abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:02:24 #1
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_60275482
[Wii 238] Waar we netjes voor onze games betalen!

Hier verder: Ik speel de laatste tijd weer F-zero GX. Leuk!
Freed from desire, Mind and senses purified.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:11:42 #2
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60275737
hoi.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_60276239
Ik ben nog aan de Metroid Prime Echoes.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:45:03 #4
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_60276438
Maar stiekem vinden we het wel allemaal een zwaktebod, GC games op de Wii.
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:11 schreef Tomasso het volgende:
hoi.
Tomasso.
pi_60276496
Dat valt mee, je hebt de tijd om even wat spellen te spelen die anders waren blijven liggen
metroid voor de Wii moet ik nog halen, maar ik wil eers echoes uitspelen
pi_60276514
Maar goed, ik schaar me onder de casual gamers, die zeker niet alle spellen koopt en na 5 dagen al uitgespeeld heeft
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:50:24 #7
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_60276566
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:47 schreef Pheno het volgende:
Dat valt mee, je hebt de tijd om even wat spellen te spelen die anders waren blijven liggen
metroid voor de Wii moet ik nog halen, maar ik wil eers echoes uitspelen
Ik heb nog nooit een Metroid Prime game uitgespeeld Bij deel 1 zit ik vast bij de eindbaas. Deel 2 heb ik niet lang gespeeld en de wii versie weet ik niet meer waar ik ben Maar volgens mij niet uitgespeeld.
Freed from desire, Mind and senses purified.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 21:16:47 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_60278493
Fragile: Farewell ruins of the moon pictures (RPG, Namco Bandai)

High-res textures, on my wii?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 21:22:15 #9
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_60278673
Fragile ziet er echt niet uit.

Die personage lijkt op een tekenfilm figuur, terwijl de omgeving photorealistisch is.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  Donald Duck held dinsdag 22 juli 2008 @ 22:40:47 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_60281925
Ben de laatste tijd weer bezig met ocarina of time. Ik zat de hele tijd te kloten in de fire temple, ik dacht dat ik ergens iets moest activeren ofzo om verder te geraken, omdat het te bereiken platform op een verhoging lag.
Blijkt gewoon dat je ernaartoe kunt springen vanaf een rooster aan de zijkant. Zo ontzettend simpel maar ik kwam er niet eens op, heb echt uren tig keer door elke kamer van de temple gelopen om iets te zoeken om verder te komen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_60284024
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben de laatste tijd weer bezig met ocarina of time. Ik zat de hele tijd te kloten in de fire temple, ik dacht dat ik ergens iets moest activeren ofzo om verder te geraken, omdat het te bereiken platform op een verhoging lag.
Blijkt gewoon dat je ernaartoe kunt springen vanaf een rooster aan de zijkant. Zo ontzettend simpel maar ik kwam er niet eens op, heb echt uren tig keer door elke kamer van de temple gelopen om iets te zoeken om verder te komen.
Wat grappig, was laatst ook weer verder gegaan met OOT. Zit nu in de watertempel vast. Ik blijf de water tempel in elke Zelda game kut vinden. Moet me paard ook halen, maar dat lukt me niet. Had em vroeger na veel moeite wel gehaald.
pi_60284256
Laatst eindelijk een draadloze cube controller gekocht ( I know, beetje laat maar toch ) en zit nu weer Twin Snakes te spelen en Pikmin...dat rare vierkante ding blijft tof in mijn ogen
  woensdag 23 juli 2008 @ 00:04:32 #13
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_60284637
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 21:16 schreef speknek het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gamecube/Wii is een aardig texture beest. Zeker i.t.t. ps2.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:39:32 #14
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60289837
TVP
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:46:43 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_60289979
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:04 schreef BMH het volgende:
Gamecube/Wii is een aardig texture beest. Zeker i.t.t. ps2.
Dat zag je ook wel aan resident evil 4 ja. Vreemd genoeg heeft The Conduit, die IGN voortdurend loopt te hypen als zo'n mooi spel, dan weer behoorlijke meh textures:

Ik snap dat nooit zo, als je niet zoveel polygonen en effects kunt pushen, gebruik dan goede high-res textures, Half-Life 2 laat wel zien hoe belangrijk dat is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:17:13 #16
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_60290712
quote:
Nieuws: Nintendo verontschuldigt zich voor casual E3

Shigeru Miyamoto vond de casual E3 persconferentie van Nintendo niet meer dan logisch en Reggie Fils-Aime vond dat Nintendo meer dan genoeg hardcore producten had getoond.
Reggie Fils-Aime en Shigeru Miyamoto zijn echter niet de baas van Nintendo, die eer behoort toe aan Satoru Iwata. Hij beseft dat hardcore fans teleurgesteld zijn door de persconferentie en verontschuldigt zich daarvoor. De fans moeten echter niet ongerust zijn, Nintendo komt met hardcore producten. Het is echter te vroeg om de nieuwe Mario of Zelda titel te tonen.
pi_60293103
Ik heb 80 sterren met Mario Galaxy . Uiteindelijk kom ik er wel, ik wil hem stiekem niet uitspelen omdat hij zo tof is.
Tap tap tap
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:00:23 #18
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60296156
Ik snap totaal niet waarom, met het ongelooflijk zwakke aanbod aan Wii-spellen, dat Nintendo niet gewoon de Cube-classics in de winkel heeft liggen zodat men die nog gewoon kan kopen en spelen op hun Wii.

Zou toch mooi zijn als je nu gewoon Metroid 1 en 2 en MGS Twin Snakes etc zou kunnen spelen, ipv te moeten wachten tot er heel eventueel in de verre toekomst weer eens een leuke Wii game uit zal komen... !?
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:15:10 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_60297757
Cammie Dunaway:
quote:
"You have seen the extent of Nintendo's 2008 holiday line-up," she added.
Geen Nintendo games meer dit jaar anders dan degene aangekondigd dus. Viel ook wel te verwachten, aangezien Wii Sports 2 al voor volgend jaar was. Hopelijk is aan het einde van het jaar, nadat m'n verhuizing, de PS3 in prijs gezakt .
pi_60297846
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Geen Nintendo games meer dit jaar anders dan degene aangekondigd dus. Viel ook wel te verwachten, aangezien Wii Sports 2 al voor volgend jaar was. Hopelijk is aan het einde van het jaar, nadat m'n verhuizing, de PS3 in prijs gezakt .
Dus geen games meer. Nouja die 2 games die er komen komen er dan mischien wel, mischien niet als nintendo zo achtelijk bezich blijft. Ik denk dat ik mee hoop dat de ps3 in prijs verlaagt 27 augustus ofzo
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_60297910
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef speknek het volgende:
Cammie Dunaway:
[..]

Ik heb naast de Wii nu ook een PS3 in de kast staan. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad, prachtapparaat .
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:25:26 #22
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60298037
Ik mis alleen het RPG aanbod op de Wii. Verder vind ik COD en voetbalspellen en RPG's erg gaaf voor de XBOX/PS3, maar die zijn veel te duur voor mij. Als de Wii meer RPG's uitbrengt dan ben ik blij.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:34:00 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_60298231
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:20 schreef Lexie het volgende:
Ik heb naast de Wii nu ook een PS3 in de kast staan. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad, prachtapparaat .
Ik wou alleen dat je er xbox controllers op aan kunt sluiten .
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:35:56 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60298278
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:25 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik mis alleen het RPG aanbod op de Wii. Verder vind ik COD en voetbalspellen en RPG's erg gaaf voor de XBOX/PS3, maar die zijn veel te duur voor mij. Als de Wii meer RPG's uitbrengt dan ben ik blij.
Een apparaat dat je vrijwel NIET gebruikt (Wii) is op zich 'duurder' dan een apparaat waar je bijna dagelijks veel plezier mee hebt. Tel daarbij op dat je voor de 360 en PS3 WEL redelijk veel goede games in de budgetbakken aantreft, die goed betaalbaar zijn.

Ik ben het op zich met je eens dat zowel de 360/PS3 nog wat te duur zijn. en ook ik wacht nog even tot eind augustus voor een PS3, en hoop dat ook de 360 nog even iets daalt in prijs... maar toch.

Het kost wat meer dan een Wii, maar daarvoor krijg je ook veel meer kwaliteit, aanbod en mogelijkheden natuurlijk.
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:53:24 #25
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60298688
Op zich ben ik erg tevreden met mijn Wii, enspeel er ook best veel op, maar feit is alleen dat er te veel casual spellen zijn voor op de wii. PS3 of Xbox zou handig zijn maar inderdaad veel te duur nog, heb een grote dvd hobby, en dan vooral TV Serie boxen dus daar gaat ook veel geld in om.
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:00:46 #26
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60300360
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 21:16 schreef speknek het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

High-res?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  Donald Duck held woensdag 23 juli 2008 @ 18:11:31 #27
46149 __Saviour__
pi_60300610
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
Ik snap totaal niet waarom, met het ongelooflijk zwakke aanbod aan Wii-spellen, dat Nintendo niet gewoon de Cube-classics in de winkel heeft liggen zodat men die nog gewoon kan kopen en spelen op hun Wii.

Zou toch mooi zijn als je nu gewoon Metroid 1 en 2 en MGS Twin Snakes etc zou kunnen spelen, ipv te moeten wachten tot er heel eventueel in de verre toekomst weer eens een leuke Wii game uit zal komen... !?
De Cube heeft nog heel wat spellen die het inderdaad nog waard zijn om te spelen. Als die nou in een nieuwe budget-serie te koop zouden zijn, zou dat best goed kunnen gaan lopen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:47:27 #28
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_60301389
Het lijkt erop dat er toch nog wat positiever nieuws is:
quote:
Nieuws: Resident Evil 5 versie naar de Wii?
Resident Evil 5 is een van de grote namen in de line-up van de PlayStation 3 en Xbox 360. Het (logische) vervolg op Resident Evil 4 is een grafisch monster dat op het gebied van gameplay ook zijn mannetje staat. De game werd uitgebreid getoond op de afgelopen E3.
Nu is Resident Evil een serie die op de Nintendo consoles vaak goede zaken heeft gedaan. Onlangs nog verkocht een port van Resident Evil 4, die al bijna 2 jaar uit was op de GameCube en PlayStation 2, alsnog meer dan 1 miljoen stuks en ook de onrail shooter genaamd Resident Evil: The Umbrella Chronicles deed het uitstekend. Genoeg reden voor meer zombiegames moet men bij Capcom gedacht hebben, want er komt nu een remake van Dead Rising (origineel Xbox 360) uit op de Nintendo Wii. En het lijkt daar niet bij te blijven.

In een gesprek met Simon Jeffrey, president van Sega Amerika, liet de beste man zich ontglippen dat er een versie van Resident Evil 5 naar de Wii zou komen. Een verrassende uitspraak, zeker omdat Resident Evil een serie is van Capcom. Toen er navraag werd gedaan bij Fils-Aime, grote man bij Nintendo Amerika, werd de volgende vraag gesteld: komt er een Resident Evil 5 versie naar de Nintendo Wii. Hierop antwoordde de beste man:"Not yet!", om daarna breed glimlachend te verdwijnen.

Navraag bij Capcom toonde aan dat zij niets wilden zeggen over een Resident Evil 5 versie. Zij gaven aan dat Dhr. Jeffrey zich waarschijnlijk gewoon had 'vergist' tussen Resident Evil 5 en Dead Rising: Chop Till You Drop. Later nam Dhr. Jeffrey zijn woorden dan ook terug en voegde er aan toe dat het een 'slip of the tongue' was.

Grote vraag is: komt er een Wii-versie van Resident Evil 5? Dat de serie succesvol is op de console van Nintendo is bewezen, dat Capcom het ziet zitten met de console is ook wel duidelijk en dat de besturing goed kan werken bewees Resident Evil 4. Grote struikelblok zijn de graphics. Wat denk jij?
quote:
Nieuws: Reggie wil Grand Theft Auto op Wii
Jarenlang was de relatie tussen Take Two en Nintendo bekoeld, maar beide bedrijven groeien momenteel naar elkaar toe. Nintendo kon Take Two zelfs overtuigen om Grand Theft Auto naar de DS te brengen.
Nintendo of America CEO Reggie Fils-Aime wil Grand Theft Auto nu ook naar de Wii brengen. Hij zou graag een volledig nieuwe Grand Theft Auto titel op de Wii zien verschijnen. De twee bedrijven hebben echter nog niet met elkaar gesproken over Grand Theft Auto Wii. Uiteindelijk lijkt het wel onvermijdelijk met de sterke verkoopcijfers van de Wii.
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:33:04 #29
65330 Ruzbeh
pi_60302422
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat zag je ook wel aan resident evil 4 ja. Vreemd genoeg heeft The Conduit, die IGN voortdurend loopt te hypen als zo'n mooi spel, dan weer behoorlijke meh textures:
[ afbeelding ]

Ik snap dat nooit zo, als je niet zoveel polygonen en effects kunt pushen, gebruik dan goede high-res textures, Half-Life 2 laat wel zien hoe belangrijk dat is.
Ik dacht dat The Conduit een bagger game zou worden maar het lijkt erop dat het een redelijke FPS game wordt. Screen ziet er goed uit, vooral die wapen en dat hand.
pi_60303140
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:35 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Een apparaat dat je vrijwel NIET gebruikt (Wii) is op zich 'duurder' dan een apparaat waar je bijna dagelijks veel plezier mee hebt. Tel daarbij op dat je voor de 360 en PS3 WEL redelijk veel goede games in de budgetbakken aantreft, die goed betaalbaar zijn.

Ik ben het op zich met je eens dat zowel de 360/PS3 nog wat te duur zijn. en ook ik wacht nog even tot eind augustus voor een PS3, en hoop dat ook de 360 nog even iets daalt in prijs... maar toch.

Het kost wat meer dan een Wii, maar daarvoor krijg je ook veel meer kwaliteit, aanbod en mogelijkheden natuurlijk.
Ehm, de core 360 is 199 euro. da's echt minder geld dan je voor een Wii neertelt.
Scheren is voor schapen!
pi_60304412
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:35 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wat nou als de Wii een totaal andere doelgroep heeft dan de Playstation 3 en de Xbox 360? Dat jij vind dat de Xbox 360/PS3 betere games heeft, betekend het nog niet dat m'n opa dat vind? Of m'n moeder?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:48:55 #32
65330 Ruzbeh
pi_60304490
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:59 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Ehm, de core 360 is 199 euro. da's echt minder geld dan je voor een Wii neertelt.
Ja, en dan koop je een memory card die 60 euro kost.
pi_60304570
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ja, en dan koop je een memory card die 60 euro kost.
Die zit er al bij (ik geloof 256MB), inc wat arcade games. In principe is het arcade pakket dus vrij compleet
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_60306143
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:46 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Wat nou als de Wii een totaal andere doelgroep heeft dan de Playstation 3 en de Xbox 360? Dat jij vind dat de Xbox 360/PS3 betere games heeft, betekend het nog niet dat m'n opa dat vind? Of m'n moeder?
o fik. Hier staat het nog regelmatig aan. Ik heb dat ding sinds dag -2 en ben er nog steeds blij mee. En nee, ik heb geen 100 addons gekocht.
  donderdag 24 juli 2008 @ 20:55:51 #35
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60327833
Ik heb maar eens een Wii gekocht met Sports Pack. Voorheen speelde ik wel eens bij vrienden, en vind het een erg leuk ding. Dus nu was het tijd om er zelf ook maar eens een aan te schaffen (ook omdat die vrienden naar Limburg verhuisd zijn ). Binnenkort ook maar Mario Kart kopen, al is die blijkbaar niet zo lekker leverbaar (volgens Bol.com).
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Donald Duck held donderdag 24 juli 2008 @ 21:12:31 #36
46149 __Saviour__
pi_60328178
mario kart is even goed zoeken inderdaad. Nintendo heeft met de populaire titels helaas chronische leveringsproblemen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_60328234
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb maar eens een Wii gekocht met Sports Pack. Voorheen speelde ik wel eens bij vrienden, en vind het een erg leuk ding. Dus nu was het tijd om er zelf ook maar eens een aan te schaffen (ook omdat die vrienden naar Limburg verhuisd zijn ). Binnenkort ook maar Mario Kart kopen, al is die blijkbaar niet zo lekker leverbaar (volgens Bol.com).
Vorige week lag er nog een hele stapel bij de MM in Utrecht, gewoon even geduld hebben en af en toe een rondje winkels maken .
Tap tap tap
  donderdag 24 juli 2008 @ 21:19:04 #38
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60328326
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vorige week lag er nog een hele stapel bij de MM in Utrecht, gewoon even geduld hebben en af en toe een rondje winkels maken .
Morgen even hier in de stad in kijken. Mediamarkt hebben we hier niet en ik heb ook geen zin om ervoor naar Alkmaar te gaan, dus dan komt het nog wel. Met het Sportspack vermaakt ik me de komende tijd ook nog wel.
  Forum Admin donderdag 24 juli 2008 @ 22:49:40 #39
35723 crew  GGMM
pi_60330542
Iemand enig idee waar metroid 1 en 2 voor de GC te krijgen zijn? Ik vond de game op de Wii geweldig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 24 juli 2008 @ 23:10:59 #40
65330 Ruzbeh
pi_60331028
Metroid Prime 3 is echt vreselijk. Misschien omdat je nooit 1 en 2 hebt gespeeld is het leuk, maar Metroid Prime 3 is erg voorspelbaar als je 1 en 2 wel hebt gespeeld.

Probeer eensch ebay of V&A
  donderdag 24 juli 2008 @ 23:15:29 #41
8369 speknek
Another day another slay
pi_60331097
Meh, 2 is vreselijk voorspelbaar, gewoon een rehash van 1. 3 Was dan weer best cool, ook door de nieuwe besturing.
  Forum Admin donderdag 24 juli 2008 @ 23:15:44 #42
35723 crew  GGMM
pi_60331102
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Metroid Prime 3 is echt vreselijk. Misschien omdat je nooit 1 en 2 hebt gespeeld is het leuk, maar Metroid Prime 3 is erg voorspelbaar als je 1 en 2 wel hebt gespeeld.

Ik heb 1 en 2 nooit gespeeld idd, zag wel in de trailer dat er veel power ups hetzelfde zijn ja, maar multiplayer miste dan weer bij deel 3.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 24 juli 2008 @ 23:23:29 #43
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_60331245
quote:

Poep praat. MP3 voelde compleet anders dan 1 & 2 dankzij de lineaire progressie, de drastisch verminderde backtracking & de nadruk die op het verhaal lag.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_60334054
quote:

Correctie: jij vindt MP3 vreselijk. Dat betekent niet dat het als voldongen feit hoeft te worden gezet

Gamecube spellen zie ik nog zat liggen, in het oosten zijn we niet zo snel met opruimen van winkels
  vrijdag 25 juli 2008 @ 07:30:44 #45
65330 Ruzbeh
pi_60334129
Er is gewoon weinig veranderd in Metroid Prime 3. Het is gewoon hetzelfde als 1 en 2, maar dan met een ander verhaal en ander omgeving. Zelfs de geluidseffecten zijn precies hetzelfde. En je weet hoe gevoelig ik ben voor geluidseffecten die opnieuw worden gebruikt, Pheno.
pi_60334152
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 07:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Er is gewoon weinig veranderd in Metroid Prime 3. Het is gewoon hetzelfde als 1 en 2, maar dan met een ander verhaal en ander omgeving. Zelfs de geluidseffecten zijn precies hetzelfde. En je weet hoe gevoelig ik ben voor geluidseffecten die opnieuw worden gebruikt, Pheno.
Ik leef met je mee
pi_60337633
quote:
Ik kon er bij MP1 & 2 maar niet in komen... paar keer geprobeerd, maar wou niet. Bij MP3 kon ik dit, mede door de besturing, wel. Vond het dan ook een donders vette game.
  Forum Admin vrijdag 25 juli 2008 @ 11:20:13 #48
35723 crew  GGMM
pi_60337652
quote:
En je weet hoe gevoelig ik ben voor geluidseffecten die opnieuw worden gebruikt, Pheno.
Wil je een tissue?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:39:03 #49
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60339483
Ik heb 'm. Bol heeft zich weer netjes aan de afspraak gehouden, net voor 21:00 besteld en om 11:00 een postbode voor de deur. En hij is online, dus gelijk even de firmware updaten.

Hoe goed is die Nintendo USB adapter eigenlijk? Aanrader? Of kun je beter gewoon een draadloze router gebruiken als de PC en Wii niet naast elkaar staan? Die dingen zijn immers ook niet meer zo duur.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:51:16 #50
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60339780
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb 'm. Bol heeft zich weer netjes aan de afspraak gehouden, net voor 21:00 besteld en om 11:00 een postbode voor de deur. En hij is online, dus gelijk even de firmware updaten.

Hoe goed is die Nintendo USB adapter eigenlijk? Aanrader? Of kun je beter gewoon een draadloze router gebruiken als de PC en Wii niet naast elkaar staan? Die dingen zijn immers ook niet meer zo duur.
Gefeliciteerd met je aankoop! Welke spellen heb je erbij gehaald of ga je erbij halen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')