zal vast wel komen, ongetwijfeld voor de motionplus. f-zero is zo snel dat er echt geen enkele vertraging in de besturing mag zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:38 schreef robbolo het volgende:
Vinden jullie ook niet dat er weer een nieuwe F-Zero moet komen voor de Wii? Ik heb er in ieder geval zin in
Daarom denk ik ook dat je t gewoon met de cube controller zal gaan besturen. Als je handen een beetje trillen vlieg je de baan al af ( beetje overdreven, maar toch..) en met de wiimote zal je nooit nauwkeurig genoeg zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zal vast wel komen, ongetwijfeld voor de motionplus. f-zero is zo snel dat er echt geen enkele vertraging in de besturing mag zijn.
Zou wel tof zijn. Heb me zeer vermaakt met F-Zero-GX, de beste futu-racer die ik ooit heb gespeeldquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zal vast wel komen, ongetwijfeld voor de motionplus. f-zero is zo snel dat er echt geen enkele vertraging in de besturing mag zijn.
uhm... waar gaat die grafiek overquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:33 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ook nog een leuke grafiek van de verkopen van de Wii in vergelijking met de PS3, die ik op neogaf tegenkwam:
[ afbeelding ]
izze grapje. Zo kunnen de PS3-fanboys erop fappen dat de PS3 de Wii in het drievoud verslaat, want hij staat hoger in de grafiek!quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
uhm... waar gaat die grafiek overwereldwijde ps3 sales vs continentale sales van de wii
PS3: 14 miljoenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:33 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Heb me zeer vermaakt met F-Zero-GX, de beste futu-racer die ik ooit heb gespeeld.
Ook nog een leuke grafiek van de verkopen van de Wii in vergelijking met de PS3, die ik op neogaf tegenkwam:
[ afbeelding ]
Ik mis azie, zuid amerika etc in die grafiek, dus echt nuttig is die niet om heel serieus te nemenquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
PS3: 14 miljoen
Wii: 13+10 +6= 29 miljoen.
Drie keer zoveel? Volgens mij moet er iemand terug naar de basisschool.
De PS3 lijn staat boven alledrie de Wii-lijnen. Dus 3x beter. Die grafiek is een geintje, goochelen met getallenquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
PS3: 14 miljoen
Wii: 13+10 +6= 29 miljoen.
Drie keer zoveel? Volgens mij moet er iemand terug naar de basisschool.
Waarom zou dat niet kunnen danquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
zoveel revolutionair valt er ook niet meer te doen, je kunt niet eeuwig dingen blijven verzinnen die nooit eerder gedaan zijn
Thanks!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:53 schreef disjfa het volgende:
Haags:
Opvolger Wii waarschijnlijk minder revolutionair
Omdat er nu echt niks meer te doen valt. De weergave wordt beperkt door de platte TV, dus verwacht maar geen virtual reality achtige dingen. En nu beweging bij besturing is geintroduceerd, valt op dat gebied ook niks meer te doen. Ze kunnen enkel nog meegaan in de pure krachtstrijd in grafische prestatiesquote:
Dat laatste is er al door third parties.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Er zijn nog zat dingen te doen. Er was toch zo'n chinees die een soort van VR haalde met de Wii remote en twee infrarood LEDjes. Dat zou je dus kunnen doen met Wii 2. Draadloze nunchuck kan ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |