ja, het EOD is aanwezig, vliegtuigbom ligt op het droge.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Zag het net ja
Meer voorzorg zo te lezen toch?
Haal me dan maar van het lijstjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
Voor de laatste keer, Zeeuws-Vlaanderen is geen Zeeland![]()
![]()
Nou, vooruit dan, leuke Zeeuws-Vlamingen mogen blijvenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Haal me dan maar van het lijstje![]()
Alhoewel, een aparte reeks voor Zeeuws Vlaanderen lijkt me niet zo'n succes
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:31 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zeeuws Vlaanderen dan![]()
Bescheiden volkje hè
Zolang ze alleen blijven lurken zullen we het nooit wetenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan, leuke Zeeuws-Vlamingen mogen blijven
Maar die zijn er niet zoveel volgens mij
Lang hèquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:47 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Ben er 2 maanden terug geweest; maar die tunnel he
Wat ik van Zeeuws-Vlamingen ken, is dat ze liever lurken ipv gezellig mee doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:50 schreef nachtzuster het volgende:
Zolang ze alleen blijven lurken zullen we het nooit weten![]()
Ja zo komen ze natuurlijk nooit hèquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat ik van Zeeuws-Vlamingen ken, is dat ze liever lurken ipv gezellig mee doen
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Teh internet haz landed in Zeeuws-Vlaanderen!
Geloof je meteen, maar als je tunnelangst hebt, is die tunnel echt zwaar bagger!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Lang hè![]()
Maar heul handig 's nachts, ipv racen naar de laatste boot en hem net missen
Of de omschakeling van donker naar licht aan het eind van de tunnel, kan ook problemen opleveren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:39 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Geloof je meteen, maar als je tunnelangst hebt, is die tunnel echt zwaar bagger!!!!
Lijkt me geen pretje idd, ik hoor het overigens van redelijk wat mensenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:39 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Geloof je meteen, maar als je tunnelangst hebt, is die tunnel echt zwaar bagger!!!!
Geen idee, zit als ik er door heen MOET, altijd met mijn ogen dichtquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:55 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Of de omschakeling van donker naar licht aan het eind van de tunnel, kan ook problemen opleveren.
Al hebben ze wel vaak roosters voor, weet niet of dat bij de westerschelde-tunnel is.
Heb echt tunnelvrees, alleen de Vlaketunnel valt mee, daar zie je meteen het einde weer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Lijkt me geen pretje idd, ik hoor het overigens van redelijk wat mensen
Wel als passagier dan mag ik hopenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:40 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Geen idee, zit als ik er door heen MOET, altijd met mijn ogen dicht![]()
Vlaketunnel stelt niets voor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:41 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Heb echt tunnelvrees, alleen de Vlaketunnel valt mee, daar zie je meteen het einde weer.
Ik snap hetquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:41 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Heb echt tunnelvrees, alleen de Vlaketunnel valt mee, daar zie je meteen het einde weer.
De enige leuke Zeeuws-Vlamingen die er zijn zitten hierquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:37 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Najaaa zeg. Dan heb je niet goed gekeken. Of zag je alleen toeristen lopen.
Tuurlijk whahahahahaquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wel als passagier dan mag ik hopen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:00 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik snap het![]()
Zelf heb ik enorme vliegangst, zelfs naar Londen is te lang. (ok het was ook windkracht 11 en het grootste deel zat met een zakje)
Dan ben je nog niet in Tholen geweest.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:50 schreef LaGrive het volgende:
Zeeuws-Vlaanderen is juist het beste stukje Zeeland!
quote:File: A58 - Bergen op Zoom - Vlissingen,
tussen Bergen op Zoom-Zuid en Rilland - 9 km
quote:File: N57 - Rotterdam - Brouwersdam,
tussen de weg naar Stellendam-Havens en Ouddorp - 8 km
langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
File: A58 - Breda - Vlissingen,
tussen knp. de Stok en knp. Zoomland - 11 km
langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
File: A58 - Bergen op Zoom - Vlissingen,
tussen Rilland en Yerseke - 9 km
langzaam rijdend verkeer
Volgens OmroepZeeland zijn ze in Goes ook bezig geweest.quote:Koperdiefstal legt treinverkeer lam
Herstelwerkzaamheden aan het spoor wegens koperdiefstal hebben sinds het eind van de ochtend het treinverkeer tussen Bergen op Zoom en Kruiningen-Yerseke volledig lamgelegd. Dat heeft een woordvoerster van ProRail bekendgemaakt.
Reizigers worden met bussen vervoerd, maar hebben te maken met een vertraging van een half tot een heel uur.
Vanochtend was eerst nog beperkt treinverkeer mogelijk op het traject. Tijdens de herstelwerkzaamheden is het treinverkeer op het traject volledig stilgelegd.
Volgens de woordvoerster is er na 14.30 uur weer een spoor beschikbaar, waardoor het treinverkeer in beide richting weer langzaam op gang komt. Het is nog onbekend wanneer de werkzaamheden aan het tweede spoor klaar zijn.
ProRail wilde verder niet ingaan op aard van de diefstal en wilde alleen kwijt dat het door de geleiding van koper een bijzonder gevaarlijke bezigheid is.
Flauw hoorquote:THOLEN - Een vrijend stelletje heeft woensdagmiddag een boete gekregen van de politie.
Agenten namen een kijkje bij de dam nadat meerdere mensen de politie hadden gebeld met de melding dat het stelletje 'het' aan het doen was. Na wat speurwerk trof de politie het stel inderdaad aan.
Een hoop nieuwsgierigen slagen de twee van dichtbij gade en één van de melders had zelfs foto's gemaakt als bewijs voor de agenten. Op verzoek van de politie zijn de foto's weer van de digitale camera verwijderd.
Nadat de twee zich weer enigszins hadden aangekleed kregen zij een bekeuring.
http://hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=8517
Gewoon de tv onder een tafeltje doen, en als de dominee komt snel de tafelkleed erover.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, zijn ook van die mensen die de tv op zolder hebben staan
Ik weet hetquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Gewoon de tv onder een tafeltje doen, en als de dominee komt snel de tafelkleed erover.![]()
![]()
Gebeurd écht.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Of mensen die vragen of ze het EK bij je mogen komen kijken omdat ze geen tv hebben
Geen idee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef Sandertje21 het volgende:
Weet iemand nog een leuk restaurant in Vlissingen met mossels op het menu en die een groep van zo'n 12 man goed aan kan?
De Vissershaven lijkt me daar een mooie plek voorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef Sandertje21 het volgende:
Weet iemand nog een leuk restaurant in Vlissingen met mossels op het menu en die een groep van zo'n 12 man goed aan kan?
Zondag hadden we ze hier nog, maar ik hoef ze niet (meer)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:49 schreef Fredo55 het volgende:
Lang geleden dat ik mosselen op heb.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
En nog een leuke cartoon als fipo:
[ afbeelding ]
Hmm, ik woon aan de overkant van Yerseke.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoals elk jaar...in Yerseke!Ik vind het leuk.
Geen idee of er vuurwerk is. Voorheen wel iig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hmm, ik woon aan de overkant van Yerseke.![]()
Doen ze daar ook aan vuurwerk?![]()
Want dat was in Bruinisse wel.
Bij de braderie in Tholen was er ook altijd vuurwerk, maar dat hebben ze afgeschaft.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee of er vuurwerk is. Voorheen wel iig.
Volgens mij kennen ze dat overal wel hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:15 schreef LaGrive het volgende:
braderie, dat is toch brabants!
Dat is over komen waaien uit Brabant idd.quote:
Waar (in Poortvliet) het nu (gisteren eigenlijk) ''braderie'' is, noemen ze het gewoon zomermarkt,quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:20 schreef LaGrive het volgende:
Dat dacht ik al idd, dat dat alleen in Tholen voorkomt
Geen jaarmarkt ofzo?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:38 schreef LaGrive het volgende:
volgens mij hebben wij dat hier niet eens
Waar woon je dan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:17 schreef LaGrive het volgende:
Niet dat ik weet, daar is het denk ik te groot voor. Is meer iets voor echte dorpjes.
Ik kom nooit in Goes.quote:Op maandag 18 augustus 2008 03:39 schreef Alexxxxx het volgende:
In het centrum van Goes zit kinderkeldingzaak "Buzzy Bee". Zou iemand foto's daarvan (pand, reclame enz...) voor me willen maken?
En vergeet Kapelse dag niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Goes.![]()
Anyway, zaterdag 28 graden.![]()
Lekker weer veur de braderie in Tholen.
Kapelse dag in Tholen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De concurrent.![]()
Vrijdag is het hier ook trouwens.
Hier op het dorp ook. De kraampjes zijn praktisch elk jaar hetzelfde maar dat boeit me niet. Het is gewoon leuk daarzo.quote:
quote:N57 Brouwersdam - Rotterdam
tussen de weg naar Port Zélande en de N497 naar Hellevoetsluis
[!]grote vertragingen in verband met recreatie- en vakantieverkeer
A58 Vlissingen - Bergen op Zoom
tussen Heinkenszand en Rilland
[!]grote vertragingen in verband met recreatie- en vakantieverkeer
Hier hebben we 3 straten erbij gekregen vol met kraampjes.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier op het dorp ook. De kraampjes zijn praktisch elk jaar hetzelfde maar dat boeit me niet. Het is gewoon leuk daarzo.
Dit jaar amper een bekende gezien. Geloof maar 3. Maar ach.
Nu welquote:
Terneuzen, ok wè Neuzen, is de groôtste gemeênte van Zeêland, genoemd nae de Stad Terneuzen, de oôfdplekke van de gemeênte. Nessens de stad, daerin ongeveêr d'n elt van alle inweuners weunt, bin d'r nog dertien aore kernen en 'n antal buurschappen die-an nie as kern erkend bin.quote:Biervliet is een stad in de Nederlandse gemeente Terneuzen, in Zeeuws-Vlaanderen. De plaats heeft een lange geschiedenis, het kreeg in 1183 al stadsrechten. Biervliet hoorde tot 1573 bij het Graafschap Vlaanderen. Het kende in 2007 in 1691 inwoners en wordt meestal geduid als een dorp.
Rond 1400 waren er watersnoden en kwam Biervliet op een eiland te liggen. In 1573 werd het veroverd door de Watergeuzen en kwam Biervliet onder Noord-Nederlands bestuur. Maurits van Nassau liet een vesting bouwen op het eiland om het scheepsverkeer naar Gent onder controle te houden.
Bijna... ik ben een ex-hoekeneesquote:
Haha, waar woon je nu dan? :pquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijna... ik ben een ex-hoekenees
Ik ben wel in het oude ziekenhuis in Terneuzen geboren
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:00 schreef Vinnig het volgende:
De gezelligheid mis ik niet, ik ben liever wat meer anoniem...
Dat je niet door een dorp/stad loopt, en iedereen die je tegenkomt kent jequote:
Oh zo. Och, hier ben ik ook redelijk anoniem. Niemand wilt me kennen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat je niet door een dorp/stad loopt, en iedereen die je tegenkomt kent je
Kom je niet meer in StageSC trouwens?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:55 schreef vencodark het volgende:
Oh zo. Och, hier ben ik ook redelijk anoniem. Niemand wilt me kennen.![]()
Ja, als het druk is is het wel tijdverspilling jaquote:Nee, niet zoveel tijd op het moment om te slow-chatten, voelt beetje als tijdverspilling omdat ik aan de gang blijf.![]()
Nopequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef Toad het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar FbtS?
Gister naar de opening geweest!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef Toad het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar FbtS?
Haha das traditie hequote:Op zondag 14 september 2008 01:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Was FbtS gala gister? Weet ik niets meer van.
Niekys en ik hebben als vanouds de film weer eens overgeslagen omdat het bier te rijkelijk vloeide.
Yup...al thuis toen haha had het gehadquote:Op zondag 14 september 2008 02:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Al thuis!
Wilde je net nog krabbelen, je camera heeft kuren gehad?
Lol, kom erbij zitten, wat is er gebeurd, lucht je hart eens..quote:Op maandag 15 september 2008 03:52 schreef needforweed het volgende:
Zeeland zuigt!!!
is er iemand voor om Zeeland helemaal te ontpolderen?
WEG MET ZEELAND!!
En kwam erachter dat we níet allemaal op klompen lopen!quote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef Fredo55 het volgende:
Hij is voor de eerste keer in Zeeland geweest.
Dat moet een hele schok geweest zijnquote:Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
En kwam erachter dat we níet allemaal op klompen lopen!
Nu welquote:Op maandag 15 september 2008 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben de voetballiefhebbers www.voetbalinzeeland.nl al allemaal gezien?
Netjes hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben de voetballiefhebbers www.voetbalinzeeland.nl al allemaal gezien?
Gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
En kwam erachter dat we níet allemaal op klompen lopen!
ik woon in Zeelandquote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef Fredo55 het volgende:
Hij is voor de eerste keer in Zeeland geweest.
Het is hier net zo leuk als je het zelf maakt. Dus..quote:Op maandag 15 september 2008 21:57 schreef needforweed het volgende:
[..]
ik woon in Zeeland![]()
het is saai, leeg en die kut taal die jullie spreken.. pff
Alleen Zeeuws-Vlaanderen mag van mij ook ontpolderd worden..
De rest heb ik niet gezien .. ook geen zin in als het ongeveer het zelfde is
Wat vinden de Tholenaren in dit topic hier eigenlijk van?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:45 schreef Toad het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)tenen_fel_tegen.html
Dan tyf je hier toch op?quote:
Juist! Jouw reactie zegt genoeg.. En ik vorige weekquote:
Volgens mij ben ik de enige Tholenaar hier.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat vinden de Tholenaren in dit topic hier eigenlijk van?
Dat bedoel ik maar.quote:''In reformatorische kring is het fenomeen speelfilm sowieso niet breed geaccepteerd. De reacties kwamen trouwens niet alleen uit kerkelijke kringen.”
Dit slaat natuurlijk ook nergens op..heel ver gezocht.quote:Voor N. van Haaften (65), die de ramp in Stavenisse persoonlijk meemaakte, is de opluchting enorm. „Ik raak er soms nog overstuur van. Heel veel narigheid heb ik aan den lijve ondervonden. We zaten boven op zolder met het water tot de knieën. Het is verkeerd om Gods oordelen na te spelen. Er zijn zo veel mensen verdronken.”
Thnx voor je reactie.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:24 schreef Fredo55 het volgende:
Trouwens, ik had al een negatief zelfbeeld over Stavenisse,
dat is alleen maar groter geworden.
Ondertitelingquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Thnx voor je reactie.
Netwerk had nog een repo erover: http://player.omroep.nl/?aflID=7951189&start=00:12:13&end=00:20:34
Om te zuipen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:05 schreef -JuultJe- het volgende:
Als zeeland saai is waarom komen er in de zomer dan zoveel jongeren ?
Jij?quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef spy08 het volgende:
Hey wie woont er in de buurt van de Jachthaven van Aquadelta/Bruinisse?
Ik ben ook niet bot, ik zeg gewoon de waarheid. Ik hou van mijn stad. Mensen die het hier niet leuk hebben, wat doen die hier dan nog?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:37 schreef FlyTE het volgende:
[..]
Juist! Jouw reactie zegt genoeg.. En ik vorige week
nog verdedigen dat zeeuwen niet bot zijn.
Aquadelta.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef spy08 het volgende:
Hey wie woont er in de buurt van de Jachthaven van Aquadelta/Bruinisse?
quote:Middelburg sluit laatste coffeeshop
Middelburg heeft binnenkort geen coffeeshop meer. Burgemeester Koos Schouwenaar laat coffeeshop Sixty-Two op 19 oktober sluiten omdat er drugs aan twee minderjarige Duitsers zou zijn verkocht.
Dat zou de vierde overtreding zijn van de coffeeshop, wat volgens de regels van de gemeente betekent dat Sixty-Two definitief gesloten mag worden. De eigenaar gaat in beroep tegen de beslissing van de gemeente. Vorig jaar moest coffeeshop Roxy al dicht omdat er te veel softdrugs werd verkocht.
Omdat ze geen geld hebben voor een fatsoenlijke vakantie naar een warm land.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:05 schreef -JuultJe- het volgende:
Als zeeland saai is waarom komen er in de zomer dan zoveel jongeren ?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:37 schreef ParanoidEv het volgende:
Vannacht nog iets bizars meegemaakt. Ik lag te slapen, mijn vriend ook, en om 5:30 ongeveer werden we wakker van een enorm schel gepiep. Na een paar minuten was het nog niet voorbij, echt afschuwelijk aan je oren. Dus ik zei dat het misschien wel zo'n dingetje was voor in je handtas, wat je kan activeren als je verkracht gaat wordenen dat iemand die in de bosjes gepleurd had om een zieke reden. Vriend uit bed, vindt hij in de bosjes een brandmelder. Ding kapotgesmeten, en weer bed in. Hoor ik een rammelende fiets voorbijkomen en iets op straat vallen (ik denk de zieke grappenmaker misschien?). Naja, echt bizar.
Geen idee, ik lag in bed dus zag het niet. Gelukkig was dit nog grappig, vannacht was de wakkerhouder weer eens een auto die rondjes reed (met brommotor/uitlaat). Het is hier echt niet meer normaal sinds Miami ook dicht is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:38 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wat viel er nou als laatste op straat?
quote:TWEE DODEN BIJ AANRIJDING N61BIERVLIET - Bij een ongeluk op de Middenweg (N61) bij Biervliet zijn vanmorgen twee 17-jarige bromfietsers uit de gemeente Terneuzen om het leven gekomen.
Het ongeluk werd rond 06.45 uur uur opgemerkt. Het is bij de politie niet duidelijk wanneer het ongeluk precies heeft plaatsgevonden. Toen de hulpdiensten arriveerden waren de slachtoffers al overleden.
De botsing vond plaats ter hoogte van hectometerpaaltje 13,2, tussen de kruisingen met de Magdalenadijk en de Driesprongweg. De politie vermoedt dat de bromfietsers frontaal met elkaar in botsing zijn gekomen. Daar valt uit af te leiden dat één van de jongens op het verkeerde fietspad reed. Er zijn langs de N61 twee fietspaden met elk éénrichtingsverkeer.
Er is ter plekke een uitvoerig technisch verkeersonderzoek gedaan. De bromfietsen zijn meegenomen voor onderzoek. Het verkeer werd ter plekke omgeleid en kon rond 10.20 uur weer van de weg gebruik maken.
quote:Zeeland heeft 5 miljoen bij failliete bank
De provincie Zeeland heeft 5 miljoen euro staan op een rekening bij het failliete Lehman Brothers. Dat heeft gedeputeerde Toine Poppelaars (Financiën) vandaag gezegd.
De provincie zette het geld bij de Amerikaanse bank op advies van de Bank Nederlandse Gemeenten. "Het is een behoorlijk bedrag en ik kan nu weinig zeggen over wat er gaat gebeuren."
Er loopt momenteel een onderzoek van juridische en beleggingsadviseurs naar de vraag of Zeeland het geld terug kan krijgen. Poppelaars denkt dat het nog wel een aantal maanden duurt voor dat onderzoek klaar is. In 2013 zou Zeeland 9 miljoen krijgen uitgekeerd. Poppelaars verwacht op korte termijn geen financiële problemen.
Gat in de marktquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:45 schreef Fredo55 het volgende:
Over coffeeshops gesproken; onze hoofdstad heeft er geen meer.
[..]
Gewoon steeds minderjarigen sturen naar je concurrentenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Je bent volgens mij de 19e in de rij, als je een coffeeshop in Middelburg wil beginnen.
Hehe juist ja.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Gewoon steeds minderjarigen sturen naar je concurrenten
Grappig, ik dacht dat ze zo goed als weg waren uit Zeeland. En dat ze Tholen al eind september / begin oktober hadden meegepakt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:49 schreef Fredo55 het volgende:
Ze waren hier vanmorgen aan het filmen voor de film ''De Storm''.
Al heeft het hier niet onder water gestaan, het is wel een mooie locatie.. al zeg ik het zelf.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan weet ik waar jouw huis woontquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:05 schreef ParanoidEv het volgende:
En ik werd vannacht wakker door een brandje. Nouja, door de brandweer eigenlijk. Ik heb staan gluren door het raam (het was tussen 1:30 en 2:30 dus geen zin om buiten de ramptoerist te gaan spelen) en volgens mij was het een wasdroger. Komt echt goed uit, vannavond heb ik feest tot 5:00.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:06 schreef Toad het volgende:
[..]
Grappig, ik dacht dat ze zo goed als weg waren uit Zeeland. En dat ze Tholen al eind september / begin oktober hadden meegepakt.
Iemand die ik goed ken heeft daar een broertje verloren bij dat ongeluk...quote:
Is niet in dezelfde straat want er is een pleintje daarquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan weet ik waar jouw huis woont
Ja, ik check altijd de brandweerscanner
Idd, er staat maar 1 huis in de Hedwigepolder en die is vanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:57 schreef Toad het volgende:
Jeetje zeg. Echt idioot hoe die mensen tekeer gaan tegen ontpolderen.
Dat je het er niet mee eens ben, oke. Maar dat gescheld nu in Zegt u het maar slaat echt nergens op.
quote:» Er is al 35 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Welke stok was dat, want er zijn inmiddels al een aantal rondes geweestquote:Op woensdag 26 november 2008 13:56 schreef ParanoidEv het volgende:
OGM leeft dat spel weer? De laatste die hem aangeraakt hebben zijn ik en een toenmalige vriendDaarna was daar het gras gemaaid en de stok weg herinner ik me..
Schubertlaanquote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef error32 het volgende:
Hmm ik zou niet weten waar in Vlissingen dat is, maar ik kom ook niet veel verder dan de HZ en 't Bellamy park
Dat wist ik dus na het lezen dan dat topic, toen had ik net gepost. Maar ik dacht altijd dat het gestopt was bij die ronde (2). De stok was toen dus gestrand in Terneuzen (net als ik inmiddels). Maar die stok moet nu weer naar hierquote:Op woensdag 26 november 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Welke stok was dat, want er zijn inmiddels al een aantal rondes geweest
Maar de Stok is er altijd geweest, in verschillende vormen
Indd, het meest noord-westelijke punt van de stad zo'n beetjequote:
Vind ik ookquote:Op woensdag 26 november 2008 20:10 schreef ParanoidEv het volgende:
Maar die stok moet nu weer naar hier
Nou, ga 'm halen danquote:Op donderdag 27 november 2008 13:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
maar de plannen zijn anders lees ik net
Oe oe oe! Da was ik! En dat was met de originele Fok!stokquote:Op woensdag 26 november 2008 13:56 schreef ParanoidEv het volgende:
OGM leeft dat spel weer? De laatste die hem aangeraakt hebben zijn ik en een toenmalige vriendDaarna was daar het gras gemaaid en de stok weg herinner ik me..
FOK!stok door NL spel #78: VLISSINGENquote:Op donderdag 27 november 2008 13:15 schreef vencodark het volgende:
Ik heb iets gemist, welke stok, welk spel? Enne, tis al tijdje geleden eigenlijk dat ik hier gepost heb.![]()
Ik bedoelde eigenlijk Ronald, maar dat was waar, wij zouden hem gaan halen ipv neerleggen!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oe oe oe! Da was ik! En dat was met de originele Fok!stok
Ik had hem op de kruising tussen het begin van de haarmanweg en de lange reksestraat gelegd toen. Vlak bij de brug van sluiskil dus.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 27 november 2008 14:03 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Ronald, maar dat was waar, wij zouden hem gaan halen ipv neerleggen!
Vencodark PM
Dat was de vorige ronde toch?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:21 schreef Fredo55 het volgende:
Ondertussen in Terhofstede.![]()
Heb hem 1 keer in handen gehad.
Breng hem dan naar het eiland Tholen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:11 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ga er misschien om. Ik ben 21:00 klaar met werken, even zien of ie dan al verplaatst is.
Wat de fokquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Breng hem dan naar het eiland Tholen.
Vertel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:41 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Wat de fokEcht niet! Denk niet dat ik nog verder ga rijden. Ik weet al een heel leuk plekje
Oeh spannend!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:41 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Wat de fokEcht niet! Denk niet dat ik nog verder ga rijden. Ik weet al een heel leuk plekje
Ha nog een Woosburgerquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:37 schreef robertzone het volgende:
Oostburgenaar (of oostburger ?:P ) meld zich!
De stok ligt inmiddels in Heille! Zo te zien gaat ie zo'n beetje alle plaatsjes langs de grens langs.. En wel met een kruisende beweging..
Wie brengt hem naar Nummer één ?
Verschrikkelijk, die foto erbij ook helemaal niks over van die autoquote:Op donderdag 4 december 2008 13:14 schreef Piles het volgende:
[upd] Twee zwaargewonden doden na botsing trein met auto
Heel erg ja. Ik zat in die stoptrein op wie ze in eerste instantie stonden te wachten. Dat ging toen om iemand die de trein niet uitwilde enzo. Later zeiden ze dat ze voorlopig niet weg zouden rijden omdat iemand met de auto op de sneltrein was geknald. Dan schrik je wel ff. Dat overleef je niet zomaar.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:27 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, die foto erbij ook helemaal niks over van die auto
Gelukkig, je krijgt het niet meer van je netvlies denk ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Maatje van me stond te wachten voor het spoor. Gelukkig heeft ie meer gehoord dan gezien.
Gatver jij zat in de trein, ook lekker dat je dat net treft zo..quote:Op donderdag 4 december 2008 17:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel erg ja. Ik zat in die stoptrein op wie ze in eerste instantie stonden te wachten. Dat ging toen om iemand die de trein niet uitwilde enzo. Later zeiden ze dat ze voorlopig niet weg zouden rijden omdat iemand met de auto op de sneltrein was geknald. Dan schrik je wel ff. Dat overleef je niet zomaar.
Heel dom van die vrouw, maar ook heeel heeel erg. Je zal het bericht maar thuis krijgen.
In de trein waar iedereen zolang op moest wachten. één of andere trut had geen kaartje dus ze moesten haar verwijderen. Maar ze ging niet...vandaar dat de stoptrein van 8.05 moest wachten en daarom stonden die spoorbomen zolang omlaag. Zeker 10 minuten iig.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:36 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Gatver jij zat in de trein, ook lekker dat je dat net treft zo..Weet je wie het waren? Ze kwamen ook uit (gemeente) Kapelle stond er.
Ja, dat van die woonplaats hadden wij thuis ook helemaal besproken. Wij dachten dat ze misschien uit die nieuwe wijk kwam, de Zuidhoek. Of bij de Speel-O-Theek enzo in de buurt.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:55 schreef ParanoidEv het volgende:
Ok, ik zat zo intensief Guitar Hero te spelen op de DS en toen ben ik vergeten naar het nieuws te kijken :p Maar goed, wel ontzettend dom van die vrouw. Tis ook wel de laatste keer dat ze zo'n domme fout maakt, alleen zonde voor dat kindje. Ze zullen dan wel uit Biezelinge komen aangezien ze over het spoor moesten naar de Moolhoek? Ik ken ze vast niet dan, straks eens m'n moeder bellen want die kent best wat mensen.
2 stoelen en een wiel was nog te herkennen. Meisje nog geprobeert te reanimeren en vrouw zat bekneld.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:04 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja ik heb foto's gezien op internet, dat was bijna niet eens herkenbaar meer als een auto.
Volgens mij waren de Zeeuws-Vlamingen hier juist altijd ver in de minderheidquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:09 schreef HaveANiceDay het volgende:
Zal ik me hier ook maar even melden dan? Ook al een Zeeuws-Vlaming, (Gemeente) Terneuzen, en idd vaker lurkend dan postend.Volgens mij zijn de Zeeuws-Vlamingen hier ver in de meerderheid?
![]()
Haha dat wist ik nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Volgens mij waren de Zeeuws-Vlamingen hier juist altijd ver in de minderheid![]()
Door de Fok!stok verschenen er opeens een aantal, dus ze zijn er blijkbaar wel!
Ik wist niet dat de Fok!stok in Zeeuws-Vlaanderen verbleef en las het hier pas. Had hier een hele tijd geleden wel eens vluchtig meegelezen maar toen zaten hier inderdaad voornamelijk "overkanters". Dat ik nu wel besloot te posten kwam vooral doordat ik zag dat hier nu heel wat meer Zeeuws-Vlamingen rondhangen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Volgens mij waren de Zeeuws-Vlamingen hier juist altijd ver in de minderheid![]()
Door de Fok!stok verschenen er opeens een aantal, dus ze zijn er blijkbaar wel!
Ik ben er ook maar 3 keer geweest ofzo en dan maar voor een paar uurtjesquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:58 schreef Piles het volgende:
Wat dacht je van andersom
Ik ben in mn leven maximaal 5 keer in Zeeuws-Vlaanderen geweest
Je had vorige week anders best een goeie reden voor een zesde keerquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:58 schreef Piles het volgende:
Jeetje.... vreselijkquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
Saillant detail over dat ongeluk trouwens. De machinist woonde naast de schoonouders van die vrouw. Naar ik begreep dan..
Yeah... Rightquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:01 schreef Devrim_ het volgende:
Trouwens je kan nooit genoeg naar Middelburg komen...Mooiste stad van Nederland
Ik maar 1x, en dat was om een caravan op te halen via marktplaats in Terneuzen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:58 schreef Piles het volgende:
Er valt uberhaubt niets te zeggen over Tholen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:57 schreef HaveANiceDay het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, maar tegelijkertijd.. ik kan zo weinig zinnigs zeggen over bijv. Tholen of Walcheren.![]()
Dat accent van mensen uit Terneuzenquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik maar 1x, en dat was om een caravan op te halen via marktplaats in Terneuzen.
quote:Tonnie woont al zijn hele leven in Zeeuws-Vlaanderen. Hij is de jongste van dertien kinderen. Tonnie heeft in zijn eentje zijn ouders tot hun dood verzorgd in het huisje waar hij nu nog woont. Toen Tonnie zijn enorme prijs won, kon zijn geluk niet op. Hij voelde zich daadwerkelijk miljonair, maar gedroeg zich er niet naar. Hij gaf wel wat geld aan zijn neefjes en nichtjes. Pas na 1,5 jaar gaf hij zichzelf een cadeau: een nieuwe fiets. Tonnie: ' Toen vroegen ze: wat ga je ermee doen? Op de bank zetten, daar staat het veilig. Waarom zou ik een nieuwe fiets kopen? Die andere doet het toch gewoon goed? Het liefst zou ik een mooie Porsche kopen, maar ik heb helaas geen rijbewijs.
Ik heb geen accent.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:11 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat accent van mensen uit Terneuzenvooral als vrouwen dat doen brrr bah
Bij mij zo ongeveer hetzelfde. Mijn vader heeft ooit weleens gezegt dat het ons eigenlijk 'verkeerd' geleerd is. Mijn vader is dan Zuid-Hollands en praat Flakkees en mijn moeder niet echt plat Zeeuws ofzo. Ik praat ABN en heb weleens van verschillende mensen gehoord (toen ik nog bij een eetcafé werkte waar veel toeristen kwamen) dat ze dachten dat ik niet uit Zeeland kwam, omdat ik geen (plat) Zeeuws praat.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:30 schreef ParanoidEv het volgende:
Mijn vader en moeder deden ook zoiets. Tegen mij en mijn broertje praten ze ABN, en tegen elkaar of andere Zeeuws pratende mensen weer Zeeuws. Dus ik kan geen Zeeuws praten. Ja, net alsof maar dat klinkt heel nep. Ik vind wel het Zeeuws van hier (Zeeuws-Vlaanderen) echt 10x lelijker dan het Zeeuws van waar ik vandaan kom (Kapelle).
Ik uit Utrecht.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:49 schreef ParanoidEv het volgende:
Dat mensen denken dat je niet van 'hier' bent omdat je geen Zeeuws praat ken ik. Ik ben wel eens gevraagd of ik uit (de buurt van) Rotterdam kwam.
Ja!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:05 schreef honda1990 het volgende:
Ik kan heel plat praten, maar doe dat eigenlijk nooit, alleen met m;n oma omdat zij nog steeds Zeeuws praatOja Zeeland is verschrikkelijk ouderwets, en een klotestreek, maar jaarlijks zit wel heel Nederland van ONZE kust te profiteren
Je noemt wel wat twijfelachtige dingen opquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja!En onze Annie MG Smid, Blof, Freek de Jonge, Patrick Lodiers, Zeeuwse Mosselen, Bolussen, Babbelaars en Zeeuwse Wijsheden.
En wat dacht je van ónze Minister President.
![]()
Nee, daar halen ze het mosselzaadquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:41 schreef Fredo55 het volgende:
De mosselen zijn heul niet zeeuws, die worden gekweekt in de waddenzee.
Dat was vast Tonnie van Pamelen uit Oostburg, winnaar van de postcodeloterij toenquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:11 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat accent van mensen uit Terneuzenvooral als vrouwen dat doen brrr bah
Over terneuzen gesproken, er was een keer een oud mannetje in een programma over geld, hij heet Tonnie, en was zo superdroog, hopelijk kan ik het fragment nog terugkijkenHij had een miljoen gewonnen, zijn vrienden moesten hem overhalen om toch een keer een nieuwe fiets te kopen, dat was het enige wat hij had gekocht
Ah hier wat gevonden
[..]
Oh, nou .. dan zijn het nog steeds geen zeeuwse.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, daar halen ze het mosselzaad
Basiskennis
Boeie, die Belgen trappen er toch zo makkelijk inquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:16 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Oh, nou .. dan zijn het nog steeds geen zeeuwse.
I know, maar het is wel Zeeuws.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Je noemt wel wat twijfelachtige dingen op
Die trappen overal in.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Boeie, die Belgen trappen er toch zo makkelijk in
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:24 schreef honda1990 het volgende:
Waar was er een verkeersdode dan? Op misdaadkaart.nl krijg je trouwens een mailtje als er wat in je buurt is gebeurd, een schietpartij, of een inbroek oid.
Je weet wat ik bedoelquote:
Neequote:
Moet waarschijnlijk anders zullen er wel teveel zijn die anders richting de stad gaanquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:23 schreef Toad het volgende:
http://www.pzc.nl/regio/z(...)t-beginnen-video.ece
Schandalig toch eigenlijk dat we zo met onze natuur omgaan.
Natuurlijk moet je ze echt niet allemaal afschieten, het zijn enorm mooie beesten en het is zeker wel belangrijk om ze in stand te houden. Maar als ze buiten de natuurgebieden gaan en op de akkers gaan grazen kan ik me voorstellen dat de boeren daar niet zo blij mee zijn. En omdat deze dieren nu eenmaal geen natuurlijke vijanden hebben hier zal de mens dan in moeten grijpen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef Toad het volgende:ze tasten de landbouw aan. Wat halen ze er toch allemaal flauwekul bij.
Schiet ze dan direct allemaal af als het zo erg is. Echt, nog nooit zoveel kul gehoord. Ze willen er gewoon een jaarlijks kinderfeestje ervan maken, die jagers.
Wat een overschot zeg. We mogen blij zijn dat er nog wat dieren rondlopen, we bouwen met z'n allen alles vol.
Dus je beweert nu dat de kans op een ongeluk niet groter word als er meer herten zijn?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:43 schreef Toad het volgende:
Toch flauwekul? Eén hert kan toch ook voor een verkeersongeluk zorgen of van gewas eten?
Als de aantallen minder zijn zullen ze niet naar die gebieden trekken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:11 schreef Toad het volgende:
Nee, dat zeg ik niet. Maar je wil al deze gevaren/negatieve dingen toch uitsluiten ofniet? Of mag het een beetje; af en toe een ongeluk en soms van het gewas eten.
quote:Voetganger omgekomen op A58
Op de A58 tussen Lewedorp en Arnemuiden is
vrijdag een voetganger om het leven gekomen bij een aanrijding.
Het slachtoffer werd rond 20.30 uur door de bestuurder van een per-
sonenauto aangereden tussen de McCain-fabriek en het Mallard-
spoorviaduct. De bestuurder wist aanvankelijk niet zeker of hij een
mens of een dier had aangereden, maar na enige tijd zoeken werd
het slachtoffer aangetroffen.
De politie heeft nog geen informatie over de identiteit van het slacht-offer. Ook is nog niet duidelijk wat de persoon deed op de snelweg. De afdeling Verkeers Ongevallen Analyse en de technische recherche van de politie hebben ter plekke onderzoek verricht. Het slachtoffer is overgebracht naar een uitvaartcentrum in Vlissingen.
De A58 is tot na middernacht afgesloten geweest voor het verkeer. Alle voertuigen die na het ongeluk waren gestopt moesten keren en onder begeleiding van de politie tegen de richting in terugrijden richting Heinkenszand.
De politie denkt pas in de loop van de middag meer duidelijkheid te krijgen over de zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |