quote:N57 Brouwersdam - Rotterdam
tussen de weg naar Port Zélande en de N497 naar Hellevoetsluis
[!]grote vertragingen in verband met recreatie- en vakantieverkeer
A58 Vlissingen - Bergen op Zoom
tussen Heinkenszand en Rilland
[!]grote vertragingen in verband met recreatie- en vakantieverkeer
Hier hebben we 3 straten erbij gekregen vol met kraampjes.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier op het dorp ook. De kraampjes zijn praktisch elk jaar hetzelfde maar dat boeit me niet. Het is gewoon leuk daarzo.
Dit jaar amper een bekende gezien. Geloof maar 3. Maar ach.
Nu welquote:
Terneuzen, ok wè Neuzen, is de groôtste gemeênte van Zeêland, genoemd nae de Stad Terneuzen, de oôfdplekke van de gemeênte. Nessens de stad, daerin ongeveêr d'n elt van alle inweuners weunt, bin d'r nog dertien aore kernen en 'n antal buurschappen die-an nie as kern erkend bin.quote:Biervliet is een stad in de Nederlandse gemeente Terneuzen, in Zeeuws-Vlaanderen. De plaats heeft een lange geschiedenis, het kreeg in 1183 al stadsrechten. Biervliet hoorde tot 1573 bij het Graafschap Vlaanderen. Het kende in 2007 in 1691 inwoners en wordt meestal geduid als een dorp.
Rond 1400 waren er watersnoden en kwam Biervliet op een eiland te liggen. In 1573 werd het veroverd door de Watergeuzen en kwam Biervliet onder Noord-Nederlands bestuur. Maurits van Nassau liet een vesting bouwen op het eiland om het scheepsverkeer naar Gent onder controle te houden.
Bijna... ik ben een ex-hoekeneesquote:
Haha, waar woon je nu dan? :pquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijna... ik ben een ex-hoekenees
Ik ben wel in het oude ziekenhuis in Terneuzen geboren
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:00 schreef Vinnig het volgende:
De gezelligheid mis ik niet, ik ben liever wat meer anoniem...
Dat je niet door een dorp/stad loopt, en iedereen die je tegenkomt kent jequote:
Oh zo. Och, hier ben ik ook redelijk anoniem. Niemand wilt me kennen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat je niet door een dorp/stad loopt, en iedereen die je tegenkomt kent je
Kom je niet meer in StageSC trouwens?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:55 schreef vencodark het volgende:
Oh zo. Och, hier ben ik ook redelijk anoniem. Niemand wilt me kennen.![]()
Ja, als het druk is is het wel tijdverspilling jaquote:Nee, niet zoveel tijd op het moment om te slow-chatten, voelt beetje als tijdverspilling omdat ik aan de gang blijf.![]()
Nopequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef Toad het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar FbtS?
Gister naar de opening geweest!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef Toad het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar FbtS?
Haha das traditie hequote:Op zondag 14 september 2008 01:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Was FbtS gala gister? Weet ik niets meer van.
Niekys en ik hebben als vanouds de film weer eens overgeslagen omdat het bier te rijkelijk vloeide.
Yup...al thuis toen haha had het gehadquote:Op zondag 14 september 2008 02:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Al thuis!
Wilde je net nog krabbelen, je camera heeft kuren gehad?
Lol, kom erbij zitten, wat is er gebeurd, lucht je hart eens..quote:Op maandag 15 september 2008 03:52 schreef needforweed het volgende:
Zeeland zuigt!!!
is er iemand voor om Zeeland helemaal te ontpolderen?
WEG MET ZEELAND!!
En kwam erachter dat we níet allemaal op klompen lopen!quote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef Fredo55 het volgende:
Hij is voor de eerste keer in Zeeland geweest.
Dat moet een hele schok geweest zijnquote:Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
En kwam erachter dat we níet allemaal op klompen lopen!
Nu welquote:Op maandag 15 september 2008 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben de voetballiefhebbers www.voetbalinzeeland.nl al allemaal gezien?
Netjes hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben de voetballiefhebbers www.voetbalinzeeland.nl al allemaal gezien?
Gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
En kwam erachter dat we níet allemaal op klompen lopen!
ik woon in Zeelandquote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef Fredo55 het volgende:
Hij is voor de eerste keer in Zeeland geweest.
Het is hier net zo leuk als je het zelf maakt. Dus..quote:Op maandag 15 september 2008 21:57 schreef needforweed het volgende:
[..]
ik woon in Zeeland![]()
het is saai, leeg en die kut taal die jullie spreken.. pff
Alleen Zeeuws-Vlaanderen mag van mij ook ontpolderd worden..
De rest heb ik niet gezien .. ook geen zin in als het ongeveer het zelfde is
Wat vinden de Tholenaren in dit topic hier eigenlijk van?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:45 schreef Toad het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)tenen_fel_tegen.html
Dan tyf je hier toch op?quote:
Juist! Jouw reactie zegt genoeg.. En ik vorige weekquote:
Volgens mij ben ik de enige Tholenaar hier.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat vinden de Tholenaren in dit topic hier eigenlijk van?
Dat bedoel ik maar.quote:''In reformatorische kring is het fenomeen speelfilm sowieso niet breed geaccepteerd. De reacties kwamen trouwens niet alleen uit kerkelijke kringen.”
Dit slaat natuurlijk ook nergens op..heel ver gezocht.quote:Voor N. van Haaften (65), die de ramp in Stavenisse persoonlijk meemaakte, is de opluchting enorm. „Ik raak er soms nog overstuur van. Heel veel narigheid heb ik aan den lijve ondervonden. We zaten boven op zolder met het water tot de knieën. Het is verkeerd om Gods oordelen na te spelen. Er zijn zo veel mensen verdronken.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |