Verschrikkelijk, die foto erbij ook helemaal niks over van die autoquote:Op donderdag 4 december 2008 13:14 schreef Piles het volgende:
[upd] Twee zwaargewonden doden na botsing trein met auto
Heel erg ja. Ik zat in die stoptrein op wie ze in eerste instantie stonden te wachten. Dat ging toen om iemand die de trein niet uitwilde enzo. Later zeiden ze dat ze voorlopig niet weg zouden rijden omdat iemand met de auto op de sneltrein was geknald. Dan schrik je wel ff. Dat overleef je niet zomaar.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:27 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, die foto erbij ook helemaal niks over van die auto
Gelukkig, je krijgt het niet meer van je netvlies denk ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Maatje van me stond te wachten voor het spoor. Gelukkig heeft ie meer gehoord dan gezien.
Gatver jij zat in de trein, ook lekker dat je dat net treft zo..quote:Op donderdag 4 december 2008 17:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel erg ja. Ik zat in die stoptrein op wie ze in eerste instantie stonden te wachten. Dat ging toen om iemand die de trein niet uitwilde enzo. Later zeiden ze dat ze voorlopig niet weg zouden rijden omdat iemand met de auto op de sneltrein was geknald. Dan schrik je wel ff. Dat overleef je niet zomaar.
Heel dom van die vrouw, maar ook heeel heeel erg. Je zal het bericht maar thuis krijgen.
In de trein waar iedereen zolang op moest wachten. één of andere trut had geen kaartje dus ze moesten haar verwijderen. Maar ze ging niet...vandaar dat de stoptrein van 8.05 moest wachten en daarom stonden die spoorbomen zolang omlaag. Zeker 10 minuten iig.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:36 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Gatver jij zat in de trein, ook lekker dat je dat net treft zo..Weet je wie het waren? Ze kwamen ook uit (gemeente) Kapelle stond er.
Ja, dat van die woonplaats hadden wij thuis ook helemaal besproken. Wij dachten dat ze misschien uit die nieuwe wijk kwam, de Zuidhoek. Of bij de Speel-O-Theek enzo in de buurt.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:55 schreef ParanoidEv het volgende:
Ok, ik zat zo intensief Guitar Hero te spelen op de DS en toen ben ik vergeten naar het nieuws te kijken :p Maar goed, wel ontzettend dom van die vrouw. Tis ook wel de laatste keer dat ze zo'n domme fout maakt, alleen zonde voor dat kindje. Ze zullen dan wel uit Biezelinge komen aangezien ze over het spoor moesten naar de Moolhoek? Ik ken ze vast niet dan, straks eens m'n moeder bellen want die kent best wat mensen.
2 stoelen en een wiel was nog te herkennen. Meisje nog geprobeert te reanimeren en vrouw zat bekneld.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:04 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja ik heb foto's gezien op internet, dat was bijna niet eens herkenbaar meer als een auto.
Volgens mij waren de Zeeuws-Vlamingen hier juist altijd ver in de minderheidquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:09 schreef HaveANiceDay het volgende:
Zal ik me hier ook maar even melden dan? Ook al een Zeeuws-Vlaming, (Gemeente) Terneuzen, en idd vaker lurkend dan postend.Volgens mij zijn de Zeeuws-Vlamingen hier ver in de meerderheid?
![]()
Haha dat wist ik nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Volgens mij waren de Zeeuws-Vlamingen hier juist altijd ver in de minderheid![]()
Door de Fok!stok verschenen er opeens een aantal, dus ze zijn er blijkbaar wel!
Ik wist niet dat de Fok!stok in Zeeuws-Vlaanderen verbleef en las het hier pas. Had hier een hele tijd geleden wel eens vluchtig meegelezen maar toen zaten hier inderdaad voornamelijk "overkanters". Dat ik nu wel besloot te posten kwam vooral doordat ik zag dat hier nu heel wat meer Zeeuws-Vlamingen rondhangen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Volgens mij waren de Zeeuws-Vlamingen hier juist altijd ver in de minderheid![]()
Door de Fok!stok verschenen er opeens een aantal, dus ze zijn er blijkbaar wel!
Ik ben er ook maar 3 keer geweest ofzo en dan maar voor een paar uurtjesquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:58 schreef Piles het volgende:
Wat dacht je van andersom
Ik ben in mn leven maximaal 5 keer in Zeeuws-Vlaanderen geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |