quote:Op zondag 6 april 2008 13:11 schreef Oproerkraaier het volgende:
Dit is de achterkant van mijn tattoo:
Over de rug, naar de borst en binnenkant bovenarm via de schouder dus
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wow!!!!quote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef mrcool het volgende:
Zit te spelen met de gedachte binnenkort ook de tattooboer maar weer eens te bezoeken.
Zit een beetje in twijfel over 2 afbeeldingen van Escher.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had ook t hoofd al bovenaan staan!quote:Op zondag 20 juli 2008 17:52 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wow!!!!
Eerlijk gezegd denk ik dat de 1e het best zal uitkomen, die 2e is een beetje te gedetailleerd... Na verloop van tijd vervaagt dat toch een beetje, vrees ik...
Ben je dan niet volledig het relief kwijt? Wordt lastig hoor...quote:Op zondag 20 juli 2008 17:54 schreef mrcool het volgende:
Kreeg zojuist ineens t idee om dat hoofd al draaiend rond mijn onderarm te laten zetten. Eerst ontwerp laten maken.
Daar was ik idd ook al bang voor. De hele diepte in die afbeelding valt dan ook weg.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ben je dan niet volledig het relief kwijt? Wordt lastig hoor...
Je omschrijft t precies goed!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
Beter als je hem plat houdt, dat is ook de kracht van de tekening.
Gaaf! Ik wil ook iets van Escher laten verwerken in m'n rugstuk.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef mrcool het volgende:
Zit te spelen met de gedachte binnenkort ook de tattooboer maar weer eens te bezoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na een beetje meer gezocht te hebben naar de Oceanic/Polyneese style merk ik wel dat Rob Deut, samen met Greg/Jim Orie (Dragon Tattoo, Eind) & Jeroen Franken, de mannen zijn waar je bij moet zijn in NL.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb daarstrax een mailtje gestuurd naar http://www.robdeut.com/home.htm
Kent iemand die hier?
Ik ook...!quote:
ieiejwww, ook nog de navel helemaal zwart gemaaktquote:Op maandag 21 juli 2008 02:32 schreef dutch-mamma het volgende:
Ow... en al googlend kwam ik ditte tegen...
Iemand die hiermee durft over het strand te lopen...?
[ afbeelding ]
(met alle respect... ieder moet de tattoo nemen die bij hem of haar past...! Maar ik geloof niet dat dat mijn ding zal zijn)
haha, dat is zo fout dat het weer ultiem stoer is! Lijkt me wel erg pijnlijk om op die plek een tattoo te krijgen.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:09 schreef dutch-mamma het volgende:
Prachtige kat, maar brrr, ik moet er niet aan denken in bed te belanden met een vent die dan zoiets op zijn buik heeft...! Exit libido!
Ik heb zelfs ooit een foto op het www gezien van een man die een olifant op zijn buik had. Ja, mét "echt" slurfje
Nee, ieder zijn meug, maar dat is een beetje teveel van het goede IMHO...
De 2de is goed te doen, als die maar op een goed formaat word gezet.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:52 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wow!!!!
Eerlijk gezegd denk ik dat de 1e het best zal uitkomen, die 2e is een beetje te gedetailleerd... Na verloop van tijd vervaagt dat toch een beetje, vrees ik...
Ge het geliekquote:Op maandag 21 juli 2008 17:49 schreef mrcool het volgende:
Volgens mij lullen jullie langs elkaar heen!
Nee, hoor...!quote:Op maandag 21 juli 2008 17:49 schreef mrcool het volgende:
Volgens mij lullen jullie langs elkaar heen!
30 juli bedoel je?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:31 schreef BalthasarBokko het volgende:
[..]
Anyway, ik heb 30 juni een afspraak met eus om hem te zetten. Was wel goedkoop, mijn hele schouder, met nog een deel wat doorloopt tot mijn onderarm voor 200 euro (?). Ik wist niet wat ik hoorde, maar hij zei dat het hem heel leuk leek om in die stijl iets te zetten, dus miss heeft dat er iets mee te maken.
Wordt dit:
[ afbeelding ]
Ik weet dat iedereen en zijn moeder deze tattoo heeft, maar hey
Derek Hessquote:Op maandag 21 juli 2008 12:31 schreef BalthasarBokko het volgende:
[..]
haha, dat is zo fout dat het weer ultiem stoer is! Lijkt me wel erg pijnlijk om op die plek een tattoo te krijgen.
Anyway, ik heb 30 juni een afspraak met eus om hem te zetten. Was wel goedkoop, mijn hele schouder, met nog een deel wat doorloopt tot mijn onderarm voor 200 euro (?). Ik wist niet wat ik hoorde, maar hij zei dat het hem heel leuk leek om in die stijl iets te zetten, dus miss heeft dat er iets mee te maken.
Wordt dit:
[ afbeelding ]
Ik heb de mijne nu een jaartje of 11,12 en ik roep al heel lang dat ie weer opnieuw moet.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:18 schreef dutch-mamma het volgende:
Waar ik ook erg benieuwd naar ben, is hoe de tattoos er na een tijdje uit gaan zien. Als ze vers gezet zijn, dan zijn ze scherp en contrastrijk, maar ik zie vaak dat ze na een tijdje vager worden, verbleken...
Niet altijd, hoor! Laatst zag ik iemand met een prachtige bloem en die bleek ze al een paar jaar te hebben! Maar soms zie ik tattoos die eens best aardig waren, maar nu zijn veranderd in een vage vlek waar je niks meer uit kan halen... Of ze zien eruit alsof ze met een breinaald zijn gezet...
Graag jullie ervaringen! En hoe het komt dat de ene tattoo wel redelijk goed blijft en de ander na een tijdje een rommeltje wordt!
(de mijne bevalt nog steeds prima!)
Het constrast is super als de tattoo vers is, maar dat komt omdat de huid open is, je kijkt ' recht' in de tattoo. Uiteraard groeit je huid erover en je huid is niet doorzichtig, en daarom wordt hij in de eerste plaats altijd wat minder fel. Het ligt ook aan of een tattoo goed gezet is. Als hij te diep gezet is gaat hij uitlopen, hij zit een laagje te ver dan (zie OP). Dan is er nog de zon. De zon veroudert je huid. Als je je tattoo altijd in zou smeren met zonnebrand scheelt het ook. En dan is er gewone huidvernieuwing. De inkt zit in een huidcel ingesloten. De huidcelllen vernieuwen zich en verschuiven soms een beetje=inkt ook=iets vagere tattoo. Oja, de persoon met de tattoo zelf kan in het genezingsproces ook een tattoo verneuken, da's soms ook een oorzaak.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
30 juli bedoel je?
Voor mij is die nieuw, maar ja, ik ben dan ook volledig trendbewusteloos (and proud of it)!
Ik vind hem wel heel apart en ben benieuwd hoe die er in het echt uit gaat zien!
Waar ik ook erg benieuwd naar ben, is hoe de tattoos er na een tijdje uit gaan zien. Als ze vers gezet zijn, dan zijn ze scherp en contrastrijk, maar ik zie vaak dat ze na een tijdje vager worden, verbleken...
Niet altijd, hoor! Laatst zag ik iemand met een prachtige bloem en die bleek ze al een paar jaar te hebben! Maar soms zie ik tattoos die eens best aardig waren, maar nu zijn veranderd in een vage vlek waar je niks meer uit kan halen... Of ze zien eruit alsof ze met een breinaald zijn gezet...
Graag jullie ervaringen! En hoe het komt dat de ene tattoo wel redelijk goed blijft en de ander na een tijdje een rommeltje wordt!
(de mijne bevalt nog steeds prima!)
Ik denk niet dat er een site is met allerlei reviews op n rijtje. Maar toen ik 'tattooshop zaandam review' googlde kreeg ik: http://www.allebedrijveni(...)s_zaandam/index.html - met 1 reviewtje van 'n shop in Krommenie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:34 schreef ninoooo het volgende:
Is er ergens een site waar je makkelijk per shop reviews kan vinden? Freedom Tattoo in Zaandam ziet er qua shop niet heel speciaal uit maar de voorbeelden op de site (http://www.freedomtattoo.nl/) zijn opzich wel strak en netjes over het algemeen... Ik ben een beetje in dubio of ik hierheen zal gaan voor m'n eerste tattoo...
Ik heb me helemaal blauw geGoogle'd vanochtend, niet echt bijsterveel info op 1 erg positief topic op een klein forumpje na. Groot voordeel is wel dat die lui letterlijk om de hoek zitten, even langs lopen om bij te werken is wel een grote plusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een site is met allerlei reviews op n rijtje. Maar toen ik 'tattooshop zaandam review' googlde kreeg ik: http://www.allebedrijveni(...)s_zaandam/index.html - met 1 reviewtje van 'n shop in Krommenie.
Waarschijjnlijk moet je gewoon elke shop + review gaan googlen
Langsgaa is vaak het beste. Op de website foto's kijken kan je vaak ook al een goed idee geven. Ikzelf zou er NOOIT een voet binnenzetten na het zien van de foto's op de website *gruwel*. Wat een broelie..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:34 schreef ninoooo het volgende:
Is er ergens een site waar je makkelijk per shop reviews kan vinden? Freedom Tattoo in Zaandam ziet er qua shop niet heel speciaal uit maar de voorbeelden op de site (http://www.freedomtattoo.nl/) zijn opzich wel strak en netjes over het algemeen... Ik ben een beetje in dubio of ik hierheen zal gaan voor m'n eerste tattoo...
Haha gelukkig ga ik niet voor een ingewikkeld portret maar voor dit:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:49 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Langsgaa is vaak het beste. Op de website foto's kijken kan je vaak ook al een goed idee geven. Ikzelf zou er NOOIT een voet binnenzetten na het zien van de foto's op de website *gruwel*. Wat een broelie..
[ afbeelding ]
Ontplofte banaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
en toch zou ik met zoiets ook naar een andere tattoo artiest gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:05 schreef ninoooo het volgende:
[..]
Haha gelukkig ga ik niet voor een ingewikkeld portret maar voor dit:
[ afbeelding ].
De voorbeelden die je eruit trekt zijn wel behoorlijk slecht maar er zit ook veel strakker werk op die site...
Strak iets kunnen zetten is voor mij meer een vereiste voor een tattooeerder, dan een knap iets wat slechts enkele tatttoeerders beheersen. Ik zou naar een goede studio gaan, maar je moet het zelf weten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:05 schreef ninoooo het volgende:
[..]
Haha gelukkig ga ik niet voor een ingewikkeld portret maar voor dit:
[ afbeelding ].
De voorbeelden die je eruit trekt zijn wel behoorlijk slecht maar er zit ook veel strakker werk op die site...
In die regio zou ik als ik jou was naar Rick gaan, van Veni Vidi Vici tattoo. http://www.venividivicitattoo.nl/quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:34 schreef ninoooo het volgende:
Thanks maarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:36 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
In die regio zou ik als ik jou was naar Rick gaan, van Veni Vidi Vici tattoo. http://www.venividivicitattoo.nl/
Hij zit in Beverwijk
Hehe dank uquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef ninoooo het volgende:
Ik heb het ook nog nooit niet-lelijk zien zijn.
edit; goeie Soulwax quote trouwens
Koude dag in hel dat ik voor een portret ergens heen gaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:08 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hehe dank uOf dank Soulwax eigenlijk.
Voor portretten kan je bijvoorbeeld naar Bianca van Tattoosolution (ben te lui om link te zoeken).
Ik heb ergens een foto van een Amerikaanse vrouw die de fillmposter van Dead Man (Jim Jarmusch/Johnny Depp) heeft getatoeerd. Werkelijk gruwelijk precies neergezet!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:09 schreef ninoooo het volgende:
[..]
Koude dag in hel dat ik voor een portret ergens heen ga
Dat je nou net dat ene portret eruit pikt snap ik niet, je komt zelf met een studio aan waar werkelijk alles aan het werk nog scheelt en daar zou je wel heen willen gaan en als je dan al het werk op de site die ik aangeef bekijkt dan haal je enkel dat portret eruit. Dan vraag ik me af, snap je er wel wat van ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:39 schreef ninoooo het volgende:
[..]
Thanks maar
[ afbeelding ]..
Verder wel een nette site met mooie voorbeelden,
Knap om werk van een ander af te zeiken, maar ik denk dat die boys waar jij werkt nog een hoop hebben te leren willen ze Veni Vidi Vici evenaren. Misschien dat dat ene portret net ff misgeschoten is, maar de rest is van goed tot heel goed bij Rick, hij is een jonge getalenteerde artiest.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:16 schreef ParanoidEv het volgende:
Lol, portretten is zo'n vak apart... Als je het niet kan kan je het maar beter niet doen, tis echt zo'n speciaal iets.
Ieuww das zo een ransaapquote:
als ik zo de laatste foto's op tonsoftattoos bekijk dan doet dat portret rick werkelijk geen eer aan nee. maar dan begrijp ik ook niet waarom in hemelsnaam dat portret op de website is gezet. overigens zijn er maar zeer weinig artiesten in nederland die een fatsoenlijk portret kunnen prikken. (ik ken er maar 1 eigenlijk en dat is bianca).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:37 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
Dat je nou net dat ene portret eruit pikt snap ik niet, je komt zelf met een studio aan waar werkelijk alles aan het werk nog scheelt en daar zou je wel heen willen gaan en als je dan al het werk op de site die ik aangeef bekijkt dan haal je enkel dat portret eruit. Dan vraag ik me af, snap je er wel wat van ?
[..]
Knap om werk van een ander af te zeiken, maar ik denk dat die boys waar jij werkt nog een hoop hebben te leren willen ze Veni Vidi Vici evenaren. Misschien dat dat ene portret net ff misgeschoten is, maar de rest is van goed tot heel goed bij Rick, hij is een jonge getalenteerde artiest.
Oeioei, heb ik iets verkeerd gezegd? Ik vind die portretten gewoon niks, leuk dat hij het geprobeerd heeft hoor maar ik vind dat gewoon een vak apart. Ik vind Rick verder een geweldig goede artiest, een van de betere in Nederland, sorry dat ik dat er niet bij verteld heb hoor..sjongejonge. Met dat eerste wat je zegt ben ik het wel eens hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:37 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
Dat je nou net dat ene portret eruit pikt snap ik niet, je komt zelf met een studio aan waar werkelijk alles aan het werk nog scheelt en daar zou je wel heen willen gaan en als je dan al het werk op de site die ik aangeef bekijkt dan haal je enkel dat portret eruit. Dan vraag ik me af, snap je er wel wat van ?
[..]
Knap om werk van een ander af te zeiken, maar ik denk dat die boys waar jij werkt nog een hoop hebben te leren willen ze Veni Vidi Vici evenaren. Misschien dat dat ene portret net ff misgeschoten is, maar de rest is van goed tot heel goed bij Rick, hij is een jonge getalenteerde artiest.
Inderdaad!quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:17 schreef Da_Ripper het volgende:
zoiets?
[ afbeelding ]
biomechanic/ bionic
Wat is dat erg zeg! Dan schaam je toch dood en heb je spijt dat je eraan begonnen bent...quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
subtiel tattje, poets_zuster
pas idd maar op met een gezicht-tat.![]()
[ afbeelding ]
Escher is tofquote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef mrcool het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:56 schreef Enfermera het volgende:
Ha, gevonden! xD Ik was niet de enige die 'm kwijt was
Bij mij begint het ook weer te kriebelen, ik heb meerdere ideeen: zo'n mechanisch geval ding, ik weet niet hoe het heet, maar dat je zeg maar het bot en evt spieren van mn schouder ziet, dat vind ik wel gaaf, of anders een klein sleevetje.. Maar wat op mijn bovenrug vind ik ook wel weer heel erg leuk.
Nog maar even denken en hier (ook) ideeen opdoen.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:03 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat meer van Anil Gupta:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die miniatuurtjes ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:14 schreef Innocence het volgende:
Zou ik wel een paar retourtjes New York voor over hebben![]()
quote:
met monnikkenwerk en engelengeduldquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:26 schreef Innocence het volgende:
[..]Die had ik nog niet eens gezien.
Hoe krijgt ie 't voor elkaar.
Alex Greyquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
met monnikkenwerk en engelengeduld
edit: het orgineel van Alex Grey
[ afbeelding ]
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:26 schreef Innocence het volgende:
[..]Die had ik nog niet eens gezien.
Hoe krijgt ie 't voor elkaar. In al die tattoos, die details. Echt bizar.
[ afbeelding ]
Maar blijft zoiets op den duur nog wel te zien? Ivm uitlopen, vervagen ed...
wow deze vind ik gaafquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:03 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat meer van Anil Gupta:
[ afbeelding ]
Ik wil ook!!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:30 schreef wes55 het volgende:
nu aftellen tot oktober voor mijn afspraak met jeroen franken!
Hoe kom je aan dat plaatje?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:31 schreef BalthasarBokko het volgende:
[..]
haha, dat is zo fout dat het weer ultiem stoer is! Lijkt me wel erg pijnlijk om op die plek een tattoo te krijgen.
Wordt dit:
[ afbeelding ]
Wie het kleine niet eert... Ik vind hem prima! Verhoudingen zien er ook prima uit (en ik heb al heel wat foute vioolsleutels gezien...)quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef Bellah het volgende:
Hoi! Hij stelt niet veel voor hoor, maar ik wilde m toch even postenFoto van net gezet dus, bij Remy in Utrecht.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef mrcool het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind m ook erg mooiquote:Op zondag 27 juli 2008 02:30 schreef dutch-mamma het volgende:
Wie het kleine niet eert... Ik vind hem prima!
hij is cutequote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef Bellah het volgende:
Hoi! Hij stelt niet veel voor hoor, maar ik wilde m toch even postenFoto van net gezet dus, bij Remy in Utrecht.
[ afbeelding ]
Lijkt wel alsof de stier een cover-up is van iets ouders?quote:
Vind dat juist mooi, kleine simpele tattoos!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef Bellah het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat wat er achter zit moet een teken van de stier voorstellenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:36 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hij is cute![]()
Is dit je eerste?
[..]
Lijkt wel alsof de stier een cover-up is van iets ouders?
In de krant vandaag staat dat 25% tussen de 18 en 30 een tatoeage heeft en dat 1 op de 6 spijt heeft en dat dat er steeds meer worden. Vooral vrouwen hebben spijt. Het lijkt me erg van de tatoeage afhangen denk ik, iets tijdloos wat bij je past gaat denk ik 'langer mee' dan iets wat 'iedereen nam' en jij dus ook....quote:Op maandag 28 juli 2008 01:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Maar achteraf heb ik er wel een klein beetje spijt van
ik ga beginnen aan (een deel van) een pe'a tattooquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik wil ook!!!!
Waar ga iets zetten/afmaken?
Nee heb helaas geen afbeelding van het teken zelfquote:Op maandag 28 juli 2008 03:08 schreef Da_Ripper het volgende:
ai, balen als je je zo over je tattoo voelt
Heb je nog een afbeelding van dat teken, het leek me ook wat oudere inkt.
Maar, mocht je daar ooit iets aan willen veranderen dan lijkt mij dat niet zo moeilijk om het geheel in een groter tribal-achtig design op te laten gaan.
Een samoan body suit, nice! Kben benieuwd.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:46 schreef wes55 het volgende:
ik ga beginnen aan (een deel van) een pe'a tattoo
Op het strand zag ik een prachtige jonge meid met op 1 been een opvallend grote slinger van sterren...brrrr.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:32 schreef scrub_nurse het volgende:
ja het is toch echt n rage geworden, ik vraag me af hoeveel mensen straks spijt hebben van al die sterren die nu zo in zijndit vrouw die mij tattoeerde zei dat ze geen ster meer kon zien
Dat zijn dan weer geen tribalsquote:Op maandag 28 juli 2008 14:07 schreef Conekiller het volgende:
[..]
meesta;![]()
soms![]()
[ afbeelding ]
en
http://independentvision.org/tatau.htm
en
[ afbeelding ]
quote:
ha jij eens snel terug naar de tattoo 101 klas!quote:
Je hebt alleen wel kans dat het over 10 jaar 1 vage vlek wordtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef Bellah het volgende:
[ afbeelding ]
Idd.. DAT zijn echte tribals. Die polyneese styl, betekend wat. Een tribal niet...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
dàt zijn dus echte tribals, in Polyneese stijl.
Jij denkt bij tribal vast aan zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juli 2008 18:05 schreef Conekiller het volgende:
dus eerst besluiten dat je het deze week gaat doen, midden in de z0mer op je onderarm (4 tot 8 weken uit de directe zon houden he!) en dan pas gaan vragen wat een goede shop is.
De meeste goede shops hebben een wachtlijst die meestal wel wat langer is dan 1 week. Tuurlijk, er zijn ook goede waar je direct terecht kan maar meestal niet.
Ga eerst wat shops langs om te informeren, wat te praten, naar wat werk (fotoboeken!) te kijken en je goed vor te laten lichten. En besluit dan ZELF in welke shop je je het meest op je gemak woelt en waarvan jij vnd dat ze de beste stijl hebben
Nee, DAT zijn moderne tribals, ik dacht Contemporary Tribal.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:18 schreef theKiD het volgende:
Idd.. DAT zijn echte tribals. Die polyneese styl, betekend wat. Een tribal niet...
Ik wou het al zon maand of 2 geleden maar ben eerst druk bezig geweest met het design dat ik wil en aangezien ik deze zomer doorwerk zal ik niet eens zon zien en om dit naar boven te brengen is vrij doeloos geacht wat me vraag was maar vooruitquote:Op maandag 28 juli 2008 18:05 schreef Conekiller het volgende:
dus eerst besluiten dat je het deze week gaat doen, midden in de z0mer op je onderarm (4 tot 8 weken uit de directe zon houden he!) en dan pas gaan vragen wat een goede shop is.
De meeste goede shops hebben een wachtlijst die meestal wel wat langer is dan 1 week. Tuurlijk, er zijn ook goede waar je direct terecht kan maar meestal niet.
Ga eerst wat shops langs om te informeren, wat te praten, naar wat werk (fotoboeken!) te kijken en je goed vor te laten lichten. En besluit dan ZELF in welke shop je je het meest op je gemak woelt en waarvan jij vnd dat ze de beste stijl hebben
Robert in Waalwijk van Cleansolidquote:Op maandag 28 juli 2008 17:44 schreef Sakray het volgende:
Hey mensen ik ga deze week een tattoo laten zetten (meedere sterre in me onderarm) maar vroeg me af wat goede tattooshops zijn rond denbosch (daar woon ik)
prijs maakt niet heel veel uit als het maar goed gedaan word iemand die wat goede shops kent?
Weer wat geleerdquote:Op maandag 28 juli 2008 19:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nee, DAT zijn moderne tribals, ik dacht Contemporary Tribal.
De polynese stijl heeft idd een vertellend karakter; verschillende bochten, randen, zwarte vlakken, tiki met ogen dicht, dieren etc. Maar hierin heb je dus ook weer verschillende stijlen zoals: maori, borneo, marquesan - maar het zijn allemaal tribals
Irritatie, ontstekingen, vervaging van kleuren enzquote:Op maandag 28 juli 2008 19:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Een vriend van me heeft woensdag ofzo ook een tattoo laten zetten..
3 simpele sterren op zijn onderarm hij is er gister mee gaan zwemmen
Wat kan er eigenlijk gebeuren als je gaat zwemmen terwij je pas een nieuwe tattoo hebt
Aangezien die tattoo er op dit moment NOG normaal uitziet
Dragon Tattoo in Eindhovenquote:Op maandag 28 juli 2008 17:44 schreef Sakray het volgende:
Hey mensen ik ga deze week een tattoo laten zetten (meedere sterre in me onderarm) maar vroeg me af wat goede tattooshops zijn rond denbosch (daar woon ik)
prijs maakt niet heel veel uit als het maar goed gedaan word iemand die wat goede shops kent?
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:59 schreef purplerose het volgende:Je hebt alleen wel kans dat het over 10 jaar 1 vage vlek wordt
Haha, ik lig elke keer in een deuk als ik dat nummer op hun site hoor. Ik ga zeker naar Dragon als ik ooit eens een Oosterse tattoo laat zetten. Jammer dat tegenwoordig iedereen een Koi tattoo of iets in die stijl heeftquote:
Vandaar mijn simpele Ganesha in Ohm. Van een schilderijtje. Het past bij me...quote:Op maandag 28 juli 2008 06:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(...)iets tijdloos wat bij je past gaat denk ik 'langer mee' dan iets wat 'iedereen nam' en jij dus ook....
Je hoeft toch ook niet origineel te zijn? Als je maar een tattoo neemt die bij jou past en oppast dat je niet een tattoo neemt die op dat moment heel erg hip en in is (sterren op dit moment bijv) waardoor je de kans loopt dat je er over een tijd op bent uitgekeken. Ik bedoel, ooit waren plateauzolen ook heel erg hip, maar een tijd later vraagt iedereen zich af waarom iemand dat in godsnaam droeg.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:22 schreef Daury het volgende:
Mjah, hoe kun je nog origineel zijn ? Het meeste is geloof ik al vaker gedaan.
True true.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet origineel te zijn? Als je maar een tattoo neemt die bij jou past en oppast dat je niet een tattoo neemt die op dat moment heel erg hip en in is (sterren op dit moment bijv) waardoor je de kans loopt dat je er over een tijd op bent uitgekeken. Ik bedoel, ooit waren plateauzolen ook heel erg hip, maar een tijd later vraagt iedereen zich af waarom iemand dat in godsnaam droeg.
zal wel mee vallen ook hoor, ik heb 2 kleine tat;s op m'n handen (runes) er ook al dik 10 jaar zitten, zijn ook nog gewoon goed te zien en niet 2 kleine vlekjesquote:Op maandag 28 juli 2008 20:33 schreef Bellah het volgende:
[..]Laten we hopen van niet.
En @ripper- ja, tis m'n eerste
Kende Jeroen wel al maar nog nooit bij hem geweest, alleen zo jammer van die lange wachtlijstquote:Op maandag 28 juli 2008 12:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Een samoan body suit, nice! Kben benieuwd.![]()
Was je al bekend met Jeroen, al eens daar geweest?
Als je allebei dezelfde hebt, hoeft dat toch niet perse vriendschap te betekenen (vind ik dan he)quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:27 schreef Leso_Varen het volgende:
Zit er aan te denken om samen met een heel goede vriendin een soort vriendschaps-tattoo te nemen. Zou m'n eerste worden. Een symbool dat voor vriendschap staat, zo iets. We gaan zelf een beetje kijken of we wat moois in elkaar kunnen zetten, maar iemand hier nog mooie ideeen over vriendschapssymbolen?
Wat als je iets neemt met een soort bloed-broeders/zusters idee. Bijv. op allebei dezelfde plaats een klein 'wondje'/ druppeltje bloed misschien met een elegant mesje erboven....of willen jullie liever iets abstracts?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:27 schreef Leso_Varen het volgende:
Zit er aan te denken om samen met een heel goede vriendin een soort vriendschaps-tattoo te nemen. Zou m'n eerste worden. Een symbool dat voor vriendschap staat, zo iets. We gaan zelf een beetje kijken of we wat moois in elkaar kunnen zetten, maar iemand hier nog mooie ideeen over vriendschapssymbolen?
langsgaan dus inderdaad. ik heb mijn eerste bij Remy laten zetten en ik kan echt niet klagen, netjes gedaan!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:08 schreef TonyR het volgende:
Maar hoe weet je wat een goede tattoo-shop is? Hoor bijv. over Studio Remy in Utrecht hele wisselende verhalen.
Dat is ook nog een goed idee. We zijn er nog niet precies uit wat we willen, maar ik ga dit sowieso nog even naar voren bregen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat als je iets neemt met een soort bloed-broeders/zusters idee. Bijv. op allebei dezelfde plaats een klein 'wondje'/ druppeltje bloed misschien met een elegant mesje erboven....of willen jullie liever iets abstracts?
Nee, klopt, maar we wilden ook ideeen van symbolen die voor vriendschap staan, zodat we daaruit zelf ook een beetje kunnen varieren. Zodat het een soort uniek vriendschapssymbool is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef suuske343 het volgende:
[..]
Als je allebei dezelfde hebt, hoeft dat toch niet perse vriendschap te betekenen (vind ik dan he)
Ik vind het wel een leuk idee, misschien dat ik het eens aan mijn zus voorstel.....
Woah, hou ons geupdate! Mag ik ook vragen waarom je er 1 neemt? En waarom je besloten hebt dit bij Jeroen te doen ipv daar zelf?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:46 schreef wes55 het volgende:
[..]
ik ga beginnen aan (een deel van) een pe'a tattoo
Daar als in Polynesië?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Woah, hou ons geupdate! Mag ik ook vragen waarom je er 1 neemt? En waarom je besloten hebt dit bij Jeroen te doen ipv daar zelf?
Ik zie het al gebeuren dat alle emo's zo een tattoo gaan nemenquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat als je iets neemt met een soort bloed-broeders/zusters idee. Bijv. op allebei dezelfde plaats een klein 'wondje'/ druppeltje bloed misschien met een elegant mesje erboven....of willen jullie liever iets abstracts?
Een gewonde panterquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:29 schreef Da_Ripper het volgende:
kraspanda momenten![]()
n litteken over een oudere tattoo:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:31 schreef BalthasarBokko het volgende:
[..]
Wordt dit:
[ afbeelding ]
Ik hou erg van traditionele tatoeages waarvan ik de polynesische stijl één van de mooiste vindt, tevens vindt ik de bovenbenen een super mooie plek, helemaal een volledige pe'a.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Woah, hou ons geupdate! Mag ik ook vragen waarom je er 1 neemt? En waarom je besloten hebt dit bij Jeroen te doen ipv daar zelf?
traditioneel..traditioneel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:23 schreef wes55 het volgende:
.. -knip- en moet hem dan in 10 dagen afgemaakt hebben (de echte traditionele manier)
Sjezus, dat lijken de Bigheadz wel!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
weken soms zelfs maanden kon duren gepaard met allerlei rituelen.
Ja, ik heb ze gezien. Plannen zijn voorlopig sowieso even uitgesteld.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Daar istie weer![]()
Heb je alle pagina's gelezen, die Escher tat's gezien?
Maar jouw sterren zijn niet om met de hype mee te gaan, dus hoef je je niet te 'schamen'. Jij hebt er een mooi verhaal bij, een duidelijke uitleg waarom je sterren wil, en dat is niet omdat het op dit moment in is. Jij hebt nog steeds een tattoo met een mooi verhaal erbij als de hype van de sterren-tattoo's voorbij is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef Seraphina het volgende:
Ik wil ook een tattoo laten zetten (goh uitzonderlijk in dit topic denk ik). Durf `t alleen bijna niet te zeggen, want ik weet hoe tragisch hip het is, maar de bedoeling is dat ik Casseopeia (5 sterren in een W-vorm; waarbij de sterren staan voor mijn broers, mijn ouders en mij) op mn rug ga krijgen, sterren dus. De reden heeft echter ook niets met de trend te maken. Ik ben echt iemand die altijd uit het raam hangt of in de tuin zit om sterren te kijken en dit heb ik van huis uit ook meegekregen. Ben er al zo`n 1,5 jaar uit dat `t sterren gaan worden, daarvoor wist ik alleen dat ik iets wilde ter symbolisering van `t gezin. En toen zaten we een keer `s avonds in de tuin en zag ik Casseopeia zo boven `t huis staan en toen wist ik `t. Tot zover de uitleg
. Ben er nu weer wat actiever mee bezig. Maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe het dan gaat worden. Ik had een heel mooi sierlijk ontwerp gemaakt, maar dat ligt te ver af van hoe je het in de lucht ziet zeg maar. Ik denk dat het gewoon de sterren worden, met strepen ertussen en dat ik in de achtergrond wat andere sterren laat zetten. Niet dezelfde soort standaard sterren, maar wat kleinere "fonkel-sterren" en wat andere heelaldingetjes.
Oh wat krom uitgelegd allemaal. Anyway, ik ben zelf een beetje vastgelopen met ontwerpen dus ik moet eerst nog een keer om de tafel zitten met een tattoo artiest haha. Voorlopig staat het even in de koelkast, omdat ik het nu sowieso niet kan betalen en ik toch merk dat het bij elk idee goed is om er even tijd overheen te laten gaan.
Sorry voor mn gewauwel
Dat is ook zo, maar vertel het hele verhaal er altijd maar meteen bij. M`n broers hebben geen tattoo`s en hebben er geloof ik geen behoefte aan. In alle eerlijkheid moet ik ze dit idee nog vertellen haha. Laatst wel mn ouders nog maar eens even echt ingelicht, zo van: hij gaat er echt wel komen. Maar verwacht van mijn broers geen 'problemen' hihi. Ik heb het idee bij hun beide ook al eens laten doorschemeren. Het is ook geen korte-termijn plan, dus ik laat `t allemaal even rustig op z`n beloopquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:46 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar jouw sterren zijn niet om met de hype mee te gaan, dus hoef je je niet te 'schamen'. Jij hebt er een mooi verhaal bij, een duidelijke uitleg waarom je sterren wil, en dat is niet omdat het op dit moment in is. Jij hebt nog steeds een tattoo met een mooi verhaal erbij als de hype van de sterren-tattoo's voorbij is.
Ik vind het wel een mooi idee. Heeft een van je broers ook een tattoo?
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef mrcool het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat is waar, maar als ik zou overwegen om hem daar te laten zetten heb ik niet maanden de tijd..quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
traditioneel..traditioneel.
De orginele tradities verschillen ook erg veel per eiland. Ik had nog niet gehoord dat tie binnen 10 dagen er moest staan. Meestal lees ik dat het zetten wel dagen, weken soms zelfs maanden kon duren gepaard met allerlei rituelen.
quote:Stages Of Tattooing
In theory it should be possible to complete a pe'a in 10 days; 5 sessions with a day in between each to let the inflamation subside, and on the tenth day, the removal of the taboo which has been placed on the person being tattooed.
bron: http://www.samoa.co.uk/tattoos.html
Gezien ja, door Cat met puzzelstukjes tochquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Volgen jullie die serie Miami Ink. Daar liet iemand het zelfportret in glazen bol van Escher zetten op zijn rug.
Inderdaad, maar als je ziet wat ze er van maken is het wel echt briljantquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Gezien ja, door Cat met puzzelstukjes toch![]()
Opzich wel een irritante serie.. kmag die Ami voor geen ene meter en van de 40 min is misschien 15/20 min. leuke tv, de rest is zo typisch Amerikaans; herhalen herhalen herhalen
Hey gozer wanneer ben je aan de beurt? ik moet nog een kleine 3 maanden wachtenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:23 schreef wes55 het volgende:
[..]
Ik hou erg van traditionele tatoeages waarvan ik de polynesische stijl één van de mooiste vindt, tevens vindt ik de bovenbenen een super mooie plek, helemaal een volledige pe'a.
ik heb voor Jeroen gekozen omdat dit toch wel 1 van de beste van Nederland is op dit gebied en daar zelf doen zou me een godsvermogen gekost hebben en moet hem dan in 10 dagen afgemaakt hebben (de echte traditionele manier) en ik wil het toch meer in eigen tempo laten afmaken.
Dit:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Gezien ja, door Cat met puzzelstukjes toch![]()
Opzich wel een irritante serie.. kmag die Ami voor geen ene meter en van de 40 min is misschien 15/20 min. leuke tv, de rest is zo typisch Amerikaans; herhalen herhalen herhalen
En dit dus:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef Leso_Varen het volgende:
Inderdaad, maar als je ziet wat ze er van maken is het wel echt briljant
Zo precies, zo netjes. Echt heel knap!
Alle drie eens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Die Chris Garver maakt idd juweeltjes en de portretten van Cat, Ami geef ik wel respect voor het free-hand tekenen
Yoji Haradaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Maar het zijn wel kunstenaars! Gisteren ging die leerling (naam kwijt) eerst op zichzelf en daarna op een goede vriend tatoeëren, voor de eerste keer. En verder mooie creaties als je het mij vraagt
ik mag pas 31 oktober..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:18 schreef DAMH het volgende:
[..]
Hey gozer wanneer ben je aan de beurt? ik moet nog een kleine 3 maanden wachten
Denk dat je goed moet letten op de sfeer, gewoon je 1e indruk. Gevoel/intuitie zegt vaak al heel veelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:13 schreef bl0emetjE het volgende:
Hallo![]()
Ik wil binnenkort (na de zomer) mijn eerste tattoo laten zetten!
Om te beginnen wil ik een heel klein bloemetje. (alleen outline, denk aan dick bruna madeliefje, grootte ongeveer 1 cm)
Is er iets waar ik hierbij specifiek op moet letten als ik een tattooshop en tatoeëerder uit ga zoeken?
Zijn er hier eventueel nog suggesties voor een bepaalde shop/persoon? Ik woon in Alphen aan den Rijn btw.
Zoiets:
[ afbeelding ]
En dan dus met strakke dunne lijntjes in het heel klein
Hee dankjewel voor je uitgebreide post!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Denk dat je goed moet letten op de sfeer, gewoon je 1e indruk. Gevoel/intuitie zegt vaak al heel veelDaarbij ook hoe de tattoeerder is, hoe komt ie op je over, luistert ie goed naar wat je wilt en maakt hij er niet z'n eigen ontwerp van wat voor jou niks is. Verder natuurlijk op hygiene, schone naalden, handschoentjes, dat soort van dingen.
Ik ga zelf altijd naar Dingo Tattoo in Gouda (nou lijkt het alsof ik al helemaal vol getattoeerd zit), die is echt super
Hier een linkje: http://dingotattoo.com/ Is voor jou wel dichtbij, aangezien je in Alphen woont
Echt niemand die hierop kan antwoorden?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:22 schreef Quir het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat plaatje?![]()
Mischien dat ik ook eens zoiets neem, maar dan op mijn rug. Dat het begint tussen mijn schouderbladen en uitloopt omlaag.
Het is van Derek Hess en heet Hemorrhage.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:32 schreef Quir het volgende:
[..]
Echt niemand die hierop kan antwoorden?
Mooi zo!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:15 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Hee dankjewel voor je uitgebreide post!!
Ga de website bekijken en er misschien wel even langs als ze weer open zijn!!
Jazeker, bedankt!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:49 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Het is van Derek Hess en heet Hemorrhage.Heb je daar misschien iets aan?
Je bent Arno flink wat van klanten aan het voorzien hequote:
Yupquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je bent Arno flink wat van klanten aan het voorzien he
Ik heb Arno gebeld voor die op vakantie ging of die wat met me voorbeelden kon enzo en als die terug is van vakantie bespreken we de boel verder
Maandag is die weer terugquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
YupNou, ik vind het een supergozer, dus waarom niet
![]()
Oke! Super! Wanneer is ie terug dan? Wist niet eens dat ie op vakantie was joh![]()
Oke dan!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Maandag is die weer terug(op me bday)
en het staat best groot op zn site
Ben echt benieuwd en zoooooo klaar voor me nieuwe tattoos
Ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Daar als in Polynesië?
Vandaag Pantang Iban binnen gekregen
Wat een bende.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:34 schreef ninoooo het volgende:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:14 schreef Innocence het volgende:
Wow! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.anilgupta.com/portfolio/portfolio.htm
Vind alleen alles als het niet ingekleurd is nog veel mooier...
Geen gekke portretten ookhttp://www.anilgupta.com/largepics/portraits/MikeP.jpg
http://www.anilgupta.com/largepics/portraits/Nick.jpg
http://www.anilgupta.com/largepics/musicworld/FrankS.jpg
[ afbeelding ] Lijkt bijna nep!
Zou ik wel een paar retourtjes New York voor over hebben![]()
Zitten af en toe een paar mooien tussen, maar het merendeel van de tattoo's is niet mooi gezet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef Conekiller het volgende:
jups, en flink wat scheef werk ook. Zeker bij die "tribals
"brrrrrrr"
Naaaissquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:05 schreef purplerose het volgende:
Woeiii net Arno van dingotattoos aan de foon gehad (ja, ik ben ongeduldig) en volgende week ernaartoe om te bespreken hoe of wat ik nog veranderd wil hebben aan de tekeningen
Woeiii het gaat bijna gebeuren
Ja, heb er zooooo een zin in!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Naaaiss![]()
Leuk joh!
Bij mij begint het ook aardig te kriebelen, ik wil er echt nog 1.. Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik nog even wacht tot tenminste september.
Echt hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, heb er zooooo een zin in!(om pijn te lijden
dat zal me kinky inslag dan wel zijn
) Hij vond het gelukkig niet erg dat ik ongeduldig ben, dat liet zien dat ik echt wilde
Dus over week of 3 kan jij ook al weer gaan plannen
Dat is idd het minst leuke deel, het is geen goedkope hobby om te hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heAltijd helemaal leuk als je weer mag idd, ik ken het gevoel
Haha, pijn lijden is idd leuk![]()
![]()
Jaaaa. Nog ffies geduld. En sparen niet te vergeten
I knooooooow, hou op. Ik ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is idd het minst leuke deel, het is geen goedkope hobby om te hebbenen ik heb nog zoooooveel ideetjes
Echt prachtig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Keltie het volgende:
Tattoo is af... Eindelijk
[ afbeelding ]
Tis een mooi geheel geworden!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker spannendquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:20 schreef NieTTus het volgende:
Morgen![]()
Dan wordt mijn tattoo gezet![]()
Mijn eerste, dus spannend!!!
Wow!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
hij is opzich niet verkeerd gezet (alleen het verkeerde team), ik vind alleen dat het niet 1 echt geheel is (dat kan ook aan mij liggen of misschien niet eens de bedoeling geweest)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Smeren, afblijven en als het dan toch ondragelijk is erop kloppen ipv eraan krabben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:46 schreef _Surface het volgende:
Ik heb sinds een dag of vijf mijn tweede tattoo, maar ik kom gek van de jeuk! Weet er iemand wat ik daar aan kan doen?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Smeren, afblijven en als het dan toch ondragelijk is erop kloppen ipv eraan krabben.
Ik denk dat ik pas :pquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Knijp of sla ergens anders op het lichaam zodat die pijn groter is dan de jeuk van je tattoo
Niet te dik erop smeren en het met een ronddraaiende beweging inmasseren eyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:02 schreef _Surface het volgende:
[..]
Ik denk dat ik pas :p
Maar ik smeer denk ik teveel, want als ik erop klop tegen de jeuk, glijdt mijn hand er gewoon van
Jaja, we weten het, het is bijzonder irritant, maar houd vol! Er is licht aan het einde van de tunnel. Nog even en dan ben je er vanaf, en heb je een supermooie tattoo.quote:
Wie mooi wil zijn... :pquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaja, we weten het, het is bijzonder irritant, maar houd vol! Er is licht aan het einde van de tunnel. Nog even en dan ben je er vanaf, en heb je een supermooie tattoo.
Zo is het. Nouja, vooral die jeuk is irritant, mogelijk nog irritanter dan het tattooeeren zelf..quote:
En toch vergeet je dat allemaal vanaf je iets nieuws op het oog hebtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo is het. Nouja, vooral die jeuk is irritant, mogelijk nog irritanter dan het tattooeeren zelf..
Yup. Na mn 1e tattoo had ik zoiets van; NOOIT meer. Vanwege de pijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:47 schreef _Surface het volgende:
[..]
En toch vergeet je dat allemaal vanaf je iets nieuws op het oog hebt
Toen ik vrijdag buiten kwam riep ik heel hard: Nooit meer. Nu begin ik de pijn te vergeten, en eenmaal de jeuk weg is wil ik opnieuw opnieuw opnieeeeuwquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup. Na mn 1e tattoo had ik zoiets van; NOOIT meer. Vanwege de pijn.
Nou, echt niet dus he. Het wordt met meer tattoo's alleen maar verslavender
Bwoh, liever 210 neerleggen en dat het goed gebeurd toch? Je zit er de rest van je leven mee, niet echt slim om zuinig te doen bij het zetten van een tattooquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:21 schreef Sakray het volgende:
Ik ga deze week een tattoo zetten wil aantal kanji tekens op me onderarm hebben was eerst naar dragon tattoo gegaan maar die vroegen er heel erg veel voor 3 tekens van 2 bij 2 ongeveer 210 euro dat vond ik veel te veel dus ben opzoek naar andere goede tattoerders die het voor ietsie minder doen =x
Moooiiii!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:00 schreef NieTTus het volgende:
Hij zit!!Viel me allemaal reuze mee! Hij is 2.5 uur bezig geweest..
Ben echt NET terug, dus zo eerst de verpakking er maar eens afhalen, fotootje volgt nog wel!
(overigens, het is een viooltje (bloem) op de linkeronderkant van mijn buik, richting lies! Hijs nog best groot!!)
Dat ja, precies.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:01 schreef _Surface het volgende:
[..]
Toen ik vrijdag buiten kwam riep ik heel hard: Nooit meer. Nu begin ik de pijn te vergeten, en eenmaal de jeuk weg is wil ik opnieuw opnieuw opnieeeeuw
Rinto, Veni Vidi Vici, Darko, Tattoo Centre Alkmaar, Tattoo Jan, enz zijn gewoon goeie artiesten. Als je die namen al niet eens kent dan heb je in mijn ogen al heel weinig research gedaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:02 schreef MM-Luna het volgende:
Ik wil graag naar deze conventie en ben op zoek naar een artiest/studio die mijn tattoo dan wil zetten. Alleen ken ik geen van de deelnemende shops, is er iemand die hier wel wat van kent en mij iets kan aanraden?
http://www.tattooconventieassen.com/deelnemers.html
Oh, dat komt nog welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:44 schreef NieTTus het volgende:
Dank je!!! Mijn vent (niet zo in-to-the-tattoos) vond hem groot
Maar ik vind hem gaaf en daar gaat het om haha
Overigens zit meer voor de kijkers rechts de bovenkantheb hem schuin laten zetten. Links zit een puntje, dat is mijn litteken waar hij overheen is gezet
dat gaat helemaal wegtrekken!)
Ik geef toe, als je eenmaal die eerste drempel over bent: VERSLAAFD!!
Wat denk je dat ik aan het doen ben momenteel?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:10 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
Als je die namen al niet eens kent dan heb je in mijn ogen al heel weinig research gedaan.
Smeren, smeren, smeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:46 schreef _Surface het volgende:
Ik heb sinds een dag of vijf mijn tweede tattoo, maar ik kom gek van de jeuk! Weet er iemand wat ik daar aan kan doen?
Whehe ik keek even verkeerd. Dacht dat de bloem om de navel zat. Totdat ik je echte navel zagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:22 schreef NieTTus het volgende:
[ afbeelding ]
Even een snel plaatjedit was echt NET na het uitpakken. Tis wel wat gevoelig nu, maar je moet er wat voor over hebben
Ben er wel echt SUPER blij mee! (en ja bagger foto, lastig jezelf zo te fotograveren! Als ie wat meer genezen is zal ik wel een grotere foto plaatsen, hij is echt super realistisch gezet!)
Ik had dat alleen de eerste dag heel erg, dat is idd overtollige inkt wat eraf komt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:09 schreef NieTTus het volgende:
Vannacht is er nog behoorlijk wat inkt uitgekomen, en hij is nu ook heel gelijkmatig van kleur al! Heel verschil (positief!) met gisteren.. De details zijn nu nog meer zichtbaar. Ben er heeeel erg blij mee! Hoe lang blijft dat 'lekken' van inkt eigenlijk? Weet iemand dat?
Neehoor, vaseline is ook perfectquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:09 schreef NieTTus het volgende:
Thnx! Vanmiddag zat er nog wat gekleurd 'vocht' op. Nog even goed gewassen (unicura) en dat lijkt nu overBepanthen zalf reageer ik toch niet helemaal lekker op, en vaseline lijkt me zo dicht smeren? Ik heb nu calendulanzalf (homeopatisch) erop en het brandende, droge gevoel is direct weg!
Hahaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:24 schreef NieTTus het volgende:
Nu je het zegt staat inderdaad gewoon op het doosje!!![]()
Nou het werkt in elk geval! (ik ben stiekem alweer een nieuwe tattoo aan het bedenken)
'Lastig vallen'quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:01 schreef ico_nld het volgende:
Uiteraard met een achterliggende gedachte, maar daar zal ik jullie (nog) niet mee lastig vallen.
Mooi ontwerp en verhaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:14 schreef ico_nld het volgende:
Zo, ik heb de schets wat aangepast / verfijnd. Verder goede inspiratie opgedaan met runetekens. De 3 die ik erin verwerkt heb, passen mooi bij de afbeelding en bij de symboliek. Nu nog afwegen tussen wellus / nietus
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:11 schreef de-gekstuhuh het volgende:
ik zie hier nogsteeds mensen wassen met unicura en andere desinfecterende zeep, NIET doen!
Waarom niet?
Unicura en desinfecterende zepen zoeken naar dingen die niet in de huid thuishoren, en ontrekken dus inkt, je kunt het beste met een zeep wassen voor gevoelige huid zoals sanex, GEEN desinfecterende zeep!
Errol van Inkstitution. Mijn vriend is pas geweest voor zijn eerste sessie. Was er niet helemaal tevreden mee dus heeft ie ook maar met unicura gewassenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou inderdaad n0a, ik snap niet dat je daarmee nog over straat durft te gaan!
Waar gezet btw? Heb het ooit wel eens gelezen, maar ik weet niet meer precies waar.
Niks, dat is nou het punt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:28 schreef Sakray het volgende:
wat is er verneukt aan die sleeve dan
Heel stoer zo'n handtekening!quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:34 schreef Suzziieee het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste aanwinst!!Het onderste gedeelte danWaarschijnlijk voor de meeste niet heel bijzonder,maar voor mij betekend het heel veel
Verhaal : Gister mijn allergrootste held sinds allertijden ontmoet! James Hetfield van Metallica...en dit is dus zijn handtekening!Ik ben er echt superblij mee!!
Haha, ik zag het meteen. Mooie tattoo trouwens.quote:
De enige tattoo in dit hele topic die echt vet isquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:18 schreef agter het volgende:
http://www.joetheprogrammer.net/images/tatoo.jpg
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook wel heel erg mooi!
Dat kan ik me voorstellen! Mijn vriendin heeft de handtekening van Johnny Depp...!quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:34 schreef Suzziieee het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste aanwinst!!Het onderste gedeelte danWaarschijnlijk voor de meeste niet heel bijzonder,maar voor mij betekend het heel veel
Verhaal : Gister mijn allergrootste held sinds allertijden ontmoet! James Hetfield van Metallica...en dit is dus zijn handtekening!Ik ben er echt superblij mee!!
Een beetje lastig te zien, ik ben namelijk best benieuwd...! Ik zie een g-sleutel, maar ik weet het niet zeker...?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:36 schreef Afzuigkap het volgende:
http://xs.to/xs.php?h=xs230&d=08341&f=dsc02562507.jpg
Vandaag laten zetten.
Zijn twee muzieknoten in de vorm van een hartje, ga het zo schoonmaken onder de douche en insmeren met Vaseline. Deed niet echt zoveel pijn als ik had verwacht.. Want op je pols is je huid natuurlijk best gevoelig.. Maar was alleen dicht bij m'n hand(gebied) een beetje prikken, maar verder ging allles prima.
Heb em genomen om mijn liefde voor mn muziek te laten zien. Ik schrijf en zing m'n eigen lyrics namelijk.. En ja op m'n rechterpols omdat ik met m'n rechterhand m'n lyrics schrijf en m'n mic mee vast hou ofcourse..
Ben er echt blij mee!
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:46 schreef ico_nld het volgende:
Thanks! Rechter bovenarm, op een hoogte zodat hij niet direct onder een t-shirt vandaan komt.
Jij hoeft er niet mee te lopen. Als een ander er nu blij mee is, leuk toch voor ze.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:55 schreef Markster het volgende:
NOu jottum, het zijn maar mensen hoor
Ja laten uittekenen bij je studio natuurlijk! Een font is daarvoor echt niet geschikt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:42 schreef LeonH het volgende:
Het is inmiddels alweer 2 jaar geleden dat ik m'n laatste tattoo heb laten zetten en loop al een hele tijd rond met een idee om m'n geboortedatum in romeinse cijfers op de borst te zetten, gebogen van schouder tot schouder.
Dus daarom mijn vraagje hier weet iemand misschien waar ik mooie romeinse fonts kan vinden? Vind alleen maar lelijke standaard dingen maar wil het allemaal een beetje gebroken en afgetakeld uit laten zien, dus met barsten en scheuren in het lettertype. (wat dus weer een diepere betekenis heeft)
Daarbij wil ik op de voorkant van de schouders boven de laatste cijfers aan 1 kant het sterrenbeeld logo zetten en aan de andere kant een bepaalde "songtekst" of de voorletters van mijn ouders, waarschijnlijk in iets van sterretjes (of een andere symmetrische vorm) aangezien het het geheel wat mooier afmaakt en alles in een bepaalde vorm blijft
Ben al wezen vragen en ik zou hiervoor zo'n 250 euro kwijt zijn. Bij Body Corner in Heerlen. Goeie ervaren tattoo-gasten, Hebben me ook de vorige 2 gezet
Dank u!! Hou wel rekening met een paar maanden wachttijd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:38 schreef mel723 het volgende:
Hmm, ik moet dat Inkstitution goed onthouden voor als het tijd is om mijn roze bloesempjes uit te laten komen. Echt mooie tat n0a
Hiier zonder plasticquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:55 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Een beetje lastig te zien, ik ben namelijk best benieuwd...! Ik zie een g-sleutel, maar ik weet het niet zeker...?
Laat eens zien zonder plastic, als het eraf is?
ja al behoorlijk wat afgezocht maar niks wat me kon bevallen of wat ik precies zo wil. Denk dat ik het in dit geval over laat aan de tatoeëerder. Ga in ieder geval iets van een voorbeeld ga maken, en vertrouw er op dat hun een meer creatieve geest hebben dan mij en er wat moois van makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Nu zie ik het pas; het zijn de g-sleutel gedraaid en c-sleutel tegen elkaar zodat het een hartje lijkt,
leuk bedacht 14.gif
en Leon, ik neem aan de je voor fonts de verschillende online-verkrijgbare fontjes al hebt bekeken?
Jup that's correct. Thanksquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Nu zie ik het pas; het zijn de g-sleutel gedraaid en c-sleutel tegen elkaar zodat het een hartje lijkt,
leuk bedacht 14.gif
en Leon, ik neem aan de je voor fonts de verschillende online-verkrijgbare fontjes al hebt bekeken?
Dank je!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:26 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Hiier zonder plastic
http://xs.to/xs.php?h=xs130&d=08342&f=dsc02563790.jpg
Ik heb zelf ook een sanskriet woord op m'n pols, maar heb voordat ik naar de tattooshop ging het zelf helemaal uitgezocht, dus het was voor die gast alleen een kwestie van op transferpapier overnemen. Wil jij het teken of woord aan de tatoeëerder overlaten? Want dan moet je diegene wel heel erg vertrouwen dat het klopt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:38 schreef Chocolate het volgende:
Weet al een tijdje van het bestaan van dit topic, maar zat altijd gewoon ff mee te lurken en alle tattoo's te bewonderen
Zelf laat ik 16 september waarschijnlijk een sanskriets teken op mijn arm zetten, nu is mijn vraag hebben jullie daar ook ervaring mee? Qua zetter etc.
Zie voornamelijk namelijk tribals en ontwerpen en afbeeldingen, niet echt teksten etc etc
Bedankt!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:30 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dank je!
Jee, die is echt heel apart! Ik vind hem echt mooi!
Dat is uiteindelijk wel het plan ja, dat de zetter het alleen hoeft over te nemen op transferpapier. Het woord is Hamsa, ( हंस ) ,wat 'dat ben ik' betekend.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:25 schreef mel723 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een sanskriet woord op m'n pols, maar heb voordat ik naar de tattooshop ging het zelf helemaal uitgezocht, dus het was voor die gast alleen een kwestie van op transferpapier overnemen. Wil jij het teken of woord aan de tatoeëerder overlaten? Want dan moet je diegene wel heel erg vertrouwen dat het klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |