Gaat ook nog wel even duren voordat er weer games komen:
quote:
Nintendo has denied neglecting core gamers and claims to have new projects based on existing IP in development with "all development teams".

"We have never neglected our core gamers. We still have developers working on popular core gaming franchises but we need longer to complete these games, approximately two to three years," the company told the October issue of Edge.

"These games are not ready to launch in early 2009 but are being worked on by all development teams."

The statement was published at the end of - although apparently not in response to - a ten-point list outlining the magazine's interpretation of Nintendo's decision to focus on profitable casual products with lower overheads.

It echoes comments made by company president Satoru Iwata in Forbes last month. "If there is any perception that Nintendo is ignoring the core gamers, it's a misunderstanding and we really want to get rid of that misunderstanding by any means," Iwata had said.

Nintendo took a hit with the core demographic last month after its E3 press conference was devoid of announcements for key IP like Mario and Zelda - although Iwata did say both teams were "hard at work" to "bring new titles to Wii".

The platform holder also unveiled Animal Crossing: City Life and Wii Music, and promised a winter release for a DS version of Grand Theft Auto.
Nintendo

(Eurogamer)
  Donald Duck held woensdag 27 augustus 2008 @ 21:40:30 #261
46149 __Saviour__
pi_61176813
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:51 schreef BdR het volgende:
Vooral Cameltry leent zich denk ik goed voor de wiimote besturing voor wie het spel niet kent:
Daar is ook een DS-versie van, redelijk geinig spelletje wel
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61180043
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Daar is ook een DS-versie van, redelijk geinig spelletje wel
Is die op de DS? Het is net dat extra level van Sonic in de Megadrive-periode .
Tap tap tap
  Donald Duck held donderdag 28 augustus 2008 @ 00:09:18 #263
46149 __Saviour__
pi_61181401
Ja, het is op de DS uitgekomen onder de naam Labyrinth
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61197742
Voor wie geïnteresseerd: PES08 voor de Wii is 8 euro bij Bartsmit.com.

Actie t/m 30 aug.
pi_61197777
Serieus???
pi_61197942
Ga zelf kijken dan
  donderdag 28 augustus 2008 @ 18:23:21 #267
8369 speknek
Another day another slay
pi_61198697
Holy Crap, ik heb hem maar gelijk gekocht.
Eigenlijk wilde ik wachten tot een latere PES, eentje waarbij ze de verdediging beter hadden gemaakt. Maarja, PES voor de prijs van een WiiWare game is kopen kopen kopen.
pi_61200173
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef speknek het volgende:
Holy Crap, ik heb hem maar gelijk gekocht.
Eigenlijk wilde ik wachten tot een latere PES, eentje waarbij ze de verdediging beter hadden gemaakt. Maarja, PES voor de prijs van een WiiWare game is kopen kopen kopen.
Ja, ik heb PES al voor de PS3, maar heb em ook maar gehaald
  donderdag 28 augustus 2008 @ 20:12:52 #269
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_61201674
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat ook nog wel even duren voordat er weer games komen:
[..]

Nintendo

(Eurogamer)
Ik kan mijn Wii dus net zo goed verkopen.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:26:06 #270
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_61214021
Ik wacht nog op Wario Land 5 (de mooiste Wii-game tot nu toe) en daarna kan de console idd wel de schuur in tot Pikmin 3 eind 2010 of zo?
pi_61239764
Nintendo maakt er echt een zooitje van. En mensen kopen het ook nog. Echt triest.
pi_61246174
Dank voor de PES tip.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_61246235
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 20:12 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Ik kan mijn Wii dus net zo goed verkopen.
Ik heb er maar een PS3 bij gehaald want die wii is echt EPIC FAIL op dit moment
pi_61279684
Hoe zit dat nou precies als ik een spel wil importeren?
Wat moet ik dan doen om dat spel het op mijn wii te laten doen?

Ik weet dat de Freeloader werkt (toch? ) maar dat werkt maar tot een bepaalde firmware update, en daarna niet meer, waar ik dus al overheen zit.
Is er een optie mogelijk via het homebrew gebeuren, of moet ik hem dan al gaan laten ombouwen?

Spel uit Japan trouwens, als het wat uitmaakt..

[ Bericht 0% gewijzigd door Necrodeath op 31-08-2008 23:48:45 ]
Doe eens niet.
pi_61279754
Ombouwen chip erin.
  Donald Duck held maandag 1 september 2008 @ 00:26:40 #276
46149 __Saviour__
pi_61280916
Homebrew channel installeren, en dan Gecko OS, Ocarina, Menuloader of Starfall gebruiken om regiovrij te spelen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61333409
Een vriend van me heeft net terwijl die op de kop zat een strike gegooid

Ik heb er zelfs een filmpje van
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_61333885
Wat komt er uit het volgende half jaar dat de moeite waard is?
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:41:01 #279
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_61333948
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat komt er uit het volgende half jaar dat de moeite waard is?
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 10:26 schreef Marble het volgende:
Wario Land 5 (de mooiste Wii-game tot nu toe)
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:55:35 #280
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_61334412
De Wii staat hier vaker uit dan aan , heb hem echt als partyconsole gehaald.
Wii-sports , Mario & Sonic @ the olympics , Mario Kart en Big Brain academy blijven leuk met wat vrienden.
Ik heb ook nog Boom blox liggen , 3 maanden geleden gekocht , zit nog steeds in het plastic
Heb net Rayman Raving rabbids bij Bol besteld voor ¤ 30,00 , volgens mij wel een leuk spel met 3 vrienden.
Voor de rest is het een kutconsole
Ik ben inmiddels overleden
pi_61334487
Boom blox schijnt anders erg cool te zijn. Als ik weer thuis ben kan ik niet wachten om het spelen

En ik zal eens opzoeken over Wario Land, ik heb er nog nooit van gehoord.
  Redactie Games dinsdag 2 september 2008 @ 23:44:28 #282
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_61335898
Voor geïnteresseerden, Guitar Hero III met 2 controllers voor 89 euro bij de Mediamarkt..
  Donald Duck held dinsdag 2 september 2008 @ 23:51:51 #283
46149 __Saviour__
pi_61336123
Boom Blox is inderdaad heel erg gaaf, echt een heerlijke partygame is dat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61339181
Ik snap dat gezeik op de wii niet? Ik vermaak me er nog prima mee?
Of downloaden jullie echt elk freaking gehackt spel ipv normaal te kopen?

Ik ben nu lekker bezig met Mario RPG, heb nog een Metroid liggen (maar eerst deel 2 nog even uithalen) en zo af en toe wat GHIII. Echt, de gamers van nu hebben echt een interesse spanne van nul in een game. Vroegah
  woensdag 3 september 2008 @ 08:21:37 #285
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61339405
Ligt het aan mij of is de Wii overnacht ineens kansloos geworden. Ben hier al een tijd niet meer geweest! Weet even niet wat de rest hier gamed, maar ik zit in de positie dat ik erover denk mijn Wii te verkopen. Het is duidelijk dat Nintendo in mijn ogen niet meer is wat het was. Heb 3 games

3 en nu moet ik wachten tot de volgende Zelda, Metroid of Mario.
pi_61339430
ik doe er gemiddeld een half jaar over om een spel uit te spelen, dus ik ben er nog wel even zoet mee .
Tap tap tap
pi_61339439
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:23 schreef CherryLips het volgende:
ik doe er gemiddeld een half jaar over om een spel uit te spelen, dus ik ben er nog wel even zoet mee .
Wij zijn het Wii uitschot denk ik. Of erg slechte gamers
  Redactie Games woensdag 3 september 2008 @ 08:26:44 #288
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_61339469
Ach Wii is genoeg voor Wii Sports, Zelda, Mario, Metroid, SSMB, Mariokart, Marioparty en Guitar Hero..
Super Mario World en RPG moet ik nog even downloaden. Wii Play is leuk voor bijna gratis i.c.m controller.
pi_61339505
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wij zijn het Wii uitschot denk ik. Of erg slechte gamers
Ik vooral het tweede, ik loop altijd vast bij spellen .
Tap tap tap
  Donald Duck held woensdag 3 september 2008 @ 12:29:32 #290
46149 __Saviour__
pi_61344279
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:21 schreef Chocobo het volgende:
Ligt het aan mij of is de Wii overnacht ineens kansloos geworden. Ben hier al een tijd niet meer geweest! Weet even niet wat de rest hier gamed, maar ik zit in de positie dat ik erover denk mijn Wii te verkopen. Het is duidelijk dat Nintendo in mijn ogen niet meer is wat het was. Heb 3 games

Moet je toch eens verder kijken dan de bekende franchises, er zijn leuk genoeg spul te vinden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61344304
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Moet je toch eens verder kijken dan de bekende franchises, er zijn leuk genoeg spul te vinden
Idd. Meteen een nieuwe console erbij en je hebt zat leuke games
www.indiegamer.nl
  donderdag 4 september 2008 @ 23:41:56 #292
8369 speknek
Another day another slay
pi_61389690
PES is wel een beetje vreemd afgesteld. Op moeilijkheidsgraad 3 win ik wedstrijden met 12-0, op moeilijkheidsgraad 4 verlies ik?
Enniewees, wel leuk om te zien hoe je steeds beter wordt, zelfs dat verdedigen is best logisch op een gegeven moment.
pi_61394347
quote:

Eensch.
pi_61416590
quote:

Het ergste vind ik nog wel dat er ook niks gepland staat
pi_61416780
Ik zit alleen een beetje super monkey ball erop te doen met visite maar verder staat ie uit

Playstation 3 draait wel overuren nu
  Donald Duck held zaterdag 6 september 2008 @ 21:49:38 #296
46149 __Saviour__
pi_61436391
Hier juist omgedraaid. De Wii best veel gebruikt, en de PS3 functioneert enkel als veel te dure DVD-speler.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_61436525
Zeker al die goedkope shit games spelen?
  Donald Duck held zaterdag 6 september 2008 @ 22:00:16 #298
46149 __Saviour__
pi_61436642
Neuh, best leuke games hier. Mario Galaxy weer mee bezig, Kart ook. En Metroid 3. Bully. Okami, Tomb Raider Anniversary, Boom Blox, Zack&Wiki, Resident Evil, Manhunt 2. Allemaal best vermakelijk games. En ik heb er nog een hele zooi. Het aanbod op de Wii is echt niet zo karig als de zuurpruimen iedere keer weer beweren
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 6 september 2008 @ 22:10:09 #299
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_61436880
Bully,Okami,Resident Evil,Manhunt 2 Old news
Zelda,Mario Galaxy,Metroid,wii sports zijn voor mij de enige toffe nieuwe games

Wii valt me qwa games toch een beetje tegen
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zondag 7 september 2008 @ 00:44:42 #300
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_61440177
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Neuh, best leuke games hier. Mario Galaxy weer mee bezig, Kart ook. En Metroid 3. Bully. Okami, Tomb Raider Anniversary, Boom Blox, Zack&Wiki, Resident Evil, Manhunt 2. Allemaal best vermakelijk games. En ik heb er nog een hele zooi. Het aanbod op de Wii is echt niet zo karig als de zuurpruimen iedere keer weer beweren
Mee eens, okej de line-up die nu komt is mager maar an sich genoeg games @ the moment, zeker ook leuk om weer eens opnieuw te doen, en vergeet ook niet WiiWare, met komende titels als Mega Man 9, Tetris, Bomberman, ook de moeite waard wmb
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_61444788
Ik heb nu SuperMario Bros 2 en 3 en Mario Kart 64 op me Wii, maar ik ben niet meer zo goed in SMB3 als vroeger
Ajax, That '70s Show, Arsenal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')