Hier op het dorp ook. De kraampjes zijn praktisch elk jaar hetzelfde maar dat boeit me niet. Het is gewoon leuk daarzo.quote:
quote:N57 Brouwersdam - Rotterdam
tussen de weg naar Port Zélande en de N497 naar Hellevoetsluis
[!]grote vertragingen in verband met recreatie- en vakantieverkeer
A58 Vlissingen - Bergen op Zoom
tussen Heinkenszand en Rilland
[!]grote vertragingen in verband met recreatie- en vakantieverkeer
Hier hebben we 3 straten erbij gekregen vol met kraampjes.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier op het dorp ook. De kraampjes zijn praktisch elk jaar hetzelfde maar dat boeit me niet. Het is gewoon leuk daarzo.
Dit jaar amper een bekende gezien. Geloof maar 3. Maar ach.
Nu welquote:
Terneuzen, ok wè Neuzen, is de groôtste gemeênte van Zeêland, genoemd nae de Stad Terneuzen, de oôfdplekke van de gemeênte. Nessens de stad, daerin ongeveêr d'n elt van alle inweuners weunt, bin d'r nog dertien aore kernen en 'n antal buurschappen die-an nie as kern erkend bin.quote:Biervliet is een stad in de Nederlandse gemeente Terneuzen, in Zeeuws-Vlaanderen. De plaats heeft een lange geschiedenis, het kreeg in 1183 al stadsrechten. Biervliet hoorde tot 1573 bij het Graafschap Vlaanderen. Het kende in 2007 in 1691 inwoners en wordt meestal geduid als een dorp.
Rond 1400 waren er watersnoden en kwam Biervliet op een eiland te liggen. In 1573 werd het veroverd door de Watergeuzen en kwam Biervliet onder Noord-Nederlands bestuur. Maurits van Nassau liet een vesting bouwen op het eiland om het scheepsverkeer naar Gent onder controle te houden.
Bijna... ik ben een ex-hoekeneesquote:
Haha, waar woon je nu dan? :pquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijna... ik ben een ex-hoekenees
Ik ben wel in het oude ziekenhuis in Terneuzen geboren
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:00 schreef Vinnig het volgende:
De gezelligheid mis ik niet, ik ben liever wat meer anoniem...
Dat je niet door een dorp/stad loopt, en iedereen die je tegenkomt kent jequote:
Oh zo. Och, hier ben ik ook redelijk anoniem. Niemand wilt me kennen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat je niet door een dorp/stad loopt, en iedereen die je tegenkomt kent je
Kom je niet meer in StageSC trouwens?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:55 schreef vencodark het volgende:
Oh zo. Och, hier ben ik ook redelijk anoniem. Niemand wilt me kennen.![]()
Ja, als het druk is is het wel tijdverspilling jaquote:Nee, niet zoveel tijd op het moment om te slow-chatten, voelt beetje als tijdverspilling omdat ik aan de gang blijf.![]()
Nopequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef Toad het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar FbtS?
Gister naar de opening geweest!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef Toad het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar FbtS?
Haha das traditie hequote:Op zondag 14 september 2008 01:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Was FbtS gala gister? Weet ik niets meer van.
Niekys en ik hebben als vanouds de film weer eens overgeslagen omdat het bier te rijkelijk vloeide.
Yup...al thuis toen haha had het gehadquote:Op zondag 14 september 2008 02:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Al thuis!
Wilde je net nog krabbelen, je camera heeft kuren gehad?
Lol, kom erbij zitten, wat is er gebeurd, lucht je hart eens..quote:Op maandag 15 september 2008 03:52 schreef needforweed het volgende:
Zeeland zuigt!!!
is er iemand voor om Zeeland helemaal te ontpolderen?
WEG MET ZEELAND!!
En kwam erachter dat we níet allemaal op klompen lopen!quote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef Fredo55 het volgende:
Hij is voor de eerste keer in Zeeland geweest.
Dat moet een hele schok geweest zijnquote:Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
En kwam erachter dat we níet allemaal op klompen lopen!
Nu welquote:Op maandag 15 september 2008 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben de voetballiefhebbers www.voetbalinzeeland.nl al allemaal gezien?
Netjes hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben de voetballiefhebbers www.voetbalinzeeland.nl al allemaal gezien?
Gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
En kwam erachter dat we níet allemaal op klompen lopen!
ik woon in Zeelandquote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef Fredo55 het volgende:
Hij is voor de eerste keer in Zeeland geweest.
Het is hier net zo leuk als je het zelf maakt. Dus..quote:Op maandag 15 september 2008 21:57 schreef needforweed het volgende:
[..]
ik woon in Zeeland![]()
het is saai, leeg en die kut taal die jullie spreken.. pff
Alleen Zeeuws-Vlaanderen mag van mij ook ontpolderd worden..
De rest heb ik niet gezien .. ook geen zin in als het ongeveer het zelfde is
Wat vinden de Tholenaren in dit topic hier eigenlijk van?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:45 schreef Toad het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)tenen_fel_tegen.html
Dan tyf je hier toch op?quote:
Juist! Jouw reactie zegt genoeg.. En ik vorige weekquote:
Volgens mij ben ik de enige Tholenaar hier.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat vinden de Tholenaren in dit topic hier eigenlijk van?
Dat bedoel ik maar.quote:''In reformatorische kring is het fenomeen speelfilm sowieso niet breed geaccepteerd. De reacties kwamen trouwens niet alleen uit kerkelijke kringen.”
Dit slaat natuurlijk ook nergens op..heel ver gezocht.quote:Voor N. van Haaften (65), die de ramp in Stavenisse persoonlijk meemaakte, is de opluchting enorm. „Ik raak er soms nog overstuur van. Heel veel narigheid heb ik aan den lijve ondervonden. We zaten boven op zolder met het water tot de knieën. Het is verkeerd om Gods oordelen na te spelen. Er zijn zo veel mensen verdronken.”
Thnx voor je reactie.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:24 schreef Fredo55 het volgende:
Trouwens, ik had al een negatief zelfbeeld over Stavenisse,
dat is alleen maar groter geworden.
Ondertitelingquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Thnx voor je reactie.
Netwerk had nog een repo erover: http://player.omroep.nl/?aflID=7951189&start=00:12:13&end=00:20:34
Om te zuipen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:05 schreef -JuultJe- het volgende:
Als zeeland saai is waarom komen er in de zomer dan zoveel jongeren ?
Jij?quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef spy08 het volgende:
Hey wie woont er in de buurt van de Jachthaven van Aquadelta/Bruinisse?
Ik ben ook niet bot, ik zeg gewoon de waarheid. Ik hou van mijn stad. Mensen die het hier niet leuk hebben, wat doen die hier dan nog?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:37 schreef FlyTE het volgende:
[..]
Juist! Jouw reactie zegt genoeg.. En ik vorige week
nog verdedigen dat zeeuwen niet bot zijn.
Aquadelta.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef spy08 het volgende:
Hey wie woont er in de buurt van de Jachthaven van Aquadelta/Bruinisse?
quote:Middelburg sluit laatste coffeeshop
Middelburg heeft binnenkort geen coffeeshop meer. Burgemeester Koos Schouwenaar laat coffeeshop Sixty-Two op 19 oktober sluiten omdat er drugs aan twee minderjarige Duitsers zou zijn verkocht.
Dat zou de vierde overtreding zijn van de coffeeshop, wat volgens de regels van de gemeente betekent dat Sixty-Two definitief gesloten mag worden. De eigenaar gaat in beroep tegen de beslissing van de gemeente. Vorig jaar moest coffeeshop Roxy al dicht omdat er te veel softdrugs werd verkocht.
Omdat ze geen geld hebben voor een fatsoenlijke vakantie naar een warm land.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:05 schreef -JuultJe- het volgende:
Als zeeland saai is waarom komen er in de zomer dan zoveel jongeren ?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:37 schreef ParanoidEv het volgende:
Vannacht nog iets bizars meegemaakt. Ik lag te slapen, mijn vriend ook, en om 5:30 ongeveer werden we wakker van een enorm schel gepiep. Na een paar minuten was het nog niet voorbij, echt afschuwelijk aan je oren. Dus ik zei dat het misschien wel zo'n dingetje was voor in je handtas, wat je kan activeren als je verkracht gaat wordenen dat iemand die in de bosjes gepleurd had om een zieke reden. Vriend uit bed, vindt hij in de bosjes een brandmelder. Ding kapotgesmeten, en weer bed in. Hoor ik een rammelende fiets voorbijkomen en iets op straat vallen (ik denk de zieke grappenmaker misschien?). Naja, echt bizar.
Geen idee, ik lag in bed dus zag het niet. Gelukkig was dit nog grappig, vannacht was de wakkerhouder weer eens een auto die rondjes reed (met brommotor/uitlaat). Het is hier echt niet meer normaal sinds Miami ook dicht is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:38 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wat viel er nou als laatste op straat?
quote:TWEE DODEN BIJ AANRIJDING N61BIERVLIET - Bij een ongeluk op de Middenweg (N61) bij Biervliet zijn vanmorgen twee 17-jarige bromfietsers uit de gemeente Terneuzen om het leven gekomen.
Het ongeluk werd rond 06.45 uur uur opgemerkt. Het is bij de politie niet duidelijk wanneer het ongeluk precies heeft plaatsgevonden. Toen de hulpdiensten arriveerden waren de slachtoffers al overleden.
De botsing vond plaats ter hoogte van hectometerpaaltje 13,2, tussen de kruisingen met de Magdalenadijk en de Driesprongweg. De politie vermoedt dat de bromfietsers frontaal met elkaar in botsing zijn gekomen. Daar valt uit af te leiden dat één van de jongens op het verkeerde fietspad reed. Er zijn langs de N61 twee fietspaden met elk éénrichtingsverkeer.
Er is ter plekke een uitvoerig technisch verkeersonderzoek gedaan. De bromfietsen zijn meegenomen voor onderzoek. Het verkeer werd ter plekke omgeleid en kon rond 10.20 uur weer van de weg gebruik maken.
quote:Zeeland heeft 5 miljoen bij failliete bank
De provincie Zeeland heeft 5 miljoen euro staan op een rekening bij het failliete Lehman Brothers. Dat heeft gedeputeerde Toine Poppelaars (Financiën) vandaag gezegd.
De provincie zette het geld bij de Amerikaanse bank op advies van de Bank Nederlandse Gemeenten. "Het is een behoorlijk bedrag en ik kan nu weinig zeggen over wat er gaat gebeuren."
Er loopt momenteel een onderzoek van juridische en beleggingsadviseurs naar de vraag of Zeeland het geld terug kan krijgen. Poppelaars denkt dat het nog wel een aantal maanden duurt voor dat onderzoek klaar is. In 2013 zou Zeeland 9 miljoen krijgen uitgekeerd. Poppelaars verwacht op korte termijn geen financiële problemen.
Gat in de marktquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:45 schreef Fredo55 het volgende:
Over coffeeshops gesproken; onze hoofdstad heeft er geen meer.
[..]
Gewoon steeds minderjarigen sturen naar je concurrentenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Je bent volgens mij de 19e in de rij, als je een coffeeshop in Middelburg wil beginnen.
Hehe juist ja.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Gewoon steeds minderjarigen sturen naar je concurrenten
Grappig, ik dacht dat ze zo goed als weg waren uit Zeeland. En dat ze Tholen al eind september / begin oktober hadden meegepakt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:49 schreef Fredo55 het volgende:
Ze waren hier vanmorgen aan het filmen voor de film ''De Storm''.
Al heeft het hier niet onder water gestaan, het is wel een mooie locatie.. al zeg ik het zelf.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan weet ik waar jouw huis woontquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:05 schreef ParanoidEv het volgende:
En ik werd vannacht wakker door een brandje. Nouja, door de brandweer eigenlijk. Ik heb staan gluren door het raam (het was tussen 1:30 en 2:30 dus geen zin om buiten de ramptoerist te gaan spelen) en volgens mij was het een wasdroger. Komt echt goed uit, vannavond heb ik feest tot 5:00.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:06 schreef Toad het volgende:
[..]
Grappig, ik dacht dat ze zo goed als weg waren uit Zeeland. En dat ze Tholen al eind september / begin oktober hadden meegepakt.
Iemand die ik goed ken heeft daar een broertje verloren bij dat ongeluk...quote:
Is niet in dezelfde straat want er is een pleintje daarquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan weet ik waar jouw huis woont
Ja, ik check altijd de brandweerscanner
Idd, er staat maar 1 huis in de Hedwigepolder en die is vanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:57 schreef Toad het volgende:
Jeetje zeg. Echt idioot hoe die mensen tekeer gaan tegen ontpolderen.
Dat je het er niet mee eens ben, oke. Maar dat gescheld nu in Zegt u het maar slaat echt nergens op.
quote:» Er is al 35 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Welke stok was dat, want er zijn inmiddels al een aantal rondes geweestquote:Op woensdag 26 november 2008 13:56 schreef ParanoidEv het volgende:
OGM leeft dat spel weer? De laatste die hem aangeraakt hebben zijn ik en een toenmalige vriendDaarna was daar het gras gemaaid en de stok weg herinner ik me..
Schubertlaanquote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef error32 het volgende:
Hmm ik zou niet weten waar in Vlissingen dat is, maar ik kom ook niet veel verder dan de HZ en 't Bellamy park
Dat wist ik dus na het lezen dan dat topic, toen had ik net gepost. Maar ik dacht altijd dat het gestopt was bij die ronde (2). De stok was toen dus gestrand in Terneuzen (net als ik inmiddels). Maar die stok moet nu weer naar hierquote:Op woensdag 26 november 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Welke stok was dat, want er zijn inmiddels al een aantal rondes geweest
Maar de Stok is er altijd geweest, in verschillende vormen
Indd, het meest noord-westelijke punt van de stad zo'n beetjequote:
Vind ik ookquote:Op woensdag 26 november 2008 20:10 schreef ParanoidEv het volgende:
Maar die stok moet nu weer naar hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |