Inderdaad,zou leuk zijn als ie alle uithoeken hier bezoektquote:Op vrijdag 28 november 2008 03:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om dat ding weer een keertje in Zeeuws-Vlaanderen te krijgen![]()
En daarna komt 'Nummer Één' zeker? Wie brengt hem daarheenquote:'Het plaatsnaambordje van Boerenhol is volgens de ANWB het meest gestolen plaatsnaambord van Nederland'
Ik zou zowat een dag vrijnemen, hem ophalen en naar Rodeschool toebrengen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 04:36 schreef Menn0 het volgende:
[..]
Inderdaad,zou leuk zijn als ie alle uithoeken hier bezoekt
[..]
En daarna komt 'Nummer Één' zeker? Wie brengt hem daarheen
Aldus Google:quote:Op vrijdag 28 november 2008 04:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou zowat een dag vrijnemen, hem ophalen en naar Rodeschool toebrengen.
whahahaha,quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:23 schreef theclansman het volgende:
zo hij staat op een nieuwe locatie.
foto's en details komen zo
Graag gedaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:57 schreef theclansman het volgende:
nog bedankt voor de lift he nachtzuster
Yup! Veel zuidwestelijker kan je niet gaan. Je bent dan ook echt een steenworp van de grens af.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sint Anna ter Muiden
Is dat niet de meest westelijke punt van Nederland?
Haaa! Ook snel en leuke pic,heldquote:
quote:
Ja ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
woont er dan niemand in noord holland-noord ??
Haha! Gaaf!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:32 schreef robertzone het volgende:
Zooo opgehaald. Volg het topic al een tijdje, en met de stok aan deze kant van het land moest ik natuurlijk even een duit in het zakje doen.. Helaas niet al te veel tijd.. Maar toch snel even de foto's
Hij ligt nu bij Terhofstede. Dat is een ander plaatsje aan de grens bij Belgie..
[knip]
Hij is wat terug naar het westen gegaan.. Zeeuws vlaanderen leeft dus toch, op zo'n druilerige vrijdag! Ben benieuwd wie hem op haalt![]()
.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef Impry het volgende:Hebben jullie geen school/werk/andere activiteiten ofzo?
Haha
Ik moet straks een eind reizen... maar ik ga België in,richting Frankrijk. Helaas voor de stok mag hij niet mee de grens over. Ben ook benieuwd waar hij over een paar dagen zal zijn!quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:56 schreef robertzone het volgende:
[..]
.
toevallig een dagje vrij, en ben altijd wel in voor dit soort leuke dingen![]()
Ben benieuwd wie hem ophaalt
Logisch eigenlijk. Die hebben daar in de buurt werkelijk geen hol te beleven en zitten daarom maar op Fokquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat zitten er blijkbaar veel Zeeuws-Vlamingen hier.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Logisch eigenlijk. Die hebben daar in de buurt werkelijk geen hol te beleven en zitten daarom maar op Fok
Veel verder dan boerenhol komen ze niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Logisch eigenlijk. Die hebben daar in de buurt werkelijk geen hol te beleven en zitten daarom maar op Fok
hij mag wel richting Den helder van mij howrquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:16 schreef theclansman het volgende:
mooi dat ie toch hier in zeeland blijft zwerven.
terhofstede had ik ook nog aan gedacht maar vond turkeye leuker voor de naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |