abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63646324
zuidzande meld zich
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  maandag 1 december 2008 @ 16:44:34 #227
236848 Nooxx
Alleskunner
pi_63671928
Philippine meld zich! Iemand uit Philippine hier?
  donderdag 4 december 2008 @ 13:27:44 #229
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_63753510
quote:
Verschrikkelijk, die foto erbij ook helemaal niks over van die auto
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_63759576
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:27 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Verschrikkelijk, die foto erbij ook helemaal niks over van die auto
Heel erg ja. Ik zat in die stoptrein op wie ze in eerste instantie stonden te wachten. Dat ging toen om iemand die de trein niet uitwilde enzo. Later zeiden ze dat ze voorlopig niet weg zouden rijden omdat iemand met de auto op de sneltrein was geknald. Dan schrik je wel ff. Dat overleef je niet zomaar.
Heel dom van die vrouw, maar ook heeel heeel erg. Je zal het bericht maar thuis krijgen.
pi_63761619
Maatje van me stond te wachten voor het spoor. Gelukkig heeft ie meer gehoord dan gezien.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 4 december 2008 @ 18:47:22 #232
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_63761777
Mja ik had de bus genomen naar de HZ vanochtend, maar de helft van mijn klas zat vast door dat ongeluk.
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_63762805
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Maatje van me stond te wachten voor het spoor. Gelukkig heeft ie meer gehoord dan gezien.
Gelukkig, je krijgt het niet meer van je netvlies denk ik.
pi_63762999
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Heel erg ja. Ik zat in die stoptrein op wie ze in eerste instantie stonden te wachten. Dat ging toen om iemand die de trein niet uitwilde enzo. Later zeiden ze dat ze voorlopig niet weg zouden rijden omdat iemand met de auto op de sneltrein was geknald. Dan schrik je wel ff. Dat overleef je niet zomaar.
Heel dom van die vrouw, maar ook heeel heeel erg. Je zal het bericht maar thuis krijgen.
Gatver jij zat in de trein, ook lekker dat je dat net treft zo.. Weet je wie het waren? Ze kwamen ook uit (gemeente) Kapelle stond er.
pi_63763128
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:36 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Gatver jij zat in de trein, ook lekker dat je dat net treft zo.. Weet je wie het waren? Ze kwamen ook uit (gemeente) Kapelle stond er.
In de trein waar iedereen zolang op moest wachten. één of andere trut had geen kaartje dus ze moesten haar verwijderen. Maar ze ging niet...vandaar dat de stoptrein van 8.05 moest wachten en daarom stonden die spoorbomen zolang omlaag. Zeker 10 minuten iig.
De mensen die bij de Dijkwelsestraat stonden te wachten, dachten waarschijnlijk dat de bomen omlaag waren, puur voor onze stilstaande trein. Ik denk dat die vrouw (+ de automobilisten voor haar) gedacht hebben: nou, die trein staat nog stil, ik ga wel om de spoorbomen heen. Die mensen hebben waarschijnlijk niet bedacht dat er nog een spoor ligt en dat die sneltrein ook kwam. Dat is beetje mijn idee iig.

Dus...had die eerste mevrouw gewoon een kaartje gekocht, dan hadden wij gewoon doorgereden. Waren de bomen omhoog gegaan en pas bij de sneltrein weer omlaag.
Maar dat is slechts speculatie.

Ik schrok wel toen ze zeiden dat de sneltrein (die toen net voorbij ons was gekomen) tegen een auto was geknald. Je voelt gelijk zo'n naar onderbuik gevoel.

Weet niet wie het zijn. Een vrouw van 32 en kindje van 4. Ze gingen naar het Sinterklaasfeest op de Moolhoek. Die hebben het feest geheel afgelast, kindjes verteld en de ouders enzo. Ze hebben herdenkplaatsje met foto's. Meisje heette Anne of Anna. En de vrouw heeft nog een man en kindje.
Zeiden ze op Zeeuwse nieuws, denk OmroepZeeland.
pi_63763549
Ok, ik zat zo intensief Guitar Hero te spelen op de DS en toen ben ik vergeten naar het nieuws te kijken :p Maar goed, wel ontzettend dom van die vrouw. Tis ook wel de laatste keer dat ze zo'n domme fout maakt, alleen zonde voor dat kindje. Ze zullen dan wel uit Biezelinge komen aangezien ze over het spoor moesten naar de Moolhoek? Ik ken ze vast niet dan, straks eens m'n moeder bellen want die kent best wat mensen.
pi_63763660
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:55 schreef ParanoidEv het volgende:
Ok, ik zat zo intensief Guitar Hero te spelen op de DS en toen ben ik vergeten naar het nieuws te kijken :p Maar goed, wel ontzettend dom van die vrouw. Tis ook wel de laatste keer dat ze zo'n domme fout maakt, alleen zonde voor dat kindje. Ze zullen dan wel uit Biezelinge komen aangezien ze over het spoor moesten naar de Moolhoek? Ik ken ze vast niet dan, straks eens m'n moeder bellen want die kent best wat mensen.
Ja, dat van die woonplaats hadden wij thuis ook helemaal besproken. Wij dachten dat ze misschien uit die nieuwe wijk kwam, de Zuidhoek. Of bij de Speel-O-Theek enzo in de buurt.
Het is verschrikkelijk, gruwelijk dom van haar. Maar ja...die keuze heeft ze gemaakt en het is heel tragisch. Zeker voor de nabestaande. Die moeten mooi met haar stommiteit verder leven.
Auto was echt helemaal kreukel.
pi_63763806
Ja ik heb foto's gezien op internet, dat was bijna niet eens herkenbaar meer als een auto.
pi_63764084
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:04 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja ik heb foto's gezien op internet, dat was bijna niet eens herkenbaar meer als een auto.
2 stoelen en een wiel was nog te herkennen. Meisje nog geprobeert te reanimeren en vrouw zat bekneld.
Ik moet er niet aan denken wat zo'n vrouw en kind nog meekrijgen, de kleine seconde voordat ze werden geschept.
pi_63781309
Zal ik me hier ook maar even melden dan? Ook al een Zeeuws-Vlaming, (Gemeente) Terneuzen, en idd vaker lurkend dan postend. Volgens mij zijn de Zeeuws-Vlamingen hier ver in de meerderheid?

Jammer dat ik de Fok-stok gemist heb zeg. Tuf nogal wat rond voor school/werk/boodschappen/cadeau's/ sportclubjes etc.
En wat een verdrietig bericht uit Kapelle ook weer. M'n jongste moet er dit weekend voetballen, maar we vragen ons af of het wel door zal gaan? Sowieso gaat het (niet) lekker hier de laatste tijd; Die 2 voetballers uit Terneuzen 1,5 jaar geleden, Bjorn uit Axel, Chloé uit Philippine, die knul uit Terhole, en onlangs nog weer die 2 jongens uit Biervliet. Triest...
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:26:43 #241
182728 honda1990
pi_63781746
Idd, waar blijven die Walchenaren nou
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_63782500
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 13:09 schreef HaveANiceDay het volgende:
Zal ik me hier ook maar even melden dan? Ook al een Zeeuws-Vlaming, (Gemeente) Terneuzen, en idd vaker lurkend dan postend. Volgens mij zijn de Zeeuws-Vlamingen hier ver in de meerderheid?
Volgens mij waren de Zeeuws-Vlamingen hier juist altijd ver in de minderheid
Door de Fok!stok verschenen er opeens een aantal, dus ze zijn er blijkbaar wel!
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:34:54 #243
182728 honda1990
pi_63783522
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 13:55 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

Haha dat wist ik niet , ik ben hier juist via de fokstok gekomen
pi_63796691
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 13:55 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

Ik wist niet dat de Fok!stok in Zeeuws-Vlaanderen verbleef en las het hier pas. Had hier een hele tijd geleden wel eens vluchtig meegelezen maar toen zaten hier inderdaad voornamelijk "overkanters". Dat ik nu wel besloot te posten kwam vooral doordat ik zag dat hier nu heel wat meer Zeeuws-Vlamingen rondhangen.
And they all fall down..
pi_63796756
Als iedereen hier wegblijft omdat er alleen mensen uit een andere regio zitten wordt het hier nooit gezellig natuurlijk
pi_63797212
Daar heb je wel gelijk in, maar tegelijkertijd.. ik kan zo weinig zinnigs zeggen over bijv. Tholen of Walcheren. Ik kom er erg weinig, hooguit rijd ik er doorheen of stop in een sporthal of op een voetbalveld. En af en toe eens winkelen in Goes, hoewel ik tegenwoordig net zo snel ff doorrijd naar Breda. Die tunnel, en vroeger de boot, is wat dat betreft toch wel een hindernis.
And they all fall down..
pi_63797250
Wat dacht je van andersom
Ik ben in mn leven maximaal 5 keer in Zeeuws-Vlaanderen geweest
pi_63798247
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:58 schreef Piles het volgende:
Wat dacht je van andersom
Ik ben in mn leven maximaal 5 keer in Zeeuws-Vlaanderen geweest
Ik ben er ook maar 3 keer geweest ofzo en dan maar voor een paar uurtjes
pi_63798356
Trouwens je kan nooit genoeg naar Middelburg komen...Mooiste stad van Nederland
pi_63798448
Saillant detail over dat ongeluk trouwens. De machinist woonde naast de schoonouders van die vrouw. Naar ik begreep dan..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')