waar gaat hij heen ?quote:
Zeelandquote:
jah klopt, is dat ik vorige week geen tijd had.quote:
Vandaag gister door het barre weer niet gelukt!quote:Op maandag 24 november 2008 09:26 schreef maok het volgende:
he nils7, het is wel de bedoeling dat je de stok zo snel mogelijk plaatst, het liefst binnen 24 uur, iets langer is niet zo erg natuurlijk (als de stok toch niet zo snel gaat) maar 3 dagen is nou ook weer niet de bedoeling. Zeker in het weekend, wieweet had iemand anders hem ook wel op willen halen en plaatsen ondertussen.
Waneer ga je hem plaatsen?
Kan gebeuren tochquote:Op maandag 24 november 2008 09:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Vandaag gister door het barre weer niet gelukt!
Hahaquote:Op maandag 24 november 2008 09:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah klopt, is dat ik vorige week geen tijd had.
Anders had ik hem opgehaald en aan je tuinhek vastgemaakt
DE Vlissingen ja... er staat geen "gem. Weetikveelwa" onderquote:Op maandag 24 november 2008 13:28 schreef Impry het volgende:
[..]
Haha
En is dat dé Vlissingen? Of ligt er nog ergens een gehucht genaamd Vlissingen?
Creepy dat jij weet adhv een foto waar die precies ligt of je moet er bekend zijnquote:Op maandag 24 november 2008 14:23 schreef Yeux het volgende:Yeah: on the move!
![]()
route FOK!Stok ronde 6 (google maps)
Daar heb je wel gelijk in ja. Ik had het ook al bedacht, maar had maar besloten te wachten tot er iemand commentaar zou geven. Zoeken = leuker. Hoewel ik er lol in heb om met de foto's de ligplaats op te zoeken (ik ben niet bekend in Vlissingen) zal ik ff wachten de volgende keer...quote:Op maandag 24 november 2008 14:35 schreef maok het volgende:
Ik had het ook al gevonden, gewoon aan de hand van de foto's.
Maar voor het spel is het toch leuker als hier niet gelijk de preciese plek wordt vermeld? Behalve als hij niet te vinden is? Ik ben ook wel eens een heel dorp rond gereden omdat ik eerst bij de verkeerde was.
L’essentiel est invisible pour les yeux.quote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef swarmahoer het volgende:
die heb je wel heel snel gevonden mij was t niet gelukt
Kom jij ook uit Belgiëquote:Op maandag 24 november 2008 18:25 schreef vogelkooi het volgende:
Dat licht toch in België?
't kan tog ook gesmolte zijn ?quote:Op maandag 24 november 2008 18:04 schreef MartijnIV2008 het volgende:
mooi man, de fok!stok legt flinke afstanden af.
mare zo te zien sneeuwt het niet in Vlissingen, of ze moeten er heel veel zout strooien....
Ben op dit moment in Vlissingen, maar met het OV, dus die uithoek wordt lastig voor mequote:Op woensdag 26 november 2008 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
en wie gaat er naar vlissingen.
Piles ?
Ja, ik had het al opgezocht jaquote:Op woensdag 26 november 2008 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
Je kunt met lijn 56 nog in de buurt komen. Wel zul je even 10 minuten dan nog moeten lopen. Bij de halte Paauwenburgweg moet je uitstappen dan.
Bij een nieuw plaatsnaambord plaatsen dusquote:Spelregels
Zoek deze stok en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland
De FOK!stok moet binnen Nederland blijven.
HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |