abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:17:59 #101
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_60442043
Ja, en het is gewoon een stylistische keuze om het precies in de stijl van de NES Megamans te doen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_60442632
oh, omdat wat ik zie al erg (did it, done it) etc vind. Zelfde baasjes etc toch? of zijn dat beelden van de oude versie om een impressie te geven?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_60453146
Jongens, help deze nieuweling 's . Kan je in Super Mario Galaxy ook tussentijds opslaan? Dus zonder star al te hebben?
  Donald Duck held woensdag 30 juli 2008 @ 21:56:54 #104
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_60453831
Dat kan niet, alleen na een ster behaald te hebben kun je saven.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_60454877
Vinden jullie ook niet dat er weer een nieuwe F-Zero moet komen voor de Wii? Ik heb er in ieder geval zin in
pi_60455008
De zal vast wel komen.
Ik kijk eigenlijk alleen uit naar animal crossing voor de wii.
Voor de rest zit ik alleen in het homebrew kanaal
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  Donald Duck held woensdag 30 juli 2008 @ 22:49:23 #107
46149 __Saviour__
pi_60455143
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:38 schreef robbolo het volgende:
Vinden jullie ook niet dat er weer een nieuwe F-Zero moet komen voor de Wii? Ik heb er in ieder geval zin in
zal vast wel komen, ongetwijfeld voor de motionplus. f-zero is zo snel dat er echt geen enkele vertraging in de besturing mag zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60456043
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

zal vast wel komen, ongetwijfeld voor de motionplus. f-zero is zo snel dat er echt geen enkele vertraging in de besturing mag zijn.
Daarom denk ik ook dat je t gewoon met de cube controller zal gaan besturen. Als je handen een beetje trillen vlieg je de baan al af ( beetje overdreven, maar toch..) en met de wiimote zal je nooit nauwkeurig genoeg zijn.
pi_60456111
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zou wel tof zijn. Heb me zeer vermaakt met F-Zero-GX, de beste futu-racer die ik ooit heb gespeeld .

Ook nog een leuke grafiek van de verkopen van de Wii in vergelijking met de PS3, die ik op neogaf tegenkwam:

pi_60456182
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:33 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ook nog een leuke grafiek van de verkopen van de Wii in vergelijking met de PS3, die ik op neogaf tegenkwam:
[ afbeelding ]
uhm... waar gaat die grafiek over wereldwijde ps3 sales vs continentale sales van de wii
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  Donald Duck held woensdag 30 juli 2008 @ 23:38:35 #111
46149 __Saviour__
pi_60456221
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:36 schreef disjfa het volgende:

[..]

uhm... waar gaat die grafiek over wereldwijde ps3 sales vs continentale sales van de wii
izze grapje. Zo kunnen de PS3-fanboys erop fappen dat de PS3 de Wii in het drievoud verslaat, want hij staat hoger in de grafiek!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60460969
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:33 schreef Shazbot het volgende:

[..]

Zou wel tof zijn. Heb me zeer vermaakt met F-Zero-GX, de beste futu-racer die ik ooit heb gespeeld .

[ afbeelding ]
PS3: 14 miljoen
Wii: 13+10 +6= 29 miljoen.

Drie keer zoveel? Volgens mij moet er iemand terug naar de basisschool .
pi_60461078
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:45 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik mis azie, zuid amerika etc in die grafiek, dus echt nuttig is die niet om heel serieus te nemen
  donderdag 31 juli 2008 @ 10:21:07 #114
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60461555
...maar hoeveel games worden er per Wii verkocht, en hoeveel per 360 en per PS3!?

Heel veel mensen kopen zo'n Wii voor het Wii Sports en wellicht Wii-Fit, sommigen kopen het voor Mario, of Metroid, maar goed... er is niet veel aanbod van echt goede games in verschillende genre's, dus ik denk dat men wel een beetje blijft steken op 4-5 games per console, en dan ben ik nog positief ingesteld.
  donderdag 31 juli 2008 @ 10:39:37 #115
8369 speknek
Another day another slay
pi_60461863
Er is al maanden totale Nintendomination op de softwaremarkt, dus dat zal best meevallen.
Het is ook nooit zo dat de gemiddelde persoon de echt goede games koopt. De echte goede games worden vrij standaard zelfs slecht verkocht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 10:48:12 #116
46149 __Saviour__
pi_60462035
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:45 schreef Lexie het volgende:

[..]

De PS3 lijn staat boven alledrie de Wii-lijnen. Dus 3x beter. Die grafiek is een geintje, goochelen met getallen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60463283
Nintendo werkt aan opvolger Wii

De president van Nintendo, Satoru Iwata, heeft bekendgemaakt dat de 'Wii 2' al in ontwikkeling is. Shane Kim van Microsoft wil ondertussen niet bevestigen dat er gewerkt wordt aan een opvolger van de Xbox 360.

"We bereiden ons voor op de volgende hardware. Hij is in ontwikkeling", aldus Iwata. De president beseft maar al te goed dat Nintendo-fans verwachten dat de volgende Wii even revolutionair is als de huidige.

"Iedere hardware heeft revolutionaire eigenschappen nodig. Dit keer was het de revolutionaire user interface. Momenteel kan ik niet zeggen wat het voor de volgende generatie zal zijn. Het is logisch dat de huidige consument van Nintendo verwacht dat we weer iets anders gaan doen. Als de mensen zoveel verschillende zaken verwachten van Nintendo, dan is het moeilijk voor ons om die verwachtingen weer te overtreffen", stelt Iwata.

Bron: Nu.nl
Zonder wrijving geen glans
pi_60463518
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 11:59:59 #119
46149 __Saviour__
pi_60463707
zoveel revolutionair valt er ook niet meer te doen, je kunt niet eeuwig dingen blijven verzinnen die nooit eerder gedaan zijn
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60463739
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
zoveel revolutionair valt er ook niet meer te doen, je kunt niet eeuwig dingen blijven verzinnen die nooit eerder gedaan zijn
Waarom zou dat niet kunnen dan
www.indiegamer.nl
pi_60463931
Laat ze maar eerst de graphicmogelijkheden oppoetsen, zodat 3rd party de Wii niet hoeven over te slaan omdat het ding het niet aan kan. En eens fatsoenlijk internetplay zou ook wel schelen, voor N standaarden revolutionair te noemen als ze dat lukt.
pi_60463939
quote:
Thanks!
Zonder wrijving geen glans
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 12:11:25 #123
46149 __Saviour__
pi_60463992
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:01 schreef disjfa het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen dan
Omdat er nu echt niks meer te doen valt. De weergave wordt beperkt door de platte TV, dus verwacht maar geen virtual reality achtige dingen. En nu beweging bij besturing is geintroduceerd, valt op dat gebied ook niks meer te doen. Ze kunnen enkel nog meegaan in de pure krachtstrijd in grafische prestaties
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:03:21 #124
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_60465114
Er zijn nog zat dingen te doen. Er was toch zo'n chinees die een soort van VR haalde met de Wii remote en twee infrarood LEDjes. Dat zou je dus kunnen doen met Wii 2. Draadloze nunchuck kan ook nog.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_60465165
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Er zijn nog zat dingen te doen. Er was toch zo'n chinees die een soort van VR haalde met de Wii remote en twee infrarood LEDjes. Dat zou je dus kunnen doen met Wii 2. Draadloze nunchuck kan ook nog.
Dat laatste is er al door third parties.
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:40:52 #126
65330 Ruzbeh
pi_60465921
Ja, ok. Maar ik bedoel als standaard.
pi_60466371
Niet echt revolutionair megaton achtige proporties

Ik denk dat ze echt eerst van hun lowgraphic naam af moeten komen met hun volgende machine. Dat is duidelijk de grootste klacht van de echte gamers ( I couldn't care less). En mensen die casual gamen zullen er niet mee zitten dat het er mooier uit ziet Maar het zou enorm voor support zijn, soul caliber 4, sf 4, gta, etc etc. Echte third party consolesellers zijn er imho niet. Terwijl ik bv wel even getwijfeld heb om een tweede console erbij te halen voor bv gta. Niet gedaan, want het is fucking zomer, dan zit ik liever buiten Misschein alsnog deze winter

Maar bij de Wii heb je dat niet echt. Het zijn nu dus de nintendo "aanhangers" en de casuals die Wii sports oa leuk vinden. Op korte termijn een goede strategie, dat zien we wel in de cijfers.
Maar ik als leek denk niet dat je de volgende generatie er mee gaat overleven, dan moet je met meer komen. Een reden om ook die casual gamers over te laten stappen naar de nieuwe generatie Wii bv. Preciezere besturing, betere graphicmogelijkheden, zodat er meer 3rd party die je op andere console kan krijgen. Die exclusives zullen toch wel langzaam verdwijnen daar moet je niet voor gaan (een uitgever wilt gewoon geld verdienen, dus zoveel mogelijk consoles poorten).

Maar goed, Nintendo heeft veel mensen aan een console kunnen krijgen, eens kijken hoe ze die willen over laten gaan. ik ben benieuwd.
pi_60467463
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:48 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De PS3 lijn staat boven alledrie de Wii-lijnen. Dus 3x beter. Die grafiek is een geintje, goochelen met getallen
Fijn. Iemand die het wel snapt . Het was inderdaad een leuk voorbeeld hoe je getallen kan verdraaien.

Het grappige is dus, dat de Wii zelfs in Amerika bijna evenveel verkoopt als de PS3 wereldwijd.

Daarnaast Yi-Long. Zoals gezegd, kijk naar de games charts. In Engelse, Nederlandse, Japanse en in mindere mate de Amerikaanse laten zien dat de Wii games beter verkopen dan de Xbox360 en PS3. De attatchrate van de PS3 en Wii lagen een tijdje geleden (2 maanden oid) ongeveer gelijk, 4, maar de Wii zal de PS3 nu wel iets voorbij zijn. De Xbox360 staat nog bovenaan met 7 tot 8.

Het is een veelgebruikt excuus, maar het is grote onzin.
pi_60467572
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:06 schreef Pheno het volgende:
Maar ik als leek denk niet dat je de volgende generatie er mee gaat overleven, dan moet je met meer komen.
Uhm. games verkopen nouwelijks als je ze tegen de casual rotzooi van nintendo zet. Ook worden games veel minder verkocht dan een willekeurige sportgame die elk jaar uit moet komen.

Dus hoop alsjeblieft niet te veel voor games. Daar zit blijkbaar helaas het geld niet. Die paar aanhangers zijn de leukste, maar verdien je weinig aan
www.indiegamer.nl
pi_60469435
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:09 schreef disjfa het volgende:

[..]

Uhm. games verkopen nouwelijks als je ze tegen de casual rotzooi van nintendo zet. Ook worden games veel minder verkocht dan een willekeurige sportgame die elk jaar uit moet komen.

Dus hoop alsjeblieft niet te veel voor games. Daar zit blijkbaar helaas het geld niet. Die paar aanhangers zijn de leukste, maar verdien je weinig aan
Er zijn genoeg games die wel goed verkopen, van 3rd parties. Echter sommige developers verwachten dat ze zelfs troep kunnen verkopen op de Wii, maar dat valt dus tegen.

Boom Blox is trouwens al over de 500k heen.
pi_60473934
Tof filmpje die laat zien wat je allemaal met Wii Motion Plus kunt: http://wii.ign.com/dor/ar(...)mo_video_073008.html
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 20:47:03 #132
46149 __Saviour__
pi_60474340
Dat ziet er wel goed uit, zo is hoe ik me de Wii vanaf het begin al had voorgesteld.
Wat ik me alleen afvraag is of de nunchuck ook er nog wel op aan te sluiten is. Anders verlies je de analoge stick, toch lastig.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60474384
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ziet er wel goed uit, zo is hoe ik me de Wii vanaf het begin al had voorgesteld.
Wat ik me alleen afvraag is of de nunchuck ook er nog wel op aan te sluiten is. Anders verlies je de analoge stick, toch lastig.
Onderaan de Wii Motion Plus add-on zit een klepje, die kun je open doen en daar past dus gewoon de nunchuck in
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:51:15 #134
65330 Ruzbeh
pi_60474420
Dit is trouwens de zoveelste keer dat ik Saviour's icoon blokkeer... verander je soms steeds de URL? Want ik blijf maar bezig.
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 20:51:46 #135
46149 __Saviour__
pi_60474430
Ah dan is het tof, laat maar komen. Ben benieuwd wanneer de eerste spellen hiermee komen. En dit schreeuwt natuurlijk een Star Wars lightsaber spel
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 20:52:35 #136
46149 __Saviour__
pi_60474442
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Dit is trouwens de zoveelste keer dat ik Saviour's icoon blokkeer... verander je soms steeds de URL? Want ik blijf maar bezig.
nou ja zeg
keitof is ie toch!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60474484
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

nou ja zeg
keitof is ie toch!
Ze zijn altijd zo verassend
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ah dan is het tof, laat maar komen. Ben benieuwd wanneer de eerste spellen hiermee komen. En dit schreeuwt natuurlijk een Star Wars lightsaber spel
Ik wil gewoon een nieuwe toffe Zelda, of een Prince Of Persia die er gebruik van maakt. Of gewoon weer is een goede nieuwe franchise.

Of of of of PROJECT HAMMER!
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:57:33 #138
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_60474532
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:26 schreef RaymanNL het volgende:
Tof filmpje die laat zien wat je allemaal met Wii Motion Plus kunt: http://wii.ign.com/dor/ar(...)mo_video_073008.html
Ja, leuk, dit had er dus alleen vanaf het begin ingemoeten. Beetje het Gameboy verhaal zo.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 20:58:38 #139
46149 __Saviour__
pi_60474555
Nieuwe Zelda was al zo goed als bevestigd toch. Twilgiht Princess was tof, maar het was slechts een opgewarmd cube-kliekje met minimale Wii-controls. Een echt Wii-specifieke Zelda zou echt gaaf kunnen worden. Kunnen ze daarvoor ook eens nieuwe items verzinnen. Op dat punt is wel vernieuwing nodig, we zien de bekende dingen nu in alle spelen steeds terugkomen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:58:45 #140
65330 Ruzbeh
pi_60474557
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:57 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Ja, leuk, dit had er dus alleen vanaf het begin ingemoeten.
Eensch.
pi_60474623
Boeiend, ik ben blij dat ze het alsnog doen. Twee maanden naar de aankondiging van de Wii controller was al wel duidelijk dat het geen 1:1 bewegingen over kon nemen. En Sowieso, Wii Sports Baseball liet al zien dat de controller zonder Wiimotion Plus ook al aardig goed je bewegingen over kon nemen. Ik ben er blij mee. Nu hopen dat de developers het goed oppakken en een keer is wat meer dan een minigame collectie gaan uitbrengen. Dit heeft duidelijk potentie
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:04:09 #142
65330 Ruzbeh
pi_60474649
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:02 schreef RaymanNL het volgende:
Boeiend, ik ben blij dat ze het alsnog doen.
Ja, ik ook.

Maar toch...
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:05:00 #143
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_60474660
Het grootste probleem met dit soort add-ons is dat er niet massaal voor ontwikkeld gaat worden, omdat een developer niet bij iedere game er klakkeloos vanuit mag gaan dat iedereen zo'n ding in huis heeft. Je krijgt zo precies hetzelfde als met de HDD van de 360. Dat is ook meteen de reden dat Sony en Microsoft geen succes zouden boeken als ze nu met een rip-off van de Wiimote op de markt kwamen (waar geruchten de ronde over doen). Met andere woorden, dit wordt een gimmick.

Zonde, want als die extra sensor meteen vanaf het begin in de controller had gezeten, had je nu diepere games gehad.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 21:05:00 #144
46149 __Saviour__
pi_60474661
Wellicht kon het ten tijde van de Wii-introductie gewoon nog niet. Hardware wordt gaandeweg verbeterd, zo gaat dat. Bij PC's zeurt ook niemand over de constant aanhoudende stroom van verbeteringen, maar bij consoles zou het ineens allemaal gelijk goed moeten zijn. Dat kan natuurlijk niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60474749
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Wellicht kon het ten tijde van de Wii-introductie gewoon nog niet. Hardware wordt gaandeweg verbeterd, zo gaat dat. Bij PC's zeurt ook niemand over de constant aanhoudende stroom van verbeteringen, maar bij consoles zou het ineens allemaal gelijk goed moeten zijn. Dat kan natuurlijk niet.
Het kon waarschijnlijk wel, maar het was gewoon nog de duur. Misschien wilde Nintendo het eerst ook nog even aanzien, en niet direct de duurste hardware in de Wii Controller stoppen, net zoals dat ze in de Nintendo DS eerst bagger schermen hadden gestopt, en later met de DS lite kwamen, dat had ook te maken met dat ze er nog niet TE veel in willden investeren.
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:11:27 #146
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_60474797
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Bullshit natuurlijk, in de meeste gevallen is het eerder krenterigheid of nalatigheid.

De Gameboy Advance had best vanaf het begin een backlight kunnen hebben, dat bestond ten tijde van de Pocket al in Japan, met de zogenaamde Gameboy Light. En nog eerder de GameGear. De DS had best vanaf het begin een slick ontwerp kunnen hebben en een scherm dat er níet uitzag alsof iemand eroverheen gekotst had zo wazig. De Sixaxis had best vanaf het begin een trilfunctie kunnen hebben.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_60474886
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:11 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Bullshit natuurlijk, in de meeste gevallen is het eerder krenterigheid of nalatigheid.

De Gameboy Advance had best vanaf het begin een backlight kunnen hebben, dat bestond ten tijde van de Pocket al in Japan, met de zogenaamde Gameboy Light. De DS had best vanaf het begin een slick ontwerp kunnen hebben en een scherm dat er níet uitzag alsof iemand eroverheen gekotst had zo wazig. De Sixaxis had best vanaf het begin een trilfunctie kunnen hebben.
Het is zoo ontzettend gemakkelijk om er altijd zo over te denken. Maar zo werkt het meestal echt niet. De Sixaxis had geen trilfunctie, omdat sony op het laatste moment een bewegingsgevoelige sensor op de plek van de Rumble had geplaatst, hierdoor was er geen plek meer om de Rumble ergens anders te plaatsen, omdat de console bijna uit zou komen. En netzoals ik net zei, prijzen dalen gigantisch snel in de electronica, misschien waren backlight schermen op het moment van de release van de Gameboy nog wel gigantisch duur, en hebben ze deze dus niet gebruikt om die reden.
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:19:12 #148
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_60474948
quote:
De Sixaxis had geen trilfunctie, omdat sony op het laatste moment een bewegingsgevoelige sensor op de plek van de Rumble had geplaatst, hierdoor was er geen plek meer om de Rumble ergens anders te plaatsen, omdat de console bijna uit zou komen.
Geen plek? Je bedoelt zeker 'geen tijd', want de Dualshock 3 heeft naar mijn weten de beschikking over beiden. En er is echt geen revolutionaire ontdekking gedaan waardoor dat na een half jaar samen ineens mogelijk werd, gewoon een blunder van Sony.
quote:
misschien waren backlight schermen op het moment van de release van de Gameboy nog wel gigantisch duur
Nogmaals, Gameboy Light, ook gewoon betaalbaar alleen hier nooit uitgebracht. En voor alle duidelijkheid, dat was dus een Pocket met een backlight, jaren voordat de Advance uitkwam.

[ Bericht 28% gewijzigd door Kriegel op 31-07-2008 21:31:12 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  Donald Duck held donderdag 31 juli 2008 @ 21:22:21 #149
46149 __Saviour__
pi_60475014
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:09 schreef RaymanNL het volgende:
Het kon waarschijnlijk wel, maar het was gewoon nog de duur. Misschien wilde Nintendo het eerst ook nog even aanzien, en niet direct de duurste hardware in de Wii Controller stoppen, net zoals dat ze in de Nintendo DS eerst bagger schermen hadden gestopt, en later met de DS lite kwamen, dat had ook te maken met dat ze er nog niet TE veel in willden investeren.
Dat kan ook een goede verklaring zijn ja. Zowel de DS als de Wii waren een enorme gok, het had heel verkeerd kunnen uitpakken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60478121
met nun chuck speelt mario kart veeeel beter, alleen mote is lastig
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')