quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat komt er uit het volgende half jaar dat de moeite waard is?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:26 schreef Marble het volgende:
Wario Land 5
(de mooiste Wii-game tot nu toe)
Wij zijn het Wii uitschot denk ik. Of erg slechte gamersquote:Op woensdag 3 september 2008 08:23 schreef CherryLips het volgende:
ik doe er gemiddeld een half jaar over om een spel uit te spelen, dus ik ben er nog wel even zoet mee.
Ik vooral het tweede, ik loop altijd vast bij spellenquote:Op woensdag 3 september 2008 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij zijn het Wii uitschot denk ik. Of erg slechte gamers
Moet je toch eens verder kijken dan de bekende franchises, er zijn leuk genoeg spul te vindenquote:Op woensdag 3 september 2008 08:21 schreef Chocobo het volgende:
Ligt het aan mij of is de Wii overnacht ineens kansloos geworden. Ben hier al een tijd niet meer geweest! Weet even niet wat de rest hier gamed, maar ik zit in de positie dat ik erover denk mijn Wii te verkopen. Het is duidelijk dat Nintendo in mijn ogen niet meer is wat het was. Heb 3 games![]()
3en nu moet ik wachten tot de volgende Zelda, Metroid of Mario.
Idd. Meteen een nieuwe console erbij en je hebt zat leuke gamesquote:Op woensdag 3 september 2008 12:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Moet je toch eens verder kijken dan de bekende franchises, er zijn leuk genoeg spul te vinden
Eensch.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:21 schreef Chocobo het volgende:
Ligt het aan mij of is de Wii overnacht ineens kansloos geworden. Ben hier al een tijd niet meer geweest! Weet even niet wat de rest hier gamed, maar ik zit in de positie dat ik erover denk mijn Wii te verkopen. Het is duidelijk dat Nintendo in mijn ogen niet meer is wat het was. Heb 3 games![]()
Het ergste vind ik nog wel dat er ook niks gepland staatquote:Op woensdag 3 september 2008 08:21 schreef Chocobo het volgende:
Mee eens, okej de line-up die nu komt is mager maar an sich genoeg games @ the moment, zeker ook leuk om weer eens opnieuw te doen, en vergeet ook niet WiiWare, met komende titels als Mega Man 9, Tetris, Bomberman, ook de moeite waard wmbquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Neuh, best leuke games hier. Mario Galaxy weer mee bezig, Kart ook. En Metroid 3. Bully. Okami, Tomb Raider Anniversary, Boom Blox, Zack&Wiki, Resident Evil, Manhunt 2. Allemaal best vermakelijk games. En ik heb er nog een hele zooi. Het aanbod op de Wii is echt niet zo karig als de zuurpruimen iedere keer weer beweren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |