Jack Skellingtonquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:42 schreef purplerose het volgende:
Tim Burton night before christmas puppet
Nog een fanquote:Op zondag 1 juni 2008 00:54 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jack Skellington
GEweldig aparte plaatjes inderdaad, soms een beetje Tim Burtonmeets Ralph Steadman (sp)
Nee hoor, ik hou het zowiezo klein. Zijn naam bevat ook maar 3 letters en ik wil er geen ere-tattoo van maken zeg maarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je er maar geen ordinair kontgewei van laat maken
straks een verneukte tree of life op me polsquote:Op zondag 1 juni 2008 19:29 schreef fathank het volgende:
Ik kan wel tekenen, maar of 't mooi is valt te bezien
Henk Schiffmacher...? Da's niet de eerste de beste...!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:14 schreef fr0x het volgende:
Gister mijn eerste tattoo gezet namelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Getattoeerd door Henk Schiffmacher in de tattoo shop van zijn dochter op de ceintuurbaan.
Hij gaat deze tattoo waarsch zelf op zijn buik tattoeeren ;-)
En dát valt me heel erg mee van iemand als Schiffmacher, die zo ongeveer elke celebrity heeft be-inkt (op Johnny Depp na)quote:Op zondag 1 juni 2008 22:59 schreef fr0x het volgende:
Geen gedachten, in strips blurren ze scheldwoorden altijd zo toch
!@#$%
ik ben er blij mee
150,- gekost.
Als je dit niet strak kan, moet je toch echt een andere hobby gaan zoeken..quote:Op maandag 2 juni 2008 01:31 schreef dutch-mamma het volgende:
Ongelooflijk strak neergezet, geweldig!!!
Waar was je dit weekend?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:07 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Als je dit niet strak kan, moet je toch echt een andere hobby gaan zoeken..
Maar erg tof dat je er 1 hebt van Henk himself
Effe pronken...!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:03 schreef Enfermera het volgende:
Ohm- teken! Erg gaaf. Ik zit er ook over te denken, maar wil 'm dan toch in combinatie met iets anders.
niiicequote:Op zondag 1 juni 2008 22:14 schreef fr0x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Getattoeerd door Henk Schiffmacher in de tattoo shop van zijn dochter op de ceintuurbaan.
Ah bah, beterschap. Ik vond het jammer dat je er niet was.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:32 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Werken en thuis. En maar goed ook, ik ben strontziek geworden..
Nou ja ik ben nog maar 1x wel geweest eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ah bah, beterschap. Ik vond het jammer dat je er niet was.
@Linebear: met wie had je een afspraak?
Hehe ja klopt. Ik las het op de blog. Laat eens zien!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Herinner ik me. Je kreeg toen dat franse poppeke toch?
Ik heb trouwens nog bij Evil from the Needle gezeten
Oeeh ziet er vet uit, ben benieuwd hoe het er uit ziet op een duidelijke fotoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog geen betere foto. Mijn arm is er omheen en onder het zwart nu groen geel en blauw
Leukquote:Op zondag 1 juni 2008 22:14 schreef fr0x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een shop binnenstappen en kijken wat mogelijk is! Als je eenmaal daar bent is de drempel zoiezo erg laag ;-)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:30 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
LeukDe binnenkant onderarm vind ik sowieso een leuke plek voor een tattoo. Ik wou eerst om de een of andere reden altijd een hart op de zijkant van mijn bovenbeen maar ik ben van mening veranderd, ik wil m nu ook daar. Nu moet ik het alleen nog echt doen
Nee ik ben echt een groentje op het gebied van tattoo'squote:Op maandag 2 juni 2008 12:37 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Miracle_drug, misschien de naam in runen?
Ken je runen?
zit henk vaker in die shop ? ik heb ook altijd iets van hem willen laten zetten.. zou wel mooi wezen als ik dat gewoon in de shop kan regelenquote:
Maar dat is ook het lastige, er zijn zoveel shops en tattooeerders en ik weet niet welke ik dan moet kiezenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef fr0x het volgende:
[..]
Gewoon een shop binnenstappen en kijken wat mogelijk is! Als je eenmaal daar bent is de drempel zoiezo erg laag ;-)
Fotooooo!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:34 schreef linebear het volgende:
vanmiddag het Ohm teken op mijn kuit laten zetten....
Ik begrijp je.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:03 schreef Henk-B het volgende:
Zie hier : Giger of Bio-mechanical Tattoo?
Al een oud topic van mij (3 jaar oud) en nog steeds geen tattoo.
Waarom nog niet?
Ik zou het echt niet weten, wil het namelijk dolgraag.
Misschien zijn er 2 dingen die me onbewust tegenhouden:
1) Invloed van mijn omgeving( "niet doen joh das lelijk")
2) de plaats van de tattoo
MAar zoals je ziet blijft het in mijn hoofd zitten en zo nu en dan moet ik het kwijt aan mensen die me misschien wel begrijpen.
Ik wil echt heel erg graag een biomech tattoo op mijn onderarm.
Dat mijn onderarm dus net lijkt ofdat het opengemaakt is en daaronder zie je metalen botten en draadjes.
Wie Terminator 1 heeft gezien begrijpt een beetje wat ik bedoel.
Zucht...
En...?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:48 schreef linebear het volgende:
zal snel er even een foto van maken en uploaden...
Waarom?quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:19 schreef dutch-mamma het volgende:
"doe eens iets met een goede viltstift en kijk naar de reacties", en zo kan je wel een tijdje "proefdraaien"
Klopt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:25 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Waarom?
Als jij een tattoo wil, je de plek weet, het ontwerp weet en er zeker van bent dat jij dat mooi vind.. waarom dan gaan optekenen om te kijken wat de omgeving er van zegt. Een tattoo zet je voor jezelf, niet voor je omgeving.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:56 schreef purplerose het volgende:
Jouw lijf, jouw tattoo
Ik snap wat je bedoelt maar eigenlijk is het de grootste onzin dat we het plaatsen van een tattoo af laten hangen van onze omgeving en of het wel gepast is op het werkWil je wel ergens werken waar ze zulke vooroordelen hanteren
![]()
Biomechanisch is echt heel erg gaaf, wel iemand zoeken die het goed kan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:03 schreef Henk-B het volgende:
Zie hier : Giger of Bio-mechanical Tattoo?
Al een oud topic van mij (3 jaar oud) en nog steeds geen tattoo.
Waarom nog niet?
Ik zou het echt niet weten, wil het namelijk dolgraag.
Misschien zijn er 2 dingen die me onbewust tegenhouden:
1) Invloed van mijn omgeving( "niet doen joh das lelijk")
2) de plaats van de tattoo
MAar zoals je ziet blijft het in mijn hoofd zitten en zo nu en dan moet ik het kwijt aan mensen die me misschien wel begrijpen.
Ik wil echt heel erg graag een biomech tattoo op mijn onderarm.
Dat mijn onderarm dus net lijkt ofdat het opengemaakt is en daaronder zie je metalen botten en draadjes.
Wie Terminator 1 heeft gezien begrijpt een beetje wat ik bedoel.
Zucht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |