abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60479367
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:11 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Bullshit natuurlijk, in de meeste gevallen is het eerder krenterigheid of nalatigheid.
Nintendo MotionPlus hands-on:
quote:
The Wiimote by itself has an accelerometer and the IR camera. The IR camera only works when it's pointed at the sensor bar, so for the most part it can't help very much.

Let's review what an accelerometer is. Imagine a lead weight that's suspended in the air by a couple of springs pulling in opposite directions. Add some sensors above and below the weight that tell you how close the weight is to the sensors, do the same for the left & right sides, and for the front & back sides. The sensors are all attached to a fixed framework that is then attached to the Wiimote.

If you don't shake the accelerometer, it can tell you which direction is down. If you SLOWLY rotate it, the weight will always shift downward, so you can detect tilt. (Note that it cannot detect yaw, or a twist around a vertical axis.) If you quickly move the accelerometer, it can detect a jerk and the direction thereof. However, once the weight starts to bounce around, it is no longer possible to detect tilt. The problem is that you have two forces acting on it (gravity plus the user's force on the Wiimote) and there's no way to tell the two apart. You can measure one or the other, but not both at the same time.

To repeat, it's simply NOT POSSIBLE to track general motion using only an accelerometer. No amount of software refinement will help.

To track general motion, you must have additional data from additional hardware sensors. The MotionPlus adds three gyros, which are MUCH more complicated (and expensive) devices than accelerometers. (Cheap decent gyros simply did not exist until this past year.)

A common rate gyro will tell you how quickly an object is rotating around a given axis. You need 3 of them to measure how an object is rotating in 3D. This information allows you to measure tilt at all times, and thus you can take the accelerometer data and separate out the gravity force from the user force and measure how the overall device is being moved. Of course, even this is not perfect, due to "drift", measurement inaccuracies, range limitations, callibration, and other issues. But at least it makes the formerly impossible now somewhat possible.

So if the Wiimote seemed to track motion "pretty well" before, you can bet that (1) you weren't paying that close attention, or (2) the actual motion being tracked was very limited, and (2) the programmers were struggling with the limits from the little data they had available.

With the data from the new sensor, it will be interesting to see what kind of new gameplay comes up. Obviously you can do things like a realistic tennis simulation, where it now matters exactly how hard you swing and at what angle you hold the racket. But I'm hoping to see even more innovative things that we haven't even imagined yet.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_60479533
lightsaber zwaard spel aub nintendo!
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_60482326
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Wellicht kon het ten tijde van de Wii-introductie gewoon nog niet. Hardware wordt gaandeweg verbeterd, zo gaat dat. Bij PC's zeurt ook niemand over de constant aanhoudende stroom van verbeteringen, maar bij consoles zou het ineens allemaal gelijk goed moeten zijn. Dat kan natuurlijk niet.
Ach, vroegah zat het in de prijs van de cartridge waarin opeens hele chips voorbij kwamen om een game te enhancen (superfx chip bij de SNES bv).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_60530472
Snel vraagje: Met welke Media Center voor de wii krijg ik de beste kwaliteit? Voor videos dan.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  Donald Duck held zondag 3 augustus 2008 @ 18:28:58 #156
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_60531243
Ligt eraan hoe je het wilt doen. Als je in de homebrew-kant wilt duiken, zijn er leuke opties. Geexbox bijvoorbeeld, die kan gewoon xvid afspelen.
http://www.wiibrew.org/wiki/Homebrew_apps/GeeXboX
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_60543559
Net thuis van 2 weken vakantie...

straks weer aan de gang met de Wii...

Wil Mario Kart spelen maar uitgeleend aan oom vanwege de kinderen

Dus zometeen maar Zelda spelen of iets anders....

Ik heb er weer zin in na 2 weken Wii-loos te zijn!!!!
pi_60546296
ik heb wat toffe games voor jullie te koop!
[TK] Gamecube games, ook afspeelbaar op Wii
pi_60548269
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Ligt eraan hoe je het wilt doen. Als je in de homebrew-kant wilt duiken, zijn er leuke opties. Geexbox bijvoorbeeld, die kan gewoon xvid afspelen.
Thx, werkt super
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:56:38 #160
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_60551650
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:13:53 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_60552020
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Hmm dat werkt alleen met SD kaartjes dus? Is er ook iets dat je weet wat het over wifi kan streamen? (zonder youtube kwaliteit te worden)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Donald Duck held maandag 4 augustus 2008 @ 18:10:11 #162
46149 __Saviour__
pi_60554547
Dat draait inderdaad vanaf SD-kaart, maar die dingen kosten geen drol meer tegenwoordig.
Voor netwerk streamen is er bijvoorbeeld http://tversity.com/
daarmee creeer je een lokale server op de PC die je dan bezoekt via de Operabrowser op je Wii. Het zal dan afspelen via een flashfilmpje. Geen idee van de kwaliteit, maar het zal vast minder zijn dan het origineel.
Daarom is nog eens kijken naar die homebrewprogramma's wel interessant, daarmee kun je echt leuke dingen doen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:14:01 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60614455
Ik had begin juli die Brain Training-pen uit de sterrencatalogus besteld en heb 'm nu binnen gekregen. Tis echt de meest achterlijke pen die ik ooit heb gezien. De achterkant is zacht en gevuld met een vloeistof waarin cijfertjes drijven en de punt van de pen is scheef aflopend. Je kunt de pen bijna niet vasthouden Ook is de tekst op de dop Duits, nix Brain Training, nee, Gehirn Joggin!

Epic Fail Nintendo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:25:24 #164
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_60614694
Gehirn Joggin
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Donald Duck held donderdag 7 augustus 2008 @ 00:29:02 #165
46149 __Saviour__
pi_60614786
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had begin juli die Brain Training-pen uit de sterrencatalogus besteld en heb 'm nu binnen gekregen. Tis echt de meest achterlijke pen die ik ooit heb gezien. De achterkant is zacht en gevuld met een vloeistof waarin cijfertjes drijven en de punt van de pen is scheef aflopend. Je kunt de pen bijna niet vasthouden Ook is de tekst op de dop Duits, nix Brain Training, nee, Gehirn Joggin!

Epic Fail Nintendo
daar gaan je dure punten dan
Ik heb zo'n Pac-pix stylus, die is wel tof. Ligt goed in de hand
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:33:54 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60614874
500 punten ja, voor zo'n kutpen Het stomme is dat op het plaatje ook de Duitse tekst staat, maar ik dacht dat Nintendo.nl gewoon dom was Die Pac-Pix stylus heb ik ook, geseald Veel te lastig meenemen

Ik heb trouwens vandaag voor het eerst in maanden weer Mario Galaxy gespeeld, m'n bezoek was benieuwd naar die game. Eén ster gehaald en het level met die springveer-Mario gespeeld. Wat is dat kut besturen zeg
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Donald Duck held donderdag 7 augustus 2008 @ 01:46:32 #167
46149 __Saviour__
pi_60616087
en wat ik dus een tijdje geleden al voorspelde, is nu gebeurd. Zeg maar dag tegen Mario Kart online fun.

Op de DS werd het zo al finaal verpest en nu is ook de Wii aan de beurt.
Eerst was het nog wellicht slechts zeer sporadisch doordat je gecko nodig had, maar nu dankzij ocarina kan iedereen dit.

[ Bericht 6% gewijzigd door __Saviour__ op 07-08-2008 01:52:21 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60618401
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:46 schreef __Saviour__ het volgende:
en wat ik dus een tijdje geleden al voorspelde, is nu gebeurd. Zeg maar dag tegen Mario Kart online fun.

Eerst was het nog wellicht slechts zeer sporadisch doordat je gecko nodig had, maar nu dankzij ocarina kan iedereen dit.
Das dus niet cool!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:16:02 #169
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60619546
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
500 punten ja, voor zo'n kutpen Het stomme is dat op het plaatje ook de Duitse tekst staat, maar ik dacht dat Nintendo.nl gewoon dom was Die Pac-Pix stylus heb ik ook, geseald Veel te lastig meenemen

Ik heb trouwens vandaag voor het eerst in maanden weer Mario Galaxy gespeeld, m'n bezoek was benieuwd naar die game. Eén ster gehaald en het level met die springveer-Mario gespeeld. Wat is dat kut besturen zeg
Dat hele punten systeem met cadeau's is inderdaad een fail. Heb ooit de collector's editie van Zelda kunnen bemachtigen zo,... dat was wel heel erg cool. Ocarina of Time en Mask of Mujara ofzo? Had nu net nog een mok besteld,.... voor mijn koffie. Puntjes zijn nu op. Het is wel leuk maar de catalogus had wel een grotere collectie mogen hebben.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:10:39 #170
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60621953
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 09:16 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Mask of Mujara ofzo?
Majora's Mask !

Beste Zelda spel ooit
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:17:00 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60622107
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:10 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Majora's Mask !

Beste Zelda spel ooit
Leugens! Dat was Link's Awakening! Oh en Tomasso, ga hier eens antwoorden: Fok! Games Top 100!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:53:39 #172
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60623046
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Leugens! Dat was Link's Awakening! Oh en Tomasso, ga hier eens antwoorden: Fok! Games Top 100!
Weet je wel niet hoeveel tijd dat kost?

Ik zal een dezer dagen m'n lijstje inleveren
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:23:10 #173
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_60623736
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Leugens! Dat was Link's Awakening!
The Wind Waker, dwaesch!

Lol, meningen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:55:57 #174
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_60630219
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:46 schreef __Saviour__ het volgende:

En jij was nog wel zo blij met dat zelda lek.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:18:43 #175
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_60632296
Nooit F-Zero GX gespeeld. Sterker nog, nooit F-Zero gespeeld.

Zojuist binnen gekregen. Straks spelen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  Donald Duck held donderdag 7 augustus 2008 @ 20:59:04 #176
46149 __Saviour__
pi_60636823
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:55 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

En jij was nog wel zo blij met dat zelda lek.
De twilight hack ja, dat was de poort tot alle homebrew. Daarmee zijn hele toffe dingen mogelijk. Maar dit stukje homebrew, Ocarina, is een onding dat nooit had mogen verschijnen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:34:48 #177
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_60637675
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De twilight hack ja, dat was de poort tot alle homebrew. Daarmee zijn hele toffe dingen mogelijk. Maar dit stukje homebrew, Ocarina, is een onding dat nooit had mogen verschijnen.
Tja, toch komt het ook door die homebrew. Je kon er eigenlijk al een beetje op wachten, nu maar hopen dat Nintendo dit echt goed aan gaat pakken. Mensen die online de boel verzieken
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:59:32 #178
65330 Ruzbeh
pi_60638331
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[...] hopen dat Nintendo... [...]
  Donald Duck held donderdag 7 augustus 2008 @ 22:11:43 #179
46149 __Saviour__
pi_60638677
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:34 schreef King_of_cubes het volgende:
Tja, toch komt het ook door die homebrew. Je kon er eigenlijk al een beetje op wachten, nu maar hopen dat Nintendo dit echt goed aan gaat pakken. Mensen die online de boel verzieken
Dit aanpakken zal moeilijk zijn helaas. De Wii is niet ontworpen voor patches voor spellen.
Nintendo zal het ongetwijfeld ook niet als prioriteit zien, online spelen boeit ze eigenlijk totaal niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:05:27 #180
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60641475
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Wel de lusten maar niet de lasten, zo werkt de wereld niet he.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Donald Duck held vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:30:15 #181
46149 __Saviour__
pi_60642052
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:05 schreef Marble het volgende:

[..]

Wel de lusten maar niet de lasten, zo werkt de wereld niet he.
Wat een gelul. Zo'n console is ook maar een computer waarop software draait. Daar zit nu toevallig 1 applicatie bij die niet tof is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:36:43 #182
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60642169
"Niet tof" is ook maar een subjectieve beoordeling. Anderen zijn er misschien heel blij mee.

Je bevestigt met je post gewoon mijn punt: je wil alleen de lusten en niet de lasten. Naief dus.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Donald Duck held vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:45:19 #183
46149 __Saviour__
pi_60642366
Nogmaals, wat een gelul, die opmerking gaat echt nergens over. Ocarina is gewoon een applicaitie die zwaar verneukend zal zijn voor online spelen. Dat is gewoon ontzettend jammer. De makers ervan hadden beter moeten nadenken, dit is echt de nekslag voor het beetje online speelplezier dat de Wii te bieden heeft.
Dat neemt niet weg dat homebrew voor de rest een enorm interessant onderdeel van de Wii is, het biedt vele mogelijkheden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:17:23 #184
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60643060
Opnieuw beschrijft je post 100% de houding "wel de lusten ('homebrew biedt vele mogelijkheden'), niet de lasten ('een van die mogelijkheden bevalt me niet')". Helemaal geen gelul dus maar de spijker op de kop van jouw irreële wereldbeeld.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:05:49 #185
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60645779
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:17 schreef Marble het volgende:
Opnieuw beschrijft je post 100% de houding "wel de lusten ('homebrew biedt vele mogelijkheden'), niet de lasten ('een van die mogelijkheden bevalt me niet')". Helemaal geen gelul dus maar de spijker op de kop van jouw irreële wereldbeeld.
Hier,.... neem een bakkie
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:17:43 #186
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60647570
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat neemt niet weg dat homebrew voor de rest een enorm interessant onderdeel van de Wii is, het biedt vele mogelijkheden.
Jep, zoals cheaten bij online gamen
  Donald Duck held vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:24:40 #187
46149 __Saviour__
pi_60647739
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:17 schreef Marble het volgende:
Maar natuurlijjk, irrëele wereldbeeld. Het is maar een stukje software op de Wii hoor.
Maar goed, ik ga geen verdere tijd aan jouw gezever besteden, doei.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:29:24 #188
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60647851
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:24 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Maar natuurlijjk, irrëele wereldbeeld. Het is maar een stukje software op de Wii hoor.
Wannabee columnisten met een net woordgebruik en zin-fetish. Het theatrale gehalte was inderdaad hoog
pi_60647935
quote:
Mega Man 9 - Flicker Included!
Capcom seems to be taking this trip down memory lane with their upcoming WiiWare Mega Man 9 game quite seriously. Not only will the game have 8-bit sound effects and visuals, but now Capcom is saying that this new Mega Man title will also have the same flicker that plagued many a game during the 8-bit era.

[...]

Gamasutra: You talked about how people were trying to graphically exceed the capabilities of the Famicom, but what about the temptation to exceed some other capabilities, such as flicker, slowdown, sprite limits, and stuff like that? Was it really hard to get people to stay within the confines of what they could have done, if this had come out after Mega Man 6 in 1993?

HT: Yeah, there were some things, like you couldn't have more than three enemies on the screen at once, so we had to make sure that that's how it stayed in our game. In the part with the dragon with the flame, [there should be] flickering, and whatnot.

In the options of this game, you can adjust that, unlike the old games. We purposely put some of those old-school bugs into this game, so it does recreate that feel.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:42:28 #190
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60648133
quote:

[..]

Dag
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:44:38 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_60648188
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:42 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dag
Houdoe!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:01:56 #192
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60650281
quote:

[..]

Je zit er anders wel verschrikkelijk hysterisch over te miepen en druk over te maken. Aansteller.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:11:29 #193
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60650539
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Houdoe!
Belg.

vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:17:01 #194
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_60661333
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dit aanpakken zal moeilijk zijn helaas. De Wii is niet ontworpen voor patches voor spellen.
Nintendo zal het ongetwijfeld ook niet als prioriteit zien, online spelen boeit ze eigenlijk totaal niet.
Waarom een spel patchen, dit lijkt me toch ook aan te passen op de server kant of in de Wii firmware? En dat het ze totaal niet boeit dat moge duidelijk zijn, anders waren ze al lang overgestapt op 1 friendcode per systeem.
  Donald Duck held vrijdag 8 augustus 2008 @ 18:58:11 #195
46149 __Saviour__
pi_60663835
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:17 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Waarom een spel patchen, dit lijkt me toch ook aan te passen op de server kant of in de Wii firmware? En dat het ze totaal niet boeit dat moge duidelijk zijn, anders waren ze al lang overgestapt op 1 friendcode per systeem.
Op de DS hebben ze er ook niks tegen gedaan, en daar kan cheaten al vrijwel sinds het begin. Hopelijk ziet Nintendo bij de volgende console echt eens in dat een goed online netwerk een enorm pluspunt kan zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:00:53 #196
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60663890
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Hopelijk ziet Nintendo bij de volgende console echt eens in dat een goed online netwerk een enorm pluspunt kan zijn.
Niet op een family-oriented console als de Wii. Daar is het eerder een liability dan een asset.
  Donald Duck held vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:08:10 #197
46149 __Saviour__
pi_60664051
Ja, dat is wel het jammere. Nintendo zal wel nooit meer afstappen van die familiebenadering die ze gekozen hebben, want dat blijkt financieel succesvol te zijn. Alleen dat levert wel een matige oogst op van de meer hardcore games zoals die op de 360 en ps3 wel veel verschijnen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:18:30 #198
65330 Ruzbeh
pi_60664282
Wat is dit voor bullshit. Alleen maar omdat het fiancieel succesvol is betekent niet dat het voor altijd zo zal blijven. Fiancieel succesvol zijn is leuk, maar ze willen wel fiancieel succesvol blijven. Elke grote bedrijf (zoals Nintendo) probeert vrijwel altijd te verbeteren en de competitie voor te blijven.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:20:28 #199
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60664345
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is dit voor bullshit. Alleen maar omdat het fiancieel succesvol is betekent niet dat het voor altijd zo zal blijven. Fiancieel succesvol zijn is leuk, maar ze willen wel fiancieel succesvol blijven. Elke grote bedrijf (zoals Nintendo) probeert vrijwel altijd te verbeteren en de competitie voor te blijven.
Je leest niet goed. Het punt is dat een bedrijf niet zijn nummer 1 doelgroep gaat alienaten alleen maar om nummer 2 of 3 een plezier te doen. Nummer 1 levert ze het meeste geld op, dus doen ze ook het meest hun best om die tevreden te stellen. De rest komt op de tweede plaats. Als die ook blij zijn is dat mooi meegenomen, maar niet cruciaal.
pi_60664376
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:20 schreef Marble het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Het punt is dat een bedrijf niet zijn nummer 1 doelgroep gaat alienaten alleen maar om nummer 2 of 3 een plezier te doen. Nummer 1 levert ze het meeste geld op, dus doen ze ook het meest hun best om die tevreden te stellen. De rest komt op de tweede plaats. Als die ook blij zijn is dat mooi meegenomen, maar niet cruciaal.
Nintendo`s doel of doelgroep is nooit verandert. Nintendo was altijd gamen voor de hele familie.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')