ja, het EOD is aanwezig, vliegtuigbom ligt op het droge.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Zag het net ja
Meer voorzorg zo te lezen toch?
Haal me dan maar van het lijstjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
Voor de laatste keer, Zeeuws-Vlaanderen is geen Zeeland![]()
![]()
Nou, vooruit dan, leuke Zeeuws-Vlamingen mogen blijvenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Haal me dan maar van het lijstje![]()
Alhoewel, een aparte reeks voor Zeeuws Vlaanderen lijkt me niet zo'n succes
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:31 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zeeuws Vlaanderen dan![]()
Bescheiden volkje hè
Zolang ze alleen blijven lurken zullen we het nooit wetenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan, leuke Zeeuws-Vlamingen mogen blijven
Maar die zijn er niet zoveel volgens mij
Lang hèquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:47 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Ben er 2 maanden terug geweest; maar die tunnel he
Wat ik van Zeeuws-Vlamingen ken, is dat ze liever lurken ipv gezellig mee doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:50 schreef nachtzuster het volgende:
Zolang ze alleen blijven lurken zullen we het nooit weten![]()
Ja zo komen ze natuurlijk nooit hèquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat ik van Zeeuws-Vlamingen ken, is dat ze liever lurken ipv gezellig mee doen
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Teh internet haz landed in Zeeuws-Vlaanderen!
Geloof je meteen, maar als je tunnelangst hebt, is die tunnel echt zwaar bagger!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Lang hè![]()
Maar heul handig 's nachts, ipv racen naar de laatste boot en hem net missen
Of de omschakeling van donker naar licht aan het eind van de tunnel, kan ook problemen opleveren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:39 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Geloof je meteen, maar als je tunnelangst hebt, is die tunnel echt zwaar bagger!!!!
Lijkt me geen pretje idd, ik hoor het overigens van redelijk wat mensenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:39 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Geloof je meteen, maar als je tunnelangst hebt, is die tunnel echt zwaar bagger!!!!
Geen idee, zit als ik er door heen MOET, altijd met mijn ogen dichtquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:55 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Of de omschakeling van donker naar licht aan het eind van de tunnel, kan ook problemen opleveren.
Al hebben ze wel vaak roosters voor, weet niet of dat bij de westerschelde-tunnel is.
Heb echt tunnelvrees, alleen de Vlaketunnel valt mee, daar zie je meteen het einde weer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Lijkt me geen pretje idd, ik hoor het overigens van redelijk wat mensen
Wel als passagier dan mag ik hopenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:40 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Geen idee, zit als ik er door heen MOET, altijd met mijn ogen dicht![]()
Vlaketunnel stelt niets voor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:41 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Heb echt tunnelvrees, alleen de Vlaketunnel valt mee, daar zie je meteen het einde weer.
Ik snap hetquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:41 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Heb echt tunnelvrees, alleen de Vlaketunnel valt mee, daar zie je meteen het einde weer.
De enige leuke Zeeuws-Vlamingen die er zijn zitten hierquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:37 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Najaaa zeg. Dan heb je niet goed gekeken. Of zag je alleen toeristen lopen.
Tuurlijk whahahahahaquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wel als passagier dan mag ik hopen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:00 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik snap het![]()
Zelf heb ik enorme vliegangst, zelfs naar Londen is te lang. (ok het was ook windkracht 11 en het grootste deel zat met een zakje)
Dan ben je nog niet in Tholen geweest.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:50 schreef LaGrive het volgende:
Zeeuws-Vlaanderen is juist het beste stukje Zeeland!
quote:File: A58 - Bergen op Zoom - Vlissingen,
tussen Bergen op Zoom-Zuid en Rilland - 9 km
quote:File: N57 - Rotterdam - Brouwersdam,
tussen de weg naar Stellendam-Havens en Ouddorp - 8 km
langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
File: A58 - Breda - Vlissingen,
tussen knp. de Stok en knp. Zoomland - 11 km
langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
File: A58 - Bergen op Zoom - Vlissingen,
tussen Rilland en Yerseke - 9 km
langzaam rijdend verkeer
Forum Opties | |