zal vast wel komen, ongetwijfeld voor de motionplus. f-zero is zo snel dat er echt geen enkele vertraging in de besturing mag zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:38 schreef robbolo het volgende:
Vinden jullie ook niet dat er weer een nieuwe F-Zero moet komen voor de Wii? Ik heb er in ieder geval zin in
Daarom denk ik ook dat je t gewoon met de cube controller zal gaan besturen. Als je handen een beetje trillen vlieg je de baan al af ( beetje overdreven, maar toch..) en met de wiimote zal je nooit nauwkeurig genoeg zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zal vast wel komen, ongetwijfeld voor de motionplus. f-zero is zo snel dat er echt geen enkele vertraging in de besturing mag zijn.
Zou wel tof zijn. Heb me zeer vermaakt met F-Zero-GX, de beste futu-racer die ik ooit heb gespeeldquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zal vast wel komen, ongetwijfeld voor de motionplus. f-zero is zo snel dat er echt geen enkele vertraging in de besturing mag zijn.
uhm... waar gaat die grafiek overquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:33 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ook nog een leuke grafiek van de verkopen van de Wii in vergelijking met de PS3, die ik op neogaf tegenkwam:
[ afbeelding ]
izze grapje. Zo kunnen de PS3-fanboys erop fappen dat de PS3 de Wii in het drievoud verslaat, want hij staat hoger in de grafiek!quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
uhm... waar gaat die grafiek overwereldwijde ps3 sales vs continentale sales van de wii
PS3: 14 miljoenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:33 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Heb me zeer vermaakt met F-Zero-GX, de beste futu-racer die ik ooit heb gespeeld.
Ook nog een leuke grafiek van de verkopen van de Wii in vergelijking met de PS3, die ik op neogaf tegenkwam:
[ afbeelding ]
Ik mis azie, zuid amerika etc in die grafiek, dus echt nuttig is die niet om heel serieus te nemenquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
PS3: 14 miljoen
Wii: 13+10 +6= 29 miljoen.
Drie keer zoveel? Volgens mij moet er iemand terug naar de basisschool.
De PS3 lijn staat boven alledrie de Wii-lijnen. Dus 3x beter. Die grafiek is een geintje, goochelen met getallenquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
PS3: 14 miljoen
Wii: 13+10 +6= 29 miljoen.
Drie keer zoveel? Volgens mij moet er iemand terug naar de basisschool.
Waarom zou dat niet kunnen danquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
zoveel revolutionair valt er ook niet meer te doen, je kunt niet eeuwig dingen blijven verzinnen die nooit eerder gedaan zijn
Thanks!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:53 schreef disjfa het volgende:
Haags:
Opvolger Wii waarschijnlijk minder revolutionair
Omdat er nu echt niks meer te doen valt. De weergave wordt beperkt door de platte TV, dus verwacht maar geen virtual reality achtige dingen. En nu beweging bij besturing is geintroduceerd, valt op dat gebied ook niks meer te doen. Ze kunnen enkel nog meegaan in de pure krachtstrijd in grafische prestatiesquote:
Dat laatste is er al door third parties.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Er zijn nog zat dingen te doen. Er was toch zo'n chinees die een soort van VR haalde met de Wii remote en twee infrarood LEDjes. Dat zou je dus kunnen doen met Wii 2. Draadloze nunchuck kan ook nog.
Fijn. Iemand die het wel snaptquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De PS3 lijn staat boven alledrie de Wii-lijnen. Dus 3x beter. Die grafiek is een geintje, goochelen met getallen
Uhm. games verkopen nouwelijks als je ze tegen de casual rotzooi van nintendo zet. Ook worden games veel minder verkocht dan een willekeurige sportgame die elk jaar uit moet komen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:06 schreef Pheno het volgende:
Maar ik als leek denk niet dat je de volgende generatie er mee gaat overleven, dan moet je met meer komen.
Er zijn genoeg games die wel goed verkopen, van 3rd parties. Echter sommige developers verwachten dat ze zelfs troep kunnen verkopen op de Wii, maar dat valt dus tegen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Uhm. games verkopen nouwelijks als je ze tegen de casual rotzooi van nintendo zet. Ook worden games veel minder verkocht dan een willekeurige sportgame die elk jaar uit moet komen.
Dus hoop alsjeblieft niet te veel voor games. Daar zit blijkbaar helaas het geld niet. Die paar aanhangers zijn de leukste, maar verdien je weinig aan
Onderaan de Wii Motion Plus add-on zit een klepje, die kun je open doen en daar past dus gewoon de nunchuck inquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ziet er wel goed uit, zo is hoe ik me de Wii vanaf het begin al had voorgesteld.
Wat ik me alleen afvraag is of de nunchuck ook er nog wel op aan te sluiten is. Anders verlies je de analoge stick, toch lastig.
nou ja zegquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit is trouwens de zoveelste keer dat ik Saviour's icoon blokkeer... verander je soms steeds de URL? Want ik blijf maar bezig.
Ze zijn altijd zo verassendquote:
Ik wil gewoon een nieuwe toffe Zelda, of een Prince Of Persia die er gebruik van maakt. Of gewoon weer is een goede nieuwe franchise.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ah dan is het tof, laat maar komen. Ben benieuwd wanneer de eerste spellen hiermee komen. En dit schreeuwt natuurlijk een Star Wars lightsaber spel
Ja, leuk, dit had er dus alleen vanaf het begin ingemoeten. Beetje het Gameboy verhaal zo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:26 schreef RaymanNL het volgende:
Tof filmpje die laat zien wat je allemaal met Wii Motion Plus kunt: http://wii.ign.com/dor/ar(...)mo_video_073008.html
Eensch.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, leuk, dit had er dus alleen vanaf het begin ingemoeten.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:02 schreef RaymanNL het volgende:
Boeiend, ik ben blij dat ze het alsnog doen.
Het kon waarschijnlijk wel, maar het was gewoon nog de duur. Misschien wilde Nintendo het eerst ook nog even aanzien, en niet direct de duurste hardware in de Wii Controller stoppen, net zoals dat ze in de Nintendo DS eerst bagger schermen hadden gestopt, en later met de DS lite kwamen, dat had ook te maken met dat ze er nog niet TE veel in willden investeren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Wellicht kon het ten tijde van de Wii-introductie gewoon nog niet. Hardware wordt gaandeweg verbeterd, zo gaat dat. Bij PC's zeurt ook niemand over de constant aanhoudende stroom van verbeteringen, maar bij consoles zou het ineens allemaal gelijk goed moeten zijn. Dat kan natuurlijk niet.
Bullshit natuurlijk, in de meeste gevallen is het eerder krenterigheid of nalatigheid.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Wellicht kon het ten tijde van de Wii-introductie gewoon nog niet. Hardware wordt gaandeweg verbeterd, zo gaat dat. Bij PC's zeurt ook niemand over de constant aanhoudende stroom van verbeteringen, maar bij consoles zou het ineens allemaal gelijk goed moeten zijn. Dat kan natuurlijk niet.
Het is zoo ontzettend gemakkelijk om er altijd zo over te denken. Maar zo werkt het meestal echt niet. De Sixaxis had geen trilfunctie, omdat sony op het laatste moment een bewegingsgevoelige sensor op de plek van de Rumble had geplaatst, hierdoor was er geen plek meer om de Rumble ergens anders te plaatsen, omdat de console bijna uit zou komen. En netzoals ik net zei, prijzen dalen gigantisch snel in de electronica, misschien waren backlight schermen op het moment van de release van de Gameboy nog wel gigantisch duur, en hebben ze deze dus niet gebruikt om die reden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk, in de meeste gevallen is het eerder krenterigheid of nalatigheid.
De Gameboy Advance had best vanaf het begin een backlight kunnen hebben, dat bestond ten tijde van de Pocket al in Japan, met de zogenaamde Gameboy Light. De DS had best vanaf het begin een slick ontwerp kunnen hebben en een scherm dat er níet uitzag alsof iemand eroverheen gekotst had zo wazig. De Sixaxis had best vanaf het begin een trilfunctie kunnen hebben.
Geen plek? Je bedoelt zeker 'geen tijd', want de Dualshock 3 heeft naar mijn weten de beschikking over beiden. En er is echt geen revolutionaire ontdekking gedaan waardoor dat na een half jaar samen ineens mogelijk werd, gewoon een blunder van Sony.quote:De Sixaxis had geen trilfunctie, omdat sony op het laatste moment een bewegingsgevoelige sensor op de plek van de Rumble had geplaatst, hierdoor was er geen plek meer om de Rumble ergens anders te plaatsen, omdat de console bijna uit zou komen.
Nogmaals, Gameboy Light, ook gewoon betaalbaar alleen hier nooit uitgebracht. En voor alle duidelijkheid, dat was dus een Pocket met een backlight, jaren voordat de Advance uitkwam.quote:misschien waren backlight schermen op het moment van de release van de Gameboy nog wel gigantisch duur
Dat kan ook een goede verklaring zijn ja. Zowel de DS als de Wii waren een enorme gok, het had heel verkeerd kunnen uitpakkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:09 schreef RaymanNL het volgende:
Het kon waarschijnlijk wel, maar het was gewoon nog de duur. Misschien wilde Nintendo het eerst ook nog even aanzien, en niet direct de duurste hardware in de Wii Controller stoppen, net zoals dat ze in de Nintendo DS eerst bagger schermen hadden gestopt, en later met de DS lite kwamen, dat had ook te maken met dat ze er nog niet TE veel in willden investeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |