Haha das traditie hequote:Op zondag 14 september 2008 01:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Was FbtS gala gister? Weet ik niets meer van.
Niekys en ik hebben als vanouds de film weer eens overgeslagen omdat het bier te rijkelijk vloeide.
Yup...al thuis toen haha had het gehadquote:Op zondag 14 september 2008 02:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Al thuis!
Wilde je net nog krabbelen, je camera heeft kuren gehad?
Lol, kom erbij zitten, wat is er gebeurd, lucht je hart eens..quote:Op maandag 15 september 2008 03:52 schreef needforweed het volgende:
Zeeland zuigt!!!
is er iemand voor om Zeeland helemaal te ontpolderen?
WEG MET ZEELAND!!
En kwam erachter dat we níet allemaal op klompen lopen!quote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef Fredo55 het volgende:
Hij is voor de eerste keer in Zeeland geweest.
Dat moet een hele schok geweest zijnquote:Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
En kwam erachter dat we níet allemaal op klompen lopen!
Nu welquote:Op maandag 15 september 2008 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben de voetballiefhebbers www.voetbalinzeeland.nl al allemaal gezien?
Netjes hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben de voetballiefhebbers www.voetbalinzeeland.nl al allemaal gezien?
Gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
En kwam erachter dat we níet allemaal op klompen lopen!
ik woon in Zeelandquote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef Fredo55 het volgende:
Hij is voor de eerste keer in Zeeland geweest.
Het is hier net zo leuk als je het zelf maakt. Dus..quote:Op maandag 15 september 2008 21:57 schreef needforweed het volgende:
[..]
ik woon in Zeeland![]()
het is saai, leeg en die kut taal die jullie spreken.. pff
Alleen Zeeuws-Vlaanderen mag van mij ook ontpolderd worden..
De rest heb ik niet gezien .. ook geen zin in als het ongeveer het zelfde is
Wat vinden de Tholenaren in dit topic hier eigenlijk van?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:45 schreef Toad het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)tenen_fel_tegen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |