abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2015 @ 06:27:00 #126
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_150938315
Wat is een buutendieker eigenlijk?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_150982555
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 06:27 schreef avotar het volgende:
Wat is een buutendieker eigenlijk?
Iemand die a buut'n dn diike woont ee !

(iemand van buiten zeeland ;) )
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator vrijdag 4 december 2020 @ 17:28:05 #128
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_196552368
"» Er is al 2082 dagen niet in dit topic gepost."

Zijn er nog Zeeuwen onder de FOK!ers?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_196553159
Ik voel me nog steeds Zeeuw, al woon ik er zo'n 10 jaar niet meer. Telt dat?
pi_196555536
Goeie kick.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 5 december 2020 @ 10:52:07 #131
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_196561353
Goede kick idd
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
  Moderator zaterdag 5 december 2020 @ 16:55:02 #132
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_196566665
Was op zoek naar een topic over Middelburg, maar kwam alleen deze reeks tegen. Als het weer kan, willen we een nachtje in Middelburg verblijven. Hoopte op wat tips hier.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_196578749
Tip: niet doen :7.

Paar kilometer zuidelijker moet je zijn :Y.
In Southern Sun
  Moderator zondag 6 december 2020 @ 12:28:32 #134
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_196578957
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Tip: niet doen :7.

Paar kilometer zuidelijker moet je zijn :Y.
Breskens? :?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_196591520
quote:
14s.gif Op zondag 6 december 2020 12:28 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Breskens? :?
Mag ook. Maar ik zou Vlissingen proberen :).
Ik ben redelijk bevooroordeeld, maar als ik zou mogen kiezen tussen een hotelletje (bijna) aan het water of in Middelburg zou ik het wel weten.
In Southern Sun
  maandag 7 december 2020 @ 07:19:59 #136
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_196593576
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Was op zoek naar een topic over Middelburg, maar kwam alleen deze reeks tegen. Als het weer kan, willen we een nachtje in Middelburg verblijven. Hoopte op wat tips hier.
Goed idee.

Ik zou vooral niet te ver naar het zuiden gaan.
In Vlissingen wil je je hond niet eens uitlaten.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_196594670
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 07:19 schreef avotar het volgende:

[..]

Goed idee.

:').
In Southern Sun
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 09:44:05 #138
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_196594817
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 23:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ook. Maar ik zou Vlissingen proberen :).
Ik ben redelijk bevooroordeeld, maar als ik zou mogen kiezen tussen een hotelletje (bijna) aan het water of in Middelburg zou ik het wel weten.
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 07:19 schreef avotar het volgende:
Goed idee.

Duidelijk tegenstrijdige berichten. :D.

We komen met de trein uit Amsterdam, dus qua aanreizen maakt het geen moer uit of we naar Middelburg of Vlissingen gaan.
Zicht op het water vanuit een hotel is voor ons geen must. Zowel mijn vrouw als ik zijn opgegroeid aan de Noord-Hollandse kust, dus dat heeft niet echt een meerwaarde.
We zijn meer van de stadswandelingen, musea, terrasjes en 's avonds ergens lekker eten. Dat laatste kan in een goed eetcafé, maar ook in een sterrenrestaurant.

Ben benieuwd naar jullie tips.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 7 december 2020 @ 10:17:06 #139
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_196595213
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2020 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

[..]

We komen met de trein uit Amsterdam, dus qua aanreizen maakt het geen moer uit of we naar Middelburg of Vlissingen gaan.
Zicht op het water vanuit een hotel is voor ons geen must. Zowel mijn vrouw als ik zijn opgegroeid aan de Noord-Hollandse kust, dus dat heeft niet echt een meerwaarde.
We zijn meer van de stadswandelingen, musea, terrasjes en 's avonds ergens lekker eten. Dat laatste kan in een goed eetcafé, maar ook in een sterrenrestaurant.

Het is je wellicht ontgaan, maar uit eten gaan zit er ff niet in... ;)

Ontopic: als je bij die stadswandelingen meer van klassieke architectuur houdt kies je het best voor Middelburg. Uitwaaien op het strand gaat dan weer beter in Vlissingen. Hou je van brutalistische architectuur dan moet je het stadhuis van Terneuzen komen bekijken.
pi_196595333
Het Muzeeum in Vlissingen is echt heel leuk, maar daarna snel weer terug naar Middelburg voor een mooie stadswandeling, evt met gids. In Middelburg zit er een hotel tussen het station en het centrum: Du Commerce, oh wacht dat heet nu Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg.
Groetjes van iemand die in Vlissingen is geboren (en er nog niet dood gevonden wil worden) en in Middelburg is opgegroeid.
pi_196595340
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 10:17 schreef D.Licious het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:55 schreef UIO_AMS het volgende:
;)

OT: Ff naar Veere is misschien ook nog wel leuk? :)
pi_196595424
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 10:26 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

;)

Met het OV naar Veere lijkt me dan weer een uitdaging, rijdt er überhaupt nog een bus?
pi_196595471
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Met het OV naar Veere lijkt me dan weer een uitdaging, rijdt er überhaupt nog een bus?
Ging ik wel vanuit, maar niet dus :o -O-
pi_196595651
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2020 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

[..]

Ah je komt niet voor de kust naar Zeeland, dat zijn we hier niet gewend 8-).

Maar dan is Middelburg wel je plek inderdaad. Aanrader voor een eetcafé is 't Hof. Verder hoor ik altijd goede verhalen over De Kloveniersdoelen, zelf nog nooit geweest. En ik zag laatst dat er een nieuw city hotel is wat er van de buitenkant in ieder geval goed uitziet, Cityhotel Wood.

Zou wel nog naar Vlissingen gaan voor het MuZeeum en de Kazematten. Loop dan meteen even over de boulevard (duh) en neem een bakkie bij Panta Rhei. Eten moet je bij Brasserie Jong doen of in de Lasloods als je er bent als sterrenchef Michel Louws er ook is.

In Middelburg heb je het Zeeuws museum en volgens mij is er in de Vleeshal onder het Stadhuis op de Markt ook altijd wel wat te doen. En qua stadswandeling is dit wel een leuke denk ik http://www.sinisterzeeland.nl/.

Naar Veere kun je volgens mij met zo'n haltetaxi. Wel op tijd weer terug dan :D.

En hopelijk is alles ook nog gewoon open als deze crisis voorbij is ;(.

/edit ik zie nu pas dat je 'een nachtje' in Middelburg wil verblijven. Dan is dit allemaal wat te veel van 't goede :7.
In Southern Sun
  maandag 7 december 2020 @ 10:56:11 #145
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_196595717
quote:

[..]

[..]

;)

Ok die 'als het weer kan' is mij dan weer ontgaan :D
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 11:05:29 #146
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_196595820
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 10:56 schreef D.Licious het volgende:
Ok die 'als het weer kan' is mij dan weer ontgaan :D
Geeft niks. Ben heel blij met al jullie tips!
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 18:12:33 #147
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_196603572
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 10:17 schreef D.Licious het volgende:

Ontopic: als je bij die stadswandelingen meer van klassieke architectuur houdt kies je het best voor Middelburg. Uitwaaien op het strand gaat dan weer beter in Vlissingen. Hou je van brutalistische architectuur dan moet je het stadhuis van Terneuzen komen bekijken.
Uitwaaien doen we vaak genoeg op onze eigen stranden, dus dat is niet voor ons een reden voor bezoek. Heb even online gekeken naar het stadhuis van Terneuzen. Laat ik het zo zeggen: Brutalisme is niet mijn ding. :D Architectuur hoeft voor mij niet klassiek te zijn om van te genieten, maar dit is weer het andere uiterste.

quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Het Muzeeum in Vlissingen is echt heel leuk, maar daarna snel weer terug naar Middelburg voor een mooie stadswandeling, evt met gids. In Middelburg zit er een hotel tussen het station en het centrum: Du Commerce, oh wacht dat heet nu Fletcher Hotel-Restaurant Middelburg.
Groetjes van iemand die in Vlissingen is geboren (en er nog niet dood gevonden wil worden) en in Middelburg is opgegroeid.
Muzeeum klinkt interessant. En gratis met de Museumkaart zie ik net op de site. Fletcher Hotels zijn altijd een hit of miss in mijn ervaring; Kan heel goed zijn, maar ook schrikbarend slecht. Heb me verder nog niet verdiept in de overnachtingsmogelijkheden. Ben op zich niet zo van de ketenhotels, liever een klein hotel of een appartement via airbnb of zo.

quote:
We zijn allebei al eens in Veere geweest. Zeker leuk, maar voor deze trip niet nodig. :)

quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 10:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah je komt niet voor de kust naar Zeeland, dat zijn we hier niet gewend 8-).
:D
quote:
Maar dan is Middelburg wel je plek inderdaad. Aanrader voor een eetcafé is 't Hof. Verder hoor ik altijd goede verhalen over De Kloveniersdoelen, zelf nog nooit geweest. En ik zag laatst dat er een nieuw city hotel is wat er van de buitenkant in ieder geval goed uitziet, Cityhotel Wood.
Voor het eten naar de Kloveniersdoelen? Of voor de film?
Even online gekeken naar Cityhotel Wood en dat ziet er leuk uit. We houden wel van aparte overnachtingsplekken (ik sliep ooit al in een grote hond).

quote:
Zou wel nog naar Vlissingen gaan voor het MuZeeum en de Kazematten. Loop dan meteen even over de boulevard (duh) en neem een bakkie bij Panta Rhei. Eten moet je bij Brasserie Jong doen of in de Lasloods als je er bent als sterrenchef Michel Louws er ook is.
Zet het bij de opties!

quote:
In Middelburg heb je het Zeeuws museum en volgens mij is er in de Vleeshal onder het Stadhuis op de Markt ook altijd wel wat te doen. En qua stadswandeling is dit wel een leuke denk ik http://www.sinisterzeeland.nl/.
Grappig die sinistere rondwandelingen. Ze beginnen wel pas weer in april 2021. Hoop toch wel wat eerder op pad te kunnen.

quote:
Naar Veere kun je volgens mij met zo'n haltetaxi. Wel op tijd weer terug dan :D.

En hopelijk is alles ook nog gewoon open als deze crisis voorbij is ;(.

/edit ik zie nu pas dat je 'een nachtje' in Middelburg wil verblijven. Dan is dit allemaal wat te veel van 't goede :7.
Ach, het kunnen ook twee nachten worden. Heb vrij veel verlof opgebouwd dit jaar. :')
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_196609899
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2020 18:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor het eten naar de Kloveniersdoelen? Of voor de film?
Even online gekeken naar Cityhotel Wood en dat ziet er leuk uit. We houden wel van aparte overnachtingsplekken (ik sliep ooit al in een grote hond).
Yep voor 't eten.
En voor overnachten kan ik je dan nog wijzen op de suite van de Gevangentoren in Vlissingen https://gevangentorensuite.nl/, maar da's wel net wat duurder dan Cityhotel Wood gok ik.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')