Hier op het dorp ook. De kraampjes zijn praktisch elk jaar hetzelfde maar dat boeit me niet. Het is gewoon leuk daarzo.quote:
quote:N57 Brouwersdam - Rotterdam
tussen de weg naar Port Zélande en de N497 naar Hellevoetsluis
[!]grote vertragingen in verband met recreatie- en vakantieverkeer
A58 Vlissingen - Bergen op Zoom
tussen Heinkenszand en Rilland
[!]grote vertragingen in verband met recreatie- en vakantieverkeer
Hier hebben we 3 straten erbij gekregen vol met kraampjes.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier op het dorp ook. De kraampjes zijn praktisch elk jaar hetzelfde maar dat boeit me niet. Het is gewoon leuk daarzo.
Dit jaar amper een bekende gezien. Geloof maar 3. Maar ach.
Nu welquote:
Terneuzen, ok wè Neuzen, is de groôtste gemeênte van Zeêland, genoemd nae de Stad Terneuzen, de oôfdplekke van de gemeênte. Nessens de stad, daerin ongeveêr d'n elt van alle inweuners weunt, bin d'r nog dertien aore kernen en 'n antal buurschappen die-an nie as kern erkend bin.quote:Biervliet is een stad in de Nederlandse gemeente Terneuzen, in Zeeuws-Vlaanderen. De plaats heeft een lange geschiedenis, het kreeg in 1183 al stadsrechten. Biervliet hoorde tot 1573 bij het Graafschap Vlaanderen. Het kende in 2007 in 1691 inwoners en wordt meestal geduid als een dorp.
Rond 1400 waren er watersnoden en kwam Biervliet op een eiland te liggen. In 1573 werd het veroverd door de Watergeuzen en kwam Biervliet onder Noord-Nederlands bestuur. Maurits van Nassau liet een vesting bouwen op het eiland om het scheepsverkeer naar Gent onder controle te houden.
Bijna... ik ben een ex-hoekeneesquote:
Haha, waar woon je nu dan? :pquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijna... ik ben een ex-hoekenees
Ik ben wel in het oude ziekenhuis in Terneuzen geboren
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:00 schreef Vinnig het volgende:
De gezelligheid mis ik niet, ik ben liever wat meer anoniem...
Dat je niet door een dorp/stad loopt, en iedereen die je tegenkomt kent jequote:
Oh zo. Och, hier ben ik ook redelijk anoniem. Niemand wilt me kennen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat je niet door een dorp/stad loopt, en iedereen die je tegenkomt kent je
Kom je niet meer in StageSC trouwens?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:55 schreef vencodark het volgende:
Oh zo. Och, hier ben ik ook redelijk anoniem. Niemand wilt me kennen.![]()
Ja, als het druk is is het wel tijdverspilling jaquote:Nee, niet zoveel tijd op het moment om te slow-chatten, voelt beetje als tijdverspilling omdat ik aan de gang blijf.![]()
Nopequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef Toad het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar FbtS?
Gister naar de opening geweest!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef Toad het volgende:
Gaan er nog mensen hier naar FbtS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |