Tomasso.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:11 schreef Tomasso het volgende:
hoi.
Ik heb nog nooit een Metroid Prime game uitgespeeldquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:47 schreef Pheno het volgende:
Dat valt mee, je hebt de tijd om even wat spellen te spelen die anders waren blijven liggen
metroid voor de Wii moet ik nog halen, maar ik wil eers echoes uitspelen
Wat grappig, was laatst ook weer verder gegaan met OOT. Zit nu in de watertempel vast. Ik blijf de water tempel in elke Zelda game kut vinden. Moet me paard ook halen, maar dat lukt me niet. Had em vroeger na veel moeite wel gehaald.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben de laatste tijd weer bezig met ocarina of time. Ik zat de hele tijd te kloten in de fire temple, ik dacht dat ik ergens iets moest activeren ofzo om verder te geraken, omdat het te bereiken platform op een verhoging lag.
Blijkt gewoon dat je ernaartoe kunt springen vanaf een rooster aan de zijkant. Zo ontzettend simpel maar ik kwam er niet eens op, heb echt uren tig keer door elke kamer van de temple gelopen om iets te zoeken om verder te komen.
Gamecube/Wii is een aardig texture beest. Zeker i.t.t. ps2.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:16 schreef speknek het volgende:
Fragile: Farewell ruins of the moon pictures (RPG, Namco Bandai)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
High-res textures, on my wii?
Dat zag je ook wel aan resident evil 4 ja. Vreemd genoeg heeft The Conduit, die IGN voortdurend loopt te hypen als zo'n mooi spel, dan weer behoorlijke meh textures:quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:04 schreef BMH het volgende:
Gamecube/Wii is een aardig texture beest. Zeker i.t.t. ps2.
quote:Nieuws: Nintendo verontschuldigt zich voor casual E3
Shigeru Miyamoto vond de casual E3 persconferentie van Nintendo niet meer dan logisch en Reggie Fils-Aime vond dat Nintendo meer dan genoeg hardcore producten had getoond.
Reggie Fils-Aime en Shigeru Miyamoto zijn echter niet de baas van Nintendo, die eer behoort toe aan Satoru Iwata. Hij beseft dat hardcore fans teleurgesteld zijn door de persconferentie en verontschuldigt zich daarvoor. De fans moeten echter niet ongerust zijn, Nintendo komt met hardcore producten. Het is echter te vroeg om de nieuwe Mario of Zelda titel te tonen.
Geen Nintendo games meer dit jaar anders dan degene aangekondigd dus. Viel ook wel te verwachten, aangezien Wii Sports 2 al voor volgend jaar was. Hopelijk is aan het einde van het jaar, nadat m'n verhuizing, de PS3 in prijs gezaktquote:"You have seen the extent of Nintendo's 2008 holiday line-up," she added.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Geen Nintendo games meer dit jaar anders dan degene aangekondigd dus. Viel ook wel te verwachten, aangezien Wii Sports 2 al voor volgend jaar was. Hopelijk is aan het einde van het jaar, nadat m'n verhuizing, de PS3 in prijs gezakt.
Ik heb naast de Wii nu ook een PS3 in de kast staan. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad, prachtapparaatquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef speknek het volgende:
Cammie Dunaway:
[..]
Geen Nintendo games meer dit jaar anders dan degene aangekondigd dus. Viel ook wel te verwachten, aangezien Wii Sports 2 al voor volgend jaar was. Hopelijk is aan het einde van het jaar, nadat m'n verhuizing, de PS3 in prijs gezakt.
Ik wou alleen dat je er xbox controllers op aan kunt sluitenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:20 schreef Lexie het volgende:
Ik heb naast de Wii nu ook een PS3 in de kast staan. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad, prachtapparaat.
Een apparaat dat je vrijwel NIET gebruikt (Wii) is op zich 'duurder' dan een apparaat waar je bijna dagelijks veel plezier mee hebt. Tel daarbij op dat je voor de 360 en PS3 WEL redelijk veel goede games in de budgetbakken aantreft, die goed betaalbaar zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:25 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik mis alleen het RPG aanbod op de Wii. Verder vind ik COD en voetbalspellen en RPG's erg gaaf voor de XBOX/PS3, maar die zijn veel te duur voor mij. Als de Wii meer RPG's uitbrengt dan ben ik blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |