1) is dat voor deze discussie niet eens relevant en 2) zijn ze deze generatie pas echt volledig voor de strategie gegaan om de "non-gamer" (opa oma oom tante zwager etc.) te targeten met Brain Training, Wii Sports, Wii Fit etc. Dat blijven ze continu maar roepen, dus lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nintendo`s doel of doelgroep is nooit verandert. Nintendo was altijd gamen voor de hele familie.
Eensch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nintendo`s doel of doelgroep is nooit verandert. Nintendo was altijd gamen voor de hele familie.
Als je kijkt naar de games is de 'balans' helemaal niet veranderd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:37 schreef Kriegel het volgende:
Nintendo was altijd voor iedereen, nu neigt de balans vooral naar debielen en oma's.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de games is de 'balans' helemaal niet veranderd.
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de games is de 'balans' helemaal niet veranderd.
Voor jou niet, je bent die doelgroepquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Hebben ze een kiddie imago dan?
Grappig hoe dat een paar jaar geleden nog compleet omgekeerd was. Maar gooi dezelfde inhoud in een stylistisch hip jasje, versimpel het en de massa loopt er mee weg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
Maar nintendo doet er ook niets aan om van hun kiddie imago af te komen. Waarom zouden ze, kiddie sells
bij de MM is voor 249 met extra mote en nun chuckquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:27 schreef ondeugend het volgende:
Ibood heeft de wii in de aanbieding......
¤ 214,95
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
Online multiplayer hoef je sowieso niet meer te doen, want dat wordt toch allemaal verneukt door dat geweldige homebrewquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:48 schreef icebliss het volgende:
Ik denk: ik zit de laatste tijd alleen maar Gamecube spellen (multiplayer) te spelen. Even kijken in het Wii Topic of er nog wat leuks nieuws is qua multiplayer. Zie ik de TT
Ben ik ook weer mee begonnen sinds het voltooien van Okamiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:52 schreef __Saviour__ het volgende:
boom blox is erg geinig in multiplayer
Okami, daar moet ik ook eens verder mee. Maar sinds een tijdje heb ik Metroid Prime 3 ook weer helemaal opgepakt, die speel ik nu eerst maar even uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben ik ook weer mee begonnen sinds het voltooien van Okami
Heb Big Ben, ze zijn perfect, nooit klachten, heb 4 wii motes en nog steeds werken ze naar behoren......quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vraagje, zijn er ondertussen eens fatsoenlijke Accu-chargers op de markt die niet je Wii-mote slopen?
Je had die van Joytech en Nyko en bij de MM, Speedlink Wii-mote chargers, maar die slopen naar verloop van tijd allemaal je Wii-mote..
En het blijft toch onhandig om elke keer je batterijen uit dat ding te halen..
Blauwe yoshiquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, die wereldjes waarbij je moet zwemmen in mario galaxy zijn echt fucking irritant zeg. En ik vond zwemmen 2D al lastig.
Op die momenten snapte ik ook heel goed waarom er een polsbandje aan de remote zitquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, die wereldjes waarbij je moet zwemmen in mario galaxy zijn echt fucking irritant zeg. En ik vond zwemmen 2D al lastig.
Ligt eraan wat je zoekt he. Zoek je een wat groter opgezet spel, of meer iets wat simpel op te pakken is?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:22 schreef Chanty87 het volgende:
Ik zit net het topic een beetje door te lezen en ging dus ook even dat Mario Kart cheat filmpje kijken. Echt zó zonde dat mensen het op zo'n manier compleet verkloten voor de rest. Prima als je wilt cheaten in single player, dan heeft niemand er last van, maar tyf dan gewoon op van WiFi
Ik wil trouwens wel weer eens een nieuwe game proberen; de laatste tijd speel ik alleen maar retro games. Iemand nog suggesties?
Erm, maakt niet echt uit maar zie onderschriftquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zoekt he. Zoek je een wat groter opgezet spel, of meer iets wat simpel op te pakken is?
Gezien de Zelda's in je lijst: Jazeker, dat spel is dan absoluut wat voor je.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Erm, maakt niet echt uit maar zie onderschrifthttp://club.ign.com/b/list/custom?lid=100018&owner=Chanty87
Zou je wel wat uit op kunnen maken medunktAnyhoo, zou Okami wat zijn?
Dies wel tof ja; http://www.gamerankings.com/htmlpages2/934379.aspquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:39 schreef TJDoornbos het volgende:
is godfather een aanrader!
tadadada http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3305quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:25 schreef r4uz het volgende:
Ik heb een serieus probleem!
mijn wii sensorbar is kapot! het draadje is doormidden. mijn kat ging eraan kauwen en toen ik er vervolgens iets te hard aan trok is ie gewoon losgekomen. Wat nu? Ik heb al het intarnets afgezocht voor een losse sensorbar maar nergens te vinden. garantie heb ik ook niet meer.
wat nu?
Mooie cover zeg. Erg stylish.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:55 schreef disjfa het volgende:
[ afbeelding ]http://www.wiids.nl/article.php?id=27244
Ah oke, das mooi.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt ook import spelen en toch legaal blijven. Door applicaties zoals Gecko OS, Starfall en Menuloader kun je regiovrij spelen
Ik kan me goed voorstellen dat de goede games moeilijk te vinden zijn. Er worden zoveel middelmatige klonen uitgebracht voor de wii, maar de titels lijken zoveel op elkaar: Game party, Pool Party, We Love Golf, Super Swing Golf, Golf with Style, Dogz, Dog Island, Puppy Luv, Horsez, My Horse & Me etc.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:39 schreef speknek het volgende:
Er is al maanden totale Nintendomination op de softwaremarkt, dus dat zal best meevallen.
Het is ook nooit zo dat de gemiddelde persoon de echt goede games koopt. De echte goede games worden vrij standaard zelfs slecht verkocht.
Ja da's slim heh, je hebt nog steeds heel veel ouders die spellen voor hun kinderen kopen. Zodra er een populaire game is, liften anderen daar op mee, weten die ouders toch niet. Zodra er een disney film uitkomt, bijvoorbeeld The Lion King, wordt de speelgoedmarkt ook overspoeld met allemaal soorten cartoony leeuwen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:43 schreef BdR het volgende:
Het lijkt ook bijna wel of elke goede wii game minstens één evil twin heeft, bijv. Boom Blox en Jenga World Tour, of Wii Sports en Sports Party.
Eerder sluw.. trouwens ik dacht dat Nintendo altijd zo strikt naar 3rd party games keek.. Is dat bij de Wii veranderd ofzo?quote:
Uhm nee. Sinds jaar en dag zijn er dezelfde games op elke nintendo console. Alleen op de n64 en GC waren er developers die nintendo gewoon zat waren. En zonder games zijn er ook geen dubbele slechte gamesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:50 schreef BdR het volgende:
[..]
Eerder sluw.. trouwens ik dacht dat Nintendo altijd zo strikt naar 3rd party games keek.. Is dat bij de Wii veranderd ofzo?
quote:Nintendo has denied neglecting core gamers and claims to have new projects based on existing IP in development with "all development teams".
"We have never neglected our core gamers. We still have developers working on popular core gaming franchises but we need longer to complete these games, approximately two to three years," the company told the October issue of Edge.
"These games are not ready to launch in early 2009 but are being worked on by all development teams."
The statement was published at the end of - although apparently not in response to - a ten-point list outlining the magazine's interpretation of Nintendo's decision to focus on profitable casual products with lower overheads.
It echoes comments made by company president Satoru Iwata in Forbes last month. "If there is any perception that Nintendo is ignoring the core gamers, it's a misunderstanding and we really want to get rid of that misunderstanding by any means," Iwata had said.
Nintendo took a hit with the core demographic last month after its E3 press conference was devoid of announcements for key IP like Mario and Zelda - although Iwata did say both teams were "hard at work" to "bring new titles to Wii".
The platform holder also unveiled Animal Crossing: City Life and Wii Music, and promised a winter release for a DS version of Grand Theft Auto.
Daar is ook een DS-versie van, redelijk geinig spelletje welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:51 schreef BdR het volgende:
Vooral Cameltry leent zich denk ik goed voor de wiimote besturingvoor wie het spel niet kent:
Is die op de DS? Het is net dat extra level van Sonic in de Megadrive-periodequote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar is ook een DS-versie van, redelijk geinig spelletje wel
Ja, ik heb PES al voor de PS3, maar heb em ook maar gehaaldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef speknek het volgende:
Holy Crap, ik heb hem maar gelijk gekocht.
Eigenlijk wilde ik wachten tot een latere PES, eentje waarbij ze de verdediging beter hadden gemaakt. Maarja, PES voor de prijs van een WiiWare game is kopen kopen kopen.
Ik kan mijn Wii dus net zo goed verkopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat ook nog wel even duren voordat er weer games komen:
[..]Nintendo
(Eurogamer)
Ik heb er maar een PS3 bij gehaald want die wii is echt EPIC FAIL op dit momentquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik kan mijn Wii dus net zo goed verkopen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat komt er uit het volgende half jaar dat de moeite waard is?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:26 schreef Marble het volgende:
Wario Land 5
(de mooiste Wii-game tot nu toe)
Wij zijn het Wii uitschot denk ik. Of erg slechte gamersquote:Op woensdag 3 september 2008 08:23 schreef CherryLips het volgende:
ik doe er gemiddeld een half jaar over om een spel uit te spelen, dus ik ben er nog wel even zoet mee.
Ik vooral het tweede, ik loop altijd vast bij spellenquote:Op woensdag 3 september 2008 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij zijn het Wii uitschot denk ik. Of erg slechte gamers
Moet je toch eens verder kijken dan de bekende franchises, er zijn leuk genoeg spul te vindenquote:Op woensdag 3 september 2008 08:21 schreef Chocobo het volgende:
Ligt het aan mij of is de Wii overnacht ineens kansloos geworden. Ben hier al een tijd niet meer geweest! Weet even niet wat de rest hier gamed, maar ik zit in de positie dat ik erover denk mijn Wii te verkopen. Het is duidelijk dat Nintendo in mijn ogen niet meer is wat het was. Heb 3 games![]()
3en nu moet ik wachten tot de volgende Zelda, Metroid of Mario.
Idd. Meteen een nieuwe console erbij en je hebt zat leuke gamesquote:Op woensdag 3 september 2008 12:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Moet je toch eens verder kijken dan de bekende franchises, er zijn leuk genoeg spul te vinden
Eensch.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:21 schreef Chocobo het volgende:
Ligt het aan mij of is de Wii overnacht ineens kansloos geworden. Ben hier al een tijd niet meer geweest! Weet even niet wat de rest hier gamed, maar ik zit in de positie dat ik erover denk mijn Wii te verkopen. Het is duidelijk dat Nintendo in mijn ogen niet meer is wat het was. Heb 3 games![]()
Het ergste vind ik nog wel dat er ook niks gepland staatquote:Op woensdag 3 september 2008 08:21 schreef Chocobo het volgende:
Mee eens, okej de line-up die nu komt is mager maar an sich genoeg games @ the moment, zeker ook leuk om weer eens opnieuw te doen, en vergeet ook niet WiiWare, met komende titels als Mega Man 9, Tetris, Bomberman, ook de moeite waard wmbquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Neuh, best leuke games hier. Mario Galaxy weer mee bezig, Kart ook. En Metroid 3. Bully. Okami, Tomb Raider Anniversary, Boom Blox, Zack&Wiki, Resident Evil, Manhunt 2. Allemaal best vermakelijk games. En ik heb er nog een hele zooi. Het aanbod op de Wii is echt niet zo karig als de zuurpruimen iedere keer weer beweren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |