Volgens OmroepZeeland zijn ze in Goes ook bezig geweest.quote:Koperdiefstal legt treinverkeer lam
Herstelwerkzaamheden aan het spoor wegens koperdiefstal hebben sinds het eind van de ochtend het treinverkeer tussen Bergen op Zoom en Kruiningen-Yerseke volledig lamgelegd. Dat heeft een woordvoerster van ProRail bekendgemaakt.
Reizigers worden met bussen vervoerd, maar hebben te maken met een vertraging van een half tot een heel uur.
Vanochtend was eerst nog beperkt treinverkeer mogelijk op het traject. Tijdens de herstelwerkzaamheden is het treinverkeer op het traject volledig stilgelegd.
Volgens de woordvoerster is er na 14.30 uur weer een spoor beschikbaar, waardoor het treinverkeer in beide richting weer langzaam op gang komt. Het is nog onbekend wanneer de werkzaamheden aan het tweede spoor klaar zijn.
ProRail wilde verder niet ingaan op aard van de diefstal en wilde alleen kwijt dat het door de geleiding van koper een bijzonder gevaarlijke bezigheid is.
Flauw hoorquote:THOLEN - Een vrijend stelletje heeft woensdagmiddag een boete gekregen van de politie.
Agenten namen een kijkje bij de dam nadat meerdere mensen de politie hadden gebeld met de melding dat het stelletje 'het' aan het doen was. Na wat speurwerk trof de politie het stel inderdaad aan.
Een hoop nieuwsgierigen slagen de twee van dichtbij gade en één van de melders had zelfs foto's gemaakt als bewijs voor de agenten. Op verzoek van de politie zijn de foto's weer van de digitale camera verwijderd.
Nadat de twee zich weer enigszins hadden aangekleed kregen zij een bekeuring.
http://hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=8517
Gewoon de tv onder een tafeltje doen, en als de dominee komt snel de tafelkleed erover.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, zijn ook van die mensen die de tv op zolder hebben staan
Ik weet hetquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Gewoon de tv onder een tafeltje doen, en als de dominee komt snel de tafelkleed erover.![]()
![]()
Gebeurd écht.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Of mensen die vragen of ze het EK bij je mogen komen kijken omdat ze geen tv hebben
Geen idee.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef Sandertje21 het volgende:
Weet iemand nog een leuk restaurant in Vlissingen met mossels op het menu en die een groep van zo'n 12 man goed aan kan?
De Vissershaven lijkt me daar een mooie plek voorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef Sandertje21 het volgende:
Weet iemand nog een leuk restaurant in Vlissingen met mossels op het menu en die een groep van zo'n 12 man goed aan kan?
Zondag hadden we ze hier nog, maar ik hoef ze niet (meer)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:49 schreef Fredo55 het volgende:
Lang geleden dat ik mosselen op heb.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:30 schreef Piles het volgende:
En nog een leuke cartoon als fipo:
[ afbeelding ]
Hmm, ik woon aan de overkant van Yerseke.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoals elk jaar...in Yerseke!Ik vind het leuk.
Geen idee of er vuurwerk is. Voorheen wel iig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hmm, ik woon aan de overkant van Yerseke.![]()
Doen ze daar ook aan vuurwerk?![]()
Want dat was in Bruinisse wel.
Bij de braderie in Tholen was er ook altijd vuurwerk, maar dat hebben ze afgeschaft.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee of er vuurwerk is. Voorheen wel iig.
Volgens mij kennen ze dat overal wel hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:15 schreef LaGrive het volgende:
braderie, dat is toch brabants!
Dat is over komen waaien uit Brabant idd.quote:
Waar (in Poortvliet) het nu (gisteren eigenlijk) ''braderie'' is, noemen ze het gewoon zomermarkt,quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:20 schreef LaGrive het volgende:
Dat dacht ik al idd, dat dat alleen in Tholen voorkomt
Geen jaarmarkt ofzo?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:38 schreef LaGrive het volgende:
volgens mij hebben wij dat hier niet eens
Waar woon je dan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:17 schreef LaGrive het volgende:
Niet dat ik weet, daar is het denk ik te groot voor. Is meer iets voor echte dorpjes.
Ik kom nooit in Goes.quote:Op maandag 18 augustus 2008 03:39 schreef Alexxxxx het volgende:
In het centrum van Goes zit kinderkeldingzaak "Buzzy Bee". Zou iemand foto's daarvan (pand, reclame enz...) voor me willen maken?
En vergeet Kapelse dag niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Goes.![]()
Anyway, zaterdag 28 graden.![]()
Lekker weer veur de braderie in Tholen.
Kapelse dag in Tholen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De concurrent.![]()
Vrijdag is het hier ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |