Tomasso.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:11 schreef Tomasso het volgende:
hoi.
Ik heb nog nooit een Metroid Prime game uitgespeeldquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:47 schreef Pheno het volgende:
Dat valt mee, je hebt de tijd om even wat spellen te spelen die anders waren blijven liggen
metroid voor de Wii moet ik nog halen, maar ik wil eers echoes uitspelen
Wat grappig, was laatst ook weer verder gegaan met OOT. Zit nu in de watertempel vast. Ik blijf de water tempel in elke Zelda game kut vinden. Moet me paard ook halen, maar dat lukt me niet. Had em vroeger na veel moeite wel gehaald.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben de laatste tijd weer bezig met ocarina of time. Ik zat de hele tijd te kloten in de fire temple, ik dacht dat ik ergens iets moest activeren ofzo om verder te geraken, omdat het te bereiken platform op een verhoging lag.
Blijkt gewoon dat je ernaartoe kunt springen vanaf een rooster aan de zijkant. Zo ontzettend simpel maar ik kwam er niet eens op, heb echt uren tig keer door elke kamer van de temple gelopen om iets te zoeken om verder te komen.
Gamecube/Wii is een aardig texture beest. Zeker i.t.t. ps2.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:16 schreef speknek het volgende:
Fragile: Farewell ruins of the moon pictures (RPG, Namco Bandai)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
High-res textures, on my wii?
Dat zag je ook wel aan resident evil 4 ja. Vreemd genoeg heeft The Conduit, die IGN voortdurend loopt te hypen als zo'n mooi spel, dan weer behoorlijke meh textures:quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:04 schreef BMH het volgende:
Gamecube/Wii is een aardig texture beest. Zeker i.t.t. ps2.
quote:Nieuws: Nintendo verontschuldigt zich voor casual E3
Shigeru Miyamoto vond de casual E3 persconferentie van Nintendo niet meer dan logisch en Reggie Fils-Aime vond dat Nintendo meer dan genoeg hardcore producten had getoond.
Reggie Fils-Aime en Shigeru Miyamoto zijn echter niet de baas van Nintendo, die eer behoort toe aan Satoru Iwata. Hij beseft dat hardcore fans teleurgesteld zijn door de persconferentie en verontschuldigt zich daarvoor. De fans moeten echter niet ongerust zijn, Nintendo komt met hardcore producten. Het is echter te vroeg om de nieuwe Mario of Zelda titel te tonen.
Geen Nintendo games meer dit jaar anders dan degene aangekondigd dus. Viel ook wel te verwachten, aangezien Wii Sports 2 al voor volgend jaar was. Hopelijk is aan het einde van het jaar, nadat m'n verhuizing, de PS3 in prijs gezaktquote:"You have seen the extent of Nintendo's 2008 holiday line-up," she added.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Geen Nintendo games meer dit jaar anders dan degene aangekondigd dus. Viel ook wel te verwachten, aangezien Wii Sports 2 al voor volgend jaar was. Hopelijk is aan het einde van het jaar, nadat m'n verhuizing, de PS3 in prijs gezakt.
Ik heb naast de Wii nu ook een PS3 in de kast staan. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad, prachtapparaatquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef speknek het volgende:
Cammie Dunaway:
[..]
Geen Nintendo games meer dit jaar anders dan degene aangekondigd dus. Viel ook wel te verwachten, aangezien Wii Sports 2 al voor volgend jaar was. Hopelijk is aan het einde van het jaar, nadat m'n verhuizing, de PS3 in prijs gezakt.
Ik wou alleen dat je er xbox controllers op aan kunt sluitenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:20 schreef Lexie het volgende:
Ik heb naast de Wii nu ook een PS3 in de kast staan. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad, prachtapparaat.
Een apparaat dat je vrijwel NIET gebruikt (Wii) is op zich 'duurder' dan een apparaat waar je bijna dagelijks veel plezier mee hebt. Tel daarbij op dat je voor de 360 en PS3 WEL redelijk veel goede games in de budgetbakken aantreft, die goed betaalbaar zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:25 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik mis alleen het RPG aanbod op de Wii. Verder vind ik COD en voetbalspellen en RPG's erg gaaf voor de XBOX/PS3, maar die zijn veel te duur voor mij. Als de Wii meer RPG's uitbrengt dan ben ik blij.
High-res?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:16 schreef speknek het volgende:
Fragile: Farewell ruins of the moon pictures (RPG, Namco Bandai)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
High-res textures, on my wii?
De Cube heeft nog heel wat spellen die het inderdaad nog waard zijn om te spelen. Als die nou in een nieuwe budget-serie te koop zouden zijn, zou dat best goed kunnen gaan lopen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
Ik snap totaal niet waarom, met het ongelooflijk zwakke aanbod aan Wii-spellen, dat Nintendo niet gewoon de Cube-classics in de winkel heeft liggen zodat men die nog gewoon kan kopen en spelen op hun Wii.
Zou toch mooi zijn als je nu gewoon Metroid 1 en 2 en MGS Twin Snakes etc zou kunnen spelen, ipv te moeten wachten tot er heel eventueel in de verre toekomst weer eens een leuke Wii game uit zal komen... !?
quote:Nieuws: Resident Evil 5 versie naar de Wii?
Resident Evil 5 is een van de grote namen in de line-up van de PlayStation 3 en Xbox 360. Het (logische) vervolg op Resident Evil 4 is een grafisch monster dat op het gebied van gameplay ook zijn mannetje staat. De game werd uitgebreid getoond op de afgelopen E3.
Nu is Resident Evil een serie die op de Nintendo consoles vaak goede zaken heeft gedaan. Onlangs nog verkocht een port van Resident Evil 4, die al bijna 2 jaar uit was op de GameCube en PlayStation 2, alsnog meer dan 1 miljoen stuks en ook de onrail shooter genaamd Resident Evil: The Umbrella Chronicles deed het uitstekend. Genoeg reden voor meer zombiegames moet men bij Capcom gedacht hebben, want er komt nu een remake van Dead Rising (origineel Xbox 360) uit op de Nintendo Wii. En het lijkt daar niet bij te blijven.
In een gesprek met Simon Jeffrey, president van Sega Amerika, liet de beste man zich ontglippen dat er een versie van Resident Evil 5 naar de Wii zou komen. Een verrassende uitspraak, zeker omdat Resident Evil een serie is van Capcom. Toen er navraag werd gedaan bij Fils-Aime, grote man bij Nintendo Amerika, werd de volgende vraag gesteld: komt er een Resident Evil 5 versie naar de Nintendo Wii. Hierop antwoordde de beste man:"Not yet!", om daarna breed glimlachend te verdwijnen.
Navraag bij Capcom toonde aan dat zij niets wilden zeggen over een Resident Evil 5 versie. Zij gaven aan dat Dhr. Jeffrey zich waarschijnlijk gewoon had 'vergist' tussen Resident Evil 5 en Dead Rising: Chop Till You Drop. Later nam Dhr. Jeffrey zijn woorden dan ook terug en voegde er aan toe dat het een 'slip of the tongue' was.
Grote vraag is: komt er een Wii-versie van Resident Evil 5? Dat de serie succesvol is op de console van Nintendo is bewezen, dat Capcom het ziet zitten met de console is ook wel duidelijk en dat de besturing goed kan werken bewees Resident Evil 4. Grote struikelblok zijn de graphics. Wat denk jij?
quote:Nieuws: Reggie wil Grand Theft Auto op Wii
Jarenlang was de relatie tussen Take Two en Nintendo bekoeld, maar beide bedrijven groeien momenteel naar elkaar toe. Nintendo kon Take Two zelfs overtuigen om Grand Theft Auto naar de DS te brengen.
Nintendo of America CEO Reggie Fils-Aime wil Grand Theft Auto nu ook naar de Wii brengen. Hij zou graag een volledig nieuwe Grand Theft Auto titel op de Wii zien verschijnen. De twee bedrijven hebben echter nog niet met elkaar gesproken over Grand Theft Auto Wii. Uiteindelijk lijkt het wel onvermijdelijk met de sterke verkoopcijfers van de Wii.
Ik dacht dat The Conduit een bagger game zou worden maar het lijkt erop dat het een redelijke FPS game wordt. Screen ziet er goed uit, vooral die wapen en dat hand.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zag je ook wel aan resident evil 4 ja. Vreemd genoeg heeft The Conduit, die IGN voortdurend loopt te hypen als zo'n mooi spel, dan weer behoorlijke meh textures:
[ afbeelding ]
Ik snap dat nooit zo, als je niet zoveel polygonen en effects kunt pushen, gebruik dan goede high-res textures, Half-Life 2 laat wel zien hoe belangrijk dat is.
Ehm, de core 360 is 199 euro. da's echt minder geld dan je voor een Wii neertelt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een apparaat dat je vrijwel NIET gebruikt (Wii) is op zich 'duurder' dan een apparaat waar je bijna dagelijks veel plezier mee hebt. Tel daarbij op dat je voor de 360 en PS3 WEL redelijk veel goede games in de budgetbakken aantreft, die goed betaalbaar zijn.
Ik ben het op zich met je eens dat zowel de 360/PS3 nog wat te duur zijn. en ook ik wacht nog even tot eind augustus voor een PS3, en hoop dat ook de 360 nog even iets daalt in prijs... maar toch.
Het kost wat meer dan een Wii, maar daarvoor krijg je ook veel meer kwaliteit, aanbod en mogelijkheden natuurlijk.
Wat nou als de Wii een totaal andere doelgroep heeft dan de Playstation 3 en de Xbox 360? Dat jij vind dat de Xbox 360/PS3 betere games heeft, betekend het nog niet dat m'n opa dat vind? Of m'n moeder?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een apparaat dat je vrijwel NIET gebruikt (Wii) is op zich 'duurder' dan een apparaat waar je bijna dagelijks veel plezier mee hebt. Tel daarbij op dat je voor de 360 en PS3 WEL redelijk veel goede games in de budgetbakken aantreft, die goed betaalbaar zijn.
Ik ben het op zich met je eens dat zowel de 360/PS3 nog wat te duur zijn. en ook ik wacht nog even tot eind augustus voor een PS3, en hoop dat ook de 360 nog even iets daalt in prijs... maar toch.
Het kost wat meer dan een Wii, maar daarvoor krijg je ook veel meer kwaliteit, aanbod en mogelijkheden natuurlijk.
Ja, en dan koop je een memory card die 60 euro kost.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ehm, de core 360 is 199 euro. da's echt minder geld dan je voor een Wii neertelt.
Die zit er al bij (ik geloof 256MB), inc wat arcade games. In principe is het arcade pakket dus vrij compleetquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, en dan koop je een memory card die 60 euro kost.
o fik. Hier staat het nog regelmatig aan. Ik heb dat ding sinds dag -2 en ben er nog steeds blij mee. En nee, ik heb geen 100 addons gekocht.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat nou als de Wii een totaal andere doelgroep heeft dan de Playstation 3 en de Xbox 360? Dat jij vind dat de Xbox 360/PS3 betere games heeft, betekend het nog niet dat m'n opa dat vind? Of m'n moeder?
Vorige week lag er nog een hele stapel bij de MM in Utrecht, gewoon even geduld hebben en af en toe een rondje winkels makenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb maar eens een Wii gekocht met Sports Pack. Voorheen speelde ik wel eens bij vrienden, en vind het een erg leuk ding. Dus nu was het tijd om er zelf ook maar eens een aan te schaffen (ook omdat die vrienden naar Limburg verhuisd zijn). Binnenkort ook maar Mario Kart kopen, al is die blijkbaar niet zo lekker leverbaar (volgens Bol.com).
Morgen even hier in de stad in kijken. Mediamarkt hebben we hier niet en ik heb ook geen zin om ervoor naar Alkmaar te gaan, dus dan komt het nog wel. Met het Sportspack vermaakt ik me de komende tijd ook nog wel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week lag er nog een hele stapel bij de MM in Utrecht, gewoon even geduld hebben en af en toe een rondje winkels maken.
Ik heb 1 en 2 nooit gespeeld idd, zag wel in de trailer dat er veel power ups hetzelfde zijn ja, maar multiplayer miste dan weer bij deel 3.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Metroid Prime 3 is echt vreselijk. Misschien omdat je nooit 1 en 2 hebt gespeeld is het leuk, maar Metroid Prime 3 is erg voorspelbaar als je 1 en 2 wel hebt gespeeld.
Probeer eensch ebay of V&A
Poep praat. MP3 voelde compleet anders dan 1 & 2 dankzij de lineaire progressie, de drastisch verminderde backtracking & de nadruk die op het verhaal lag.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Metroid Prime 3 is echt vreselijk. Misschien omdat je nooit 1 en 2 hebt gespeeld is het leuk, maar Metroid Prime 3 is erg voorspelbaar als je 1 en 2 wel hebt gespeeld.
Correctie: jij vindt MP3 vreselijk. Dat betekent niet dat het als voldongen feit hoeft te worden gezetquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Er is gewoon weinig veranderd in Metroid Prime 3. Het is gewoon hetzelfde als 1 en 2, maar dan met een ander verhaal en ander omgeving.Zelfs de geluidseffecten zijn precies hetzelfde. En je weet hoe gevoelig ik ben voor geluidseffecten die opnieuw worden gebruikt, Pheno.
Ik kon er bij MP1 & 2 maar niet in komen... paar keer geprobeerd, maar wou niet. Bij MP3 kon ik dit, mede door de besturing, wel. Vond het dan ook een donders vette game.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Er is gewoon weinig veranderd in Metroid Prime 3. Het is gewoon hetzelfde als 1 en 2, maar dan met een ander verhaal en ander omgeving.Zelfs de geluidseffecten zijn precies hetzelfde. En je weet hoe gevoelig ik ben voor geluidseffecten die opnieuw worden gebruikt, Pheno.
Wil je een tissue?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:30 schreef Ruzbeh het volgende:
En je weet hoe gevoelig ik ben voor geluidseffecten die opnieuw worden gebruikt, Pheno.
Gefeliciteerd met je aankoop! Welke spellen heb je erbij gehaald of ga je erbij halen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb 'm. Bol heeft zich weer netjes aan de afspraak gehouden, net voor 21:00 besteld en om 11:00 een postbode voor de deur. En hij is online, dus gelijk even de firmware updaten.
Hoe goed is die Nintendo USB adapter eigenlijk? Aanrader? Of kun je beter gewoon een draadloze router gebruiken als de PC en Wii niet naast elkaar staan? Die dingen zijn immers ook niet meer zo duur.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:51 schreef Wiiperdiipii het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aankoop! Welke spellen heb je erbij gehaald of ga je erbij halen? Ik zelf werk met een draadloze router en dat werkt prima, bijna nooit lag. Router staat beneden en mijn Wii staat op mijn slaapkamer
Ik heb nu alleen de Wii met sports pack. Mario Kart met stuur wil ik er sowieso bij zodra die fatsoenlijk leverbaar is. Verder nog even kijken wat er nu al verkrijgbaar is en wat er verder nog komt. De Mario spellen vind ik sowieso vaak tof, dus Mario Party, wellicht Mario & Sonic op de Olympische Spelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:51 schreef Wiiperdiipii het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aankoop! Welke spellen heb je erbij gehaald of ga je erbij halen?
Die bedoelde ik ja, niet Mario Party, hoewel die er ook is zie ik.quote:
Super mario sunshine, maar dat is een 3d platformer van gemiddelde kwaliteit, eigenlijk niet mario waardig.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er trouwens nog leuke Mario-spellen als Mario Galaxy of New Super Mario Bros op de GameCube?
Helder!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:23 schreef speknek het volgende:
Nee gamecube games werken alleen met gamecube controllers.
Kijkt in bak...Mwoa, niet echt. Je zou via de virtual console de oudere mario games kunnen proberen. SMB 3 (NES) blijft bv een classic. Zo ook super mario world (snes). Prima vermaak en je speelt het niet 1 2 3 uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er trouwens nog leuke Mario-spellen als Mario Galaxy of New Super Mario Bros op de GameCube?
Blijkbaar vinden wij het wel leuk. Dus? Ik vind het superleuk om met de vc oude games van weleer te spelen, backtrack gamecube spellen en zo af en toe koop ik een wii spel. Of DS. Gamen is mijn leven niet, dus ik kom makkelijk uit met 3 goede games voor een console per jaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:32 schreef Dutch_Nelson het volgende:
sunshine is juist heel tof.
en dat jullie allemaal aan de gamecube games gaan zegt wel wat over het aanbod op de wii.
Ik ga toch ook niet op me 360 , xbox1 games zitten spelen, nintendo is dus lekker bezig.
Ik gebruik die wii alleen voor mario kart en het homebrew kanaal nu
Alleen k** dat wifi het tegenwoordigt niet doet hier, zal daar nog wel een mannetje naar laten kijken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijkt in bak...Mwoa, niet echt. Je zou via de virtual console de oudere mario games kunnen proberen. SMB 3 (NES) blijft bv een classic. Zo ook super mario world (snes). Prima vermaak en je speelt het niet 1 2 3 uit.
Ik ben ook niet zo'n fanatieke gamer, maar met wat vrienden op de Wii spelen is altijd erg vermakelijk. Dus met Wii sports kom ik al een aardig eind, en met nog enkele leuke spellen erbij ben ik de komende tijd ook zeker tevreden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:38 schreef Pheno het volgende:
Gamen is mijn leven niet, dus ik kom makkelijk uit met 3 goede games voor een console per jaar.
Volgens mij is 2100 het hoogste...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:09 schreef Zapper het volgende:
Zit er nog een eind aan het tennisonderdeel van Wii Sports? Heb nu een ranking van in de 2100, is deze eindeloos of is het ook nog "uit te spelen"?
heb nooit een zelda game gespeeld dus, maar heb ook een hoop andere games die ik tussen de twee zou kunnen spelen, dus zal ze iig niet achter elkaar spelenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:55 schreef BlackSheep het volgende:
Ligt eraan van welke je het meest wil genieten. Het zijn alletwee geweldige spellen, maar je tweede keus zal ongetwijfeld vrij bekend aanvoelen als je daarvoor al een soortgelijke game hebt uitgespeeld. Ik zou voor Okami gaan!
Nouja, misschien wordt het wat..quote:Ubisoft has revealed that Wii sequel Red Steel 2 will use the freshly unveiled MotionPlus peripheral.
The publisher feels this accuracy-improving device will help the game finally achieve the ambitious sword-swishing goals set for Red Steel 1.
"Red Steel 2 has been in development for many months now, and this new device will help us be even more precise in what we do with the product," Alain Corre, Ubisoft big shot, told GamesIndustry.biz.
Beter: zoek een exemplaar van The Wind Waker met de bonusdisc, dan heb je wat mij betreft de beste Zelda en ook nog eens OoT in tweevoud er gratis bij.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarbij dan gelijk een toffe tip: speel meer zelda! Koop via de virtual console Ocarina Of Time, da's ook echt een briljant spel.
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:40 schreef Aether het volgende:
RPG Fan is behoorlijk positief over Final Fantasy Fables: Chocobo's Dungeon.
Houdt iemand dit spel nog in de gaten?
Ik game nu ook TTP. Gigantisch spel met een geweldige wereld. Ik raak soms wel in paniek,... zie dingen die ik graag wil doen of moet onthouden maar door een bepaald item gemis nog niet kan doen ofzo,.....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb ze ook allebei, Twilight Princess al uitgespeeld. Echt een heerlijk spel. Enorm groots, avontuurlijk en lang speelplezier. Het heeft echt dat heerlijke typische zelda-gevoel, alhoewel dat jou dan weinig zal zeggen natuurlijk. Daarbij dan gelijk een toffe tip: speel meer zelda! Koop via de virtual console Ocarina Of Time, da's ook echt een briljant spel.
Met Okami ben ik nu zo'n 20 uur gevorderd. Maar ik zit nog niet zo heel ver in het spel denk ik ik speel alles op het gemakje, ik speur elk nieuw gebied eerst helemaal af, praat met iedereen en val alle vijanden aan voordat ik verder ga.
Zelda vind ik in z'n geheel wat gaver en beter in elkaar zitten, vanwege alle items die je verzamelt en gebruikt om verder te geraken. In Okami zijn je acties als wolf wat beperkter, het is vooral platform-achtige progressie, vooral in de kerkers. En natuurlijk af en toe eens de omgeving manipuleren met de celestial brush, wat wel leuk uitgewerkt is.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik game nu ook TTP. Gigantisch spel met een geweldige wereld. Ik raak soms wel in paniek,... zie dingen die ik graag wil doen of moet onthouden maar door een bepaald item gemis nog niet kan doen ofzo,.....
OoT is uiteraard ook legendarisch,....
Ook een goede keuze inderdaad. Op de bonusdisc draait OoT met een dubbele resolutie t.o.v. het origneel op de N64 en het ondersteunt rumble. Ik dacht dat de VC versie dat beide niet had. En de Master Quest is natuurlijk een leuk extraatje voor mensen die wat nieuwe uitdaging willenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:16 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Beter: zoek een exemplaar van The Wind Waker met de bonusdisc, dan heb je wat mij betreft de beste Zelda en ook nog eens OoT in tweevoud er gratis bij.
Deel 2 hebben ze iig bij mariocube.nlquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:49 schreef GGMM het volgende:
Iemand enig idee waar metroid 1 en 2 voor de GC te krijgen zijn? Ik vond de game op de Wii geweldig.
En tevens voordeel dat je Pc niet aan hoeft te staan. Ik heb een Linksys WRT54GL met Tomato erop staan. PC's gewoon in de lan poorten en wifi voor de gamedevices.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoe goed is die Nintendo USB adapter eigenlijk? Aanrader? Of kun je beter gewoon een draadloze router gebruiken als de PC en Wii niet naast elkaar staan? Die dingen zijn immers ook niet meer zo duur.
Ik heb die router zonder L (helaas). Werkt prima met de Wii. De reden dat ik het vroeg was dat vrienden van me ook een Wii hebben en geen draadloze router. Ik zou het wel leuk vinden om tegen ze te spelen via internet (als er spellen zijn waarbij dat kan en die we allebei hebben) en moest nog een verjaardag/housewarming cadeau kopen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:31 schreef Webby het volgende:
En tevens voordeel dat je Pc niet aan hoeft te staan. Ik heb een Linksys WRT54GL met Tomato erop staan. PC's gewoon in de lan poorten en wifi voor de gamedevices.
quote:Nintendo has published financial results for the three months ending June 30th, confirming everyone else in the world is in the wrong business.
Net profits rose to JPY 107.2 billion (USD 99 million), up from JPY 80.3 billion the previous year.
The number of Wii consoles sold worldwide was 5.17 million - bringing lifetime sales up to 29.62 million.
Mario Kart Wii proved popular during the quarter with 6.42 million copies sold, while the figure for Wii Fit was 3.42 million. Total Wii software sales stood at 40.41 million units - up from 24.2 million units last year.
In total 36.59 million DS games were sold, with Pokemon Mystery Dungeon: Explorers of Darkness/Time proving most popular.
Nintendo's profits are likely to keep rising as manufacturing issues with the Wii and peripherals such as the Balance Board continue to be resolved. However, other companies are still struggling to meet the demand from Nintendo executives for hats made of diamonds, ruby-encrusted toothbrushes and solid gold helicopters.
Je bent ook geen fan van Zelda.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het ziet er wel tof uit ja, maar ik ben geen fan van Wario games.
Ziet er tof uitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:51 schreef speknek het volgende:
Ik dacht dat Wario Land een simpel lelijk spel zou worden, maar het ziet er echt best wel goed uit (beter dan Paper Mario, volgens IGN).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga hem nog steeds niet kopen denk ik, zit niet te wachten op een relatief korte platformer voor een hoge prijs, maar leuk voor de fans.
Klopt! En first person Metroid zuigt ook.quote:
Ja da's het hele idee ervanquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:43 schreef __Saviour__ het volgende:
mag ook wel natuurlijk. Als je dan toch een 2D game uitgeeft op een console, laat het er dan ook strak uitzien. Dat in tegenstelling tot bijvoorbeeld die nieuwe Megaman, dat is echt te goedkoop voor woorden
Hoe zit dat nou met die megaman, vonden ze een NES rom te goedkoop qua wiipoints, dus hebben ze het maar onder het mom WiiWare gedaan? Ik zie namelijk geen verschil met de NES versie, waarom WiiWare?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:43 schreef __Saviour__ het volgende:
mag ook wel natuurlijk. Als je dan toch een 2D game uitgeeft op een console, laat het er dan ook strak uitzien. Dat in tegenstelling tot bijvoorbeeld die nieuwe Megaman, dat is echt te goedkoop voor woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |